MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 16 z 165

Autor:  iniside [ 23 sty 2008, 19:28 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
iniside napisał(a):
Czy mam znowu przypomniec Vanguarda, o grze skazanej na sukces ? Moze o tym nie wiesz, ale wydawca zawsze ma pewne oczekiwania finansowe, jesli produkt ich nie spelni to idzie pod nuz.


Z kazdym postem coraz wiekszy BS. Ile mmog'ow wg Ciebie zamknieto z powodu niezadowolenia wydawcy?
Ja osobiscie nie znam takiego przypadku, no moze poza AC2 ale to nie do konca sie kwalifikuje.

Fakt SOE nie amyka bo samo wszystko zjebuje -;-.

Autor:  Mark24 [ 23 sty 2008, 20:24 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):

Dlatego smiesza mnie wypowiedzi niektorych, ze jak gra nie przebije WoWa to bedzie klapa.. otoz nie bedzie.... AoC jest juz skazany na sukces gdyz ma duzo wiekszy Hype niz takie LOTRO. Gierka zwrocic im sie kilkukrotnie juz w samym dniu premiery..... czysty zysk. Kogo wiec z Funcomu obchodzi WoW ??? NIKOGO !


ciężko się nie zgodzić.

Autor:  lordyp [ 23 sty 2008, 20:29 ]
Tytuł: 

Cieszę się z faktu , że jednak sporo ludzi myśli jak ja. Świat mmo nie zaczyna się i nie kończy na WOW-ie.
Myślę jeszcze , że gry mmo będą ewoluować bo tak naprawdę nie mają one bardzo długiego istnienia na rynku, one dojrzewają razem z nami - graczami- gry , w które może grac i syn i ojciec ( a więc np WOW) będą powoli znikać - oczywiście za jakiś czas. Pewnie większość sie zgodzi ze mną z tym , że teraz mamy coraz większe wymagania dla gry mmo niż np 5-7 lat temu. Mój pierwszy mmo to RED Dragon w poczatkach istnienia - dziś na taką grę nawet nie spojrzę, pierwsza gra mmo 3D to chyba KO - dziś jak widze taka grafikę to od razu zamykam stronę - chcę coraz więcej , mam coraz większe wymagania - Wy też - sami to wiecie :). Za jakiś czas - nie wiem czy to bedzie za rok czy za kilka lat, będą gry , które będą celować TYLKO w określonych odbiorców- tu przykładem może byc Conan - i okaże się ,że mogą przynieść większy sukces finansowy niz gra dla wszystkich .

Autor:  Mark24 [ 23 sty 2008, 20:37 ]
Tytuł: 

odwrotnie, nikt nie mysli tak jak ty lordp. Po cholere panikować, o boże WoW ma 9mln i nikt nie gra w nic innego... Zawsze jest i zawsze będzie miejsce na inny produkt, niezależnie od tego ile i jak dobrych produktów już jest na rynku. Szczególnie, jeżeli chodzi o rozrywkę - chociażby dlatego, że ludzie się nudzą.

A jeżeli chodzi o czas przetrwania tytułów to obstawiam, ze w WoW-a ludzie będą młócili i za lat 10, w końcu i teraz grają w Starcrafta. A o EQ2 czy AoC-u będzie mozna poczytać w wikipedii.

Autor:  lordyp [ 23 sty 2008, 20:42 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
odwrotnie, nikt nie mysli tak jak ty lordp. Po cholere panikować, o boże WoW ma 9mln i nikt nie gra w nic innego... Zawsze jest i zawsze będzie miejsce na inny produkt, niezależnie od tego ile i jak dobrych produktów już jest na rynku. Szczególnie, jeżeli chodzi o rozrywkę - chociażby dlatego, że ludzie się nudzą.


Mark -> czytaj ze zrozumieniem to co piszę - bo własnie tak pisze a nie odwrotnie - ja nie panikuję i mam właśnie gdzieś ilu ludzi gra w WOW-a i własnie uważam, że zawsze znajdzie się gra , która bedzie miała swoich odbiorców i cały czas mam nadzieję , że wyjdziena gra , która dokopie WOW.Przeczytaj jeszcze raz moje posty bo się pogubiłeś :)

Autor:  Bullet [ 23 sty 2008, 20:47 ]
Tytuł: 

w tym poście zaprzeczasz sam sobie

Autor:  Viracept [ 23 sty 2008, 21:29 ]
Tytuł: 

Nad AoC pracuje 178 osób według Funcomu jeśli mnie pamięć nie myli.

V.

Autor:  Alekde [ 23 sty 2008, 21:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
embe napisał:
produkcja takiej gry jak LotRO przebila 1mln $,

Cytuj:
Tak FunCom to 20 ludzi, na takie produkcje idzie duzo kasy,


Nie wiem, czy już tylko ludzie tutaj grają tylko w gry i nie widzą co się dzieje dookoła.

Mały cennik produkcji z samych konsol
Heavenly Sword - 31milonów $
Uncharted: DF - 35milionów $
Halo 3 - 35milionów $
Metal Gear Solid 4 - już 85milinów $ (bez promocji)
GTA IV - już 55milionów $ (bez promocji)

PC
Wiedzmin - 14milionów $ (22miliony PL polska, potem Atari reszta)
Crysis - 23milniów $

Nie wiem, czy Cię dobrze zrozumiałem ale budżet najgorszego nawet syfu obecnie to min 5milionów $
a wiadomo, że MMO jest dużo droższe do zrobienia.

Cytuj:
produkcja jednej konkretnej instancji dla WoW-a to kwota 200-300 tys $
- i to just dużo ?

Może źle Cię zrozumiałem, ale kwoty podałeś z kosmosu :)

Autor:  Teo [ 23 sty 2008, 21:36 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
embe napisał(a):
produkcja takiej gry jak LotRO przebila 1mln $,


i co to w.g. ciebie duzo ???? kilkakrotnie zwrocilo im sie w ciagu pierwszego miesiaca gry :)
nawet jesli w LOTRo bedzie gralo 50 tys osob, to Codemasters bedzie kosilo na LOTRO duzy szmal :) A gra w tej chwili jakies pol miliona :)
Czy Codemasters ma sie przejmowac WoWem ?? nie, bo po co ??/ Oni i tak plywaja w kasie na jednym LOTRO :)

Dlatego smiesza mnie wypowiedzi niektorych, ze jak gra nie przebije WoWa to bedzie klapa.. otoz nie bedzie.... AoC jest juz skazany na sukces gdyz ma duzo wiekszy Hype niz takie LOTRO. Gierka zwrocic im sie kilkukrotnie juz w samym dniu premiery..... czysty zysk. Kogo wiec z Funcomu obchodzi WoW ??? NIKOGO !


Dokladnie tak, jednak jest male ale, a dotyczy to dokladnie mnie i faktu czy bede mial z tej gry przyjemnosc, jesli w AoC bedzie grac przynajmniej milion to jest gwarancja ze gra bedzie sie rozwijac jak np LotRO, a to juz jest mocny argument by w grze zostac ze znajomymi i czerpac z niej przyjemnosc.
To czy Conana przebije WoW-a jest malo istotne bo ta gra dla mnie juz od dawna nic nie oferuje ciekawego, wiec interesuje sie Conanem :)

Autor:  Varenthin [ 23 sty 2008, 21:40 ]
Tytuł: 

we wszystkich topikach o AoC dyskusja toczy się nie na temat to ja coś wrzucę o AoC

http://www.stage6.com/user/AcolyteAvery ... Keep'-Info

Autor:  Eleeist [ 23 sty 2008, 21:46 ]
Tytuł: 

A czy w AoC można skakać?

Autor:  Varenthin [ 23 sty 2008, 21:47 ]
Tytuł: 

Helgard napisał(a):
A czy w AoC można skakać?

tak

Autor:  Eleeist [ 23 sty 2008, 21:48 ]
Tytuł: 

To dobrze, mozna będzie się bawic w explorerów :). Oby tylko nie zastosowali jakiś blokad typu niewidzialne ściany...

Autor:  Alekde [ 23 sty 2008, 21:49 ]
Tytuł: 

w ogóle to AoC zapowiada się na jedną z najciekawszych produkcji obecnego roku i mam nadzieje dojrzałą, a gra bez skakania to nie gra :D

Autor:  Motopompa [ 23 sty 2008, 21:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
To dobrze, mozna będzie się bawic w explorerów . Oby tylko nie zastosowali jakiś blokad typu niewidzialne ściany...

Oj tego napewno nie bedzie.Swiat bedzie przypominal tego w packmanie, czyli idac na koniec swiata wrocisz na poczatek.

Autor:  Eleeist [ 23 sty 2008, 21:53 ]
Tytuł: 

Ale ja nie o tym mówię... chodzi o dokrywanie "sekretnych miejsc", wdrapywanie się na najwyższe szyczy itp. Choszi o dostanie sie do takich miejsc teoretycznie "nie dla graczy".

Autor:  Varenthin [ 23 sty 2008, 22:13 ]
Tytuł: 

teraz możesz sobie wejść niemal gdzie chcesz skacząc, np na szczyt góry, oczywiście naprawią to

więcej filmików
http://www.stage6.com/user/AcolyteAvery ... e-of-Conan
http://www.stage6.com/user/AcolyteAvery ... nformation
http://www.stage6.com/user/AcolyteAvery ... nformation
http://www.stage6.com/user/AcolyteAvery ... om-Carpark :D

fajne FAQ w formie filmiku http://www.stage6.com/user/AcolyteAvery ... -FAQ-Guide

btw na tym filmiku który podałem pare postów wyżej koleś ma Logitech G15 na którego ekraniku wyświetla się ilość hp, many i staminy ;D (to takie małe info dla sobtainera i deshrooma)

Autor:  Motopompa [ 24 sty 2008, 19:39 ]
Tytuł: 

Czy oni nie wstydza sie pokazywac gre na sprzecie, ktory powoduje spore spadki fps? A moze tak spartolili, ze na kazdym sprzecie im zamula.
GL w czasie jak pojawi sie 60 innych graczy na ekranie.

Autor:  capri [ 25 sty 2008, 11:23 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Telekomuna ma monopol bo posiada cala infrastrukture telekomunikacyjna w kraju.
nie posiada - kazdy z operatorow niezaleznych ma wlasna infrastrukture, wlasna siec, wlasne wyjscie na swiat (nie pisze tutaj np.o tele2), etc., z tepsa lacza ja tylko punkty styku.

Autor:  Dana [ 25 sty 2008, 11:54 ]
Tytuł: 

Cała infrastruktura jest tylko dzierżawiona od TP.

Strona 16 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team