MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dla tych ktorzy jeszcze nie kupili AoC
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29649
Strona 3 z 14

Autor:  Ashton [ 21 maja 2008, 10:26 ]
Tytuł: 

wow chyba byl twoim pierwszym mmo... pierwszemu mmo nic nie dorowna ;D


Do dzis wspominam swoje pierwsze dni w uo ;D

ze wszystkich gier w ktore gralem w ostatnich latach AoC ma wlasnie to cos co moze mnie przyciagnac na dluzej :> nie mowiac o sporej ilosci pvp ktora zawsze jest mega milym urozmaiceniem :D

Chyba od czasow AC nie mialem takiej ilosci pvp na tak wczesnych levelach :) Tymbardziej ze mozna zalatwic ludzi na wyzszych levelach.. jak dotad jedyni higher levels ktorzy mi sprawiali troche problemow byli glownie z warcry o_O

Inna sprawa ze jak robisz pve questy a dookola sa inni gracze to znacznie ciekawiej sie gra :> Niemowiac o tym ze jak kogos tluczesz, po killu sam sie mozesz stac ofiara innego gracza :>
Boli jedynie z lekka brak protection po respawnie, nieraz padalem kilkukrotnie w trakcie respawna :(


Jedyne na czym sie zawiodlem to sterowanie odnosnie ktorego mialem duze nadzieje, z drugiej strony gra mnie milo zaskoczyla pod wieloma innymi wzgledami... pvp, chociaz wiele osob boli ze niema zadnych penalty, to takie podejscie wyraznie zacheca graczy do pvp... jak ktos chce byc chujem zawsze moze pkowac graczy probujacych wykonac quest.


Klimat - boski ^_^ jakby nie patrzec, pierwsze mmo od czasow uo ktore mnie urzeklo klimatem... (a uo sie udalo tylko dlatego ze bylem noobem :D)


co do UI afair pierwsze takie ui bazowane na xml bylo wydane w pierwszym jeszcze eq... wow ladnie to rozwinal, tak samo eq2... przyznam ze i mnie boli brak tego typu ui w aoc

Autor:  onionpl [ 21 maja 2008, 10:34 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a jaki standard wyznaczyl wow? bo imo to zaden.
ui dziala, widac wszystko wiec nie rozumiem czego wy po nim oczekujecie.


No nie wierze...
Znowu wyszlo ze sie czepiam.

Ups to Mendol. Zaraz mi sie dostanie. Z mojej strony koniec dyskusji od razu mowie.

Autor:  Deshroom [ 21 maja 2008, 10:44 ]
Tytuł: 

ja ostatnio przekonałem się do ignore, ostatnio z 10 osób dodałem i nawet fajnie sie to forum teraz czyta :P

Autor:  Pipboy [ 21 maja 2008, 10:45 ]
Tytuł: 

Ekhm. WoW w sam sobie ma mizerne możliwości konfiguracji GUI. Już AO bije go prostą możliwością ustawiania okienek.
Ale Blizz dobrze pomyślał i ułatwił graczom modowanie gry. To mody zrobiły piękną robotę. I przyznaję, że WoW mnie tym zachwycił.
Przejrzałem foldery AoC i wydaje się, że GUI jest łatwo modyfikowalne. Już się spotkałem z jednym modem do GUI. Mam tylko nadzieję, że zaimplementują taki system jak w WoWie, dzięki któremu jest dość łatwo tymi modami zarządzać.

Autor:  Mendol [ 21 maja 2008, 10:48 ]
Tytuł: 

lol. ja tylko czekam, az ktos napisze o co chodzi dokladnie z tym ui.
bo teksty na zasadzie 'wow wyznaczyl standardy' sa troche pomylka dla mnie.
bo ja wszystko widze na ekranie to co jest mi potrzebne, skill barow tez mi wystarcza. mapa bardziej przejrzyscie zrobiona byc nie moze.
moze ustalmy jedno - rozmawiamy o ui czy o ulatwieniach w samej grze.

Autor:  Dae [ 21 maja 2008, 10:49 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a jaki standard wyznaczyl wow? bo imo to zaden.
ui dziala, widac wszystko wiec nie rozumiem czego wy po nim oczekujecie.


Chodzi mi tylko o UI Mendol zanim się zapędzisz i wyzwiesz , że jestem WoW fanboy :)

No więc UI w AoC utrudnia , życie, czemu jak nacisne enter nie wyskakuje mi aktualnie aktywny czat tylko /say? Żeby cos na gildiowym napisac musze kliknąć na okienko albo /guild tragedia.

Guild meamberzy pomieszani z friend listą... Wszystko nie czytelne

shift plus klik na nicka powoduje whispa a nie jaka klasa i gildia a to ważne przynajmniej dlamnie...

Targetując kogoś nie wiem jaka to klasa

Bary za duże!! Nie można przypisać klawiszy myszki!!!!

I ogólnie wyglad mi nie pasuje dużo bym pozmieniał....

Autor:  Mendol [ 21 maja 2008, 10:56 ]
Tytuł: 

zgodze sie odnosnie chat'a, ale to kwestia przyzwyczajenia.
r dziala bardzo ladnie.
klasa? a dlaczego masz wiedziec kto jaka klasa gra? trzeba nauczyc sie rozpoznawac, tak jak rozpoznajesz casterow - ulatwienie.
gildie widac razem z nickiem i levelem gracza.
klawisze myszki mozna przypisac dowolnie jesli dysponuje sie odpowiednia myszka i softem.
ja w razer diamondbacku mam przypisane switchowanie broni, hidowanie na dodatkowych przyciskach myszki, trzeba tylko pokombinowac 5minut.
i nie twierdze, ze jestes wow fanboy ale z tego co zauwazylem w przypadku ui/modow w wowie to szlo raczej w strone 'ulatwienia' tej na maxa prostej gry.
w aoc trzeba sie troche pomeczyc, a tak jak pisalem wizualnie mozna klasy odroznic.
wprowadzenie modow spowoduje, ze aoc bedzie na maxa easy mode, bo kto zabroni ci w modzie robic makro do combosow?

Autor:  fersten [ 21 maja 2008, 10:59 ]
Tytuł: 

w Lublinie w Empiku już jest 6 kolekcjonerskich i ze 40 normalnych

Autor:  Dae [ 21 maja 2008, 10:59 ]
Tytuł: 

Macra są nie potrzebne wystarczy mieć g15... co jest lamerskie

Autor:  Deshroom [ 21 maja 2008, 10:59 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
Nie można przypisać klawiszy myszki!!!!
zrobiłem sobie dodatkowy profil w myszy pod aoc, pobindowałem wszystko w myszy pod: [ ] , . ' takiejakies znaczki i już, masz to w sofcie myszy.

w ten sposób mozesz zbindować boczne ale niestety nie można zbindowac rolka góra dól pod skille co mnie boli

Autor:  fersten [ 21 maja 2008, 11:01 ]
Tytuł: 

Dae, jak jestes taki fanboj to pamiętasz bete wowa? albo jego początku tuz po premierze? :P

ja pamiętam

imho aoc wypada podobnie pod względem interfejsu
błędy z czasem usuną


patrząc jak często wychodzą pacze do AoC i porównując to do wowa naprawde wierze że AoC będzie działać świetnie

Autor:  Dae [ 21 maja 2008, 11:03 ]
Tytuł: 

Nie no czekam na poprawe sytuacji i napewno UI ulegnie modyfikacji ew. bedą addony. Ale póki co to najbardziej mnie denerwuje...

Autor:  simo [ 21 maja 2008, 11:07 ]
Tytuł: 

E tam nie macie sie czego czepiac... Ja przez 2 lata gry w WoW-a gralem na standardowym ui i nie moglem zrozumiec ludzi, ktorzy potrafia miec znaczna czesc ekranu przyslonieta roznymi paskami, liczbami, wykresami. Oszalalbym :wink:

Autor:  Dae [ 21 maja 2008, 11:10 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
E tam nie macie sie czego czepiac... Ja przez 2 lata gry w WoW-a gralem na standardowym ui i nie moglem zrozumiec ludzi, ktorzy potrafia miec znaczna czesc ekranu przyslonieta roznymi paskami, liczbami, wykresami. Oszalalbym :wink:


hehe jak Priest miałem przesłonięte paskami i innymi rzeczami 60% ekranu ale ja to lubie :)

Autor:  Motopompa [ 21 maja 2008, 11:14 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):

ze wszystkich gier w ktore gralem w ostatnich latach AoC ma wlasnie to cos co moze mnie przyciagnac na dluzej :> nie mowiac o sporej ilosci pvp ktora zawsze jest mega milym urozmaiceniem :D

Klimat - boski ^_^ jakby nie patrzec, pierwsze mmo od czasow uo ktore mnie urzeklo klimatem... (a uo sie udalo tylko dlatego ze bylem noobem :D)
QTF
Mam dokladnie takie same odczucia.
Troche offtopic:
Zapowiedziany jest Gothic 4, a wlasciwie cos co ma przypominac serie Gothica.Nowe studio, ktore bierze sie za gre ma w planie wydac 2 wersje gry.Kiczowata, ladna i cukierkowa dla rynku amerykanskiego i mroczniejsza dla rynku europeksjiego.Mam nadzieje, ze Funcom ma w dupie deperesyjny wplyw swojej gry na amerykanow i skosnookich pokemonow.

Autor:  Mendol [ 21 maja 2008, 11:14 ]
Tytuł: 

desh fakt problem jest z rolka.
potrzebuje skonfigurowac ja tak zeby scroll up/down robilo mi max zoom, bo niestety u rangera wlaczenie trypu fps (ktory zwieksza zasieg bow'a jak i dmg) wymaga scrollowania myszka.
i to jest najwiekszy fail ;-p

Autor:  Ashton [ 21 maja 2008, 11:25 ]
Tytuł: 

Swoja droga przyznam racje co do tego ze wow wyznacza standard.. dotad eq wyznaczal crappy standard pve, odkad blizz zerznal w chuja spraw z innych mmo, udalo im sie spopularyzowac umierajace wtedy juz pve...


jakby niepatrzec to ze zrobili na tej grze w chuj kasy sprawilo ze zaczeli wyznaczac pewien standard, ale bez jaj wow to gra dla dzieci.. starczy spojzec na grafike, aoc jest 18+ porownywac te gry to jak porownywac pokemony z falloutem ;)


jedyne zarzuty z jakimi jestem sie w stanie zgodzic jak narazie to spierdolone sterowanie... za pol roku ma wyjsc wersja na xboxa, moze zrobia fajne sterowanie na pada... albo chociaz poprawia te co zrobili..

Autor:  Mendol [ 21 maja 2008, 11:27 ]
Tytuł: 

poza tym jesli chodzi o fajne pve to jest juz tych gier pare.
chociazby DDO czy Lotro. obydwa bardzo fajne jesli chodzi o klepanie mobkow i questow.
po aoc spodziewalem sie czegos wiecej, a wyszlo jak zawsze.
pve + pvp na odczepke.

Autor:  Ashton [ 21 maja 2008, 11:30 ]
Tytuł: 

Eee no co ty, w jakim mmo tluczesz sie z 10 mobami naraz :D
Do tego szybki regen, gra wyraznie nastawiona na akcje a nie na campowanie :)

Klimat fajny, wiec i pve niemozna nic zarzucic :D

Autor:  Mendol [ 21 maja 2008, 11:43 ]
Tytuł: 

oprocz tego ze to nadal nudne pve i questy w stylu zabij 40 krokodyli ;-p
lokacje sa ladne, ale pve nie jest dla mnie zadna rewelacja w porownaniu do ddo czy lotro.

Strona 3 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team