MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 111 z 165

Autor:  Deshroom [ 14 maja 2008, 14:06 ]
Tytuł: 

może jest i tendencja bo wiekszośc populacji ma low IQ, nie oznacza to że łatwa gra jest fajna :wink:
ja tam lubiłem pogłowić się nad questami, popytać znajomych jak to zrobili itd.

Autor:  dark_lord [ 14 maja 2008, 14:10 ]
Tytuł: 

w wowie też proste questy w miarę były, w eq 2 trzeba było się natrudzić aby niektóre skończyć :)

Autor:  Robo [ 14 maja 2008, 14:10 ]
Tytuł: 

Ok dzięki.

Autor:  Teo [ 14 maja 2008, 14:27 ]
Tytuł: 

WoW+tothbot+mody lub AoC/War z wbudowanymi pomocami do questow, ktore mozna wylaczyc ?

Autor:  Dae [ 14 maja 2008, 14:31 ]
Tytuł: 

ale pomimo łatwości Questów ludzie nadal pytają na generalu gdzie znalesć 5 łapek tygrysa itp...

Autor:  Teo [ 14 maja 2008, 14:35 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
ale pomimo łatwości Questów ludzie nadal pytają na generalu gdzie znalesć 5 łapek tygrysa itp...


hehe... ale jest jeden plus, tam kazdy tygrys ma lapy :)

Autor:  Nea [ 14 maja 2008, 14:36 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
ale pomimo łatwości Questów ludzie nadal pytają na generalu gdzie znalesć 5 łapek tygrysa itp...


Deshroom napisał(a):
...bo wiekszośc populacji ma low IQ...



No cos w tym musi byc :lol:[

Autor:  Dae [ 14 maja 2008, 14:37 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Dae napisał(a):
ale pomimo łatwości Questów ludzie nadal pytają na generalu gdzie znalesć 5 łapek tygrysa itp...


hehe... ale jest jeden plus, tam kazdy tygrys ma lapy :)


no nie do końca bo drop rate był średnio na 20% z tych normalnych questów więc tylko co piąty tygrysek miał łapki....

Autor:  Deshroom [ 14 maja 2008, 15:14 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
embe napisał(a):
Dae napisał(a):
ale pomimo łatwości Questów ludzie nadal pytają na generalu gdzie znalesć 5 łapek tygrysa itp...


hehe... ale jest jeden plus, tam kazdy tygrys ma lapy :)


no nie do końca bo drop rate był średnio na 20% z tych normalnych questów więc tylko co piąty tygrysek miał łapki....
bo nooby ucinaja łapki i nie zabijają tygrysów.

a potem te z łapami sie nie respawnują bo nie ma miejsca :har: real life :wink:

Autor:  sola [ 14 maja 2008, 17:39 ]
Tytuł: 

Witam

1. Chcialbym zapytac o itemy, a dokladnie czy jest cos podobnego do systemu w wowie czyli BoE i BoP?

2. Jak wyglada sprawa z buildami postaci? Mozna sie respecowac jak sie chce i kiedy sie chce? Cos to kosztuje?

Autor:  Sobtainer [ 14 maja 2008, 18:15 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
ale pomimo łatwości Questów ludzie nadal pytają na generalu gdzie znalesć 5 łapek tygrysa itp...


Na tym polega imo mmo właśnie :), oczywiście nie do przesady bo nieraz się zdenerwować można.

Jeżeli chodzi o questowanie w moim odczuciu, to jest znacznie prostsze niż w WoW. Nie mam niestety doświadczenia z innymi mmo ale fajnie się w AoC questuje i nie ma z nimi problemu. Na mapce wiele ułatwień powstaje.

Lil napisał(a):
przewaznie taki napis wywoluje odwrotny efekt, zakazany owoc najlepiej smakuje :)


:). Co prawda to prawda.

Autor:  gabrielangel [ 15 maja 2008, 00:40 ]
Tytuł: 

spellweaving jeszcze raz

http://www.youtube.com/watch?v=K8yMNmhChOY

Autor:  Khebeln [ 15 maja 2008, 03:56 ]
Tytuł: 

spellweaving i city building jest dostepny w CB teraz. Spellweaving jest od lv 50.

Autor:  naro [ 15 maja 2008, 07:48 ]
Tytuł: 

spellweaving - ale na czym to polega bo z filmikow mozna sie dowiedziec tylko tyle ze efakciarsko wyglada i zajmuje duzo czasu.

Autor:  rashiell [ 15 maja 2008, 07:53 ]
Tytuł: 

Dokładnie... bo ma wyglądać efekciarsko bo ma zajmować dużo czasu bo ma zadawać dużo większy damage niż normalny spell ;)


W skrócie to takie combo dla szlafrokowca.

Autor:  Deshroom [ 15 maja 2008, 07:55 ]
Tytuł: 

rashiell napisał(a):
W skrócie to takie combo dla szlafrokowca.
i dlatego melee w pvp maja trudniej, bo melee muszą wciskać comba w walce z odskakującym szlafrokiem który wciska poledyńcze przyciski.

bez płaczu ale nie rozumiem tego, pograłem troche casterami i brak combosów czyni walke monotonną, natomiast bardzo ułatwia pvp

Autor:  naro [ 15 maja 2008, 07:58 ]
Tytuł: 

chodzi mi o sprawe techniczna dzialnia tego ustrojstwa. np. czy odpalasz sw i przez okreslony czas masz jakis + dmg bonus, czy kazde combo = "odprawianie modlow" na nowo ?

Autor:  Dae [ 15 maja 2008, 08:00 ]
Tytuł: 

naro napisał(a):
chodzi mi o sprawe techniczna dzialnia tego ustrojstwa. np. czy odpalasz sw i przez okreslony czas masz jakis + dmg bonus, czy kazde combo = "odprawianie modlow" na nowo ?


Nikt jeszcze spellweaving nie widział więc tylko pogdybać można.

Autor:  Deshroom [ 15 maja 2008, 08:01 ]
Tytuł: 

Casters for the ''smart'', Melee for the ''stupid'' ?
http://forums.ageofconan.com/showthread ... pelweaving

tu masz wiecej info i o tym że melee ma trudniej :wink:

@Dae
to bedzie testowane w retailu :lol:

Autor:  iniside [ 15 maja 2008, 08:23 ]
Tytuł: 

gabrielangel napisał(a):

O kurwa. Powaliło mnie :O.

Strona 111 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team