MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 18 z 64

Autor:  Deshroom [ 26 maja 2008, 18:37 ]
Tytuł: 

kyal napisał(a):
i ranged dps ...
rozumem że plan jest taki że jak sie wali w plecy woja to wszystko przelatuje a jak sie wali w morde woja to wszystko zostaje zablokowane. czyli wy możecie walić przez swojego soldiera oni przez waszego nie bo wala w jego zła strone ?
niech sie tylko nie odwraca bo nic nie wyleci 8)

a moze chodzi o to że walczyć bedzie tylko ranged a soldierzy to takie healowane murki ?

ci w srodku tylko musza na luzie zostawic zeby przesuwać sie z tłumem :lol:

Autor:  Artsalah [ 26 maja 2008, 22:07 ]
Tytuł: 

Deshroom, widziałeś kiedyś strzałę lecącą z daleka po torze prostym ?:) Jak dochodzi do zwarcia to już inna bajka ofc. Spelle jednak są rzucane... hmmm.. różnie. Nie kłóćmy się o realia. Ważne by był fun i trochę taktyki jak pisze Kyal. Nie wiem jak to będzie w istocie na późnych poziomach, ale szansa na stosowanie formacji jest dzięki temu. Musisz przyznać, że to duży plus.

Autor:  Mark24 [ 26 maja 2008, 23:00 ]
Tytuł: 

ano nie da się ukryć, imho najlepsze PvE jakie widziałem do tej pory, PvP jest trochę rozbalansowane i całkowicie (stan na teraz) bez sensu by brać je pod uwagę, ale już widać, że będzie dosyć skillowe i na pewno nie tak prostackie jak np. w shicie Archlord.

Autor:  Rockhead [ 27 maja 2008, 00:52 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
kyal napisał(a):
i ranged dps ...
rozumem że plan jest taki że jak sie wali w plecy woja to wszystko przelatuje a jak sie wali w morde woja to wszystko zostaje zablokowane. czyli wy możecie walić przez swojego soldiera oni przez waszego nie bo wala w jego zła strone ?
niech sie tylko nie odwraca bo nic nie wyleci 8)

a moze chodzi o to że walczyć bedzie tylko ranged a soldierzy to takie healowane murki ?

ci w srodku tylko musza na luzie zostawic zeby przesuwać sie z tłumem :lol:


Na pewno w Twojej ulubionej grze WoW jest wszystko lepiej rozwiazane, i ogolnie w WoW jest wszystko lepsze. :wink:

Autor:  Farod [ 27 maja 2008, 01:48 ]
Tytuł: 

Obrazek

Obrazek

Autor:  Shadhun [ 27 maja 2008, 02:27 ]
Tytuł: 

Super pvp gra :lol: Można sie poczuć jak na prv shardach UO "nie mamy pomysłu jak rozwiązać tą kwestie więc wprowadźmy jakiś zakaz".

Serio, sporo ludzi z funcomu powinno stracić prace za to. I nie chodzi mi o boga ducha winych GM-ów, oni dostali od jakiś kretynów wytyczne.

Autor:  tomugeen [ 27 maja 2008, 02:41 ]
Tytuł: 

*rence*

Mam nadzieje ze w tych instanced minigames nie zabronia campowania jakiegos przejscia/flagi "nie stojcie tu bo za duzo osob wpada wam w rece, nie moga przez to spokojnie flagi zaniesc".

Autor:  Sobtainer [ 27 maja 2008, 02:49 ]
Tytuł: 

haha, jaka żenada.

Autor:  Khebeln [ 27 maja 2008, 04:21 ]
Tytuł: 

lol

Autor:  Deathendow [ 27 maja 2008, 05:54 ]
Tytuł: 

moje pierwsze wrażenia były dziwne. Kupiłem AoC i zacząłem instalować.
Długo sie instalowało, ale co poradzić. Potem wchodze *oh yeah w końcu sobie pogram w AoC* i a tu patche. Puściłem na noc, rano sie budzę, rejestruje robie postać etc. gram pół godziny i pojawia sie msg
"server will be down in 30min for 4h". Pewnie za te 4h przedłużą o kolejne pare a potem server będzie full ;p to chyba w stylu funcomu. Ale poza tym gra się wydaje całkiem fajna

Autor:  Eleeist [ 27 maja 2008, 06:17 ]
Tytuł: 

Ja bym te screeny do funcomu wysłał. O jednego wrednego gma mniej.

Autor:  Compton [ 27 maja 2008, 06:55 ]
Tytuł: 

A jak dla mnie GM dobrze zareagował ... spawnkillerom i kamperom stanowcze NIE

Autor:  Eleeist [ 27 maja 2008, 06:59 ]
Tytuł: 

Grzeczniej. My mamy tę gildie na czarnej liście, i, czy komuś się to podoba czy nie, będizemy ją dalej gankować przy pierwszej lepszej okazji.

Autor:  Greeg [ 27 maja 2008, 07:17 ]
Tytuł: 

Niektorzy tutaj naprawde powinni wrocic do dzialu pare linijek nizej...

Problem jest taki, ze czasem shield, ktorego sie dostaje nie dziala, jest zbugowany - jak zwal tak zwal. No i teraz campienie nad ress pointem, w ktorym akurat ten shield nie dziala jest abusowaniem systemu (czy buga jak kto woli). Jeez, moze lepiej niech ta gra ma 100 tys graczy, ale bez tych spaczonych wow'em bo Ci to coraz czesciej zachowuja sie jak niepelnosprytni...

Wiec jak dla mnie GM mial racje - za abusowanie systemu (zbugowanego poki co, fakt) powinien byc banan.

Autor:  Poziomka [ 27 maja 2008, 07:18 ]
Tytuł: 

bez 2 zdan wyslal bym te screeny na oficjalne forum i do samej firmy..

Ten Gm nie powinien byc Gm'em..normalnie zal ze tacy ludzie tam pracuja.

Autor:  Mendol [ 27 maja 2008, 07:21 ]
Tytuł: 

Compton ty pewnie na pve grasz?

marek pvp jest ok i powiem wiecej, poza pom'em, ktory faktycznie jest nie do ubicia istnieje cos na ZASADZIE balansu.
ale w aoc wedlug mnie nie bardzo mozna to rozpatrywac na tej zasadzie.
kazda klasa ma plusy i minusy. i bardziej tu chodzi o dobre wykorzystanie skilli/featsow/petow niz sam balans jako taki.
mnie potrafil zalatwic necro na tym samym levelu bez wiekszego problemu, zajebiscie wykorzystujac dostepny teren jak i swoje pety/doty.
boje sie tylko, ze jak sie zabiora za zmiany to skonczy sie to jak wowie.
neverending story z placzacymi ludzmi.
mysle, ze pvp w tej fazie jest jeszcze na etapie wczesniej bety i funcom dopiero zamierza cos pozmieniac. gorzej jesli wprowadzi w zycie swoje debilne zasady.
bo rozumiem ze ktos moze sie wkurwic jak go killnie player 10lvl wyzej.
ale z drugiej strony wezmy pod uwage sytacje w ktorej ja na lvl30 oczyszczam sobie droge do np 'silver'a' z mobkow, kiedy walcze z ostatnim przy zasobie, na dostanie sie do ktorego poswiecilem ostatnie 5min, stoi jakis level 20 i go sobie bez stresu harvestuje.
mam prawo dac mu w leb? mam. tak samo z quest itemami.
poza tym naprawde gram na fury i NIE MAM zadnych problemow z questowaniem.
oczywiscie zdazy sie raz na dzien, ze ktos mnie znienacka ubije ale cmon, nie jest to kurcze tragedia.

Autor:  rzeznicc [ 27 maja 2008, 07:21 ]
Tytuł: 

zmień spawn point? zmień instance? ragequit?

Autor:  Compton [ 27 maja 2008, 07:28 ]
Tytuł: 

Gram na PvP SoulStorm ... ja nie mam nic przeciwko ubiciu postaci w wirze walki itp, ale mowie NIE biciu jednego kolesia non stop ... np na spawn poincie

@Mendol

Takie coś jak Ty propagujesz jest pozbawione jakich kolwiek zasad fear play.
PvP jest NICE ale klepanie jednego kolesia ot tak dla *Twojego* funu ... niekoniecznie.

Autor:  Bloodleaf [ 27 maja 2008, 07:30 ]
Tytuł: 

Po prostu wielkie LOL , nie ma to jak innowacyjny pvp system :lol:

po raz kolejny Funcom pokazuje klasę , jak to na mmorpg.com stwierdzili niedługo FC spadnie poniżej SoE w klasyfikacji :D

Autor:  iniside [ 27 maja 2008, 07:34 ]
Tytuł: 

Compton napisał(a):
Gram na PvP SoulStorm ... ja nie mam nic przeciwko ubiciu postaci w wirze walki itp, ale mowie NIE biciu jednego kolesia non stop ... np na spawn poincie

@Mendol

Takie coś jak Ty propagujesz jest pozbawione jakich kolwiek zasad fear play.
PvP jest NICE ale klepanie jednego kolesia ot tak dla *Twojego* funu ... niekoniecznie.

Fair play ? Chcesz fair play to idz na PVE.

Strona 18 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team