MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP Gear leak ! :>
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29995
Strona 3 z 8

Autor:  iniside [ 14 cze 2008, 21:05 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
No longer will evil misdeeds go unpunished. Of course, Hyboria is ruthless and barbaric so don’t expect anyone to deal out justice just because someone smacks you about with a very heavy axe, but some justice is actually now being introduced to the world.

This is where the fugitive system comes in, presented in a set of colors defining your fugitive status – from blue to orange and eventually the deadly red.

Everyone is by default classified as “blue”, but your actions as a player killer will affect your fugitive rating. If you kill someone way under your level, you will notice that you will very quickly move to red. So will actions such as killing someone repeatedly, or other general unfairness. The more serious the crime, the quicker you rise in fugitive.

Obtaining red status will be quite painful to you. This means that other players can kill you without rising in fugitive level, and if they manage to kill you while you have red fugitive you will actually drop one of your better items and gold that they can loot!

Of course, turning red will be a double-edged sword. Sure, it will get you a lot of attention and many will probably see you as a danger to be avoided. But at the same time, people will hunt you down for your items and your gold so be very, very careful!



Emo dzieci wyplakaly kary dla pk. Coraz mniej mi sie chce grac w AoC. Mogli dac drop itemka i golda niezaleznie przy normalnym pvp, to zrobili gowienko dla carebearsow. Chociaz levele pvp wchodza.

MOgli dac loot golda. Bazujacy procentowo na tym ile kzabity ma mniej leveli. Przy czym ten sam level, lotujesz 60% golda zabitego. I byloby elo.

Autor:  Motopompa [ 14 cze 2008, 21:20 ]
Tytuł: 

Kazdy trzymalby golda na altach.

Autor:  Eleeist [ 14 cze 2008, 21:21 ]
Tytuł: 

To zablokowaliby przesyłanie kasy.

Autor:  TobiAlex [ 14 cze 2008, 21:21 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
To zablokowaliby przesyłanie kasy.


Bez przesady.

Autor:  Motopompa [ 14 cze 2008, 21:27 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
To zablokowaliby przesyłanie kasy.

zawsze, mozna bindowac na swoich aukcjach, znajomi tez moga pomoc w trade'owaniu kaski na alty.Tego nie daloby rady kontrolowac.

Autor:  iniside [ 14 cze 2008, 21:33 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Kazdy trzymalby golda na altach.

Co i tak jest lepsze niz markowanie PK -;-.

Autor:  bloob [ 14 cze 2008, 22:31 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Kazdy trzymalby golda na altach.


Ciezko sie trzyma golda na altach np farmiac albo grindujac do levelu.
To nie bylby problem.

Autor:  tomugeen [ 14 cze 2008, 22:34 ]
Tytuł: 

A czy gold jest w AoC do czegokolwiek potrzebny?

Autor:  endryu [ 15 cze 2008, 00:36 ]
Tytuł: 

nie.

Autor:  Teo [ 15 cze 2008, 03:20 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
A czy gold jest w AoC do czegokolwiek potrzebny?

Aktualnie tylko na budowe miasta i mounty, ale jak sie crafting rozkreci to zacznie sie normalny handel, a potem przeciez duze koszty do twierdze, utrzymanie miasta i twierdzy, czesc gildii tez daje kase ruscorpowi za ochrone :)

Autor:  Compton [ 15 cze 2008, 08:00 ]
Tytuł: 

Uniemili to wszystko życie gankerom HeHe

Chociaż musze się przyznać że sam "zaciukałem" kolesia bo krążył w okolicy REZ PIONTa pewnego BOSS'a ... a ja już miałem dość oczekiwania ;)

W każdym razie, status(kolor) nicka ukazujący jego "charakter" jest dobrym pomysłem. Ale z tym dropem best item to kicha.

Autor:  Mendol [ 15 cze 2008, 08:02 ]
Tytuł: 

niech spierdalaja do wowa z tymi swoimi pomyslami.
skonczy sie to tym, ze nie bedzie red playerow, nie bedzie dropa ani itemow ani golda.
chcieli i kurwa wyplakala dzieciarnia grajaca na ffa zasady, ktore chronia im dupe.
co za syf

Autor:  TobiAlex [ 15 cze 2008, 08:53 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
niech spierdalaja do wowa z tymi swoimi pomyslami.
skonczy sie to tym, ze nie bedzie red playerow, nie bedzie dropa ani itemow ani golda.
chcieli i kurwa wyplakala dzieciarnia grajaca na ffa zasady, ktore chronia im dupe.
co za syf


Przyjebałeś się do WoWa, a kurwa chciałbym zauważyć, że takie zasady nie są w WoWie, tylko w azjatyckich MMO. Swoją drogą ten kto ma edycje kolekcjonerską na jednym ze zdjęć jest cały team Funcomu tworzący Age of Conan więc nie ma się co dziwić :lol:

Tak w ogóle to powinny być oddzielne serwy do HARDCORE PvP, bo drop itemów itp. itd. a może jeszcze exp za gracza, to już jest hardcore PvP.

Autor:  Lokken [ 15 cze 2008, 09:02 ]
Tytuł: 

W Lineage 2 przez dłuższy czas był drop itemów (obecnie zostało to zmienione, ale drop w pewnych przypadkach nadal istnieje). I jakoś nie powstrzymywało to ludzi przed PvP, PK. Nawet gdy ludzie dropili itemy warte 1000 $. AoC z tym całym systemem instancji, braku utraty xp za śmierć jest bardziej carebear niż L2 imo. O WoW nie wspomnę.

Autor:  TobiAlex [ 15 cze 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
W Lineage 2 przez dłuższy czas był drop itemów (obecnie zostało to zmienione, ale drop w pewnych przypadkach nadal istnieje). I jakoś nie powstrzymywało to ludzi przed PvP, PK. Nawet gdy ludzie dropili itemy warte 1000 $. AoC z tym całym systemem instancji, braku utraty xp za śmierć jest bardziej carebear niż L2 imo. O WoW nie wspomnę.


Po części masz rację.

Autor:  Corodar [ 15 cze 2008, 10:36 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
W Lineage 2 przez dłuższy czas był drop itemów (obecnie zostało to zmienione, ale drop w pewnych przypadkach nadal istnieje). I jakoś nie powstrzymywało to ludzi przed PvP, PK. Nawet gdy ludzie dropili itemy warte 1000 $. AoC z tym całym systemem instancji, braku utraty xp za śmierć jest bardziej carebear niż L2 imo. O WoW nie wspomnę.

AoC to MMO które ma być dla wszystkich, a nie dla jednostek. Czas pokaże co wejdzie, a co nie. Jednostki niech idą do UO lub MU. WoW ma system PvP, który to jest wynikiem Lore, a nie fantazji graczy. Przed AoC długa droga do wyjścia na prostą co jest wynikiem zbyt szybkiego wypuszczenia produktu. Oby im się udało, bo wypełnią lukę w świecie MMO.

Autor:  Razoth [ 15 cze 2008, 10:44 ]
Tytuł: 

Corodar napisał(a):
WoW ma system PvP, który to jest wynikiem Lore, a nie fantazji graczy


Zgadza się. Od samego początku świata Warcrafta wszelkie bitwy były rozgrywane na arenie max 5 osób po każdej stronie, ewentualnie na BG, gdzie jak wiemy drużyna Archimonde przeciwko drużynie Furiona zabawiała się w podbieranie sobie flag.

Dzięki temu zdobywali oni lepsze przedmioty, które uczyniły z nich bohaterów.

Autor:  Farin [ 15 cze 2008, 10:46 ]
Tytuł: 

Corodar napisał(a):
. WoW ma system PvP, który to jest wynikiem Lore, a nie fantazji graczy.

No nie no młody teraz to żeś dowalił !
Jeżeli PvP w WoW(czyt. zamkniete BG gdzie się farmuje nowe itemki 25h/8 dni w tygodniu) jest wynikiem Lore to chyba grałem w innego WoW niż ty.

Autor:  Corodar [ 15 cze 2008, 10:53 ]
Tytuł: 

Poczytaj książki WarCraft, to porozmawiamy. Walka zawsze się opierała wyłącznie na zwykłym zabijaniu. Dlatego system wygląda tak, a nie inaczej. Nawet gdy powstrzymywali Legion. Chodziło wyłącznie o bitwę, a nie loot z poległych. Areny i BG to już wymysł Blizza co zabiło outdoor PvP, ale to pozostawiam już ocenie graczy.
@ Farin - "młody", hmm chyba z tym nie trafiłeś :wink:

Autor:  TobiAlex [ 15 cze 2008, 10:57 ]
Tytuł: 

Corodar ma rację. Polecam książki Warcraft'a.

Strona 3 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team