MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

polska wersja Age of Conan
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29319
Strona 16 z 21

Autor:  paveup [ 4 wrz 2008, 10:41 ]
Tytuł: 

Bądzmy szczerzy, 30 zł na coś co jest dla nas rozrywką to jest nic, wiecej dziennie na piwo w pubie lub klubie można wydać, wiec stanowisko typu 30 - 50 to za dużo nie jest kwestia wysokości kwoty ale decyzji o co w koncu nam chodzi - iśc sie napić i ponarzekać jakie to gry drogie lub wybrac abonament, ew. jak ktoś zarabia jedno i drugie.Tylko ,ze chyba nasza narodowa mentalność sugeruje nam inne zachowania, skoro 80% gier wiekszość sobie "jakoś załatwia" to gra bez możliwości obejścia opłaty bedzie zawsze przedmiotem kpin i narzekań takich osób. Zresztą nie tylko wtedy , w wiekszości przypadków wręcz "wypada" marudzić - taka durna natura. Przykład z innej beczki? Daleko nie szukając temat AoC, niech ktos sie wychyli i powie ze AoC jest fajny to towarzystwo wzajemniej adoracji zaraz rzuca sie na nową porzywke... i nie , nie mówie tu o konstruktywnej krytyce bo takowej bywa jak na lekarstwo.

Autor:  TobiAlex [ 4 wrz 2008, 11:19 ]
Tytuł: 

Ja mogę płacić 30 zł a w zasadzie płacę 44 zł za WoW'a i będę jeszcze płacić 44 zł za WAR'a. Ale NIGDY nie będę płacił 30 zł za WIELKIEGO BUG'a. Wystarczy, że dałem się nabrać i omamić, co doprowadziło do tego, że kupiłem wersję EK za 200 zł (nie wspominają o drugiej EK, którą kupiłem za... $15 (sic!) na ebay'u). Mam jeszcze aktywny abonament do połowy września, zerkam, aby sprawdzić co zostało naprawione i generalnie jest tak, że pojawia się więcej nowych bug'ów niż poprawek. Dziękuję postoję. Chcecie, to dajcie się nabrać, kupicie polska wersję i płaćcie 30 zł abonamentu, ale potem nie płaczcie na forach, że coś Wam nie działa, nie podoba się itp. itd., bo my Was lojalnie ostrzegamy jak jest, nam niestety takie coś nie było dane (nie było triala, open bety itp. itd.).

Autor:  Bartlem [ 4 wrz 2008, 12:08 ]
Tytuł: 

TobiAlex zgadzam się w 100%

Czuje się wy..y i pisze by ostrzec innych przed Conanem .

Autor:  Morgul [ 4 wrz 2008, 13:47 ]
Tytuł: 

Tylko ze wszyscy juz wiedza ze AoC to czyste zuo, co nie zmienia faktu ze jak war sie znudzi to kupie aoc.. ociagalem sie ociagalem, ale zeby nie zagrac w gre w ktorej chyba nic nie dziala - no to sobie nie podaruje i kupie :) ot z czystej ciekawosci jak to wyglada jak nic nie dziala.

Co do abo, funcom ma to w dupie ze dla kogos za drogo, blizz ma w dupie, soe ma w dupie i inni maja w dupie - miej i ty ;p

Autor:  Nyx [ 18 wrz 2008, 17:28 ]
Tytuł: 

Czy ktos ma pojecie kiedy wyjdzie wersja pl? Na ultimie pisze ze 30.10 a na gram pl 2.10 i komu tu wierzyć?

Autor:  Razoth [ 18 wrz 2008, 17:42 ]
Tytuł: 

Oficjalnemu dystrybutorowi.

Autor:  Nyx [ 18 wrz 2008, 17:51 ]
Tytuł: 

Czyli bardziej gram.pl? Oni sa powiazani z cdprojektem

Autor:  konrador [ 18 wrz 2008, 18:30 ]
Tytuł: 

Tak.

Autor:  Getorix [ 19 wrz 2008, 16:00 ]
Tytuł: 

http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10 ... FZgcGGI09V

„Tak naprawdę mamy dla graczy dwie wiadomości dotyczące Age of Conan: dobrą i złą” – powiedział Marcin Marzęcki, Dyrektor Marketingu CD Projekt. „Zła wiadomość jest oczywiście taka, że premiera polskiej wersji Age of Conan nie odbędzie się w październiku, a nieco ponad 3 miesiące później, czyli w styczniu przyszłego roku. Skąd ta decyzja? Pod koniec wakacji odwiedziliśmy norweskie biuro Funcomu. Zaprezentowano nam masę nowości i poprawek, które zostaną wprowadzone do końca roku. Samo uruchomienie gry w trybie DX10 robiło olbrzymie wrażenie, a był to dopiero początek długiej listy zmian. Wkrótce stało się dla nas jasne, że już za kilka miesięcy Age of Conan będzie inną, o wiele lepszą grą niż ta, która miała premierę w maju. Dla CD Projekt i Funcom nie była to łatwa decyzja z punktu widzenia biznesowego. Stwierdziliśmy jednak, że najważniejsi są gracze i ich punkt widzenia, dlatego zdecydowaliśmy się przesunąć premierę w celu perfekcyjnego dopracowania gry.”

Autor:  endryu [ 19 wrz 2008, 19:06 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Stwierdziliśmy jednak, że najważniejsi są gracze i ich punkt widzenia, dlatego zdecydowaliśmy się przesunąć premierę w celu perfekcyjnego dopracowania gry.


chyba raczej w celu doporowadzenia do stanu gdzie bedzie grywalna :D.

ale tak powaznie to mam nadzieje ze moze cos z tego conana jeszcze zrobia.

Autor:  Atherius [ 20 wrz 2008, 08:09 ]
Tytuł: 

endryu napisał(a):
Cytuj:
Stwierdziliśmy jednak, że najważniejsi są gracze i ich punkt widzenia, dlatego zdecydowaliśmy się przesunąć premierę w celu perfekcyjnego dopracowania gry.


chyba raczej w celu doporowadzenia do stanu gdzie bedzie grywalna :D.

ale tak powaznie to mam nadzieje ze moze cos z tego conana jeszcze zrobia.


Też tak myślę, bo wotlk starczy na jakiś czas, za who nie mam zamaru się brać wiec po cichu liczę na arnoldzika. :)

Autor:  TobiAlex [ 20 wrz 2008, 17:10 ]
Tytuł: 

No skoro nie zamierzasz brać się za WAR (a nie żadne WHO, WHO to Światowa Organizacja Zdrowia) to nie licz, że będziesz zadowolony z AoC.

Autor:  Greeg [ 21 wrz 2008, 19:20 ]
Tytuł: 

A niby dlaczego ? To, ze tobie ciagle nic nie dzialalo, ze na twojej konfiguracji sprzetowej miales "5 klatek" (gdy inni na podobnej konfiguracji mieli akceptowalna liczbe klatek) to nie znaczy, ze wszyscy musza miec tak zle. Wrecz przeciwnie.

Ja bylem zadowolony z trybu walki, content wygladal niezle do pewnego poziomu. Questy wg mnie wygladaly najlepiej (pod wzgledem fabularnym) sposrod wszystkich aktualnych MMO (jak ktos tylko nauczony po wowie wciskac accept to jego sprawa). Do stycznia maja czas, aby wyprostowac bugi, pododawac te feature'y, o ktorych pisali, a ktore wyszly im kiepsko.

Przeciez to nigdy nie byla gra, ktora miala rywalizowac z wow. Na swoj sposob byla inna (combat, grafika, wiecej fabuly w questach), komus mogla sie podobac, komus nie. Ja nie zaluje pieniedzy, ktore wydalem. Pogralem 2 miesiace - wydalem te ~ 120-130 zl czy ile tam wyszlo z abonamentem i zycze grze jak najlepiej.

Do stycznia jest troche czasu, aby to wszystko ulozyc. Z perspektywy czasu to wydaje mi sie, ze zbytnio sie ogladali na wotlk i mogli spokojnie poczekac 2-3 miesiace z release'em, a odbior bylby na pewno lepszy. Teraz oczywiscie ciezko bo juz smrod sie bedzie ciagnal, ale mysle, ze mimo wszystko gra wyjdzie na prosta i znajdzie chetnych. JA rozumiem, ze 99 % ludzi tutaj sie wychowalo na WoW i whinuja o kazda pierdole, no ale bez przesady. Przynajmniej nie chcieli zrobic klona WoW'a - gierki dla mas, a ze poki co rezultat sie nie udal to juz inna para kaloszy ...

Autor:  mrynar [ 21 wrz 2008, 20:35 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
Z perspektywy czasu to wydaje mi sie, ze zbytnio sie ogladali na wotlk i mogli spokojnie poczekac 2-3 miesiace z release'em, a odbior bylby na pewno lepszy.


Mysle, ze bardziej chciali wyprzedzic wara niz wotlk, czym zaszkodzili i sobie i warowi (kupe ludzi sie nieslusznie boi kolejnego rozczarowania).

WoW ma cala armie nalogowcow dla ktorych nie potrzeba nic wiecej niz nowy mount i nowe epixy. Jednak poza wowmaniakami jest w torcie jeszcze sporo graczy, ktorzy szukaja czegos swiezego w mmo. Jest sie o co bic, stad takie cisnienie z terminami relase.

Autor:  Wedge [ 22 wrz 2008, 08:11 ]
Tytuł: 

Ja nie mam nic przeciwko nowym MMO. Sam gram obecnie w Warhammera, ale niech do cholery programisci naucza sie optymalizowac silnik graficzny. Prawda jest taka, ze prawie kazde nowe MMO od czasu WoW ma z tym problem, a Warhammer jest tego doskonalym przykladem.

Autor:  Mendol [ 22 wrz 2008, 08:13 ]
Tytuł: 

haha dobre. bo wow nie mial z tym problemow. prosze cie.
jakiekolwiek wieksze pvp w wow'ie to byla masakra.
no chyba ze za szczyt optymalizacji uznajemy 40 osob w instancji.
no to faktycznie jest super zoptymalizowany.

Autor:  dark_lord [ 22 wrz 2008, 08:34 ]
Tytuł: 

dokładnie, każde mmorpg ma z tym problem, nie wiem dlaczego bo np. gry fps nawet jak jest dużo osób to gra nie zwalnia.

Autor:  iniside [ 22 wrz 2008, 08:39 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
haha dobre. bo wow nie mial z tym problemow. prosze cie.
jakiekolwiek wieksze pvp w wow'ie to byla masakra.
no chyba ze za szczyt optymalizacji uznajemy 40 osob w instancji.
no to faktycznie jest super zoptymalizowany.

Gowno prawda. U mnie sie cielo przy 25.
Cytuj:
dokładnie, każde mmorpg ma z tym problem, nie wiem dlaczego bo np. gry fps nawet jak jest dużo osób to gra nie zwalnia.

Mysle, jak kowleik moge sie mylic, ze wiekszosc FPS
a) zadko kiedy widujemy wiecej niz 10 jednoczesnie na monitorze
b) wiekszosc powstaje na dlugo opracowywanych Enginach (Unreal, Doom, CryENGINE)
c) synchornizacja z serwerem, kod sieciowy (np. w WAR widac wrecz doskonale, ze klient jest czesto kompletnie rozsynchornizowany z tym co jest na serwerze i klient ma inne dane i serwer)

Autor:  dark_lord [ 22 wrz 2008, 08:51 ]
Tytuł: 

@inside racja, a tak poza tym w aoc też były opóźnienia, później dopiero jakoś trochę to poprawili, tylko zastanawia mnie czy to lagi graficzne czy sieciowe. Może do poprawnego grania teraz potrzeba core2quad :) Jak to było w Dark Age of Camelot albo l2 były opóźnienia, jak były większe bitwy ??

Autor:  Wedge [ 22 wrz 2008, 09:36 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
haha dobre. bo wow nie mial z tym problemow. prosze cie.
jakiekolwiek wieksze pvp w wow'ie to byla masakra.
no chyba ze za szczyt optymalizacji uznajemy 40 osob w instancji.
no to faktycznie jest super zoptymalizowany.

Ja pisalem o zacinaniu sie gry w zwyklych warunkach, a nie o mass pvp etc...

Strona 16 z 21 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team