mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 10:52 
Cytuj  
Nie napalalbym sie na twoim miejscu. Mam nadzieje ze zalapie sie do bety, zawsze mozecie liczyc na moja krytyczna opinie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 10:57 
Cytuj  
onionpl napisał(a):
Motopompa napisał(a):
Takie gry tworzy sie na biezaco.Trudno oczekiwac, aby gra byla 100% ukonczona w dniu wydania.Chyba niektorzy maja zbyt duze oczekiwania i boje sie wysypu komentarzy 2 dni po premierze, w ktorych kazdy bedzie narzekal i deklarowal powrot do WoW'a .


To byles ty na gry-online kiedy gadalismy o Vanguardzie ? Ta sama argumentacja i jak widac to ja mialem racje. Na razie to jest crap, kilka ciekawych pomyslow niestety nie ratuje tego produktu. Wersja ktora testowalem w piatek byla gotowa na 50-60%. Mowie o samej mechanice i zabugowaniu. Oczywiscie to beta, ale przez 2-3 miesiace za duzo nie poprawia.

No wlasnie nie masz racji. Gralem od premiery w wiele tytulow, czasem przygoda konczyla sie szybko, ale kazdy z nich oferowal moze 50% tego co zapowiadali i tego co znalazlo sie w grze powiedzmy po roku. Podstawowy warunek uzyskac na starcie dobra jakos pod wzgeldem technicznym, odpluskwienie kodu, a potem systematyczne rozwijanie contentu. Tak to wygladalo w eq2, wow i wielu innych tytulach. Vanguard poniosl porazke z powodu masy bugow, przy ktorych devsi wydawali sie bezradni. Ten rok i tak zapowiada sie dobrze. Oprocz AoC, jest jeszcze WHO, a fani wschodnich produkcji czekaja na Aion.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:07 
Cytuj  
EQ2 to był jeden technologiczny nie wypal. Dalej jest zreszta pod tym wzgledem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:09 
Cytuj  
1. Wydawca WHO jest EA. Moze to symptomatyczne, ale kazdy produkt wydany przez EA z ktorym styknalem sie przez ostatnie 6 miesiecy byl niedopracowany.

2. Chodzilo mi o to, ze stan AoC w tej chwili przypomina mi Vanguarda kiedysmy go testowali.
Zgadzam sie z opinia ze gra MMO nie musi byc ukonczona w 100% w momencie wydania, ale w przypadku AoC wyglada to tak jak wyglada. Widocznie moja opinie ktos jeszcze podziela skoro przelozono date wydania...


PS Primo, patrzac na ostatnia bete WHO i czytajac miedzy wierszami na roznych forach i stronie producenta nie liczylbym na premiere w 2008.
Due, musieliby zdazyc przed premiera dodatku do WoW albo odczekac kilka miesiecy po. Premiera dodatku drugi lub trzeci kwartal (raczej 3) wiec marketingowo (dla wydawcy AoC i WHO)nie wygalada to najlepiej.
Wiadomo ze Blizz wygra rywalizacje gdyby rywale puscili do sklepow swoje MMO.
O Aion nie pisze bo nie ma o czym...


Ostatnio edytowano 21 sty 2008, 11:17 przez onionpl, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:13 
Cytuj  
Cytuj:
1. Wydawca WHO jest EA. Moze to symptomatyczne, ale kazdy produkt wydany przez EA z ktorym styknalem sie przez ostatnie 6 miesiecy byl niedopracowany.

Akuart pod wzgledem technicznym sa dopracowane. Pomijaj tu fify, nba i inne shity. Kiedy goni data premiery to tam pracuje 100 ludzi na produktem a nie jak w innych firmach 10..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:28 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
1. Wydawca WHO jest EA. Moze to symptomatyczne, ale kazdy produkt wydany przez EA z ktorym styknalem sie przez ostatnie 6 miesiecy byl niedopracowany.

Akuart pod wzgledem technicznym sa dopracowane. Pomijaj tu fify, nba i inne shity. Kiedy goni data premiery to tam pracuje 100 ludzi na produktem a nie jak w innych firmach 10..


Szybko skoncze temat EA bo nie chodzi tu o to. Lista "okretow flagowych" EA z ostatniego okresu na PC: Need for Speed™ ProStreet, Crysis, John Woo presents Stranglehold, Hellgate: London oraz gnioty sportowe i kolejne dodatki do simsow. A teraz bardzo Cie prosze wejdz sobie na jakikolwiek portal o gierkach i poczytaj recenzje i noty.

EOT

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:35 
Cytuj  
onionpl napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
1. Wydawca WHO jest EA. Moze to symptomatyczne, ale kazdy produkt wydany przez EA z ktorym styknalem sie przez ostatnie 6 miesiecy byl niedopracowany.

Akuart pod wzgledem technicznym sa dopracowane. Pomijaj tu fify, nba i inne shity. Kiedy goni data premiery to tam pracuje 100 ludzi na produktem a nie jak w innych firmach 10..


Szybko skoncze temat EA bo nie chodzi tu o to. Lista "okretow flagowych" EA z ostatniego okresu na PC: Need for Speed™ ProStreet, Crysis, John Woo presents Stranglehold, Hellgate: London oraz gnioty sportowe i kolejne dodatki do simsow. A teraz bardzo Cie prosze wejdz sobie na jakikolwiek portal o gierkach i poczytaj recenzje i noty.

EOT

No i ? Nad HGL nie pracowało EA. na Crysis pracował Crytek hgw jak długo. Strangehold nie pamietam, A Simsy to simsy, zlewam na nie. A najnowszy NFS jest całkiem fajny. Naprawde wszyscy jezdza po EA, jakby oni byli zlem wcielonym.. Ja do nich nic nie mam. na WHO pracuje doswiadczona ekipa a Betatesterom sie podoba. Po drugie ta dosawiadczona ekipa ma zapewniony konmofrt najwiekszego wydawcy gier na swiecie i doplywu mamony. Moga sobie pozwolic na opoznanie premiery, bo EA liczy na produkt ktory zdetronizuje WoWa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:41 
Cytuj  
iniside napisał(a):
EQ2 to był jeden technologiczny nie wypal. Dalej jest zreszta pod tym wzgledem.

Moze twoj komp byl niewypal, bo w momencie premiery gralem bez problemow na 9500pro w medium detal @1024. Dla porownania powiem, ze o ile np. dopracowany produkt bliza w solo play chodzil na kazdym kompie to jeszcze w rok po premierze na raidach w mc wieskszosc miala ~20fps.
Devis AoC maja 4 miesiace czasu. Przy odpowiednich nakladach pracy to wystarczajacy okres na doprowadzenie gry do dobrego stanu.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:48 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
iniside napisał(a):
EQ2 to był jeden technologiczny nie wypal. Dalej jest zreszta pod tym wzgledem.

Moze twoj komp byl niewypal, bo w momencie premiery gralem bez problemow na 9500pro w medium detal @1024. Dla porownania powiem, ze o ile np. dopracowany produkt bliza w solo play chodzil na kazdym kompie to jeszcze w rok po premierze na raidach w mc wieskszosc miala ~20fps.
Devis AoC maja 4 miesiace czasu. Przy odpowiednich nakladach pracy to wystarczajacy okres na doprowadzenie gry do dobrego stanu.

Kek. A jak ja wszytko teraz ustawiam na High/Ultra High to sie tnie :< Ile to lat juz od premiery mineło ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 11:52 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Czyli albo WHO albo nic


true


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 12:05 
Cytuj  
Cytuj:
na WHO pracuje doswiadczona ekipa a Betatesterom sie podoba. Po drugie ta dosawiadczona ekipa ma zapewniony konmofrt najwiekszego wydawcy gier na swiecie i doplywu mamony. Moga sobie pozwolic na opoznanie premiery, bo EA liczy na produkt ktory zdetronizuje WoWa.


We will see...

Jakby co mozesz liczyc na moja samokrytyke i wirtualne piwko jesli bedziesz mial racje :P. Przekonamy sie kto mial racje...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 13:22 
Cytuj  
Jaki sens mialo podawanie premiery w marcu i po tygodniu jej zmienianie ?
Takie rzeczy tylko zle nastawiaja ludzi do gry i producenta, watpie by weekendowy stress test byl tu decydujacy, obawiam sie ze glownie sa to manewry marketingowe.

Premiera dodatku do WoW-a i Warhammer w podobnym czasie ale zapominaja ze blizz ma produkt, ktory robi im kase i nie musza sie tak wysilac bo gracze w ciemno wezma dodatek.

Za duzo polityki marketingowej, kazdy chyba chce wydac gre po dodatku do WoW-a zeby miec szanse zebrac znudzonych i zawiedzionych graczy ale zapominaja ze juz teraz jest masa ludzi, ktorzy czekaja na te produkty i oni moga stracic cierpliwosc.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 13:26 
Cytuj  
Lepiej przesuwac premiere niz trzymac sie sztywnego terminu i wypuszczac platna bete (to dopiero zniechceca do gry).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 13:29 
Cytuj  
To chyba kazdy kto gral w Vanguarda i inne produkty wie dobrze ale tak jak pisalem, podawanie daty i przenoszenie jej odbija sie negatywnie na grze i producencie, ludzie juz dawno nie sa na tyle glupi i maja rozeznanie w rynku mmo.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 13:32 
Cytuj  
embe napisał(a):
To chyba kazdy kto gral w Vanguarda i inne produkty wie dobrze ale tak jak pisalem, podawanie daty i przenoszenie jej odbija sie negatywnie na grze i producencie, ludzie juz dawno nie sa na tyle glupi i maja rozeznanie w rynku mmo.

Ty bys sie zdziwil. Ostatnio czytalem jak ktos sie pytal o date premiery DAoC myslac ze on jest jeszcze w fazie beta-testow..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 15:30 
Cytuj  
Podali, że premiera AoC pod koniec marca żeby podnieść hype. Chyba nikt trzeźwo myślący nie spodziewał się, ze gra zostanie wypuszczona tak wcześnie. Sądzę, że data w maju jest podana "na odwal sie" i będzie jeszcze jedno ( przynajmniej ) przesunięcie.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 15:30 
Cytuj  
Zgadzam sie z opinia ze gra MMO nie musi byc ukonczona w 100% w momencie wydania

Jesli chodzi ci o to, ze zawsze beda jakies bugi, bo jest to mocno skomplikowany produkt, to zgadzam sie, ale jesli twierdzisz, ze nie wszystkie featuresy zapowiedziane jako czesc gry przed premiera, musza byc obecne w grze w dniu wydania, to niezle cie wytresowali.

Chyba nikt trzeźwo myślący nie spodziewał się

Dlaczego ktos, kogo wiedza bazuje tylko na newsletterach i doniesieniach prasy growej na temat AoC nie mialby uwierzyc w te date premiery?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 15:41 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Zgadzam sie z opinia ze gra MMO nie musi byc ukonczona w 100% w momencie wydania

Jesli chodzi ci o to, ze zawsze beda jakies bugi, bo jest to mocno skomplikowany produkt, to zgadzam sie, ale jesli twierdzisz, ze nie wszystkie featuresy zapowiedziane jako czesc gry przed premiera, musza byc obecne w grze w dniu wydania, to niezle cie wytresowali.

Tu sie nie zgodze. W niektorych typach gier mysle mozna smialo wprowadzac endgame content po premierze, w czasie skalkulowanym z srednim czasem levelowania postaci. Must have to tylko featuresy zwiazane z rozwojem postaci i wszystkim z czym sie takowa styka. Oczywiscie glownie tyczy sie to gier nastawionych na pve-endgame jak eq, wow etc. Jak pokazuje doswiadczenie, zanim gracze sie czyms znudza i beda szukac nowosci mija troche czasu, o sukcesie decyduja inne czynniki niz 100% zrealizowanie zapowiedzi.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 15:50 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
konrador napisał(a):
Zgadzam sie z opinia ze gra MMO nie musi byc ukonczona w 100% w momencie wydania

Jesli chodzi ci o to, ze zawsze beda jakies bugi, bo jest to mocno skomplikowany produkt, to zgadzam sie, ale jesli twierdzisz, ze nie wszystkie featuresy zapowiedziane jako czesc gry przed premiera, musza byc obecne w grze w dniu wydania, to niezle cie wytresowali.

Tu sie nie zgodze. W niektorych typach gier mysle mozna smialo wprowadzac endgame content po premierze, w czasie skalkulowanym z srednim czasem levelowania postaci. Must have to tylko featuresy zwiazane z rozwojem postaci i wszystkim z czym sie takowa styka. Oczywiscie glownie tyczy sie to gier nastawionych na pve-endgame jak eq, wow etc. Jak pokazuje doswiadczenie, zanim gracze sie czyms znudza i beda szukac nowosci mija troche czasu, o sukcesie decyduja inne czynniki niz 100% zrealizowanie zapowiedzi.

Ta tworcy Vanguarda tez tak mysleli. A tu bah. Nie dosc ze zejabny zilnik, to jeszcze nie byo endgamu i gracze sie znudzili. (ktorzy dotrwali jakims cudem to endgameu, ktorego nie było).
konrador ma racje. Jak sie cos zapowieda przed premiera to trzeba to wrzucic do gry. Nie wszystko ale tak z 80%.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2008, 16:05 
Cytuj  
Tworcy vg raczej nie mysla bo do dzis tam chyba endgame contetnu nie ma. Zreszta sam sie zgadzasz, ze nie wszystko musi byc na dzin premiery. Po co ci np. raid dungeon jesli przez 2-3 miesiace nikt tam i tak nie pojdzie. Wazne zeby dopiescic inne aspekty.


_________________
Χ Ξ Σ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.