MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

sprzęt
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29101
Strona 13 z 35

Autor:  Viracept [ 7 maja 2008, 13:48 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
Problem z XP jest taki, że nie obsługuje więcej niż 2 GB na jedna aplikacje czyli posiadanie wiecej niż 3 GB nie ma sensu...


AoC zużywa 2gb. Więc na reszte wliczając wogóle działanie xp zostaje ile przy 2gb ? Win xp widzi 3,5gb ( przynajmniej mój :) ). Po przesiadce z 2gb na 4gb odczułem spora poprawę w AoC. Mnie to wystarczy. Zwłaszcza przy obecnych cenach ramu.

V.

Autor:  Deshroom [ 7 maja 2008, 13:52 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
AoC zużywa 2gb. Więc na reszte wliczając wogóle działanie xp zostaje ile przy 2gb

microsoft zaleca plik wymiany na poziomie 1,6 * RAM czyli zostałaby cała masa.
nie demonizujmy, ale przydaje sie.

Autor:  dark_lord [ 7 maja 2008, 14:16 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Dae napisał(a):
Problem z XP jest taki, że nie obsługuje więcej niż 2 GB na jedna aplikacje czyli posiadanie wiecej niż 3 GB nie ma sensu...


AoC zużywa 2gb. Więc na reszte wliczając wogóle działanie xp zostaje ile przy 2gb ? Win xp widzi 3,5gb ( przynajmniej mój :) ). Po przesiadce z 2gb na 4gb odczułem spora poprawę w AoC. Mnie to wystarczy. Zwłaszcza przy obecnych cenach ramu.

V.


jak to zrobiłeś, coś zmieniałeś w biosie, u mnie widzi tylko 2.93 gb ram ??

Autor:  Khebeln [ 7 maja 2008, 15:38 ]
Tytuł: 

Ile masz ramu na gpu ? Pytam poniewaz do max ilosci ramu liczy sie rowniez ilosc ramu na karcie graficznej.

Autor:  dark_lord [ 7 maja 2008, 16:28 ]
Tytuł: 

320 mb ram na geforce 8800 gts

Autor:  Viracept [ 7 maja 2008, 17:20 ]
Tytuł: 

Mam 9600gt 512ram. Dzisiaj widzi 3,25gb ram ;/ W każdym razie jak kupować to albo 2 albo 4gb.

V.

Autor:  gabrielangel [ 7 maja 2008, 17:22 ]
Tytuł: 

Te starsze 8800GTS 320 i 640mb podobno system widzi jako wersje GTX 786mb. Co by sie zgadzalo, bo mam 4gb i vista home prem 32 widzi tylko 2.75.

Autor:  dark_lord [ 7 maja 2008, 18:01 ]
Tytuł: 

tylko że ja ma 4gb ramu i co Ty na to ??

Autor:  Jackhammer [ 7 maja 2008, 18:17 ]
Tytuł: 

zmien na viste 64 i nie bedzie z niczym problemu i 4gb beda

Autor:  Khebeln [ 7 maja 2008, 18:57 ]
Tytuł: 

To sie zgadza, w tej sytuacji zazwyczaj ram jest dziwnie liczony, przynajmniej ja tak mialem na starej karcie graficznej jak jeszcze xp uzywalem

Autor:  gabrielangel [ 7 maja 2008, 19:06 ]
Tytuł: 

Jak masz 32bitowy system to od tych 4gb system odejmie ci wszystkie urzadzenia, ktore maja jakas pamiec jak np. karta graf czy karta muz.

Autor:  kmfms [ 8 maja 2008, 07:49 ]
Tytuł:  Masakra jakaś...

...fileplanetowa beta:
nv gf go 7600 na lapsie. BSOD na XP! Kurna - jakich to chce zasobów!!!

Autor:  Deshroom [ 8 maja 2008, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Masakra jakaś...

kmfms napisał(a):
...fileplanetowa beta:
nv gf go 7600 na lapsie. BSOD na XP! Kurna - jakich to chce zasobów!!!
bosd to problem twojego lapsa a nie zasobów jakie chce gra

Autor:  SadoS [ 8 maja 2008, 16:39 ]
Tytuł: 

Obrazek

Na General Bete właśnie wskoczył patch i daje się zauważyć pewne istotne i to nie tylko w grafice, która wygląda teraz nieco lepiej ale i w czasach Loadingów , które delikatnie zelżały. Absurdalne natomiast jest to , że nadal do niektórych Catacumb nie da się wejść bo dysk dostaje wścieklizny i zanim zdąży się doczytać pierwsza „komnata” ma się już na plecach grupkę mobów , która zjada nas ze smakiem. Loadingi nadal są skandaliczne mimo to jest nieco lepiej . Co do samej wydajności po miedzy standardowymi ustawieniami LOW i HIGH jest jakieś 20 - 25 FPS-ów różnicy , więc i tak trzeba będzie posiadać dosyć mocny sprzęt. W obecną wersje komfortowo można pograć sobie w trybie single player , bo gdy pojawia się 20 graczy blisko naszej postaci to zaczyna się piekło. Oczywiście admini cały czas wklejają info na Generala , że to beta i mnóstwo debuggerów i tekstury nie skompresowane (według adminów należy się spodziewać blisko dwukrotnej poprawy wydajności w oficjalnej wersji ) , pożyjemy zobaczymy [/img]

Autor:  Khebeln [ 8 maja 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB

Autor:  iniside [ 8 maja 2008, 16:56 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB

Ja im wierze. Moze dwukrotna to przesada, ale o 100% powinno im sie udać, jeśli faktycznie w tle działają debuggery a tekstury nie sa skompresowane. Ofc. zakłdaem ze engin nie bedzie tych tekstur sobie w locie dekompresowal..

Autor:  Buka [ 8 maja 2008, 16:57 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB

Ja im wierze. Moze dwukrotna to przesada, ale o 100% powinno im sie udać, jeśli faktycznie w tle działają debuggery a tekstury nie sa skompresowane. Ofc. zakłdaem ze engin nie bedzie tych tekstur sobie w locie dekompresowal..


Nie wiem czy to wazne ale dwukrotny przyrost wydajnosci to nic innego jak jej poprawa o 100% ;)

Autor:  iniside [ 8 maja 2008, 16:59 ]
Tytuł: 

Buka napisał(a):
iniside napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Dwukrotej !?! lol chcialbym to zobaczyc, nawet jezeli poprawia wydajnosc o 25% to i tak bede zadowolony :)

A co do wgrywania to u mnie i tak bylo 2-5s, ale teraz to nie moge tego wogule wgrywaniem nazwac. Ludzie posiadajacy bardzo szybkie dyski twarde i dobre CPU odczuja znaczna roznice jak i pewnie reszta ludzi :wink:

Patch ma 1.2GB

Ja im wierze. Moze dwukrotna to przesada, ale o 100% powinno im sie udać, jeśli faktycznie w tle działają debuggery a tekstury nie sa skompresowane. Ofc. zakłdaem ze engin nie bedzie tych tekstur sobie w locie dekompresowal..


Nie wiem czy to wazne ale dwukrotny przyrost wydajnosci to nic innego jak jej poprawa o 100% ;)

A nie przypadkiem 200% = 2x 100% = 1x eee ? ;p

Autor:  Buka [ 8 maja 2008, 17:04 ]
Tytuł: 

200% to dwukrotnie wiecej jak 100%. Zwiekszajac obecna wydajnosc (w chwili obecnej masz 100% wydajnosc) o 100% masz 200% obecnej wydajnosci czyli dwukrotnie wiecej. Jeszcze jakies pytania?

Autor:  iniside [ 8 maja 2008, 17:14 ]
Tytuł: 

Buka napisał(a):
200% to dwukrotnie wiecej jak 100%. Zwiekszajac obecna wydajnosc (w chwili obecnej masz 100% wydajnosc) o 100% masz 200% obecnej wydajnosci czyli dwukrotnie wiecej. Jeszcze jakies pytania?

No tak ale ja liczylem od zera 0o.

Strona 13 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team