MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 20 z 64

Autor:  dark_lord [ 27 maja 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

uważam że więzienia byłby spoko, ale pamiętam że w jakimś morpgu było że jak ktoś mnie zgankował to potem przez 5 czy 15 minut nikt nie mógł chyba że ja go pierwszy uderzyłem. takim sposobem był by wilk syty i owca cała :)

Autor:  Mark24 [ 27 maja 2008, 09:13 ]
Tytuł: 

btw to, ze na graveyardach można zabijać to akurat uważam za duży plus. Złapać gankera i zabijać go przez godzinę zanim będzie mógł się ruszyć - nic tak nie uczy dobrego zachowania (ktoś mnie kilka razy tak spiżgał na graveyardzie jak zabiłem kolesia na tej sand isle obok tortugi, potem mijając się grzecznie machaliśmy do siebie rączkami ;)

48min do startu servera.

Autor:  Icekk [ 27 maja 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

Including 2h opoznienie ktore wlasnie wymyslili ; p?

Autor:  artvries [ 27 maja 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

1h 45 min do upa:)

Autor:  Mark24 [ 27 maja 2008, 09:18 ]
Tytuł: 

jak kuzwa jestem w UK czyli mój czas jest GMT i jest 9:17
o 10:00 start including opóźnienie.

Autor:  Mendol [ 27 maja 2008, 09:20 ]
Tytuł: 

kazdego mozna zabic Icek.
to tylko kwestia ilosci :-)

marek o czym ty znowu gadasz ;-p

Autor:  Neonin [ 27 maja 2008, 09:29 ]
Tytuł: 

geeez znów pach?:)

Autor:  dark_lord [ 27 maja 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
btw to, ze na graveyardach można zabijać to akurat uważam za duży plus. Złapać gankera i zabijać go przez godzinę zanim będzie mógł się ruszyć - nic tak nie uczy dobrego zachowania (ktoś mnie kilka razy tak spiżgał na graveyardzie jak zabiłem kolesia na tej sand isle obok tortugi, potem mijając się grzecznie machaliśmy do siebie rączkami ;)

48min do startu servera.


tak ale 5 minut dałoby ewentualnie szansę na ucieczkę do miasta czy gdziekolwiek indziej :)

Autor:  mrynar [ 27 maja 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

Mark --> kary i nagrody za zabijanie sa spoko, ale jak jest fajne pvp to mozna tez dobrze bawic sie bez nich.

Nie chcialbym tylko, zeby FunCom wprowadzal jakies sztuczne ograniczenia, ze nie mozna kogos zabic wiecej niz 5 razy (czy cos w tym stylu) tylko dlatego, ze niektorzy placza, bo jest im przykro jak ktos ich gankuje.

Autor:  Mendol [ 27 maja 2008, 09:36 ]
Tytuł: 

taaa dajmy godzine, albo lepiej tydzien.
i jeszcze zebym ja mial immune oczywiscie, ale mogl jednoczesnie zabijac innych.
SUPER!
a tego kto mnie zabije 2 razy do wiezienia od razu.

Autor:  dark_lord [ 27 maja 2008, 09:36 ]
Tytuł: 

z drugiej strony zawsze można sobie altem pograć :)przecież nikt na gankowanie kogoś nie będzie czekał jednej godziny czy nawet kilku :)chyba że nie ma co robić z czasem :)

Autor:  Neonin [ 27 maja 2008, 09:44 ]
Tytuł: 

Mrynar co z DT po lvl 20? Coraz mniej mi się podoba gra nim:( dmg zalosny legendarna przezywalnosc jakos jeszcze mnie nie dotyczy... kiedy się to zmieni?

Autor:  mrynar [ 27 maja 2008, 09:49 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Mrynar co z DT po lvl 20? Coraz mniej mi się podoba gra nim:( dmg zalosny legendarna przezywalnosc jakos jeszcze mnie nie dotyczy... kiedy się to zmieni?


Nie wiem co po 20 - jestem na szkoleniu trzydniowym. :D Wracam w srode do gry.

Autor:  Mendol [ 27 maja 2008, 09:49 ]
Tytuł: 

ale ten patch ma?

Autor:  Icekk [ 27 maja 2008, 10:11 ]
Tytuł: 

Mnie najbardziej irytuje fakt, ze jest taka masa bledow a oni nic z tym nie robia. Zeby chociaz 1/10 z tego zrobili... zeby napisali ze cos zrobia.. ale gdzie tam..
Wylaczaja servery na 6h - maintenance po 4 dniach pelnej gry i co naprawiaja? 2 skille, nerf demo i 3 literowki w questach? -.-
Co drugi aspekt gry jest zbugowany, oczywiscie rozumiem ze to jest dopiero poczatek i nie bedzie wszystko cacy ale zeby chociaz cos robili...
Zobaczymy co wymysla tym razem. Ciekawe czy jakis patch bedzie (watpie).

P.S. Closed beta byla lepsza niz nasz retail.

Autor:  Mark24 [ 27 maja 2008, 10:23 ]
Tytuł: 

no a nie ma patchy?
w dzien premiery - 600MB patch
wczoraj (2dni po premierze) - patch
dzisiaj (3dni po premierze) - patch

a ludzie narzekają, że nikt nic nie robi :o

Autor:  Aenima [ 27 maja 2008, 10:28 ]
Tytuł: 

Mark potem mijając się grzecznie machaliśmy do siebie rączkami wtfux pk wszystkiego co sie rusza.

Autor:  Mark24 [ 27 maja 2008, 10:30 ]
Tytuł: 

przestań, aktualnie jest więcej ludzi niż mobów przynajmniej na fury.

Autor:  Icekk [ 27 maja 2008, 10:43 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
no a nie ma patchy?
w dzien premiery - 600MB patch
wczoraj (2dni po premierze) - patch
dzisiaj (3dni po premierze) - patch

a ludzie narzekają, że nikt nic nie robi :o

ale powiedz mi co one wprowadzily? : )
Liczac ze gramy sobie od 18 maja, a bledy pewnie znane byly juz z bety dalej nie widac poprawy, ani zadnego slowa kiedy cos zrobia.
Masa questow jest zbugowana, crafting, change stance w soldier klasach, charge'a, totemy, shieldy - ogolnie w klasach mnostwo bledow, lokacje, siege, boosting, epic mode, instancje, mounty, PvP XP, Minigry, Traderzy, banki , ''anti spawn killing'' ktory wprowadzili zbugowany z gory i tak wymieniac mozna w nieskonczonosc. Z tymi bledami spotyka sie mnostwo osob i jezeli do konca czerwca nie bedzie zmian, to znam sporo osob ktore za nastepnych miesiac nie zaplaca, zreszta ja jestem jedna z nich.

Autor:  Neonin [ 27 maja 2008, 10:50 ]
Tytuł: 

Icek na to trzeba czasu... - nie naprawią wszystkiego w dwa dni. Zobacz na patche w innych dojrzałych grach - po kilku latach istnienia na rynku nadal poprawiają bugi.
Gra od 3 dni na rynku 1Gb patchy sciagniete od premiery a Ty narzekasz ze nic nie robia....

Strona 20 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team