MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 131 z 165

Autor:  BiGi [ 24 maja 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

Mi nie podobalo sie melee wiec rerollnolem na castera i jest ok ;) z ocena gry wstrzymuje sie do endgame bo o to naprawde chodzi. lvl wbija sie szybko, jak pozniej beda nudy to zamroze konto i poczekam az cos z tym zrobia - imo za wczesnie zeby cokolwiek oceniac, wszystko mozna poprawic roznymi patchami a lada dzien zaczna wychodzic jakies mody...

Autor:  Deshroom [ 24 maja 2008, 15:09 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
Mi nie podobalo sie melee wiec rerollnolem na castera
racja, ja tez mam alta castera ale ten combat system to miała byc potęga wiec stwierdziłem ze jak nie dam rady melee to quituje :wink:

btw comba na lvl 30 nie są złe ale tam tylko 2-3 przyciski :wink:

Autor:  Teo [ 24 maja 2008, 15:14 ]
Tytuł: 

Ale co do whinu na melee comabat to juz lekka przesada :)
Przeciez to byla podstawa od dawna miodnosci na betach, wszyscy wiedzieli ze to wymaga umiejetnosci, nawet ludzie przychodzacy z Lineage2 daja sobie rade w tak dynamiczej walce jaka jest w AoC.

Tak jak pisalem, sa trzy rodzaje stylu walki, melee, ranger i caster, do tego dochodzi ciekawe polaczenie maga melee i healera melee co urozmaica strasznie wybor i styl gry.

Autor:  Deshroom [ 24 maja 2008, 15:19 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
w tak dynamiczej
chyba Ci sie wyrazy pomyliły :lol:

dobra nvm, lamer, noskill deshroom quituje, skillorsi zostają. GL HF papa

Autor:  ant [ 24 maja 2008, 15:43 ]
Tytuł: 

Dokladfnie, kazdy robi co chce, nie kazdemu ta gra sie musi podobac.
Nie zapomnijecie sobie w sigach pododawac AoC -retired :D

Autor:  RufeN [ 24 maja 2008, 15:51 ]
Tytuł: 

no w sumie to nie wiadomo czego się spodziewaliśmy - ja się cieszyłem na comba ale nie pomyślałem, że nigdy nie lubiłęm Tekkena itp gier, więc dlaczego miałoby mi się podobać combo typu "5AWD" + pare innych trzaskane przez dłuższy czas :)

spoko, ja rozumiem, że się wielu ludziom to podoba, wydaje mi się jednak, że chociażby toporne UI odrzuca wiele osób, które długo grały w WOWa( polecam ściągnięcie z Curse'a jakiegoś UI póki nie ma narzędzi do prostej, customizacji interfejsu).

inna sprawa to grafika - niby bardziej szczegółowa, ale na moim 8600 nie tylko chodzi,ale też wygląda gorzej niż np. w WOWie czy różnych FPP (np. w Crysisie) - grania na czymś słabszym sobie nie wyobrażam.

co do grania casterem to jest to chyba najrozsądniejsza droga dla ludzi znudzonych combami (btw wbrew temu co widziałem parę postów wcześniej - ranger to zdecydowanie "nie caster" i ma comba tak samo jak pure mele klasy) ;)

Autor:  Khebeln [ 24 maja 2008, 16:00 ]
Tytuł: 

A nie ch sobie narzekaja, ilu whinerow i czarnowidzow zagrywa sie w aoc teraz :]

Gra jest tym lepsza im dalej w las. Tyle. nawet nie bede sie bawil w argumentacjie bo nie ma sensu :) Fakt combo system moze byc trudny dla przecietnego czlowieka przyzwyczajonego do wow ale mam on takze wiele plusow puzniej w grze :]

Autor:  Pipboy [ 24 maja 2008, 16:10 ]
Tytuł: 

To może trochę moich spostrzeżeń.

Grafika - nigdy nie przywiązywałem do niej wielkiej uwagi w grach. Więc na razie bardziej mi przeszkadza niż daje radości, bo moja grafa ledwo ją ciągnie. Ale jak ktoś ma wypasiony stuff, to miodzio. Wrażenie robią piękne modele i tekstury postaci, nawet na niskich detalach.

Audio - OK! Nie wiem co tu napisać, muzyka fajna. A tak btw wczoraj na evencie "budujemy miasto" hałas kilku mamutów trąbiących na raz robił wrażenie, jak ja się nie mogę doczekać siege ^^.

Walka - combosy: jak z grafiką, ani mi nie przeszkadzają, ani jakoś nie dają frajdy. Po prostu są. Gra mi się dobrze. Sama walka oddana jest bardzo ładnie i dużo radości daje oglądanie nawalające się postaci. Fatality też wymiatają, choć denerwuje "stun" na dwie sekundy :P.
IMO kolizja postaci wymiata. Podoba mi się, jak muszę szukać miejsca w zergu, żeby dostać się do mobka. Postacie obijające się o siebie w wąskich uliczkach Khemi - bezcenne.

Klimat - boski, choć nie mam cierpliwości zagłębiać się we wszystkie questy. Niestety miasta nie robią na mnie takiego wrażenia jak kiedyś miasta w WoWie.

PvP - cóż, mam taki charakter, że rzadko atakuję ludzi robiących questy or sth, więc jak już walczę, to zazwyczaj jakiś wyższy player mnie nawala, na razie nie czuję się kompetentny do wyrażania opinii.

Levelling - Hm, dużo questów, całkiem fajnie je sie robi, ale często więcej latania niż w WoWie. Grind w dobrej ekipie też jest fajny. Idzie całkiem szybko, przyjemności dość dużo daje.

Technikalia - no, FC mnie pozytywnie zaskoczył. Nie jest źle, jest trochę bugów, ale da się grać na przyzwoitym poziomie. Lagów też prawie nie ma. Tylko te kolejki na Fury...

Crafting - samego craftingu zbadać nie mogę, bo mam 33 lvl, ale gathering oceniam neutralnie. Dużo biegania, ale chyba przyjemniej mi się zbiera niż w WoWie, zawsze jakiś mob, co dropnie resource się spawnie, czy coś.

To takie spostrzeżenia po 30 levelach. Uogólniając, to na razie gra mi się bardzo podoba. A że może nie być dla wszystkich, to mnie, ekhm, wali :). W AO kilka % ludzi odpadało na Newbie Island, w grę grało kilkadziesiąt k ludzi, a mimo to było wypaśnie. Było pełno bugów, FC robił głupie zagrywki, ale było to "coś". Zobaczymy, cze AoC będzie to miał. Kto co woli, nie muszę grać w "milionowego" MMORPG-a. Konkretną opinię będę mógł dać po paru miechach, już na endgame. Wstępnię grę oceniam na bardzo dobrą.

Autor:  Rzezio [ 24 maja 2008, 17:13 ]
Tytuł: 

O i to jest wartosciowa opinia :)
Generalnie podpisuje sie pod postem Pipboya.
Gra sie bardzo przyjemnie i ciekawy jestem jak Funcom poradzi sobie z rozwojem gry, zeby bylo jeszcze lepiej.

Autor:  Egze [ 24 maja 2008, 17:18 ]
Tytuł: 

Dostalem na 40 lvl dwa kolejne ataki dolne. Combo juz 3klawiszowe w tym jeden klawisz ataku z dolu. Mozna sie pogubic. Ale kwestia czasu takze. Im dalej w lvl tym gra sie ciekawiej dla mnie przynajmniej

Autor:  mrynar [ 24 maja 2008, 18:49 ]
Tytuł: 

Jak mozna sie przelaczac miedzy dystryktami?

Autor:  Matek00 [ 24 maja 2008, 18:52 ]
Tytuł: 

kolo mapy masz taki trójkąt, klikasz go i change instance

Autor:  lutus [ 24 maja 2008, 19:04 ]
Tytuł: 

a mi totalnie nie pasuje opisowy sposob skilli... nic nie jest powiedziane, czy to stunuje, czy aoe, ile doda do ataku... jakos to takie nie matematyczne. 2 dni grania, 15lvl i powoli mam dosc, jeszcze nie skresle, ale na pewno nie bede leciec jak glupi na lvle.

Autor:  Deshroom [ 24 maja 2008, 19:21 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
a mi totalnie nie pasuje opisowy sposob skilli... nic nie jest powiedziane, czy to stunuje, czy aoe, ile doda do ataku... jakos to takie nie matematyczne. 2 dni grania, 15lvl i powoli mam dosc, jeszcze nie skresle, ale na pewno nie bede leciec jak glupi na lvle.
pewnie nie masz skilla :wink:

Autor:  m1sza [ 24 maja 2008, 19:34 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
a mi totalnie nie pasuje opisowy sposob skilli... nic nie jest powiedziane, czy to stunuje, czy aoe, ile doda do ataku... jakos to takie nie matematyczne. 2 dni grania, 15lvl i powoli mam dosc, jeszcze nie skresle, ale na pewno nie bede leciec jak glupi na lvle.


A ktos tu pisal o malym stopniu skomplikowania, konsolowatosci etc. :>>>

Autor:  Deshroom [ 24 maja 2008, 19:39 ]
Tytuł: 

chodzi o to że nie wiadomo co robi który skill bo opisy w tooltipach sa bardzo nieprecyzyjne, ale tego sie nie czepiam bo to mogą poprostu uzupełnić w paczu - pytanie czy zrobia to za miesiąc czy za 2 lata.

Autor:  Eleeist [ 24 maja 2008, 20:11 ]
Tytuł: 

Generalnie gra jest bardzo fajna dla mnie, ale niestety jest dużo niedoróbek. Jak by mi ktoś dał taką grę do zagrania, i nic o niej nie powiedział, to myślał bym, że to jest co najwyżej wczesna beta...

Autor:  lutus [ 24 maja 2008, 20:19 ]
Tytuł: 

po prostu nie widze zadnej roznicy w walce czy uzywam skille czy tylko strzalki do ataku, taki sam czas zabicia przeciwnika, nie wiem, byc moze po pewnym czasie mozna sie do tego przyzwyczaic, i jeszcze mi sie ta gra spodoba, ale jak na razie mam takie samo wrazenie jak kiedys po AO - mmorpg, ale jakos niedorobiony.

Autor:  m1sza [ 24 maja 2008, 20:22 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
chodzi o to że nie wiadomo co robi który skill bo opisy w tooltipach sa bardzo nieprecyzyjne, ale tego sie nie czepiam bo to mogą poprostu uzupełnić w paczu - pytanie czy zrobia to za miesiąc czy za 2 lata.


Tak jak Blizzard, ktory wprowadza oczywiste poprawki po ponad 2 latach? Mam nadzieje, ze nie beda czerpac wzorcow z najlepszych :).

Generalnie gra ma swoje wady, ale zeby ja tak jebac, to hmmm albo sie nie pamieta wczesnych okresow z innych MMO, albo...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 maja 2008, 21:06 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
po prostu nie widze zadnej roznicy w walce czy uzywam skille czy tylko strzalki do ataku, taki sam czas zabicia przeciwnika, nie wiem, byc moze po pewnym czasie mozna sie do tego przyzwyczaic, i jeszcze mi sie ta gra spodoba, ale jak na razie mam takie samo wrazenie jak kiedys po AO - mmorpg, ale jakos niedorobiony.

Wystarczy zapoaznac sie odrobine z mechanika i roznica bedzie widoczna. Skill czy combo ktore wchodzi na potrojna obrone zadaje rownie mala obrazen. Dla prownania skilami combosami moim bear shamanem zabijalem dwa razy szybciej niz wciskajac same strzalki. Trzeba sie nauczyc grac.
edit: Co do opisow skili to moze nie sa wyczerpujace, ale nie mialem najmniejszych problemow na dwoch klasach z uzywaniem ich od razu zgodnie z przeznaczeniem. Jest dokladnie napisane czy to aoe, dd, root etc. Jak nie rozumiecie opisow to nie ma sensu sie meczyc.

Strona 131 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team