MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WOJNA POLSKO RUSKA --- Sytuacja Polityczna na Serverze
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=33448
Strona 101 z 112

Autor:  Doodec [ 8 mar 2010, 15:04 ]
Tytuł: 

Oblookam oblookam... Jak sama gra wyglada, jak smiga, czy nie jest zbyt arcade- cukierkowa itd.

Wlasnie reszty (czyli wlasnie o Multiplayerbede sie musial dowiedziec od graczy). Nie bede gral w cos co mi nie podchodzi np wizualnie czy hmmm no zwyczajnie nie lezy gdyz np po noobsku bez zadnego skilla mozna trafic granatnikiem z drugiego konca planszy w okno po przeciwleglej stronie itd.
A pytam gdyz niestety gry takowej pewnie nie da rady oddac po zakupie i rozpakowaniu, wiec chcialbym miec pewnosc ze jest warta zachodu.

Pozdrawiam

PS. Mniemam ze oplaty nie ma zadnej za gre multi?

Autor:  Doodec [ 8 mar 2010, 15:49 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedno bo doczytalem:

Mimic_ napisał(a):
I zrobilo sie nie przyjemnie :)

Mnie najbardziej wkurza hipokryzja polan, miejcie ludzie na tyle zdrowego rozsadku i przyznajcie "Tak dostalismy i dostajemy baty, ale zrobimy wszystko by wam skopac zadu", ale nie z tego co widze i tak jest ta jakas smieszna opinia ze HH moze opalac sie w cieniu zajebistosci polan...

Fakty sa takie, polanie dostaja baty, HH sa, byli i beda gora. Pogodzcie sie z tym :)

Pozdro


Fakty sa takie: Polanie dostali baty (nie dostaja), HH sa gora (zgadza sie), byli (roznie to bywalo), beda (czas pokaze - fortuna kolem sie toczy).

Nie mniej sam to napisze. Tak. Poskladaliscie nas w kostke na respie. Gratsy. I przynajmniej z mojej strony zapewnienie ze nastepnym razem zrobie wszystko zeby was po jajach nakopac :P (damska czesc no nie wiem...... bede kiteowal).

I serio ludzie skonczcie to pierdolenie bo pracowac nie moge ^^

Autor:  Macintosh [ 8 mar 2010, 15:52 ]
Tytuł: 

Multiplayer jest darmowy w BC2 A co do skila to zeby wymiatac potrzeba napewno wiekszego niz w mw2 nacisk jest polozony na wiekszy realizm Ja osobiscie wolalem mw2 z tego wzgledu ze zeby zebrac fragow na przyzwoitym poziomie nie trzeba byc jakis super hardcorem mozna bylo leciec na pale i zabijac kogo popadnie taka mala odskocznia od innych gier A BC2 jest inaczej potrzeba wiekszego skila i treningu wspolpracowac z druzyna uwazac co gdzie sie robi sa wieksze mapy i czesto jest tak ze zeby dojsc gdzies do jakies akcji trzeba z buta zapierdalac ze 2 minuty kiedy juz dotarles to ni z tad ni z owad strzal w glowe od snajpera i znowu zapierdalasz ;) oczywiscie sa pojazdy itp jednak przewaznie inny gracz je zapierniczy nam:P

Autor:  Doodec [ 8 mar 2010, 15:59 ]
Tytuł: 

HAHAHAHAH

Ej no ale jak mozna zapierniczyc taki np smiglowiec czy czolg? :)

Autor:  Macintosh [ 8 mar 2010, 16:19 ]
Tytuł: 

Pojazdy sa ustawione w okolicy respawnu niezbyt wielka ilosc ich jest i jesli ktos inny go weznie to go przez jakis czas niema jakis cooldown jest zanim sie pojawi nie ma tak ze kazdy bierze co chce;)

Autor:  Doodec [ 8 mar 2010, 16:31 ]
Tytuł: 

No w MW2 wlasnie brakuje mocno pojazdow.

Autor:  Macintosh [ 8 mar 2010, 16:55 ]
Tytuł: 

Sa za male mapy no i pewnie musieli by w koncu zmienic silnik gry kto wie moze w 3;)
Narazie musi wystaczyc taki Arcadowy smiglowiec :P

Autor:  lyesmyth [ 8 mar 2010, 20:38 ]
Tytuł: 

co powiesz o Divin divinity ego draconis peccavi ?
Ciekawym ego bo oinie głównie złe, a jedynka była wspaniała :(

Autor:  Peccavi [ 8 mar 2010, 22:07 ]
Tytuł: 

lyesmyth napisał(a):
co powiesz o Divin divinity ego draconis peccavi ?
Ciekawym ego bo oinie głównie złe, a jedynka była wspaniała :(

hmm, bardziej to przypomina Risen, a miejscami Tomb Raider niż stare Divine czy Beyond ale jakis tam klimat ma choć to h&s raczej niz rpg - w chwilach wolnych, dla relaksu polecam, chyba ze tak jak ja bedziesz grał w wersje niemiecką :) "ET telefoniren nach hausen" zzzzzz tego nie da się słuchać

Autor:  Doodec [ 12 mar 2010, 09:04 ]
Tytuł: 

Kupilem obie MW2 i BC2. I tak jak mowiliscie.

MOdern Warfare fajne na tzw Instant Action. Z bombki wkraczamy w rozpierduche itd.

Battlefield mnie polozyl na lopatki wielkoscia map i rozpierducha wszystkiego (mozna sobie nap granatnikiem dziure w scianie zrobic czy zwalic drzewo ^^ )

Obydwie wymiataja

Autor:  Peccavi [ 12 mar 2010, 10:17 ]
Tytuł: 

Doodec napisał(a):
...rozpierducha wszystkiego (mozna sobie nap granatnikiem dziure w scianie zrobic czy zwalic drzewo ^^ )

Obydwie wymiataja

10 lat temu w Red Faction było to juz mozliwe, nic nowego... :)

Autor:  Doodec [ 12 mar 2010, 11:11 ]
Tytuł: 

Nie chodzi o to czy nowe. W Red Faction byly tylko okreslone miejscowki czy elementy pozatym rozpadaly sie hmm jak to okreslic statycznie.

Tutaj wystarczy odrobine zmienic kont nachylenia lufy a juz rozpizgaj jest inny. Nie wspominam nawet o grafice - widac poszczegolne cegly jak wylatuja w powietrze.

Graficznie miod. I wiem ze bezproblemowo mozna to bylo juz zaimplementowac wczesniej. Sztuka jest by wygladalo to tak spektakularnie a jednoczesnie z zachowaniem jak najwiekszej liczby detali.

Pozdrawiam

Autor:  Sant [ 12 mar 2010, 11:12 ]
Tytuł: 

Wczoraj będąc w piwnicy ubojni przytrafiło mi się takie coś
Dodam tylko, że mobek dostał oneshoota...

Autor:  bandytaz [ 12 mar 2010, 16:05 ]
Tytuł: 

Sant :o Teraz wszyscy wiedzą, że masz haxy - strzeliłeś sobie w stopę :lol:

Autor:  bandytaz [ 18 mar 2010, 17:55 ]
Tytuł: 

2xpost żeby odświeżyć ;p

"ok, one of the changes coming with the pvp progression enhancements is that XP will scale up as you level unlike it did before. You will still get 100 XP when a level 80 kills an equal level 80. This change in particular prevents a level 20 from getting 100 XP as it will look up the value that a level 20 should be getting. Then give a smaller amount of XP bonus for the level difference."

Po następnym patchu koniec z farmieniem na low levelach ;)
Choć kto wie, bo wymagania poziomów PvP zostały również ostro zmniejszone.

"the new numbers are (forgot Level 5 )

Level 1 : 3500
Level 2 : 16082
Level 3 : 39241
Level 4 : 73892
Level 5 : -
Level 6 : 180302

I see no real pattern, but 250-290 seems okay for 7."



+ jeżeli ktoś nie wie, bo nie czyta EU forum:

Wbrew początkowym zapowiedziom, nowy content PvP "Shrines of Bori" na border kingdoms + levele PvP 6-10 + PvP gear t2 zostaną wprowadzone jeszcze przed dodatkiem wraz z patchem 1.07. Będzie to najprawdopodobniej w bardzo niedalekiej przyszłości, tydzień, dwa?

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=144314

Autor:  lyesmyth [ 19 mar 2010, 03:26 ]
Tytuł: 

nie wiem jak wy ale ja się wkurwię jak obecny lvl pvp nie przyskaluje się do nowego systemu :P

Autor:  rosomak [ 19 mar 2010, 11:06 ]
Tytuł: 

o tym funcom pomyślał i przynajmniej an testlive jak zabijesz kogoś, to z 5 robi się 6 i 30% do następnego poziomu.

Autor:  Sant [ 19 mar 2010, 11:17 ]
Tytuł: 

Szaman jest rewelacyjny, wygląda jak KIEROWCA BOMBOWCA
Z pewnością wszystkie miśki są w siódmym niebie :lol:

Autor:  Anna [ 19 mar 2010, 15:01 ]
Tytuł: 

Na pewno. Do tej pory nie wierzyłam, że mogą mi szamankę jeszcze gorzej ubrać ;) Chociaż te epickie kalosze kołchoźnika, obszarpane przez niedźwiedzia też robiły wrażenie :lol: Na szczęście moim mainem jest mitra :) A może ją też "artystycznie" przerobili? :roll:

Autor:  Sant [ 19 mar 2010, 15:08 ]
Tytuł: 

Muszę Cię zmartwić. Mitra wygląda jak hotelowa pokojówka http://www.sk.xsk.pl/polanie/images/aoc/mitra.jpg :D

Strona 101 z 112 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team