MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 110 z 165

Autor:  Teo [ 13 maja 2008, 16:39 ]
Tytuł: 

1. Zony to drobiazg bez wplywu na gre i fajnosc, to nie jest siatka jak w vanguardzi ze w polowie mostu byl chunk, to sa naprawde wielkie krainy, jesli uda sie zapelnic jeden dystrykt po pierwszej fali premierowej to bedzie cud, wiec nie wspominajcie ponownie o tym bo przypomnijcie sobie jak wygadalo otwieranie AQ w WoW i te 1fps na trzy minuty :)

2. Wilkosc gildii, sorki ale sugerowanie sie jojceniem na forum i dostosowywanie do tego gildii jest delikatnie mowiac glupie, ja chce zobaczyc patch notes w dniu premiery, poznac oficjalne zasady siege, pvp i reszty.

3. Siege 48v48 to jednak pomylka, alenic nie wiemy wiecej, czy faktycznie bedzie free twierdza dla wszystkich, male siege, nie mamy pojecia, ponownie plotki i nic wiecej.
Funcom daje dupy od strony informacyjnej, a moze to jednak ci rozgoraczkowani 18+ robia flame i jak stare przekupy robia drame ?

Autor:  Lufanga [ 13 maja 2008, 16:46 ]
Tytuł: 

Buka napisał(a):
Nie cieszy mnie to i za bardzo nie martwi, ze jestes oficerem w Warcry (generalnie jest mi to obojetne). Jesli wspomniales o tym tylko po to, zeby mnie postraszyc widmem ewentualnych represji, to jesli chcesz moge podac na priv nick, pod jakim bedziesz mogl znalezc mnie w grze - ulatwi Ci to sprawe.

ja nie prowadze takiej polityki

Buka napisał(a):
Wracajac do tematu - to, ze z czyms nie wyrobili sie na premiere, nie oznacza ze wogole tego nie bedzie (wszyscy doskonale zdajecie sobie sprawe z tego, ze gra jest wypuszczana w lekkim pospiechu, glownie dlatego ze nie mozna przekladac w nieskonczonosc terminu jej wydania). Gra bedzie systematycznie rozwijana i poszerzana o kolejne opcje - jak kazde mmo. Nie bede plakal, ze czegos nie ma, czy cos jest inaczej niz mialo byc, bo to wszystko jest do naprawienia/poprawienia/dorobienia (niepotrzebne skreslic).

tak ale "epic" siege to jest jeden z podstawowych featursow
odpowiedzieli ze 48v48 to narazie i pracuja nad tym
pracowac moga latami albo tydzien i powiedziec srr nie dalo sie
dopracowywac sobie moga bugi w grze wyglad tekstur animacje runa lesnego i tym podobne gowna


Mendol napisał(a):
sam lepiej bym tego nie ujal.
widze ze oficerow macie juz w warcry, jak cos to ja moge generalem zostac.

kuszace ;)


tomugeen napisał(a):
Dlatego wlasnie nie pale sie do AoC, poczekam troszke.
Moze sie skonczyc jak z VG - kiedy juz aoc bedzie nadawalo sie do gry, nie bedzie z kim grac ;]

helmy....

Autor:  Lufanga [ 13 maja 2008, 16:52 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
2. Wilkosc gildii, sorki ale sugerowanie sie jojceniem na forum i dostosowywanie do tego gildii jest delikatnie mowiac glupie, ja chce zobaczyc patch notes w dniu premiery, poznac oficjalne zasady siege, pvp i reszty.

no srr embe ale na czym nalezy bazowac jest juz 13 - a 17 start gry
to kiedy sie dowiemy na 80lvlu?

embe napisał(a):
Funcom daje dupy od strony informacyjnej, a moze to jednak ci rozgoraczkowani 18+ robia flame i jak stare przekupy robia drame ?

srr place wymagam
srr ze sie wkurwiam - chociaz nie mam powodow
przeciez ostatnio wszystkie mmorpgi odnosza sukces i devsi nie leca sobie w chuja - wiem to nie te czasy
przeciez:
Vanguard ma 12 milionow graczy - i helmy!
PotBS 18 milionow
TR 30 milionow
kurde czym ja sie martwie - napewno wszystko bedzie ok

Autor:  Teo [ 13 maja 2008, 16:53 ]
Tytuł: 

:D Wez sobie procha jak ja i odrazu jest przyjemniej.

Mendol masz szanse teraz ze przyjme twoje podanie, dawaj !

Autor:  Khebeln [ 13 maja 2008, 16:54 ]
Tytuł: 

Czasami mam warazenie ze ludzie ktorzy porownuja AoC do Vanguarda nie grali w jedna z tych gier. Vg od 1 dnia i juz podczas bety byl chodzacym trupem, AoC puki co prezentuje sie jeszcze w becie calkiem dobrze, ale pozyjemy zobaczymy. Maly Siege jest rozczarowaniem ale nie bede plakal jak rozszerza to w przyszlosci do wiekszej liczby. Na dzien dzisiejszy 90% osob spalilo by sobie PC podczas siege z wieksza liczaba osob :] :lol:

Autor:  Mendol [ 13 maja 2008, 17:02 ]
Tytuł: 

podanie.

:-)


khebeln tak wiemy ze twoj pc sie nie spali bo jest zajebisty.
tak wiemy ze boisz sie pvp bo za duzo czasu poswiecasz na farmowanie itemzorow.

Autor:  dark_lord [ 13 maja 2008, 17:39 ]
Tytuł: 

a wy dalej głupio się kłócicie, o to co nie wiadomo czy będzie prawdą i przekonamy sie dopiero w dniu oficjalnej premiery czyli 23, bo ea na pewno nie będzie w pełni dokończonym projektem :) weźcie na luz ludzie nie ma co sie stresować, przynajmniej na razie :)

Autor:  Farin [ 13 maja 2008, 17:56 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
postanowiłem ze nie bede uczestniczył w early access, poczekam na pudło (mimo że mam early access clienta) spaczuje i ocenie czy gra jest ok czy nie ok DLA MNIE - 5 euro mnie nie interesuje.
nie bede ćwiczył jakichs niedoróbek z nadzieja na lepsze. zobacze co dadzą na premiere i wtedy zdecuduję czy bede w to grał czy nie :wink:

Dlatego tez ja sobie spokojnie czekam i czytam bez nerwów :P Jak nie wyjdzie to wracam do EvE :]



Sobtainer napisał(a):
100vs100?

qrwa jak Was czytam to mi sie nie dobrze robi. Zrob 100 na 100 w wowie w bajkowej przedtopowej grafice na high end kompie, daje sobie glowie uciac ze bedziesz mial 1-5 fpsow. Skad Wy sie urwaliscie? zapominamy juz o wejsciu przy MC gdzie stal 1 raid 40 osobowy i 200metrow od BRM juz byly lagi?

zejdzcie na ziemie plx. poza tym, juz takie pierdoly wypisujecie co po niektorzy ze przestalem juz ten dzial czytac.

Serwer PvE - nazwy nie pamiętam :P
3 grupy Hordy, kazda po 40 graczy(plus minus kilkunastu luda - ciągle się to zmieniało). Wszystkie grupy "łączą się" przy wejściu na wzniesienie do IF. Lagi ? jakies są ale nie przeszkadzają. Wchodzimy od IF - przy wejściu zaczynają pojawiać się poważne lagi - powód? Był chyba szpieg u nas bo luda przed wejściem było ze 50 -60.
Ogólny cel: rush na króla krasnali i zdubczenie go :] Niestety z powodu lagów w sali tronowej(coś ok 200+ luda) nie dało się nic zrobić ;]
Po ok godzinie zebralismy się ponownie i ruszyliśmy tym razem na stolice skośno-uszych.
Tym razem były 2 grupy po 40 i jedna niepełna.
Dotarliśmy w sumie bez większych problemów i zaciukaliśmy pomimo obrony przymierza główna złą.
W sumie frajda była przednia, a i nawet lagów za tym drugim podejściem mało, choć były przeskoki to nie wielkie i rzadko(Kompa mam z przed 4 lat, a i wtedy kiedy kupowałem to nie była najnowsza maszynka jaką można było skleić). Cały efekt super zwyciąstwa w sumie popsuł dość szybki respawn tej którą zaciukalismy.
Dało się wtedy ? Dało się (za drugim razem było nas ok 120 - przeciwnika niecała setka - mowa tu tylko o graczach).
Więc w czym problem teraz ?

Autor:  dark_lord [ 13 maja 2008, 18:02 ]
Tytuł: 

jeśli mają być lagi to ja pewnie relanium sobie kupię, bo zawsze bardzo mnie irytują :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 13 maja 2008, 18:03 ]
Tytuł: 

Im blizej premiery aoc tym bardziej przypomina mi sie stare porzekadlo:
"mialo byc tak pieknie, a wyszlo jak zwykle".

Autor:  dark_lord [ 13 maja 2008, 18:07 ]
Tytuł: 

bo rozwinięty został szczególnie przez niektórych prowokatorów temat rzeka "jak aoc będzie wyglądał" :)

Autor:  MagPS [ 13 maja 2008, 18:09 ]
Tytuł: 

Altdotrollowania napisał(a):
Cytuj:
A nie uwierzę, że będzie jakakolwiek gildia która zbierze 100 zgranych graczy siedzących na VT i wykonujących rozkazy leadera!


W eve nawet po 200 osób siedzi na VT i wykonuje rozkazy. Nie widze problemu.


Jaja sobie robisz? Mniej tu trolowania niż na mainie :wink:

Autor:  sola [ 13 maja 2008, 20:36 ]
Tytuł: 

a wystarczylo poczytac


[EDIT from Tarib: Sorry about the confusion here. Threads about this topic have been removed by moderators as they were unsure if this is actually a break of the NDA or not. I have now merged them together in this thread and put them back up so the community can discuss the topic.

One thing that is important to know about this is, that these are not final numbers (48 vs 48 in siege battles) but rather something we are still tweaking and will continue to tweak even after launch to ensure the performance in siege battles is at a level that makes it playable for all players involved.

Thanks!
Oliver 'Tarib' Kunz]

a tu link do topica ktory chyab rozkrecil to drame http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=90587

Autor:  Robo [ 14 maja 2008, 13:38 ]
Tytuł: 

Jak w ogóle wygląda robienie questów ? Jest quest log i do tego na mapie jakieś pomoce, czy po prostu wszystkie informacje są zawarte w opisie questa ?

Autor:  Teo [ 14 maja 2008, 13:45 ]
Tytuł: 

Masz log, mape, wskazania na kompasie i info zawarte w opisie, standart.

Autor:  barol [ 14 maja 2008, 13:47 ]
Tytuł: 

Masz krzyzyki i strzalki na mapie gdzie masz isc itp.

Edit: Embe byl pierwszy :(

Autor:  Eleeist [ 14 maja 2008, 13:49 ]
Tytuł: 

Fajnie!! Już nie będę musiał się męczyć!

Autor:  Deshroom [ 14 maja 2008, 13:59 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Masz log, mape, wskazania na kompasie i info zawarte w opisie, standart.
standard, to straszne. nie wiedziałem ze standardem jest bieganie do krzyżyka i nie czytanie treśći questa.

zrobiłem mase questów w open beta i nie zdarzyło mi sie jeszcze przeczytać treści albo miec problem z zakończeniem questa.

moim zdaniem to wada nie zaleta

Autor:  Nea [ 14 maja 2008, 14:00 ]
Tytuł: 

Good to bedzie fast lvling na mainie a altem pozwiedzam okolice :]

Autor:  Dae [ 14 maja 2008, 14:03 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
embe napisał(a):
Masz log, mape, wskazania na kompasie i info zawarte w opisie, standart.
standard, to straszne. nie wiedziałem e standardem jest bieganie do krzyżyka i nie czytanie treśći questa.

zrobiłem mase questów w open beta i nie zdarzyło mi sie jeszcze przeczytać treści albo miec problemu z zakończeniem questa.

moim zdaniem to wada nie zaleta


Ogólnie tendencja w grach jest taka by maksymalnie ułatwić rozgrywkę, taki Assasins Creed wszystko tam było pozaznaczane na mapie plus strzałeczka na minimapie w którą stronę lecieć. Tak samo jest w mmo mi to osobiście nie przeszkadza a treść questów czytam bo lubię, zresztą w Baldur's Gate czytałem wszystkie książki jakie udało mi się znaleść :D

Strona 110 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team