MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP weekend z Gamespot
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29216
Strona 12 z 16

Autor:  iniside [ 28 kwi 2008, 09:23 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
Cytuj:
Przeciez jak gildia zdobedzie keepa, to zamiast jakiegos limitu kiedy siege i ile osob max, to wlasciciel powinien moc postawi- automagiczne systemy samoobronne. Które by przynajmniej probowaly przetrzymac atakujacego do czasu az pojawi sie gildia zeby stanac w obronie.


Tak oczywiście, działa laserowe miny i w ogóle miliardy NPCów do obrony niczym pojawiający się z nikąd NPCe w Ogri/UC etc.... ech

Poczytalbys ksiazki o Froggoten Realms, jak to ludzie czy tam Elfy swoje twierdze magia zabezpiczaly. Ehh.
W AoCu mozna tak samo. Wkoncu magia jest powszechnie dostepna.
Cytuj:
Rozumiem że pierwszą swoją postac w WoWie wylvl w 3dni played

14. Ale, z drugiej strony, gdybym znał questy itp, to bylo to 4 dni played. A Funcom w AoCu, na chama chce wymusic 14 dni played czy tam 12, a to juz zle.
Cytuj:
Moje pierwsze dwie postacie jakie zrobiłem w wowie to było cos kolo 20 dni played i miałem z tego mnóstwo zabawy (kto wie czy nie więcej niż przy endgame), przykry obowiązek to sie zrobił przy postaci nr x. Właśnie to imo powinno cechować dobrego mmo, powinien dawać fun od levelu 1 do max capa.

Good for ya.
Ale jak bede chcial to moge robic i 30 dni played. Nie widze potrzeby zeby na chama wymuszac czas levelowania.

Autor:  Mendol [ 28 kwi 2008, 09:28 ]
Tytuł: 

problem aoc polega na tym ze levelowanie do 20ki to przykry obowiazek z tego co zauwazylem/pisza osoby, ktore zrobily 20+.
w wowie fun byl od levelu 1go dopiero pozniej robilo sie nudno, a tu odwrotnie.

Autor:  Viracept [ 28 kwi 2008, 09:45 ]
Tytuł: 

O Mendol to Twój pierwszy post w temacie o AoC z którym się zgadzam w 100% :)

V.

Autor:  MagPS [ 28 kwi 2008, 10:22 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
O Mendol to Twój pierwszy post w temacie o AoC z którym się zgadzam w 100% :)

V.


toż to jest legen...wait for it...dary~~

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 11:45 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
problem aoc polega na tym ze levelowanie do 20ki to przykry obowiazek z tego co zauwazylem/pisza osoby, ktore zrobily 20+.
w wowie fun byl od levelu 1go dopiero pozniej robilo sie nudno, a tu odwrotnie.


Mendol ja zrobilem sobie juz 3 postaci do lv 20 i nie jest to zaden obowiazek a czysta przyjemnosc. Czytane klimatyczne dialogi, czesc single player jest bardzo maly (tylko pare zadan w nocy) Reszta zadan czyli 80% czasu jest w ciagu dnia z innymi graczami. Lokacje sa bardzo ladne i ciekawe. Zony 10lv+ w okolicach Tortage maja open pvp. Do 10lv dochodzisz w 20-30 min jak sie strescisz jak nie to 1h.

Osobiscie uwazam ze ~10-15 dni do max lv to kompletne minimum aby nie psuc gry. 4 dni do lv 80 to byla przeginka i kazdy o tym wie tylko sie nie chce przyznac. Ja moge zrozumiec jezeli 4 dni do max lv jest w grze gdzie nie ma questow i co robic, ale AoC ma tony questow i xp leci bardzo latwo :)

Autor:  Mendol [ 28 kwi 2008, 12:20 ]
Tytuł: 

khebeln tobie przyjemnosc sprawia farmowanie shiny itemz jak napisales.
dlatego nie dziwie sie ze tutaj to czysta przyjemnosc dla ciebie. dla mnie znikoma.
single player b. maly? to ciekawe bo ja na single player robiac tylko zadania z singla zrobilem 14 lvl. cos wiec chyba mylisz troche.
nie psuc gry? mate jak chcesz dobre pve to idz pograj w lotro albo w wow'a.
ja chce pvp w tej grze a nie kolejne pve. albo bedzie dobre pve albo pvp w aoc.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 28 kwi 2008, 12:39 ]
Tytuł: 

Khebeln z tego co piszesz jest czlowiekiem z masa wolnego czasu i grasz we wszystko na rynku, a nawet wszedzie masz level capa. Poza tym w mmorpg jak sam napisales lubisz rozwoj postaci i itemizacje. Twoj gust. Ja natomiast, mendol i pewnie jeszcze kilka osob z tego forum chce sie bawic w engame pvp, bo AoC mial byc na nie nastawiony. Tymczasem, chce nas ise zmusic do dlugiego rozwoju postaci w pve. Moze jest masa questow i fajny lore, ale ilez mozna ffs czytac u zlym kulcie, bandytach czy potworach, ktorych glowy musisz przyniesc, czy zabic 20/20. Cieszylem sie, ze potrwa to 4 dni played co wydaje mi sie bliskie optimum.

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 13:52 ]
Tytuł: 

Kazdy ma inny gust. Ja wole mix pve i pvp. Nie chce czystego pvp, inaczej gralbym w FPP jak wiele lat temu. Niestety czyste pvp mnie nudzi. Nie chce rowniez czystego pve inaczej gralbym w gry takie jak Ghotic, Nwn2 etc. Tu rowniez niestety, poniewaz czyste pve tez mnie nudzi. Od mmorpg oczekuje dobrego swiata pve w ktorym mozna prowadzic pvp miedzy gildiami, albo jeszcze lepiej frakcjami. (RvR)


Oczywiscie jestem wstanie was zrozumiec ze wolicie miec lv 80 w pare dni i tylko prowadzic pvp ale cos takiego jest bliskie zeru aby Funcom to wporowadzil z czystego punktu marketingowego. Czas to pieniadz. Im wiecej czasu bedziecie grac, tym wiecej Funcom zarobi. To jest normalne w grach mmorpg i nie ma sie co temu dziwic czy nawet oburzac. Co innego jakby zrobili 25-40dni do max lv. Wtedy to juz bym byl bardzo przeciw czemus takiemu. A znam i takie gry ktore czegos takiego wymagaja :wink:

Czas lewelowania byl zmniejszony na potrzeby general beta i kazdy sobie chyba podswiadomie z tego zdawal sprawe. Nigdzie nie bylo napisane ze aoc ma byc pure pvp. Bardziej mozna bylo oczekiwac mix pvp i pve + siege endgame + raid endgame. I tak wlasnie to wyglada w tej chwili. Fakt 90% content dla endgame, oraz inne dodatki jak itemy, spellweaving, high res textury, dx10 i nowe efekty graficzne, wersja 64bit etc etc maja byc dopiero dostepne w wersji retial :)

Mmorpg z zalozenia ma byc zjadaczem czasu. Tor masz racje ze mam duzo czasu na mmorpg ale to glownie dlatego ze mam prace ktora pozwala mi na elastycznosc tak dlugo jak uporam sie z projektem szybko :)

14dni wydaje mi sie calkiem wporzadku patrzac na to ile xp dostaje sie w tej chwili za questy i moby. Nie opuscilem jeszcze zadnego questu :] Jezeli lv trwalo by 4 dni ludzie robili by moze 10% tych questow a reszta byla by dawno szara. 14 dni to naprawde nic w porownaniu do takich gier jak L2, Eq2, Eve... moglbym tak wymieniac.

Jedyne gry ktore oferuja niedlugie pve albo jego brak wlasciwie i prosto do pvp to fury czy guildwars. Nawet Shadowbane wymagal tygodni farmowania (bez questow) aby dobic max lv. Jedynym wyjatkiem od tej reguly chyba byl i nadal wlasciwie jest Daoc choc i tam lewelowanie troche trwa.

Autor:  Mendol [ 28 kwi 2008, 14:27 ]
Tytuł: 

khebeln nasze pojecia pvp rowniez sie roznia. ty chcesz wydzielone strefy najlepiej z guardami zeby przypadkiem nikt cie nie mogl zabic kiedy nie masz na to ochoty.
dobrze ze war juz za rok ;-p

Autor:  iniside [ 28 kwi 2008, 14:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Eve

To inna historia. Zrobione fajne, ale ja i tak mam lepszy pomysl jakby to moglo wygladac. Pomysl ze skilowaniem off-line byl dobry i jest dobry.
Ale to ze trzeba skille do wszystkiego juz bylo poronione. No i zabraklo na przykład zodbywanie doswiadczenia przez zalogwe (w czasie walki) i pasywnego trenowania zalogi do pewnego momentu (skill off-line). W tedy byloby jeszcze ciekawiej.

Cytuj:
dobrze ze war juz za rok ;-p

Taa, i tam beda guardy tez, zebys przypadkiem komus nie wpierdzilo i grzecznie zapierniczyla do instant RvR.

Autor:  Dae [ 28 kwi 2008, 14:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
...dobrze ze war juz za rok ;-p


Marzenia...

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 14:35 ]
Tytuł: 

Ja niczego takiego nie powiedzialem, nie chce specjalnych stref, rozmowa byla o czym innym. A mianowaicie o czasie potrzebnym do osiagniecia max lv.

W RL tez masz ludzi pilnujacych porzadku, nie mam nic przeciwko open pvp. Wystarczy ze postawia jakies patrole w miastach aby nie bylo tak latwo kogokolwiek zaatakowac, ale jak ktos sie uprze to zawsze moze to zrobic, i zawsze jest szansa ze moze mu sie udac ujsc z zyciem :]

W tej chwili na pvp serwerach wszedzie jest open pvp poza glownymi miastami. Osobiscie az tak mi bardzo to nie przeszkadza ale gdyby zrobiono to tak jak podalem powyzej bylo by to idealne rozwiazanie ktore powinno zadowolic obydwie strony a jednoczesnie utrzymac realizm.

Autor:  futrol [ 28 kwi 2008, 14:36 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Nigdzie nie bylo napisane ze aoc ma byc pure pvp.

pure to moze nie, ale liczylem ze bedzie 75% pvp, 25% pve i sadze ze sporo ludzi mialo takie oczekiwania (po czesci to wynikalo z faq'a i hype-newsow). To, ze wyjdzie wow2 z tego sie nie spodziewalem.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 28 kwi 2008, 14:37 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
khebeln nasze pojecia pvp rowniez sie roznia. ty chcesz wydzielone strefy najlepiej z guardami zeby przypadkiem nikt cie nie mogl zabic kiedy nie masz na to ochoty.
dobrze ze war juz za rok ;-p

To w who nie jest tak, ze pvp jest ograniczone do zon rvr. Natomiast w zonach pve nie tylko nie ma pvp, ale tez nie spotkasz graczy z przeciwnej frakcji? Powinienes napisac: dobrze, ze darkfall juz w 2020. hehe

Autor:  Shadhun [ 28 kwi 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

Przynejmniej pvp może tam byc jedynym sposobem na gre od 1 do 10000 levelu i jest (w miare) zbalansowane na każdym levelu i przemyślane.

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 14:42 ]
Tytuł: 

Tylko robisz z siebie idiote powtarzajac ta sama plyte 100x. AoC ma tyle z wow wspulnego co Eq2 z Eve. Nie rob z siebie glupszego niz jestes.

Ja z zapowiedzi mialem wrazenie ze gra bedzie 50/50 ale mimo to nadal z tego co w tej chwili widzialem powiedzial bym ze jest 65% PvP 35% PvE na ten moment.

Do WoW2 to Warhammer ma znacznie blizej z tego co widzialem w beta, tak pod wzgledem graficznym, systemem gry jak i sterowania.

PS: W AoC tez xp dostajesz za zabijanie graczy oraz masz pvp lewele. Jak sie uprzesz to i na samym pvp mozesz zrobic lv 80. Oczywiscie moze to zajac znacznie dluzej :roll:

Autor:  futrol [ 28 kwi 2008, 14:42 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
To w who nie jest tak, ze pvp jest ograniczone do zon rvr. Natomiast w zonach pve nie tylko nie ma pvp, ale tez nie spotkasz graczy z przeciwnej frakcji? Powinienes napisac: dobrze, ze darkfall juz w 2020. hehe


pvp moze odbywac sie w miejscu public questow przeciwnej fakci w pve terenie, a takze wszedzie indziej, jesli ktos z przeciwnej fakcji ma 'flage pvp on'. na pvp serwerach przypuszczam ze kazdy bedzie mial defaultowo flage na on. Dobrze, ze darkfall juz w 2120.

Autor:  Khebeln [ 28 kwi 2008, 14:45 ]
Tytuł: 

Dlatego wlasnie powiedzialem ze WHO ma blizej do wow2 niz AoC.

Apropo Darkfall to zaczyna sie robic DNF dla mmorpg. Ta gra moze w nastepnym zyciu wyjdzie niestety :roll:

Jak za dlugo benda ja opuzniac to grafika bedzie outdated i znowu beda musieli przerabiac 1001 rzeczy i tak w kulko :-?

Autor:  Shadhun [ 28 kwi 2008, 14:48 ]
Tytuł: 

Cytuj:
: W AoC tez xp dostajesz za zabijanie graczy oraz masz pvp lewele. Jak sie uprzesz to i na samym pvp mozesz zrobic lv 80. Oczywiscie moze to zajac znacznie dluzej


No właśnie, znacznie dłużej, w warze, przynajmniej na levelach na których grałem exp szybciej mi leciał na radosnym lataniu po rvr zone niż na klepaniu questów.

Autor:  Viracept [ 28 kwi 2008, 14:57 ]
Tytuł: 

Chciałbym tylko zauważyć, że AoC wychodzi za 3tyg a War chgw kiedy i porównywanie ich mija się z celem. To co proponuje AoC nie jest ideałem, ale jeśli nie skopią czegoś na finiszu typu te nieszczęsne CTF wpływające na kolejność siegowania ( tyle że tak naprawdę nie wiadomo jak to w praktyce będzie wyglądało ) to będzie to naprawdę porządne mmorpg.

Jak blizz wprowadził BG wszyscy podniecali się na potęgę. Porównajcie sobie AV z lipca 2005 z obecnym jak ta sama idea może różnić się na przestrzeni czasu ( to tak vide minigames w AoC ).

V.

Strona 12 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team