MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kto jeszcze gra?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30311
Strona 12 z 17

Autor:  Buffchef [ 15 lip 2008, 12:19 ]
Tytuł: 

nie chodzi Ci o rozgrywkę? Dobrze że w końcu to wyjaśniłeś.
Przypomnę o czym dyskutujemy (Twój zarzut):
Cytuj:
rozgrywka podobnie debil friendly


wiem, wiem, kompromituję się :D

Autor:  Pipboy [ 15 lip 2008, 12:33 ]
Tytuł: 

No ta, przyznam się, trochę pojechałem.
Nie mam ochoty ciągnąć tej dyskusji, bo zaraz jakiś mod tu wpadnie zrobić porządek, ale...

W pierwszym poście, który zacytowałeś, chodziło mi o to, że questy są pisane dla idiotów, grę ma się już przejrzaną na wylot po miesiącu-dwóch, itp. To jest rozgrywka debil friendly.

Ale to się da przeżyć. Najgorsze jest to, że mechanika jest bardzo prosta, rozwój postaci ogranicza się do ustawienia featów. Bo sam setup equipu jest żałosny. Skille pełnią funkcję kosmetyczną, itp.
W AO swoją postać ustawiałeś przez pryzmat:
- ubioru jako takiego
- equipu jako broń, HUDy, NCU, itd
- implantów
- perków
- paska agg/def
- skilli
- i coś by się jeszcze znalazło.

Bardzo istotn a jest wiedza o twinkowaniu i swojej profesji. Większość itemów występuje na różnych poziomach jakości (1-300). Każda profesja ma setki ustawień, nie ma dwóch takich samych osób.
W AoC i WoW są dwa, może trzy ustawienia postaci.

O co mi chodzi, Ty dyskusję sprowadzasz do tego, że WoW jest easy to learn, hard to master. I tak wg Ciebie każda gra powinna wyglądać.
Ja nie mam nic przeciwko, ale mi chodzi o stopień komplikacji gry, o możliwości jakie ma gracz, o to, jaka jest matematyka systemu walki, itp.
To musisz zrozumieć, bo ja o chlebie, Ty o niebie.

Edit: wczoraj właśnie w gildii odkryliśmy fajny numer. Ranger (80) i assassin (80) bili elitarną świnię (60). Ranger otrzymywał 200-300 dmg, assassin 20-30. Podobnie na normalnym mobie lvl 70 (tyle, że różnica 10 a 130). Gdy ranger założył tarczę, dostawał tyle ile assassin. Co powoduje tą różnicę? Że ranger bez tarczy nie może scapować def rating (mając niebieski sprzęt na swoim poziomie dla swoich klas). O ile na mobach na normalnym poziomie ta różnica nie jest zbyt zauważalna, to do szarych mobów jest jakiś magiczny przelicznik.
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.

Autor:  Buffchef [ 15 lip 2008, 12:44 ]
Tytuł: 

Nie no, ja to rozumiem, tylko wydawało mi się, że dla Ciebie "easy to learn" to coś złego i do tego się przyczepiłem, ale teraz wyprowadziłeś mnie z błędu.

Autor:  TobiAlex [ 15 lip 2008, 13:58 ]
Tytuł: 

Pipboy napisał(a):
Edit: wczoraj właśnie w gildii odkryliśmy fajny numer. Ranger (80) i assassin (80) bili elitarną świnię (60). Ranger otrzymywał 200-300 dmg, assassin 20-30. Podobnie na normalnym mobie lvl 70 (tyle, że różnica 10 a 130). Gdy ranger założył tarczę, dostawał tyle ile assassin. Co powoduje tą różnicę? Że ranger bez tarczy nie może scapować def rating (mając niebieski sprzęt na swoim poziomie dla swoich klas). O ile na mobach na normalnym poziomie ta różnica nie jest zbyt zauważalna, to do szarych mobów jest jakiś magiczny przelicznik.
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.


No przecież to logiczne, że ranger walczy na dystans więc aby przeżyć musi mobka trzymać na dystans. Ty byś chciał, aby klasa ranged miała taki sam def jak klasa melee? Nie przesadzasz?

Autor:  Pipboy [ 15 lip 2008, 14:09 ]
Tytuł: 

OMG, gdzie napisałem, że to źle?

Autor:  TobiAlex [ 15 lip 2008, 14:17 ]
Tytuł: 

Pipboy napisał(a):
OMG, gdzie napisałem, że to źle?


LOL, przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałeś :lol:

Autor:  Pipboy [ 15 lip 2008, 14:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.


Gdzie tu jest jakaś OPINIA?
Na tym forum jeszcze się gorzej dyskutuje niż na oficjalnym AoC, czy wszystko trzeba pisać dużymi literami? Z co drugą osobą trzeba się wdawać w beznadziejne dyskusje, nie prowadzące do niczego. Aż taka pogoń za post count?

Autor:  TobiAlex [ 15 lip 2008, 14:49 ]
Tytuł: 

Pipboy napisał(a):
Cytuj:
Co ciekawe, zauważcie jak oni zaprojektowali rangera. Assassin mając normalny sprzęt ma scapowany def rating, a ranger tylko mając tarcze może tyle osiągnąć. Przynajmniej na razie.


Gdzie tu jest jakaś OPINIA?
Na tym forum jeszcze się gorzej dyskutuje niż na oficjalnym AoC, czy wszystko trzeba pisać dużymi literami? Z co drugą osobą trzeba się wdawać w beznadziejne dyskusje, nie prowadzące do niczego. Aż taka pogoń za post count?


Opinia? Nie, ale zdziwienie, bo napisałeś, że ranger dopiero z tarczą ma taki def jak assasin. Dodałeś jeszcze "przynajmniej na razie" jakby mieli to zmienić :har:

PS.
Wali mnie ten post count, wedle mnie mogą go usunąć. A to, że nie potrafisz się wyrazić, to już Twoja sprawa.

Autor:  Amadeo [ 15 lip 2008, 14:55 ]
Tytuł: 

TobiAlex ale tutaj nie ma logiki, bo jeśli assasin łazi w lether a ranger jeszcze lepszym armorze czyli mendium, to jakim prawem ma otrzymywać więcej dmg?

Rozumiem że gdy by było to na odwrót, nie przyczepił bym się, równo znacznie powiedzmy taki mendium armor był by lepszy od heavy armor, a wówczas klasy meele były by bardzo pokrzywdzone.

Reasumując to jest bug z armorem, który i tak niebawem będzie naprawiony mam nadzieje.

PS. Łażenie rangerem z tarcza = śmierć, jego skille meele kończą się na 20 lvl ;P
PS2. Z tym utrzymywaniem mobka na dystans jest wykonalne jeśli wykorzysta trap & spowolnienie, ale tempo zabijania będzie + 30 sec do minuty, a mobki są najczęściej w grupkach więc chcąc nie chcąc trzeba walczyć w zwarciu, ranger nie posiada peta więc nie ma tak łatwo i przyjemnie.

Autor:  MagPS [ 15 lip 2008, 15:14 ]
Tytuł: 

@Amadeo
Assasin chodzi w cloth

Autor:  Amadeo [ 15 lip 2008, 15:25 ]
Tytuł: 

oj przepraszam mój błąd ;)

No to jeszcze gorzej :/

Autor:  Dae [ 16 lip 2008, 07:08 ]
Tytuł: 

ale w PvP cloth czy plate nie ma znaczenia, kolejny fail tej gry...

Autor:  Zanzi [ 16 lip 2008, 07:21 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
ale w PvP cloth czy plate nie ma znaczenia, kolejny fail tej gry...


Prawda, w PvP czy jestes nago czy tez masz super wypasiony gear plate to nie ma to wplywu na damage jaki dostajesz.
To nie jest fail, tylko proba zbalansowania gry pod kątem skilla gracza a nie tego jakie ma itemki na sobie. Moze sie to zmieni dopiero jak wprowadza itemy za rangi PvP

Autor:  Yaroos [ 16 lip 2008, 07:47 ]
Tytuł: 

Zanzi napisał(a):
... proba zbalansowania gry pod kątem skilla gracza a nie tego jakie ma itemki na sobie. Moze sie to zmieni dopiero jak wprowadza itemy za rangi PvP


czyli ida w kierunku WoW pre-TBC ?
+resilience dadza? :lol:

A tak swoja droga wielu z Was wywaliło kupe gnoju na ludzi ktorzy po paru dniach powiedzieli ze AoC zawodzi na całej lini a teraz sami psioczycie na AoC ,przestaliście grać itd:) i piszecie to samo :D

Autor:  konrador [ 16 lip 2008, 10:44 ]
Tytuł: 

tylko proba zbalansowania gry pod kątem skilla gracza

Ahahahahahdfhsafkjhfjksdahfjkadsk..... Tak, razem z duelami na 1sek, critami ograniczonymi tylko wyobraznia serwera, zmianami typu auto-block mimo istnienia active blocka, mozliwoscia wyjscia z combat w dowolnym momencie i korzystania z out-of-combat health/mana/stam regen PODCZAS duelu itp.

To co tworzy FunCom moze nam sie podobac/nie podobac, ale - po raz setny - nie odlatujmy z fantazja dalej w kosmos niz crity w samej grze.

Autor:  Dae [ 16 lip 2008, 15:27 ]
Tytuł: 

FunCom upadł bardzo bardzo nisko, i tu apel do was jak weźmiecie cancel subscripion upewnijcie sie, że na karcie nie macie, żadnych kasy bo pomimo , że macie cancel pobiorą wam kase. Podobno na forum te topici sa odrazu kasowane przez modów. Tu macie dowód:

Obrazek

Account Billing Beyond Cancellation

Cancel your account, and get billed later anyway! Given the prevalence of electronic credit card fraud, and the already-shady nature of Funcom's subscription numbers, this is a very serious matter. Ask on the forum why you are being charged for a new month despite having canceled your subscription, and your thread will be deleted along with an account ban. Is this how Funcom justifies that 700,000 subscribers figure?

Autor:  Greeg [ 16 lip 2008, 16:11 ]
Tytuł: 

kolejny bug ;)

Autor:  Sobtainer [ 16 lip 2008, 16:20 ]
Tytuł: 

Oni upadli w momencie, kiedy zakazali graczom PvP.

Autor:  Dae [ 16 lip 2008, 16:27 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Oni upadli w momencie, kiedy zakazali graczom PvP.


ale taka akcja to jest po prostu pospolita kradzież!

Autor:  konrador [ 16 lip 2008, 16:29 ]
Tytuł: 

Odnosnie przedostatniego postu Dae - jesli komus sie to przytrafi, to mozna zrobic chargeback kontaktujac sie ze swoim bankiem. Nie wiem jak FunCom moze na takie cos zareagowac, ale jak skonczyliscie z gra, to i tak wam chyba jeden pies.

Nie sadze, zeby robili to celowo... Jest to raczej nastepny przejaw czystego, niczym niesprowokowanego debilizmu, bo billing system do AO funkcjonuje od ~7 lat, przez ktore powinni sie jednak czegos nauczyc.

Strona 12 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team