MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 101 z 165

Autor:  skus [ 13 maja 2008, 09:10 ]
Tytuł: 

Dobra dobra i tak kupisz i tak będziesz grał.

Poza tym można to różnie interpretowac.

Każda ze stron jest ograniczona do 48 graczy, aczkolwiek .... iteraz dwie wersje.

1) ograniczenie te nie dotyczy czlonków gildii
lub Twoj czarny scenariusz :)
2) oprócz członków gildii będą w siegu mogły uczestniczy randomy + limit 48 osób.

Osobiście mam nadzieje że opcja nr 1 jest prawidłowa, chodziaż te lagi.....

Pozdrawiam :)

Autor:  dark_lord [ 13 maja 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

Nie pamiętam jakie założenia dokładnie były, ale rzeczywiście to trochę mało. Gdzie tu miejsce dla najemników ??

ps -> a to nie miało być do 96 walczących ??

Autor:  skus [ 13 maja 2008, 09:13 ]
Tytuł: 

to teraz trochę skomplikowanej matematyki 1 strona 48 graczy + 2 strona 48 graczy = 96 graczy wuala :)

Autor:  Lil [ 13 maja 2008, 09:14 ]
Tytuł: 

48 graczy po jednej stronie, z tym, ze nie musza to byc gracze z jednej gildii (dlatego mozna zawierac sojusze z innymi gildiami, jak rowniez brac najemnikow).
W.g. mnie to dobry limit, zebranie 48 osob o jednej porze dnia nie bylo by zbyt latwe a tak to kazda gildia ma szanse na zabawe w Sieges :>
Na oblezenie nie idzie kazdy z gildii tylko najlepsi z najlepszych, ci ktorzy maja najwiecej punktow za PvP

Autor:  Taurusik [ 13 maja 2008, 09:14 ]
Tytuł: 

wydaje mi sie ze to limit 48 osob nie bedacych w gildii

Autor:  Dae [ 13 maja 2008, 09:14 ]
Tytuł: 

48 to dużo jak dla mnie no ale ja nie oczekiwałem bitew jak co poniektórzy po 200 osób, trzeba myśleć realnie:

a) 90% kompów by nie wytrzymało takiej ilości graczy w jednym miejscu i byłby pokaz slajdów zwłaszcza, że AoC to nie WoW i swoje wymagania sprzętowe ma...

b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

c) 50+ to jest zerg a nie bitwa a ja nie lubie zergować jak idota.

Reasumując dla mnie wszystko gra i cieszę się na siege...

Autor:  dark_lord [ 13 maja 2008, 09:18 ]
Tytuł: 

a może istnieć będzie cos takiego jak ławka rezerwowych :P

Autor:  iniside [ 13 maja 2008, 09:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe :P.

Autor:  skus [ 13 maja 2008, 09:18 ]
Tytuł: 

Dae całkowicie mnie przekonałeś pamiętacie może w wow jak na tej nowej wyspie babka dostała kowadło z nowymi itemami za badge. Na ekranie mialem z 300 postaci na raz. Ping z 1,5k i 5 fps a to tylko wow.

Autor:  Lufanga [ 13 maja 2008, 09:23 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
48 to dużo jak dla mnie no ale ja nie oczekiwałem bitew jak co poniektórzy po 200 osób, trzeba myśleć realnie:

a) 90% kompów by nie wytrzymało takiej ilości graczy w jednym miejscu i byłby pokaz slajdów zwłaszcza, że AoC to nie WoW i swoje wymagania sprzętowe ma...

b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

c) 50+ to jest zerg a nie bitwa a ja nie lubie zergować jak idota.

Reasumując dla mnie wszystko gra i cieszę się na siege...

sorry stary ale jak sie chwala ze gra wytrzyma 500 osob napierdzilajacych sie
a tu taki zonk ze 48?
jak tak to fail

http://forums.ageofconan.com/showthread ... ost2042570

zadalem pytanie na oficjalnym forum
jedna z odpowiedzi

Cytuj:
They are deleting posts talking about it, but yes, it's 48v48 in game right now, and they're deleting posts so you can safely assume it's their gameplan for now, we just got stabbed in the back by funcom "500" my ass.



http://vnboards.ign.com/age_of_conan_pv ... 274/p1/?12

Autor:  dark_lord [ 13 maja 2008, 09:24 ]
Tytuł: 

tak serio myślę że 4 rdzenie by dały rade gorzej z naszymi łączami właśnie. Wydajność by spadła, tym bardziej że te postacie są na jednym ekranie zazwyczaj.

Autor:  Sou [ 13 maja 2008, 09:25 ]
Tytuł: 

No ale to 48 to gracze bez gildii nie?;] Przeciez pisze ze to nie dotyczy ludzi w gildiach. Chyba ze to jakis dziwny angielski i to znaczy cos innego ;d

Autor:  Viracept [ 13 maja 2008, 09:25 ]
Tytuł: 

Mógłbym zrozumieć ten limit gdyby od roku nie mówili, że sieges będą "massive with hundreds of players" minimum 100/100. W tym duchu szykowaliśmy się. Mamy ponad setkę zgranych, aktywnych graczy i co ? Zapisy kto pierwszy ten lepszy kto dziś wieczorem broni keepa albo jutro atakuje ?
Cap 48/48 jest ok dla małych gildii ale powstały od groma gildii liczących 100 i więcej ludzi. I co ? Kop w zęby ?

V.

Autor:  Deshroom [ 13 maja 2008, 09:26 ]
Tytuł: 

postanowiłem ze nie bede uczestniczył w early access, poczekam na pudło (mimo że mam early access clienta) spaczuje i ocenie czy gra jest ok czy nie ok DLA MNIE - 5 euro mnie nie interesuje.
nie bede ćwiczył jakichs niedoróbek z nadzieja na lepsze. zobacze co dadzą na premiere i wtedy zdecuduję czy bede w to grał czy nie :wink:

Autor:  Viracept [ 13 maja 2008, 09:28 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
No ale to 48 to gracze bez gildii nie?;] Przeciez pisze ze to nie dotyczy ludzi w gildiach. Chyba ze to jakis dziwny angielski i to znaczy cos innego ;d

Znaczy coś innego dokładnie "48os nie ograniczając liczby tylko do członków gildii, w tych 48os mogą być ludzie spoza gildii".

V.

Autor:  Dae [ 13 maja 2008, 09:30 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe :P.



nie grałem w EVE ale jeśli tak jest to super z tym, że z mojego doświadczenia z MMO może nie za dużego bo głównie ograniczonego do WoWa no i może troszkę sie pograło w coś innego. Wynika, że przy grzmoceniu się wiecej luda niż 50 vs 50 FPS drastycznie spadają a ping drastycznie wzrasta. I mówie tu o wszystkich efektach jak czary i inne fajnie wyglądające skile w znacznym stopniu obciążające nasze kompy. Plus w AoC jest necros u którego na filmikach widywałem nawet 5 petów... Ogólnie jestem za zniesieniem ograniczen no ale wole grać 10 vs 10 tak by moje FPSy nie miały wpływu na walke, niż 100 vs 100 i castować czar 10 sec po czym nagle stwierdzić, że nagle coś mnie zabiło...

Autor:  sola [ 13 maja 2008, 09:30 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe :P.



LoL przy takiej bitwie to masz takiego LAGZORDA przy slapszym pc nic nie jetses w stanie zrobic. Ja raz bylem na takim dymie ( no moze nie bylo 300v 300 ale napewno po 200 v 200 i zakonczylo sie strata bsa i podem:] wtedy kupilem nowy pc :D)


A co do 48 v 48 wydaje mi sie ze to dobra liczba, poczatkowo trudno bedzie sie na cos takiego zalapac bo ludzie benda pochlonieci bardziej lvl niz pvp. Doliczajac wymagania AoC + 96 sztuk na 1 "BG" + siege weapon + cos am jeszcze to nie wiem czy moj kombajn to udzwignie ( jak nie to trza bedzie kupic 2 gralike by pracowaly w trybie SLI :D)

Zreszta trza pcozekac i przekonac sie w praniu

Autor:  InkubPendragon [ 13 maja 2008, 09:30 ]
Tytuł: 

solki1985 napisał(a):
hmm jaki udzial w tworzeniu AoC ma Paradox entertainment,bo jest od nich logo na stronie FunCom'u i intro w grze.

Paradox Entertainment posiada prawa licencyjne do opowiadań i bohaterów stworzonych przez Howarda, w tym do Conana, Kulla, Brana Mak Morna i Solomona Kane'a.
A.

Autor:  Lufanga [ 13 maja 2008, 09:32 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Mógłbym zrozumieć ten limit gdyby od roku nie mówili, że sieges będą "massive with hundreds of players" minimum 100/100. W tym duchu szykowaliśmy się. Mamy ponad setkę zgranych, aktywnych graczy i co ? Zapisy kto pierwszy ten lepszy kto dziś wieczorem broni keepa albo jutro atakuje ?
Cap 48/48 jest ok dla małych gildii ale powstały od groma gildii liczących 100 i więcej ludzi. I co ? Kop w zęby ?

V.

no moja gildia ma tez juz ponad 100+ a mysle ze bedzie okolo 150
w takim wypadku to:
1 zbieraj punkty na udzial w siege
2 rotacja
w takim wypadku to bedziemy odwiedzac siege raz na 3 miesiace

Autor:  Lufanga [ 13 maja 2008, 09:35 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
Wynika, że przy grzmoceniu się wiecej luda niż 50 vs 50 FPS drastycznie spadają a ping drastycznie wzrasta. I mówie tu o wszystkich efektach jak czary i inne fajnie wyglądające skile w znacznym stopniu obciążające nasze kompy. Plus w AoC jest necros u którego na filmikach widywałem nawet 5 petów... Ogólnie jestem za zniesieniem ograniczen no ale wole grać 10 vs 10 tak by moje FPSy nie miały wpływu na walke, niż 100 vs 100 i castować czar 10 sec po czym nagle stwierdzić, że nagle coś mnie zabiło...

ale to nie chodzi o to czy wytrzyma czy nie mam to w dupie ma wytrzymac bo tak to zapowiadali ze wytrzyma 500 osob a 48v48 nie jest nawet blisko tej liczby

cytujac Viracepta
Viracept napisał(a):
Mógłbym zrozumieć ten limit gdyby od roku nie mówili, że sieges będą "massive with hundreds of players" minimum 100/100. W tym duchu szykowaliśmy się. Mamy ponad setkę zgranych, aktywnych graczy i co ? Zapisy kto pierwszy ten lepszy kto dziś wieczorem broni keepa albo jutro atakuje ?
Cap 48/48 jest ok dla małych gildii ale powstały od groma gildii liczących 100 i więcej ludzi. I co ? Kop w zęby ?



edit:
srr za post pod postem :/

Strona 101 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team