MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 137 z 165

Autor:  Mark24 [ 26 maja 2008, 22:56 ]
Tytuł: 

mi działa od razu, wpisuję /claim i dostaję info ze nowy item zawędrował do inventory.

Autor:  Deshroom [ 26 maja 2008, 23:26 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
mi działa od razu, wpisuję /claim i dostaję info ze nowy item zawędrował do inventory.
trzeba poczekać 15 min po wpisaniu klucza i przelogowac sie. ja tak miałem z kapą

Autor:  Teo [ 27 maja 2008, 02:43 ]
Tytuł: 

Czy ma ktos doswiadczenie z budowa miasta, my postawilismy na probe pare budynkw 23 maja i tak czekamy sobie jak sie to bedzie rozwijac, a tu dzisiaj mielismy najazd na te budynki innej gildii i trzeba bylo leciec bronic, a mialo nie byc atakow graczy na miasta gildiowe :)

Autor:  Deathendow [ 27 maja 2008, 06:18 ]
Tytuł: 

jak aktywowałem keya na cape to jak go w grze wziąść? musze pogadać z jakimś npc'em czy co?

Autor:  Eleeist [ 27 maja 2008, 06:19 ]
Tytuł: 

Wczoraj wieczorem bylem w naszym mieście. I tak sobie teraz myślę: czy nie lepiej najpierw było postawić mur dookoła (a nie jedną ścianę i bramę...)? Może by było łatwiej bronić.

PS: up@ wpisz w chat /claim.

Autor:  Zanzi [ 27 maja 2008, 06:28 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Czy ma ktos doswiadczenie z budowa miasta, my postawilismy na probe pare budynkw 23 maja i tak czekamy sobie jak sie to bedzie rozwijac, a tu dzisiaj mielismy najazd na te budynki innej gildii i trzeba bylo leciec bronic, a mialo nie byc atakow graczy na miasta gildiowe :)


Podobno to jest bug, ze inni gracze moga atakowac twoje miasto gildiowe i niszczyc ci budynki, ktore wybudowales. Miasta gildiowe mieli atakowac tylko NPCe, natomiast battlekeepy gracze. Ciekawe czy i kiedy Funcom to naprawi bo w tej chwili nieoplaca sie budowac miasta ktore w kazdej chwili mozesz stracic jak ci inna gildia zrobi najazd.

Autor:  Eleeist [ 27 maja 2008, 06:41 ]
Tytuł: 

Nie no bez jaj...

Autor:  Mendol [ 27 maja 2008, 07:26 ]
Tytuł: 

jakie kurwa npc? czy oni naprawde nienormalni sa?

Autor:  iniside [ 27 maja 2008, 07:29 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Czy ma ktos doswiadczenie z budowa miasta, my postawilismy na probe pare budynkw 23 maja i tak czekamy sobie jak sie to bedzie rozwijac, a tu dzisiaj mielismy najazd na te budynki innej gildii i trzeba bylo leciec bronic, a mialo nie byc atakow graczy na miasta gildiowe :)

Radze to potratkowac jako niespodzianke, i jeden z lepszych ficzerow, a nie jakies bugi.

No co wy kompletnie was porabalo. Ataki npc na miasta gildiowe == EPIC FAIL.

Autor:  Mendol [ 27 maja 2008, 07:56 ]
Tytuł: 

ja wiem czy fail.
NA UJ to w ogole i czemu to ma sluzyc? wymuszeniu na graczach obecnosci 3 razy w tygodniu pomiedzy 20 a 23?
debilizm jakich malo.

Autor:  Eleeist [ 27 maja 2008, 08:02 ]
Tytuł: 

Czy mi się wydaje czy zjebali najbardziej obiecujący ficzers gry? :roll:

Autor:  Kabu [ 27 maja 2008, 08:17 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Radze to potratkowac jako niespodzianke, i jeden z lepszych ficzerow, a nie jakies bugi.

No co wy kompletnie was porabalo. Ataki npc na miasta gildiowe == EPIC FAIL.


Wiesz, ja jak i wiekszosc moich znajomych pracuje i nie widze w jaki sposob mozna by obronic przykladowe miasto o godzinie np 13.

Autor:  iniside [ 27 maja 2008, 08:17 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ja wiem czy fail.
NA UJ to w ogole i czemu to ma sluzyc? wymuszeniu na graczach obecnosci 3 razy w tygodniu pomiedzy 20 a 23?
debilizm jakich malo.

Debilizmem, to jest to ze nie moge sie umiwic na zrownania miasta wroga o 4 rano z reszta gilii, tylko atakowana gildia musi dobrodusznie zaakceptowac pore o jakiej bede mial prawo zrownac jej dorobek z ziemia :<.
Cytuj:
Wiesz, ja jak i wiekszosc moich znajomych pracuje i nie widze w jaki sposob mozna by obronic przykladowe miasto o godzinie np 13.

To niech Funcom ad zautoamtyzowane systemy obronne , jako mozliwosc do wbudowania w miasto. A potem to mozna miec nadzieje, ze wytrzymaja do czasu az przyjdzie reszta gildii.

Autor:  Eleeist [ 27 maja 2008, 08:19 ]
Tytuł: 

Imho, przejebane. Jakoś tego nie widzę. I tak źle, i tak niedobrze.

Autor:  SwenG [ 27 maja 2008, 08:29 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
To niech Funcom ad zautoamtyzowane systemy obronne , jako mozliwosc do wbudowania w miasto. A potem to mozna miec nadzieje, ze wytrzymaja do czasu az przyjdzie reszta gildii.

O to, to, jak w Neocronie :D

Autor:  XSiV [ 27 maja 2008, 08:39 ]
Tytuł: 

Chyba nikt z was w AO nie gral - tam atakowanie miast jest na porzadku dziennym i sprawdza sie bardzo dobrze. Przestancie plakac. Bedzie dobrze.

EDIT
Swoja droga tak jak WoW mnostwo rzeczy zapozyczyl z AO, to teraz grajac w AoC caly czas mam wrazenie, ze gram w Ao tylko sie szata graficzna zmienila. I ktos odchudzil najlepszy imho czat/bot w mmo.

No i brak mi MP :D

Autor:  dark_lord [ 27 maja 2008, 08:44 ]
Tytuł: 

jak na serwerze pvp to pewnie że nie powinniście płakać, bo jakby to wycofali to gadalibyście na brak open pvp...
pozdrawiam wszystkich

Autor:  Gotji [ 27 maja 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

Nie wiedzialem gdzie zadac pytanie, ale chyba to bedzie dobrym miejscem. Gram assasinem, po paru godzinach grania trafilo do mojej pustej glowy to, ze ta klasa w ogole nie posiada stunow(nie liczac kicka ktory daj konckback i silence), ani cisow spowalniajacych. No ale cos za cos, okazalo sie ze assasin dysponuje najwiekszym burst dmg w grze(przynajmniej z moich obserwacji), ale zeby zrobic ow burst trzeba trafic w kogos :oops: . O ile jak dana osoba stoi w miejscu to cios ze stealtha jest banalny do zadania, o tlye jak ktos biegnie to jak nie stane na jego drodze i gracz doslownie sie o mnie nie odbije moj cios leci w 90% w powietrze i trace tak waznego dla tej klasy openera.

Kolejna kwestia to comba i ich konczenie, czesto robie tak ze pierwszy cios/ciosy wale w powietrze i czekam z ostanim na dogodny moment (czyt. osoba stoi w miejscu) zeby zadac bo tak jak w przypadku ciosow ze staelth, jezeli osoba sie rusza to leca one czesto w powietrze. Czy tez tak robicie? czy moze wprawa w palcach przychodzi z czasem i cala sekwencje combosa potraficie uderzyc w ruchomy cel ?

No i ostatnia sprawa sam stealth, grajac archetypem rogue myslalem ze bedzie to klasa wyjatkowa jezeli chodzi o stealth. Nie chodzi mi tu raczej o to ze inne klasy tez go maja bo wiedzialem o tym wczesniej, ale o to ze nie ma mozliwosci wykrycia kogos w stealth. Mam na maxa percepcje i odpalam search i nadal nie moge wykryc. Czy ktos sie orientuje czy to bug czy working as intended ? Czy to moze uroki pierwszego miasta i sposob zeby uniknac gankowania ?

Autor:  Mark24 [ 27 maja 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

ale PvE całkiem udanie zerżnięte z WoW + combosy + ciosy nie padają sztucznie tylko na targeta ale jak ma się długą szablę i dobry zamach to leją wszystko wokół.
Funcom imho bardzo ładnie rozbudował standardzik jaki wysforował Blizzard.

Autor:  Teo [ 27 maja 2008, 10:08 ]
Tytuł: 

Co do miast gildiowych ( nie mylic z twierdzami ) to musza posiadac swoja obrone, czyli mury, wieze, koszary dajace npcow 24g na dobe, uzbrojenie na wiezach i wtedy mozna nie siedziec cala gildia i nie pilnowac :)
Tyle wiem na ta chwile.

Strona 137 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team