MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kto jeszcze gra?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30311
Strona 15 z 17

Autor:  Mendol [ 12 sie 2008, 13:21 ]
Tytuł: 

no ja z tego co pamietam jak czytalem conana to o prawie niewiele tam bylo wspomniane.
i nie pamietam zeby go ktos wsadzil do wiezienia za rabaniem mieczem na lewo i prawo.

Autor:  TobiAlex [ 12 sie 2008, 13:24 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no ja z tego co pamietam jak czytalem conana to o prawie niewiele tam bylo wspomniane.
i nie pamietam zeby go ktos wsadzil do wiezienia za rabaniem mieczem na lewo i prawo.


No dokładnie :lol:

Lufanga a jak już Ci się nie chce czytać książki to na wiki sobie znajdź, ostatecznie obejrzyj filmy. Pewnie jak najechali na wioskę Conana, to potem ścigali ich za ludobójstwo i zbrodnie wojenne :lol: A po drugie kurwa to jest gra a nie rzeczywistość!

Autor:  Lokken [ 12 sie 2008, 13:25 ]
Tytuł: 

@ Mendol

1. A to sorka chyba pomyliłem cię z Konradorem, który często przytaczał tą sytację. Mój bład nie zmienia jednak faktu, że argument z ostrzeżeniami od Gm`ów jest wybitnie nietrafiony bo takie sytuacje zdarzaja się naprawdę rzadko. Czy ktoś tutaj naprawdę dostał ostrzeżenie od Gm`a za PvP ? Czy tylko słyszał o tym ?

2. Gdy pisałem o karze chodziło mi o np. stratę xp dla pokonanego itp. Co to ma wspolnego z ffa PvP ? Jeszcze nie wiemy jak w praktyce będzie wyglądał nowy system PvP, ale używanie stwierdzenia "kara za PvP" jest nadużyciem.

3. Fatality jest ciekawym aspektem tej gry. Oprócz fajnej animacji dostajemy krótkotrwałe bonusy do dmg i regeneracji dzięki czemu można czasem wygrać grupowe PvP, które wydawało się już być przegrane.

Autor:  Mendol [ 12 sie 2008, 13:28 ]
Tytuł: 

a no to ma wspolnego, ze jak na razie funcom przedstawil system KAR za pvp. nie ma rewardsow, nie ma lootu, nie ma shiny itemkow wypadajacych z kolesi, nie dropuje sie gold.

Autor:  Lokken [ 12 sie 2008, 13:43 ]
Tytuł: 

Za PvP kill`e będzie się dostawało PvP xp. Będzie można zdobywać PvP levele. Mając odpowiedni poziom będzie mozna kupić i używać PvP equip. Od pewnego poziomu za smierć w PvP będzie się traciło PvP xp. Ten system można już przetestować na Test Live serwerze.

Autor:  Mendol [ 12 sie 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

super a kiedy wejdzie w zycie? tzn ile czasu po premierze, moze w ten sposob zapytam.

Autor:  Lokken [ 12 sie 2008, 14:04 ]
Tytuł: 

Nie wiem. Mam nadzieje, że wkrótce. Ale przecież nie o tym jest dyskusja. Bo ja nie bronię Funcomu - uważam, że robią/robili w członka graczy obiecując system PvP i go nie wprowadzając w zapowiadanym terminie.

Ale mi się wydawało, że nie rozmawiamy o polityce Funcomu tylko o w PvP w grze. O tym jakie jest obecnie i jakie bedzie gdy wejdzie zapowiadany dodatek. A sprawa wygląda tak:

- Obecnie jest prawie całkowite ffa PvP. Nie ma żadnych kar, oprócz 3 miast mozna bić się wszędzie (również w innych miastach, gdzie są sklepy, NPC itd.). Gm`i praktycznie nie ingerują w rozgrywkę między graczami. Ja osobiście nie spotkałem się z tym ani razu.

- Funcom nie przedstawił systemu kar za PvP tylko przedstawił zmiany jakie zamierza wprowadzić. Będzie to cały system nagród za zabicie gracza oraz kar za śmierć w PvP. Dodatkowo wprowadzają system flagowania/PK ciut podobny do tego jaki jest w L2. Tam on działa doskonale, jest mnóstowo PvP i jakoś nikt nie narzeka.

A tak obecnie wyglada PvP w AoC. Serwer Fury, gildia SUN.

http://www.aocmovies.com/movieview.php?id=529

Ludzie biją się w mieście, koło respawnu. Nikt nie płacze, nikt nie przeszkadza.

Autor:  Mendol [ 12 sie 2008, 14:06 ]
Tytuł: 

no to super, ze ta gra w koncu idzie w dobrym kierunku.
szkoda, ze troche za pozno jak dla mnie

Autor:  Lokken [ 12 sie 2008, 14:16 ]
Tytuł: 

O tym czy idzie w dobrym kierunku będzie się można niestety przekonać dopiero gdy wejdzie ten dodatek. Ja nadal wierzę, że znacznie poprawi to rozgrywkę i nie skreślam AoC. Nie skaczę z mmo do mmo, wcześniej 3 lata grałem w L2, które miało mnóstwo wad, ale potrafiło przyciagnąc gracza. Ja nadal widzię duży potencjał w AoC i będę w niego grał. Przerzuciłem się na AoC głownie z powodu ciekawego klimatu oraz wolności w PvP (chociaż system instancji i zonowania średnio mi się podoba). Mam nadzieję, że ta wolność nie zostanie znacznie ograniczona przez wprowadzenie tych reguł, nagród i kar.

Autor:  Mendol [ 12 sie 2008, 14:18 ]
Tytuł: 

dlatego sklaniam sie ku war, gdzie wiem czego moge oczekiwac, co dostane. jest to jasno okreslone i co wazniejsze dziala. jak bedzie wygladala sytuacja za pol roku - zobaczymy, ale w tej chwili bardziej mi odpowiada niz aoc.

btw. siegowanie keepow juz w pelni dziala? da sie grac?

Autor:  TobiAlex [ 12 sie 2008, 14:30 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
dlatego sklaniam sie ku war, gdzie wiem czego moge oczekiwac, co dostane. jest to jasno okreslone i co wazniejsze dziala. jak bedzie wygladala sytuacja za pol roku - zobaczymy, ale w tej chwili bardziej mi odpowiada niz aoc.

btw. siegowanie keepow juz w pelni dziala? da sie grac?


No ja też skłaniam się ku WAR i to co raz bardziej.

Autor:  Lokken [ 12 sie 2008, 14:31 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):

btw. siegowanie keepow juz w pelni dziala? da sie grac?


Nope. Tzn. sam siege w pewnym sensie działa. Zwiększyła się znacznie liczba fps`ów, mozna grać bez problemu na średnim sprzęcie jesli zredukujemy particles. Można niszczyć ściany, bramy, bić się z wrogiem, budować siege campy, katapulty i trebuszety i za ich pomocą niszczyć wrogie budynki. Tyle, że nie da się zdobyć Battlekeepa a zniszczone budynki można po prostu odbudować za stosunkowo niewielka ilość surowców, więc można uznać, że narazie z siege niewiele wynika. Ot takie ciut bardziej ciekawe 48v48 PvP. Ale nic ponadto, niestety.

TobiAlex napisał(a):

No ja też skłaniam się ku WAR i to co raz bardziej.


No i macie ku temu wszelkie prawo. Mi WAR nie odpowiada z racji stylu grafiki i podziału na frakcje. Są gusta i guściki i to jest chyba oczywiste. Po to mamy wybór na rynku mmo. Więc gadki w stylu "trzeba być psychicznie chorym by grać w AoC" są śmieszne.

Autor:  Lufanga [ 12 sie 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
Mendol napisał(a):
no ja z tego co pamietam jak czytalem conana to o prawie niewiele tam bylo wspomniane.
i nie pamietam zeby go ktos wsadzil do wiezienia za rabaniem mieczem na lewo i prawo.


No dokładnie :lol:

Lufanga a jak już Ci się nie chce czytać książki to na wiki sobie znajdź, ostatecznie obejrzyj filmy. Pewnie jak najechali na wioskę Conana, to potem ścigali ich za ludobójstwo i zbrodnie wojenne :lol: A po drugie kurwa to jest gra a nie rzeczywistość!

ale to ze wiochy napadali to nie znaczy ze nie bylo prawa i mogles sobie robic co chcesz
fakt ze jak dorwales kogos w jakiejs dupie bez swiadkow wiele Ci nie grozilo
tak samo bylo w sredniowieczu
a w zasadzie do teraz ;)

Autor:  TobiAlex [ 12 sie 2008, 15:09 ]
Tytuł: 

Lokken a co Ci w grafie z WAR nie odpowiada? Na pewno jest zdecydowanie lepsza niż w Lineage 2.

Autor:  MagPS [ 12 sie 2008, 15:29 ]
Tytuł: 

Wystarczy że poprawią grafe (chociażby te kwiatki u high elfów) w kilku miejscach i będzie lepsza niż w AoC

Autor:  DenizenKane [ 12 sie 2008, 17:24 ]
Tytuł:  hmm

Grafika w warze jest absolutnie wystarczająca jak na warunki massive RvR. Zdecydowanie wole stabilny fps i minimalny lag podczas city raidów, niż slide-show i niegrywalny benchmark, którego jedynym zadaniem jest dobrze wyglądać.

Graficzne fajerwerki i super animacje nie idą w parze z masywnymi bitwami, ale zdaje się, że coponiektórym przygłupim purystom graficznym trzeba to będzie wytłumaczyć na jabłkach (temat był już wałkowany 150 razy, a Ci dalej "grfffffffffikaaaaaaaaaaa").

Trochę to już się nudne robi.

Autor:  DenizenKane [ 12 sie 2008, 17:25 ]
Tytuł:  Re: hmm

double post

Autor:  Teo [ 12 sie 2008, 17:45 ]
Tytuł: 

hmmm... no wszystko ok ale AoC jest grywalne nawet jak masz w jednym miejscu ~150 ludzi, a wez pod uwage ze oni cudow nie zrobili bo mogli sie postarac o wiele lepiej nad wydajnoscia, wiec mozna przypuszczac ze da sie zrobic gre ladna i nadajaca sie do mass pvp.
WoW ma beznadziejnie prosta grafe, a nie nadaje sie do mass pvp, War ma duzo lepsza ale daleko mu do czegos na poziomie 2008 roku.
Mimo wszystko jednak jak nie potrafia zobic w War dobrej grafiki to nie ma co ich bronic i niech juz bedzie taka jak jest, a niech bedzie grywalnosc.

Autor:  dark_lord [ 12 sie 2008, 17:53 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Well, a ja powiem tak, cichutko i z zamierzeniem że nie wywołam flamu.

AoC = jedna wielka kupa shitu, jeżeli ktoś w to gra dalej i mówi, że gra daje dużo satysfakcji, to ten człowiek ma problemy chyba w swoim życiu i nie umie odróżnić czegoś dobrego od czegoś złego. AoC jest tytułem dzięki któremu nie popada w depresje i loguje się do gry w ciągu jednego dnia 20 razy, z potem na czole i informacją w jego mózgu "nie mam qrwa w co grać więc zagram w AoC, może mi się dzisiaj spodoba".


lekarz kazał przytakiwać...

Autor:  Lufanga [ 12 sie 2008, 18:05 ]
Tytuł:  Re: hmm

DenizenKane napisał(a):
Graficzne fajerwerki i super animacje nie idą w parze z masywnymi bitwami, ale zdaje się, że coponiektórym przygłupim purystom graficznym trzeba to będzie wytłumaczyć na jabłkach (temat był już wałkowany 150 razy, a Ci dalej "grfffffffffikaaaaaaaaaaa").

Trochę to już się nudne robi.


TobiAlex napisał(a):
Gwoli Twojej informacji na US beta serwach jest już nowy patch z poprawioną dynamiką walki.


a widziesz jakos sie dalo

mamy rok 2008
WAR ma i tak nie chodzi wcale zajebiscie - wiec skoro nie chodzi wcale zajebiscie to przez cos ta wydajnosc jest zjadana
kwestia wydajnosci nie moze byc tlumaczeniem jesli chodzi o animacje

Strona 15 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team