MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
polska wersja Age of Conan https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29319 |
Strona 18 z 21 |
Autor: | iniside [ 9 paź 2008, 07:41 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): sorry ale koncept to war > aoc.
aoc poza niby 'fajnym' system walki i ladna grafika w endgame nie oferuje nie wiadomo czego. a juz na pewno nie przebija pod tym wzgledem war'a. FFA PvP >> War Tak samo combat system. O detekcji kolizji ktora ddziala nie wspomne ![]() To ze, akuart PvP wogole nie skonczyli to inna sprawa. Koncpecyjnie bije kazde popularne mmo na rynku atm. IMO koncepcyjnie najbardziej było zblizone do EVE. Tyle tylko ze w EVE to przynajmniej działa i nie ma jakis pojebanych instancji kazdego obszaru ![]() |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2008, 07:44 ] |
Tytuł: | |
ffa miales w vanguardzie, na dodatek z dropem kasy. detekcja dziala, w warze tez bedzie dzialac prawidlowo. i to tyle. sorry ale ile mozna sie tluc w kolko o pvp expa? zreszta napisalem - combat jest fajny i lepszy od wiekszosci mmo. i to na tyle jesli chodzi o oryginalnosc aoc. takze, to, ze bije to raczej nie do konca prawda. swiat podzielony na malutkie districts, siegowanie ograniczone do ilus tam osob. takie gw w bardziej rozbudowanej formie. |
Autor: | iniside [ 9 paź 2008, 07:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: i to tyle. sorry ale ile mozna sie tluc w kolko o pvp expa? Tyle samo ile mozna sie tluc na scenario ![]() Albo o keepa, ktorego przejecie w sumie gowno daje. (moze nie liczac tego ze jest na droze do przejecie stolicy). Ktora o zgrozo! Zdobywa sie w instancjonowanych obszarach (jak to było 50vs50 ?). Prawdopodobnie jakby wszystkie ficzery były od poczatku i wygladały tak jak maja wygladac (keepy i oblezenia bez ograniczen). To byłoby lepiej. Teraz mozna miec nadzieje, ze Gaute wywiaze sie ze starych obietnic ![]() Cytuj: ffa miales w vanguardzie, na dodatek z dropem kasy.
Ano. Ale AoC wywrawł chociaz dobre wrażenie na Tortage. O Vanguardzie moge powiedziec, ze z miejsca mnie zniechecil ![]() |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2008, 07:53 ] |
Tytuł: | |
no a mi sie vg podobal. poza tym byl otwarty i jedyne co to byl podzielony na zony. a w aoc? 20 districtow czy wiecej na jedna lokacje. instancjonowany caly swiat. to nie mmo ;-p zreszta ile mozna sie bic o keepa? wczoraj jakies 5h ![]() poza tym niestety aoc do wykonczenia brakuje jakies 60% contentu. levelowanie to czysty grind. |
Autor: | iniside [ 9 paź 2008, 07:58 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: zreszta ile mozna sie bic o keepa? wczoraj jakies 5h No to sam odpowiedziles, na to co mozna zrobic w AoC. Tylko ze ja nie mowilem, ze to jest. To według założeń projektu miało tam być, bez ograniczeń :E. Cytuj: a w aoc? 20 districtow czy wiecej na jedna lokacje. instancjonowany caly swiat. to nie mmo ;-p
Ano strasznie z dupy rozwizanie. zony ok, rozumiem jest prosciej i ogolnie walic. Ale instancje to juz przesada -;-. |
Autor: | blasz [ 9 paź 2008, 08:45 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: levelowanie to czysty grind.
wprowadzasz ludzi w błąd. Levelować można spokojnie robiąc questy przechodząc pomiędzy Khopfesh-Connals-Wild Lands i pozniej w odp. zonach. Dodatkowo exp z craft q, dodatkowo group questy. Do ok. 60 lvlu jak na razie ani razu perfidnie nie grindowalem, wrecz przeciwnie musialem rezygnowac z wielu questow bo byly juz szare i nie oplacalo sie w nie angażować. Czepiliscie sie tych instancji jak rzep psiego ogona ![]() ![]() |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2008, 08:46 ] |
Tytuł: | |
a ile osob jednoczesnie gra w jednej instancji? 20? sorry w fps'ach jest wiecej ludzi na mapie. nie wprowadzam w blad. po premierze od 53 levelu zeby zrobic kolejny trzeba bylo jebac miliony mobow. group questy? moze byly ze 3 dzialajace. |
Autor: | iniside [ 9 paź 2008, 08:51 ] |
Tytuł: | |
No moze od tego czasu zwiekszyla sie ilosc questow hgw. Instancje == fail. Ale mysle ze nawet 100 osob na insta moze byc ![]() |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2008, 09:08 ] |
Tytuł: | |
nie widzialem nigdy tyle ;-p |
Autor: | Getorix [ 9 paź 2008, 09:12 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): nie widzialem nigdy tyle ;-p
Kiedy ostatni raz grales? Bez problemu mozna bawic sie w pvp 2xRAID vs 2xRAID lub nawet wiecej. |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2008, 09:16 ] |
Tytuł: | |
2xraid tzn ile? 100 osob? |
Autor: | Getorix [ 9 paź 2008, 09:18 ] |
Tytuł: | |
48 vs 48 i wiecej, w tym samym czasie w tej samej zonie moga sobie lubdzie bic moby i robic questy. Gram juz pare miesiecy i jeszcze nigdy nie odczulem, ze instancje w jakis sposob mnie ograniczaja. |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2008, 09:25 ] |
Tytuł: | |
no to chyba nie grales w zyciu w mmo, ktore nie jest instancjonowane. aoc jest jedna wielka instancja i tego nic nie zmieni. |
Autor: | Getorix [ 9 paź 2008, 09:29 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no to chyba nie grales w zyciu w mmo, ktore nie jest instancjonowane.
aoc jest jedna wielka instancja i tego nic nie zmieni. Gralem w wiele MMO, lubie otwartość świata, ale do zoningu i instancjonowania w AoC już się przyzwyczaiłem. Dla mnie ogromnym plusem i tym co trzyma mnie przy AoC to - dynamika combatu i klasy postaci. Brakuje ciągle contentu, ale to się zmienia. |
Autor: | Lufanga [ 9 paź 2008, 10:28 ] |
Tytuł: | |
instancje to fakt moze swietnym pomyslem nie sa ale teoretycznie gdyby ich nie bylo to ludzie uciekali by do innych krainek wylogowywali itp pamietam jaki tlok byl w keszacie i gdyby nie zony to podejrzewam ze wielu ludzi z mniejszych gildii by wymieklo i zrezygnowalo z racji 0 szans takie oazy to must have - szczegolnie gdy konsekwencje zabijania/umierania sa zerowe zreszta jak ktos uciekal to szukanie go po zonach traktowalem jako poscig - fakt moze krainka wyglada identycznie ale mozna przyjac ze to inny obszar na ktory poprostu ktos uciekl instancjonowania mogliby sie pozbyc gdyby np na kazdy przedzial lvlowy przypadaly np 4 krainki - aby ludzie mieli gdzie sie podziac ew gdyby powiekszyli obszar 4-krotnie |
Autor: | Mendol [ 9 paź 2008, 10:33 ] |
Tytuł: | |
ale po to maja pve servery. a nie kurde ffa. |
Autor: | blasz [ 9 paź 2008, 14:30 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: nie wprowadzam w blad.
po premierze od 53 levelu zeby zrobic kolejny trzeba bylo jebac miliony mobow. group questy? moze byly ze 3 dzialajace. wprowadzasz, piszesz o stanie gry po premierze jak sam napisales. Jakby nie bylo, od premiery trochę czasu minęło i gra teraz wygląda inaczej. Group questy w black castle sa imho wzorem do robienia dungeonów. Mega grywalne i wciągające na tych ładnych parę godzin gry, aby zrobić wszystkie questy naraz. narzekacie i zrzędzicie okrutnie na stan gry, który mial miejsce po premierze. gra nadal nie jest idealna, ale napewno jest duzo lepsza niz probujecie co do tego na siłę tu wszystkich przekonywać. |
Autor: | Lufanga [ 9 paź 2008, 14:36 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): ale po to maja pve servery.
a nie kurde ffa. tzn wiesz ffa jest zajebiste ale kiedy jest ffa tylko dla czystego ffa bez rzadnych zasad czy tez nagrod i kar (szczegolnie tych drugich) to zaczyna sie robic bajzel nie wyobrazam sobie jak to mielismy np na Fury Ruscorpa jedna instancje w keszacie 80 chyba nie wbil bym nigdy chyba ze tlukl jak w southparku dziki na 1 lvlu jesli chodzi o ffa najlepiej zrobione sa imo MUDy Vanguard ma tez po czesci dobry system - aczkolwiek jak wsadzisz pieniadze do banku tez sie wiele nie dzieje ale to w pewnym stopniu hamuje ludzi - kazde PvP niesie za soba konsekwencje - no i bywa dochodowe pvp dla samego pvp mam w fpp - i jest maksymalnie zbalansowane |
Autor: | mrynar [ 9 paź 2008, 14:44 ] |
Tytuł: | |
Juz ktos wczesniej o tym wspominal: CDProject niezle wtopil z AoC. Wszedzie w prasie reklamy, ze wychodzi pierwszy mmo po polsku (nawet w jakiejs gazecie widzialem AOC komiks dolaczony), a tu gry nie ma. Kampanie pewnie zamowili jeszcze przed masowa ucieczka z conana. Generalnie to zla informacja dla polskiego rynku mmo, wiec naprawde trzeba sie modlic, zeby FunCom porzadnie naprawil gre i co najwazniejsze poprawil swoj wizerunek na forach (co nie bedzie latwe). |
Autor: | blasz [ 9 paź 2008, 14:56 ] |
Tytuł: | |
Od zmiany dyrektora na oficjalnym forum eng klimat bardziej pozytywny i przede wszystkim sporo konstruktywnych postów z gotowymi sugestiami przyporządkowanymi do poszczegolnych elementów funkcjonowania gry. Czy cd projekt wtopi czy nie trochę za wczesnie, by o tym mowic - sprzedaż mogą mieć niezłą, pozniej sie okaze ile osob przedluzy abonament i bedzie za niego poprzez odpowiednio dlugi czas placic. Premiera pl wersji i kolejny miesiac wiele powie o faktycznej kondycji AoC. |
Strona 18 z 21 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |