MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wybór nieoficjalnego servera PvP i PvE.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29494
Strona 16 z 19

Autor:  FiRe-S4ndM4n [ 19 maja 2008, 11:02 ]
Tytuł: 

Jak jest HIGH LOAD to sie nie da zakladac postaci, poczekaj refreshuj jak bedzie NORMAL LOAD, to ci pozwoli.

Autor:  Mendol [ 19 maja 2008, 12:02 ]
Tytuł: 

"As part of celebrating the release of Age of Conan we are happy to unravel a brand new PvP ruleset that has not previously been disclosed: The Culture PvP ruleset! Note that this new PvP server type is experimental and players on these servers must expect an ongoing change to the ruleset.

The goal of this PvP server-type is to stimulate war behind the three cultures of Cimmeria, Aquilonia and Stygia. As a player on a Culture PvP server, you are shielded from lone travelers of your own culture, however you may still group with any culture and form a group and attack anyone.

The Culture PvP ruleset is an evolving ruleset that will be tweaked and polished based on player-feedback in the months to come. Although it is, at least currently, possible to make guilds across cultures, pure culture groups and guilds will be endorsed on this server, and as such players on the Culture PvP servers must prepare that the future will hold continued changes to the ruleset.

We have changed to ruleset on two servers that were previously flagged as full PvP. The homes for the Culture PvP servers are:


Bane (US)
Twilight (EU)

With best regards,

Funcom"

Autor:  Bloodleaf [ 19 maja 2008, 13:12 ]
Tytuł: 

Wow nieźle zapewne ponieważ 100000000 ludków whinuje na FFA pvp wiekszość pvp serwów będzie zrobiona w ten sposób.

Autor:  fersten [ 19 maja 2008, 13:19 ]
Tytuł: 

no dobra to znamy culture pvp

a znane sa jakiekolwiek zasady zwyklego pvp? o ile wogole są stworzone? :P

pytam czy jest coś na kształt systemu flag za PK ala Lineage2

Autor:  konrador [ 19 maja 2008, 13:34 ]
Tytuł: 

ktos ruszy dupe i zrobi liste kontaktowa ? :/

Listy kontaktowe mialy sens dawno temu w przypadku, gdy w gre gralo 20 osob i trudno bylo sie odnalezc. Po jakmims czasie czesc ludzi odpada i pozostaje lista pelna martwych nickow...

Wow nieźle zapewne ponieważ 100000000 ludków whinuje na FFA pvp wiekszość pvp serwów będzie zrobiona w ten sposób.

Rasy nie sa za bardzo przystosowane do walki pomiedzy soba ... Poza tym co zmienia taki ruleset w stosunku do rulesetu open PVP, jesli chodzi o rzeczy, ktore moga niektorych denerwowac? Nic.

Co do zasad zwyklego serwera open PVP... Zasad nie ma zadnych praktycznie i mam wielka nadzieje, ze cos zaczna robic w tym kierunku (zalozylem nawet topic na offi forum w PVP), bo takie odsylanie ludzi do respawnow, zeby sobie wrocili bez zadnego penalty nawet po 2 minutach jest fajne, ale na krotka mete. Ogolnie wyglada to tak, ze jest open PVP wszedzie poza duzymi miastami (w mniejszych miastach mozna atakowac innych, ale sa straznicy) i po prostu zabijasz czlowieka - zupelnie nic za to nie dostajesz, on zupelnie nic za to nie traci i tyle...

Autor:  druzil [ 19 maja 2008, 14:05 ]
Tytuł: 

Nie jest to prawda, wiele razy zabili mnie gdzies pod koniec instanta i musialem przez calego instanta przebijac sie jeszcze raz.
Wiec ja z cala pewnoscia cos stracilem. (nerwy i czas ;p)

Autor:  Horght [ 20 maja 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co do zasad zwyklego serwera open PVP... Zasad nie ma zadnych praktycznie i mam wielka nadzieje, ze cos zaczna robic w tym kierunku (zalozylem nawet topic na offi forum w PVP), bo takie odsylanie ludzi do respawnow, zeby sobie wrocili bez zadnego penalty nawet po 2 minutach jest fajne, ale na krotka mete. Ogolnie wyglada to tak, ze jest open PVP wszedzie poza duzymi miastami (w mniejszych miastach mozna atakowac innych, ale sa straznicy) i po prostu zabijasz czlowieka - zupelnie nic za to nie dostajesz, on zupelnie nic za to nie traci i tyle...


Nic a nic? O loot oczywiscie nie pytam, bo nie ma o czym marzyc.. ale nie ma nawet debilnego systemu z ptsami jak przykladowo w wowie?
A jak wyglada sprawa, gdy kogos zaatakuje. Czy moja postac dostaje jakas flage pvp ON lub cos w tym stylu, np jak w ultimie online criminala, badz tez murdera?
Mam jeszcze pytanie co do gildii. Czy jest mozliwe wypowiadanie wojny innym gildiom jak w UO? (no co, pomarzyc mozna :d)

Autor:  FiRe-S4ndM4n [ 20 maja 2008, 15:39 ]
Tytuł: 

nie ma zadnego rulsetu, w hub zonie nie mozna sie lac i tyle
poza hub zona ludzie sa jak moby i mozna lac ile sie chce, nie ma zadnych flag, kar ect..

Autor:  Teo [ 20 maja 2008, 17:50 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Co do zasad zwyklego serwera open PVP... Zasad nie ma zadnych praktycznie i mam wielka nadzieje, ze cos zaczna robic w tym kierunku (zalozylem nawet topic na offi forum w PVP), bo takie odsylanie ludzi do respawnow, zeby sobie wrocili bez zadnego penalty nawet po 2 minutach jest fajne, ale na krotka mete. Ogolnie wyglada to tak, ze jest open PVP wszedzie poza duzymi miastami (w mniejszych miastach mozna atakowac innych, ale sa straznicy) i po prostu zabijasz czlowieka - zupelnie nic za to nie dostajesz, on zupelnie nic za to nie traci i tyle...


czyli idealnie, wolnosc bez ograniczen, a whine na temat ograniczania i zasad w pvp jest caly czas, wiec teraz nie placzcie

Autor:  tomugeen [ 20 maja 2008, 18:00 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
czyli idealnie, wolnosc bez ograniczen, a whine na temat ograniczania i zasad w pvp jest caly czas, wiec teraz nie placzcie


Chyba (kolejny raz) niebardzo zrozumiales. Brak jest zasad i _powodu_ do pvp, nie ograniczen.
W tej chwili sprowadza sie do zabierania komus czasu/wyskakiwania zza krzaka. No ale to w koncu konsolowe mmo :F

Autor:  konrador [ 20 maja 2008, 18:29 ]
Tytuł: 

Jestem ciekaw jak zareagowalyby PVE carebearki, gdyby okazalo sie, ze zabijanie mobkow nie przynosi zupelnie zadnych efektow ani nie wplywa w zaden sposob na ich postac.

W chwili obecnej PVP to tylko i wylacznie odsylanie ludzi do respawna... To jest po prostu teleport. W PVE dostaje sie lekkiego debuffa - trzeba pojsc po grobik, recastnac buffiki itd. Po smierci PVP nie ma nawet tego - nie tracimy buffow, nie tracimy expa. Wystarczy lyknac pota, wrzucic heala i hop do boju, chyba ze na teleporcie stoi banda profesjonalnych PVP-erow wykreowanych przez te wszystkie noskillowe levelquesty... Jest w profilu postaci jakies PVP XP i podobno mialo dzialac, ale jakos nie dziala.

Na forum oficjalnym w dziale PVP tocza sie dyskusje nt. penalties/rewards, ale oczywiscie jest spora grupa osob, ktora twierdzi, ze przetelportowanie ich do najblizszego respawna to jest wystarczajace penalty i roztaczaja czarne wizje jak to oni i reszta ludzi zrobia mass /ragequita, bo nie beda w stanie zniesc faktu, ze w grze reklamowanej od poczatku jako hardcore'owa, za porazke trzeba w jakis sposob zaplacic.

Autor:  marwluka [ 20 maja 2008, 18:34 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
[Co do zasad zwyklego serwera open PVP... Zasad nie ma zadnych praktycznie i mam wielka nadzieje, ze cos zaczna robic w tym kierunku (zalozylem nawet topic na offi forum w PVP), bo takie odsylanie ludzi do respawnow, zeby sobie wrocili bez zadnego penalty nawet po 2 minutach jest fajne, ale na krotka mete. Ogolnie wyglada to tak, ze jest open PVP wszedzie poza duzymi miastami (w mniejszych miastach mozna atakowac innych, ale sa straznicy) i po prostu zabijasz czlowieka - zupelnie nic za to nie dostajesz, on zupelnie nic za to nie traci i tyle...


O tym mowilem juz jakis czas temu. Bez penalty i to solidnego za smierc , taka gra nie ma sensu. Ale oczywiscie znalezli sie "madrzejsi" co twierdzili , ze to ogranicza gre. LOL

Autor:  fersten [ 20 maja 2008, 18:35 ]
Tytuł: 

powinny być penalty za śmierć, owszem np strata expa tak jak w L2
ale penalty za mass ganking też powinno być

Autor:  Aenima [ 20 maja 2008, 18:55 ]
Tytuł: 

fersten napisał(a):
powinny być penalty za śmierć, owszem np strata expa tak jak w L2
ale penalty za mass ganking też powinno być


jak przyklad pokazuje nie wszyscy lapia...

Autor:  fersten [ 20 maja 2008, 19:06 ]
Tytuł: 

łapią, ale mają ciut inne inne zdanie niż ty

jak dla mnie mogą nawet kasować postaciE za śmierć albo niszczyć cały ekwipunek i będzie ekstra


ALE jak ci wpierdziel spuści gank team 10 typa i takie penalty dostaniesz to sam sie wkurzysz

Autor:  Deathendow [ 20 maja 2008, 20:06 ]
Tytuł: 

fersten napisał(a):
powinny być penalty za śmierć, owszem np strata expa tak jak w L2
ale penalty za mass ganking też powinno być

Pogieło cie? strata expa? ja byłbym za tym, że za outdoor pvp były pkty i za nie coś możnaby kupić do pvp. za zabicie dodawałyby sie a za własną śmierć odejmowały

Autor:  Bloodleaf [ 20 maja 2008, 20:07 ]
Tytuł: 

W L2 jest strata expa .... pain on ### w tej grze :P

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 maja 2008, 20:11 ]
Tytuł: 

Jakie penalty za smierc albo za ganking? Mozecie sie tak meczyc w azjatyckich gowienkach typu l2. Smierc w pvp powinna sie wiazac z mozliwoscia utraty sprzetu i zlota, a dla pk okazja do zdobycia sprzetu i zlota. Wszelkie punkty honoru, exp, debet na expie i inne wynalazki to debilizm wprowadzajacy do gry sztucznosc.

Autor:  simo [ 20 maja 2008, 20:22 ]
Tytuł: 

Nie chce za bardzo bronic tej gry, bo jej w ogole nie znam, ale nie uwazacie, ze z ocenami PvP trzeba poczekac do 80 lev ? Wydaje mi sie, ze tu moze byc podobnie jak w WoWie w tym sensie, ze tam rowniez nikt nie traktowal PvP przed 60 i teraz 70 poziomem, na powaznie.
Jak gankowales goscia na 15 levelu to on tez tylko musial wracac sie przez pol zony do swojego ciala.

Pewnie te blood money beda sluzyly do kupna gearu, dojda siege, walki gildii... Spokojnie, nie mozna w pare dni od startu gry, na poczatkowych levelach oczekiwac w pelni uksztaltowanej rozgrywki.

I zgadzam sie, za PvP musi stac jakis cel. Walka dla samej przyjemnosci walczenia znudzi sie po pewnym czasie. I nie kary... Bo wtedy ludzie beda sie ukrywac przed PvP zamiast walczyc. Jakbym sie narobil z levelingiem przez dlugi czas, a pozniej jakis idiota mnie zgankowal, a ja musialbyc robic to samo drugi raz... Podziekowalbym za ta gre odrazu. Powinny byc nagrody, ktore zmotywuja ludzi do PvP. Motywacja marchewki, a nie kija.

Autor:  Shadhun [ 20 maja 2008, 20:41 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Na forum oficjalnym w dziale PVP tocza sie dyskusje nt. penalties/rewards, ale oczywiscie jest spora grupa osob, ktora twierdzi, ze przetelportowanie ich do najblizszego respawna to jest wystarczajace penalty i roztaczaja czarne wizje jak to oni i reszta ludzi zrobia mass /ragequita, bo nie beda w stanie zniesc faktu, ze w grze reklamowanej od poczatku jako hardcore'owa, za porazke trzeba w jakis sposob zaplacic.


Dlatego im więcej się wciągam w eve (po raz n-ty) tym dłużej sądze że tam zostane na dłużej, grze daleko do ideału ale rozwiązania jeśli chodzi o PvP odpowiadają mi w 100%.

Gracze też jacyś inni, tam jakoś nikt nie płacze że ze śmiercią traci wszystko a 'respawn' ma się często klilkanaście miunut drogi od pola walki etc.



Cytuj:
Nie chce za bardzo bronic tej gry, bo jej w ogole nie znam, ale nie uwazacie, ze z ocenami PvP trzeba poczekac do 80 lev ? Wydaje mi sie, ze tu moze byc podobnie jak w WoWie w tym sensie, ze tam rowniez nikt nie traktowal PvP przed 60 i teraz 70 poziomem, na powaznie.


No właśnie to jest najwieksza ściema jaką producenci wciskają graczom, wmawiają im że trzeba czekać z funem do x levelu . A jak ja chce mieć fun i cel w pvp od początku do końca gry ?

Tłumaczenie się wowem to też niezbyt trafne, wow to naprawde bardzo kiepska gra jeśli chodzi o system pvp, ja spodziewałem się że AoC będzie o pare klas lepszy. Jak narazie jest na porównywalnym poziomie, jeśli nie gorszy.

Cytuj:
Powinny byc nagrody, ktore zmotywuja ludzi do PvP. Motywacja marchewki, a nie kija.


Jeśli przez nagrody mówisz o punktach honoru, krwawych pieniążkach czy innych takich bzdetach to się niezgadzam, kolejne ogłupiające, nierealistyczne rozwiązania. Nagrodą powinno być same pozbycie sie wrogiego celu z naszego otoczenia,ewentualnie jego ekwipunek bądź jego część.

Strona 16 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team