MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

polska wersja Age of Conan
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29319
Strona 18 z 21

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 07:41 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
sorry ale koncept to war > aoc.
aoc poza niby 'fajnym' system walki i ladna grafika w endgame nie oferuje nie wiadomo czego. a juz na pewno nie przebija pod tym wzgledem war'a.

FFA PvP >> War
Tak samo combat system. O detekcji kolizji ktora ddziala nie wspomne :P.
To ze, akuart PvP wogole nie skonczyli to inna sprawa. Koncpecyjnie bije kazde popularne mmo na rynku atm.

IMO koncepcyjnie najbardziej było zblizone do EVE. Tyle tylko ze w EVE to przynajmniej działa i nie ma jakis pojebanych instancji kazdego obszaru :P.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 07:44 ]
Tytuł: 

ffa miales w vanguardzie, na dodatek z dropem kasy.
detekcja dziala, w warze tez bedzie dzialac prawidlowo.
i to tyle. sorry ale ile mozna sie tluc w kolko o pvp expa?
zreszta napisalem - combat jest fajny i lepszy od wiekszosci mmo.

i to na tyle jesli chodzi o oryginalnosc aoc.
takze, to, ze bije to raczej nie do konca prawda.
swiat podzielony na malutkie districts, siegowanie ograniczone do ilus tam osob.
takie gw w bardziej rozbudowanej formie.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 07:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
i to tyle. sorry ale ile mozna sie tluc w kolko o pvp expa?

Tyle samo ile mozna sie tluc na scenario :P.
Albo o keepa, ktorego przejecie w sumie gowno daje. (moze nie liczac tego ze jest na droze do przejecie stolicy). Ktora o zgrozo! Zdobywa sie w instancjonowanych obszarach (jak to było 50vs50 ?).
Prawdopodobnie jakby wszystkie ficzery były od poczatku i wygladały tak jak maja wygladac (keepy i oblezenia bez ograniczen). To byłoby lepiej. Teraz mozna miec nadzieje, ze Gaute wywiaze sie ze starych obietnic :P.
Cytuj:
ffa miales w vanguardzie, na dodatek z dropem kasy.

Ano. Ale AoC wywrawł chociaz dobre wrażenie na Tortage. O Vanguardzie moge powiedziec, ze z miejsca mnie zniechecil :P.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 07:53 ]
Tytuł: 

no a mi sie vg podobal.
poza tym byl otwarty i jedyne co to byl podzielony na zony.
a w aoc? 20 districtow czy wiecej na jedna lokacje. instancjonowany caly swiat. to nie mmo ;-p
zreszta ile mozna sie bic o keepa? wczoraj jakies 5h :-)

poza tym niestety aoc do wykonczenia brakuje jakies 60% contentu.
levelowanie to czysty grind.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 07:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
zreszta ile mozna sie bic o keepa? wczoraj jakies 5h

No to sam odpowiedziles, na to co mozna zrobic w AoC. Tylko ze ja nie mowilem, ze to jest. To według założeń projektu miało tam być, bez ograniczeń :E.
Cytuj:
a w aoc? 20 districtow czy wiecej na jedna lokacje. instancjonowany caly swiat. to nie mmo ;-p

Ano strasznie z dupy rozwizanie. zony ok, rozumiem jest prosciej i ogolnie walic. Ale instancje to juz przesada -;-.

Autor:  blasz [ 9 paź 2008, 08:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
levelowanie to czysty grind.

wprowadzasz ludzi w błąd. Levelować można spokojnie robiąc questy przechodząc pomiędzy Khopfesh-Connals-Wild Lands i pozniej w odp. zonach. Dodatkowo exp z craft q, dodatkowo group questy. Do ok. 60 lvlu jak na razie ani razu perfidnie nie grindowalem, wrecz przeciwnie musialem rezygnowac z wielu questow bo byly juz szare i nie oplacalo sie w nie angażować. Czepiliscie sie tych instancji jak rzep psiego ogona ;) :P obecnie w niczym instancje nie przeszkadzaja bo nie ma ich az tak wiele.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 08:46 ]
Tytuł: 

a ile osob jednoczesnie gra w jednej instancji? 20?
sorry w fps'ach jest wiecej ludzi na mapie.

nie wprowadzam w blad.
po premierze od 53 levelu zeby zrobic kolejny trzeba bylo jebac miliony mobow.
group questy? moze byly ze 3 dzialajace.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 08:51 ]
Tytuł: 

No moze od tego czasu zwiekszyla sie ilosc questow hgw.

Instancje == fail. Ale mysle ze nawet 100 osob na insta moze byc :P.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 09:08 ]
Tytuł: 

nie widzialem nigdy tyle ;-p

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 09:12 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie widzialem nigdy tyle ;-p

Kiedy ostatni raz grales?

Bez problemu mozna bawic sie w pvp 2xRAID vs 2xRAID lub nawet wiecej.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 09:16 ]
Tytuł: 

2xraid tzn ile? 100 osob?

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 09:18 ]
Tytuł: 

48 vs 48 i wiecej, w tym samym czasie w tej samej zonie moga sobie lubdzie bic moby i robic questy. Gram juz pare miesiecy i jeszcze nigdy nie odczulem, ze instancje w jakis sposob mnie ograniczaja.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 09:25 ]
Tytuł: 

no to chyba nie grales w zyciu w mmo, ktore nie jest instancjonowane.
aoc jest jedna wielka instancja i tego nic nie zmieni.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 09:29 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no to chyba nie grales w zyciu w mmo, ktore nie jest instancjonowane.
aoc jest jedna wielka instancja i tego nic nie zmieni.


Gralem w wiele MMO, lubie otwartość świata, ale do zoningu i instancjonowania w AoC już się przyzwyczaiłem. Dla mnie ogromnym plusem i tym co trzyma mnie przy AoC to - dynamika combatu i klasy postaci. Brakuje ciągle contentu, ale to się zmienia.

Autor:  Lufanga [ 9 paź 2008, 10:28 ]
Tytuł: 

instancje to fakt moze swietnym pomyslem nie sa
ale teoretycznie gdyby ich nie bylo to ludzie uciekali by do innych krainek wylogowywali itp
pamietam jaki tlok byl w keszacie i gdyby nie zony to podejrzewam ze wielu ludzi z mniejszych gildii by wymieklo i zrezygnowalo z racji 0 szans
takie oazy to must have - szczegolnie gdy konsekwencje zabijania/umierania sa zerowe
zreszta jak ktos uciekal to szukanie go po zonach traktowalem jako poscig - fakt moze krainka wyglada identycznie ale mozna przyjac ze to inny obszar na ktory poprostu ktos uciekl
instancjonowania mogliby sie pozbyc gdyby np na kazdy przedzial lvlowy przypadaly np 4 krainki - aby ludzie mieli gdzie sie podziac ew gdyby powiekszyli obszar 4-krotnie

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 10:33 ]
Tytuł: 

ale po to maja pve servery.
a nie kurde ffa.

Autor:  blasz [ 9 paź 2008, 14:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
nie wprowadzam w blad.
po premierze od 53 levelu zeby zrobic kolejny trzeba bylo jebac miliony mobow.
group questy? moze byly ze 3 dzialajace.

wprowadzasz, piszesz o stanie gry po premierze jak sam napisales. Jakby nie bylo, od premiery trochę czasu minęło i gra teraz wygląda inaczej. Group questy w black castle sa imho wzorem do robienia dungeonów. Mega grywalne i wciągające na tych ładnych parę godzin gry, aby zrobić wszystkie questy naraz. narzekacie i zrzędzicie okrutnie na stan gry, który mial miejsce po premierze. gra nadal nie jest idealna, ale napewno jest duzo lepsza niz probujecie co do tego na siłę tu wszystkich przekonywać.

Autor:  Lufanga [ 9 paź 2008, 14:36 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale po to maja pve servery.
a nie kurde ffa.

tzn wiesz ffa jest zajebiste ale kiedy jest ffa tylko dla czystego ffa bez rzadnych zasad czy tez nagrod i kar (szczegolnie tych drugich) to zaczyna sie robic bajzel
nie wyobrazam sobie jak to mielismy np na Fury Ruscorpa jedna instancje w keszacie
80 chyba nie wbil bym nigdy chyba ze tlukl jak w southparku dziki na 1 lvlu

jesli chodzi o ffa najlepiej zrobione sa imo MUDy
Vanguard ma tez po czesci dobry system - aczkolwiek jak wsadzisz pieniadze do banku tez sie wiele nie dzieje
ale to w pewnym stopniu hamuje ludzi - kazde PvP niesie za soba konsekwencje - no i bywa dochodowe

pvp dla samego pvp mam w fpp - i jest maksymalnie zbalansowane

Autor:  mrynar [ 9 paź 2008, 14:44 ]
Tytuł: 

Juz ktos wczesniej o tym wspominal:

CDProject niezle wtopil z AoC. Wszedzie w prasie reklamy, ze wychodzi pierwszy mmo po polsku (nawet w jakiejs gazecie widzialem AOC komiks dolaczony), a tu gry nie ma. Kampanie pewnie zamowili jeszcze przed masowa ucieczka z conana.

Generalnie to zla informacja dla polskiego rynku mmo, wiec naprawde trzeba sie modlic, zeby FunCom porzadnie naprawil gre i co najwazniejsze poprawil swoj wizerunek na forach (co nie bedzie latwe).

Autor:  blasz [ 9 paź 2008, 14:56 ]
Tytuł: 

Od zmiany dyrektora na oficjalnym forum eng klimat bardziej pozytywny i przede wszystkim sporo konstruktywnych postów z gotowymi sugestiami przyporządkowanymi do poszczegolnych elementów funkcjonowania gry.

Czy cd projekt wtopi czy nie trochę za wczesnie, by o tym mowic - sprzedaż mogą mieć niezłą, pozniej sie okaze ile osob przedluzy abonament i bedzie za niego poprzez odpowiednio dlugi czas placic. Premiera pl wersji i kolejny miesiac wiele powie o faktycznej kondycji AoC.

Strona 18 z 21 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team