mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:37 
Cytuj  
Jedno zdanie i to tlumaczone na rozne sposoby, ciezka sprawa, jesli siege ma byc 48vs48 to zjeba na calej lini, jednak zrzumiec mozna to zdanie na rozne sposoby.
Pozostaje poprostu czekac na to siege i zagrac przynajmniej w gre bo tak to mozna sie wykonczyc piszac dziesiatki postow bo znalezieniu jednego zdania.
Pamietam jak pisalo sie dziesiatki postow jak to beda zrobione hero class w WoW, a tu minely ponad trzy lata i ich nadal nie ma.
Siege 48vs48 to nedzna namiastka i sprowadza sie do raidowania jak w WoW, mam nadzieje ze nie zjebia tego.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:37 
Cytuj  
A mozna miec tylko jeden ? Nie mozecie jednego bronic 2ch atakowac a potem bronic 3 naraz?;p


_________________
Obrazek

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:40 
Cytuj  
/Lufanga

Producenci zawsze dużo obiecują pamiętam , że w WoWie miał być hausing, niestety trzeba czasem szumne zapewnienia producentów przepuszczać przez sito realiów. Ja osobiście pierwsze słyszę by FunCom zapowiadał 500 osób na siegu ale nawet jak tak było to w życiu bym w to nie uwierzył.

Im bardziej wymagająca gra tym mniejsze bitwy w niej można zrobić, ha nawet nie wiem czy w Tibi dało by się 500 vs 500 zorganizować :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:41 
Cytuj  
Dae napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
b) Serwer by nie wyrobił 200 vs 200 ba miałby problemy założę się z 100 vs 100

Nody w EVE daja rade przy 300vs300 wiec nie gadaj głupot. A i to nie jest tak ze cała moc klastra leci na jedna bitwe :P.



nie grałem w EVE ale jeśli tak jest to super z tym, że z mojego doświadczenia z MMO może nie za dużego bo głównie ograniczonego do WoWa no i może troszkę sie pograło w coś innego. Wynika, że przy grzmoceniu się wiecej luda niż 50 vs 50 FPS drastycznie spadają a ping drastycznie wzrasta. I mówie tu o wszystkich efektach jak czary i inne fajnie wyglądające skile w znacznym stopniu obciążające nasze kompy. Plus w AoC jest necros u którego na filmikach widywałem nawet 5 petów... Ogólnie jestem za zniesieniem ograniczen no ale wole grać 10 vs 10 tak by moje FPSy nie miały wpływu na walke, niż 100 vs 100 i castować czar 10 sec po czym nagle stwierdzić, że nagle coś mnie zabiło...

Zasadniczym problemem, jest sposob pisania serwera. Blizzard nigdy nie musiał poświęcać tyle uwagi i czasu na optymalizacje co CCP. Co daje sie odczuć.
A ze FPS spada no coz... To inna bajka :P.
Cytuj:
LoL przy takiej bitwie to masz takiego LAGZORDA przy slapszym pc nic nie jetses w stanie zrobic. Ja raz bylem na takim dymie ( no moze nie bylo 300v 300 ale napewno po 200 v 200 i zakonczylo sie strata bsa i podem:] wtedy kupilem nowy pc )

To jest lag twoj a nie serwera a o tym mowie. Lagi dalej sa, ale np. z Jita nawet da sie wyleciec a mniej niz 10 minut, wiec postep jest ogromny :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 09:44 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:43 
Cytuj  
no tak do tego jeszcze wchodzą maszyny oblężnicze, fizyka zniszczeń itp. itd.
Łącza internetowa jakie są takie są, ale pamiętać trzeba że każdy nasz najdrobniejszy ruch wysyłany jest do pozostałych klientów gier, niech ktoś zapuści na raz 100 (lub więcej)razy zwykłego pinga na 1 serwer to zobaczymy czy go nie zlaguje, więc może to ograniczenie jest słuszne bo byśmy im serwery zarąbali :)O ile wydaje mi się że transmisja idzie po protokole tcp/ip a nie udp to pozostaje też czas akceptacji i potwierdzenia wysłania i dostania pakietów - także takie coś może by zdało egzamin na łączach 100 MB ale nie na 50-60 kb gdzie przeciętni ludzie mają takie właśnie prędkości :)

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:44 
Cytuj  
"Each side is limited to 48 players, although this is not limited to guild members. Guild leaders can also organise outside allies or mercenaries to fight for them."

To cały podrozdział w manualu. Wynika z niego imo jasno, że może być max 48os wliczając merców.

Kuźwa będziemy atakowali 2-3 keepy dziennie ale brali udział w co trzeciej obronie ;/ Jak mówię rozumiem ten cap ale nie w świetle zapowiedzi o epickich bitwach z setkami graczy.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:47 
Cytuj  
Nie wiem co wam z tym 500 vs 500 tak w oku siedzi. Przecież gdyby faktycznie coś takiego było, w żaden sposób nie dało by się nad tym zapanować. Macie insty, gdzie poprowadzenie 50 graczy wiedząc dokładnie gdzie jaki mobek stoi i co robić potrafi jest trudne a tu loteria zachowań 1000 luda? Zbierzcie 500 kumpli z którymi lubicie grać (awykonalne) idźcie zrobić zdyscyplinowaną walkę z podziałem na role (awykonalne) i dopiero wtedy mówcie, że dając 48vs48 twórcy kaszane odwalili. No chyba, że ktoś marzy o wolnej amerykance 1000 luda, to co innego, to faktycznie dali dupy koledzy na całej linii, bo nie udostępnili epickiego chaosu...


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:51 
Cytuj  
500 vs 500 to lekka przesada to nie strategia, ale 100 vs 100 mogłoby ostatecznie być o ile silnik gry by na to pozwalał :)

ps- jak to jest czy będzie możliwe "niechcący" zranienie członka własnej drużyny ??

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:53 
Cytuj  
Gef wystarczyłby limit 100/100. Zapewniam Cię, że zgranie 100os nie jest wcale takie trudne. W EvE można zgrać kilkuset graczy w jednej bitwie działających jak zegarek z precyzyjnie podzielonymi rolami i wszyscy słuchają i wykonują rozkazy. To naprawdę nic wielkiego.
Miały być epic, massive sieges a będzie AV. Lipa.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 09:57 
Cytuj  
tylko w aoc jest więcej efektów specjalnych na ekranie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:01 
Cytuj  
Podejrzewam, że będzie to 100 vs 100. Może nie na początku, ale nie od razu Kraków zbudowano. Nie chcę FunCom'owców bronić, bo diabli wiedzą co tam tak naprawdę z tego tworu im wyjdzie, bo wyjdzie dopiero po paru miesiącach, tak czy inaczej dziwi mnie tylko właśnie przeginanie w drugą stronę. Na chwilę obecną praktycznie każdy 'stary' gracz nie ma w co pykać, bo wszystko go znudziło. Dostaje takie AoC, które zapowiada się przynajmniej na coś odrobinę innowacyjnego, taki zefirek w MMORPG ale to już nie wystarcza, chce więcej, oczekuje cudu, daj rękę to zeżre całą rodzinę :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

*

Posty: 55
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:01 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze te 48vs48 wyszlo poprostu z testow na dev becie, jako najrozsadniejsze wyjscie. Nawet 100vs100 graczy nie byloby latwo zebrac co tydzien a co dopiero 500:) moze za pierwszym razem tak..

Zamiast krytykowac, lepiej poczekac i zobaczyc jak to bedzie wygladalo w praniu.

Byc moze ten limit jeszcze podniasa, jesli gracze beda naciskac.


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 10:03 przez ankesen, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 307
Dołączył(a): 11.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:01 
Cytuj  
Mi sie wydaje ze wraz z rozwojem gry cap graczy an siege pvp moze zostac zwiekszony. Jednak moim zdaniem iakosc > ilosc , ile to razy byem na av gdzie zamiast grac nie moglem dojechac z punktu a do b z powodu laga, a uzywanie skili to jzu wogule byl sajgon.

Nie wiem jak w AoC ale np w EvE flota jest podzieloan na 1 dowodce calej floty, flota dzieli sie na wingi ci znowu maja swoich dowodcow itp. Cele dobiera FL co jest doskonale zasygnalizowane i widac co bic kiedy bic + komunikacja na VT pomiedzy dowodcami sprawia ze ogarniecie 300 osobowej floty jest banalnie proste.


Jezeli w AoC lider bedzie mial podobne mozliwosci to bedzie super, sami pewnei znacie liderowanie na AV .. kazdy sobie hura i do przodu i .. lost :D


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 10:07 przez sola, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:02 
Cytuj  
zacznijcie weryfikowac kompa podczas rekrutacji bo okaże się że pojedynek bedzie na kompy a nie na skilla,

jedna gildia przejdzie a druga poprostu zalaguje sie przy 3 fpsach i ocknie w respoincie który też bedzie lagował :wink:


_________________
psn

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:05 
Cytuj  
na kompy i na łącza, bo tu szybkość łącz będzie miała diametralne znaczenie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:07 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
na kompy i na łącza, bo tu szybkość łącz będzie miała diametralne znaczenie :)
nie uważam tak


_________________
psn

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:08 
Cytuj  
tylko im więcej osób gra tym szybsze łącza są potrzebne :)

**

Posty: 264
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:09 
Cytuj  
48 vs 48 ??? Paranoja...kuzwa, kto to wymyslil?

Z tego co ludzie pisza w EvE ostatnio bitwy kolo 130+ z kazdej strony ida przy lagu 3-7 sekund max, wiec jakos mi sie nie chce wierzyc ze nie mogliby tu zrobic 100 vs 100.
Zawsze mozna detale na siege obnizyc.

Kurna mialo byc epicko a bedzie WoWowo...
:wtf:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 10:11 przez Rzezio, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:09 
Cytuj  
oni nie mowili o 500v500 ale ze wytrzymaja 500 osob
czyli 250v250
oczywiscie liczylem ze to przechwalki i ze moze na ich kompach to wyrabia ale nie kazdy ma wypasiony komp - wiec jak mowi Viracept 100v100 ew 150v150
ale 48 to smiech na sali
siege to ich flagowy feature w AoC

**

Posty: 307
Dołączył(a): 11.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 10:10 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
na kompy i na łącza, bo tu szybkość łącz będzie miała diametralne znaczenie :)


A co ma miec lacze do rozgrywki, bo chyab sie nei bedzie caly czas sciagalo ze speedem ~100 kb/s, wydaje mi sie ze wymiana danych bedzie jak w wowie ewentualnei troche wieksza.

Ale z 2 strony pomyslcie. AoC dopiero startuje 1 miesiace to bedzie glownei lvl czasem dla relaksu pvp. Teraz zgromadzic 2x48 osob w tym okresie bedzie o wiele latwiej niz 2x250. Chyba tez lepiej zagrac 48v48 niz czekac 10H an 250v250.


A wogule, czy walki pvp benda odbywaly sie wylacznie miedzy osobami z 1 serva czy powstanie cos na podobienstwo battlegroup w wowie? ma ktos jakies info na ten temat?


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 10:16 przez sola, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.