mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:23 
Cytuj  
From the interview less than a month ago:

Interviewer: "What is going to be the average PvP siege size you're playing around with your testing at this point, what kind of numbers are you looking at?"

Jason: "We have done like various testing, you know internally and what not, where we had at one point in time you know we had a few hundred people all logged in to the same city and stuff. And so we still have the capability based on the client performance and what not either changing like either based on distance or the number of people in your vicinity, we can tone that down. So if it becomes an problem for example you might be in a battle with 500 people you'll only see the nearest 100 to you for example"

Interviewer: "And the servers will remain stable at that 500 itself?"

Jason: "Yes the server isn't really gonna be the thing that's having a problem in our experience. The server, the things that impact the servers the most and this was very interesting to see, we saw this when we talked about the cheetah 2.0 when we talked about the new engine release back in Las Vegas and what not. And eh what we saw with that for example was that in cheetah 2.0 in conalls valley on this particular flight path you know we had 30/40fps sometimes dropping a bit below in a play field that we were flying around in that had every NPC in the whole zone loaded. Now when the NPC's weren't loaded we had over 130 fps in the same zone. So AI and all the scripting in AI and all the calculations that go on, AI is extremely expensive as far as overhead. So what we intentionally did for the Border Kingdoms pvp is that, although we once had grand dreams at one point in time of having every player moving around with his troop of 5/10 pikemen or archers or what not to really give a massive siege feel, we found that the AI was so expensive that we were better off eliminating as many NPC's as possible so that we could achieve those numbers of having 500 players fighting in one small area. And I feel pretty confident from what I've seen in the beta that we're going to be able to deliver those massive battles and that we're going to be able to have a ton of players in the same area fighting."

Interviewer: "That instill me with alot of confidence, that's one of the things I've been really concerned about"

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:23 
Cytuj  
100vs100?

qrwa jak Was czytam to mi sie nie dobrze robi. Zrob 100 na 100 w wowie w bajkowej przedtopowej grafice na high end kompie, daje sobie glowie uciac ze bedziesz mial 1-5 fpsow. Skad Wy sie urwaliscie? zapominamy juz o wejsciu przy MC gdzie stal 1 raid 40 osobowy i 200metrow od BRM juz byly lagi?

zejdzcie na ziemie plx. poza tym, juz takie pierdoly wypisujecie co po niektorzy ze przestalem juz ten dzial czytac.


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:24 przez Sobtainer, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:23 
Cytuj  
embe z takim tonem to kandyduj na prezydenta, bedziesz miał swój blebs i orędzia :wink:

@Sobtainer
tu chodzi wyłącznie o to że fu.com kłamał od początku :wink: a to miał być główny atut gry


_________________
psn


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:24 przez Deshroom, łącznie edytowano 2 razy

Posty: 21
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:24 
Cytuj  
ludzie przecież jak byk napisali ze jeszcze dopieszczają tą liczbę i 48 jest jak do tej pory. Zanim zdobędziecie ten level 80 fajne itemki, wybudujecie te zamki to bedzie juz 2000v2000.

**

Posty: 240
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:25 
Cytuj  
Lufanga napisał(a):
Buka napisał(a):
Juz widze jakbyscie sie zbierali w 100 osob na takiego siege. Pewnie okaze sie, ze dla 95% gildii to ograniczenie bedzie blogoslawienstwem. W EVE jest to mozliwe jedynie dzieki powaznemu charakterowi tej gry i powazniejszej grupie odbiorcow, natomiast w AoC 70% graczy to gowniarstwo co latwo bylo zauwazyc w czasie beta testow i co potwierdza sie na tym forum.
I, zeby bylo jasne, nie atakuje w tym poscie ludzi, ktorzy na spokojnie i rzeczowo dyskutuja na ten temat ale tych, ktorzy wszczeli ten okrutny whine "funcom be sucks, sucks 48/48 AV, wrzucam do jednego worka z Sony chuje i oszusci, dymanie i wogole".

sorry gosciu jakbym chcial 40v40 to bym zostal w WoWie
100 osob na siege - poczytaj wczesniejsze posty w innych grach jakos dawali rade
rzeczowe gadanie miales w poprzednich postach
przy czym do niektorych nie dociera ze zostali zrobieni w chuja (za przeproszeniem)
Funcom zawiodl w kluczowym elemencie swojej gry
mial bym w dupie gdyby zrobili 4 raidy zamiast obiecanych 9
gdyby wyrzucili jeszcze 2 klasy tez itp itd
ale te ich epickie siege to fail


Jak czytam tego typu posty to mam wielka nadzieje, ze zostanie to 48vs48 jesli dzieki temu takie dzieci jak Ty zostana w WoWie. Nie czuje sie absolutnie wydymany poniewaz nie siedze calymi dniami jak idiota szukajac przeciekow, plotek i innych pierdol i w zaleznosci od tego co powiedza trzepie gruche badz wszczynam whine. Czekam spokojnie na finalna wersje i licze na to, ze Funcom bedzie stopniowo eliminowal wszystkie niedorobki (a tych napewno bedzie sporo) i rozwijal gre. Jesli gra nie spelni moich oczekiwan to poprostu przestane w nia grac, ale nie bede robil z siebie przekupy i pierdolil od rzeczy na forum jaki to wydymany sie czuje na dlugo przed tym zanim Funcom zacznie rozpinac rozporek.


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:26 przez Buka, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:25 
Cytuj  
Embe, widac Funcom bierze przyklad z Blizzarda i chce zadowolic wieksza ilosc graczy a nie tylko elite nolifeow z topowych gildi.
Ile gildii w WoWie moglo sobie pozwolic na wystawienie skladow 40-osobowych w porownaniu do ilosci graczy ?? 5% ? 10% ?? Pewnie nie wiecej.... reszta sie nudzila.
Funcom wiec tez nie chce by na serverze rzadzily 2-3 gildie tylko chce dac szanse na zabawe wszystkim... i bardzo dobrze :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:27 
Cytuj  
sobtainer.
wieksze walki mialy miejsce w daocu.
i bylo siegowanie, lanie olejem, castowanie, stealthowanie, wspinanie sie po murach, spammowanie grzybkow.
prosze cie wiec z calym szacunkiem nie pier....
czy technologia w miejscu sie zatrzymala? ja w daoca gralem na pentium 4 1.6 northwood.i fakt musialem wylaczac efekt buffow, czarow ale to bylo 4 lata temu!
teraz naprawde jest technologia po stronie servera i klienta zeby obsluzyc wieksze walki. i oczywiscie cos za cos.
ale chyba nie musisz siegowania robic w rozdzielczosci 3000x2000 w highest details itd.
poza tym sorry ale siegowanie w instancjach? a gdzie efekt zaskoczenia ze strony np 3 gildii, ktora czeka az 2 sie wykrwawi i przychodzi? ew. wszelkie kombinacje.
masakra jakas


tbh. w ogole z dupy jest pomysl robienia ograniczen jesli chodzi o ilosc miast. nie mowie ze ma ich byc 1000, ale chociaz 50.
w tym chrzanionym shadowbane postawilismy miasto majac 8 czlonkow w gildii. co to kurwa jest.


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:28 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:27 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
@Sobtainer
tu chodzi wyłącznie o to że fu.com kłamał od początku :wink: a to miał być główny atut gry


Kłamał? po co Wy się na to tak napalacie powiedzcie mi? będzie co ma być, a 100 na 100 to jest w ogóle porażka. Pewno mówili tak żeby community wrzało. Za dużo oczekujecie od tej gry. Funcom zrobi, i się zobaczy, narazie to takie spekulowanie czy 48 na 48 wystarczy jest rzeczą z której ja osobiście się śmieje.

Idzcie się przejść gdzieś albo na piwo, bo piszecie same bzdury z których nic nie wynika.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:28 
Cytuj  
Lil napisał(a):
Ile gildii w WoWie moglo sobie pozwolic na wystawienie skladow 40-osobowych w porownaniu do ilosci graczy ?? 5% ? 10% ?? Pewnie nie wiecej.... reszta sie nudzila.
dokładnie i to mi się podobało. teraz nolajfują w 2vs2 czy dziesiatkach i jest tak samo nolajfowo ale noobsfriendly

@Sobtainer
nie moge. jestem w pracy


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:29 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
sobtainer.
wieksze walki mialy miejsce w daocu.
i bylo siegowanie, lanie olejem, castowanie, stealthowanie, wspinanie sie po murach, spammowanie grzybkow.
prosze cie wiec z calym szacunkiem nie pier....


Mendol, człowieku co Ty w ogóle porównujesz? Ja Cię bardzo proszę.


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:36 przez Sobtainer, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:30 
Cytuj  
ty czytasz co ja pisze? 50vs50 bylo w daocu CZTERY LATA TEMU. i jak na tamte czasy byla to zajebista grafika.
idz do kata.

i sorry ale zergi po 50 osob biegajace po emain byly zajebiste ;-p
zeszta bardzo jestem ciekaw jak bedzie wygladalo jesli chodzi o wydajnosc to 48vs48.
zebys przypadkiem na lowest nie musial grac wtedy

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:31 
Cytuj  
to sobie idę, a Wy dalej głupoty wypisujcie.

Mendol napisał(a):
wydajnosc to 48vs48.
zebys przypadkiem na lowest nie musial grac wtedy


I tak właśnie będzie.


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:32 przez Sobtainer, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:32 
Cytuj  
pa ;-p

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:32 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
to sobie idę, a Wy dalej głupoty wypisujcie.
idz idz, może cos mądrego wymyślisz


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:36 
Cytuj  
Hmm... czytam teraz forum i wspominaja cos dosc istotnego, mialo byc do zdobycia 9 twierdz raz na tydzien, jedna gildia mogla miec jedna twiedze, teraz cos wpsominaja ze na serwerze bedzie lacznie 40 twierdz i co trzy dni mozliwosc zdobycia, dodatkow jedna gildia moze miec trzy twierdze.
Jesli by tak to mialo wygladac to mocna gildia moze wystawic wtedy 3x po 48.
To nadal ploty chyba bo nie ma potwierdzenia oficjalnego.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:39 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:39 
Cytuj  
Kurde ciężko jest mieć w gidii 40-50 aktywnych graczy a co dopiero 100 i co z tego, że byłby mercenary system, niech będzie 30 osób z gildii na VT a reszta randomów. Czyli 70 randomów a 30 zgranych w miare ludzi co się robi, zerg się robi i nic więcej. A nie uwierzę, że będzie jakakolwiek gildia która zbierze 100 zgranych graczy siedzących na VT i wykonujących rozkazy leadera! Widać to po tendencji zmniejszania capa instancji w WoWie było 40 teraz są 25 czemu? Bo nawet jak się ma 9 milionów ludzi płacących abonament ciężko jest zebrać zgraną i zaznaczam zbalansowaną grupe graczy w ilości 40 osób.
Ja niestety nie cierpie zergu nienawidzę po prostu nie zorganizowanych instancji etc a co dopiero nie zorganizowany Siege!!

No i sprzęt nawet z 8 GB ramu 2x 9800gt itp komp nie wytrzyma więcej niż 100 vs 100 , daje sobie lewe jajko za to ciachnąć.

Żyjecie w świecie fantazji panowie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:41 
Cytuj  
Buka napisał(a):
Jak czytam tego typu posty to mam wielka nadzieje, ze zostanie to 48vs48 jesli dzieki temu takie dzieci jak Ty zostana w WoWie. Nie czuje sie absolutnie wydymany poniewaz nie siedze calymi dniami jak idiota szukajac przeciekow, plotek i innych pierdol i w zaleznosci od tego co powiedza trzepie gruche badz wszczynam whine. Czekam spokojnie na finalna wersje i licze na to, ze Funcom bedzie stopniowo eliminowal wszystkie niedorobki (a tych napewno bedzie sporo) i rozwijal gre. Jesli gra nie spelni moich oczekiwan to poprostu przestane w nia grac, ale nie bede robil z siebie przekupy i pierdolil od rzeczy na forum jaki to wydymany sie czuje na dlugo przed tym zanim Funcom zacznie rozpinac rozporek.

czekam spokojnie i lykam co mi pod ryj podsuna
a z tym dymaniem to co glodnemu chleb na mysli? szukasz chlopaka?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:42 
Cytuj  
Dae napisał(a):
Widać to po tendencji zmniejszania capa instancji w WoWie było 40 teraz są 25 czemu
zeby było noobsfriendly

nie bylo problemu w 40tkach tylko noskille by przestały płacić bo nikt nie chciał z nimi grać, a tak każdy se gildie zrobi i bedzie zadowolonym klientem. milion gildi to dla każdego znajdzie sie miejsce.


_________________
psn

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:43 
Cytuj  
tak jak pisałem będzie 8 -16 rdzeni w prockach to wtedy to będzie miało sens teraz żaden komp tego nie dźwignie tym bardziej w full detalach pod dx 10 :)
Sorry ale wole cieszyć się lepszą grafika niż oglądać pokaz slajdów :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:45 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
tak jak pisałem będzie 8 -16 rdzeni w prockach to wtedy to będzie miało sens teraz żaden komp tego nie dźwignie tym bardziej w full detalach pod dx 10 :)
Sorry ale wole cieszyć się lepszą grafika niż oglądać pokaz slajdów :)
to se film HD wypożycz. same zalety, nawet grać nie bedziesz musiał
gry sa do grania nie do oglądania, a gry online są dla mas.


_________________
psn


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 13:46 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.