MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=31409
Strona 3 z 11

Autor:  Viracept [ 8 paź 2008, 15:06 ]
Tytuł: 

Na K8P scenariosy T1-T3 są instant dla Orderu od 18 do 2 w nocy, wczoraj sprawdzane.

V.

Autor:  Mendol [ 8 paź 2008, 15:06 ]
Tytuł: 

skad wiesz, ze bedzie sie poglebial?
ja grajac w t2 nie mam problemow ze scenariuszami.
a poza tym wszystko zalezy od ludzi, ktorzy graja. jak juz pisalem gdzie indziej to nie wina mythica, ze wow kidsy maja zjebane lby i mysla, ze trzeba jak najszybciej 'wbic' max level zeby czerpac przyjemnosc z gry.
mysle, ze z czasem ludzie to zrozumieja i altami beda juz bardziej rozwaznie grac :-)

Autor:  Getorix [ 8 paź 2008, 15:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):

Wlasnie ciekawe czy leci PvE expa za graczy


Leci, ale śladowe ilości. Nie da rady bić lvla poprzez pvp.

Autor:  iniside [ 8 paź 2008, 15:52 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
iniside napisał(a):

Wlasnie ciekawe czy leci PvE expa za graczy


Leci, ale śladowe ilości. Nie da rady bić lvla poprzez pvp.

No poszli w dobra strone. Moze jeszcze zwieksza :E.

Autor:  Lufanga [ 8 paź 2008, 15:58 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Na K8P scenariosy T1-T3 są instant dla Orderu od 18 do 2 w nocy, wczoraj sprawdzane.

V.

aczkolwiek cena jest dosyc wysoka - dlugie kolejki
ale i to sie zmieni jak ludzie dobija T4


Mendol napisał(a):
skad wiesz, ze bedzie sie poglebial?
ja grajac w t2 nie mam problemow ze scenariuszami.
a poza tym wszystko zalezy od ludzi, ktorzy graja. jak juz pisalem gdzie indziej to nie wina mythica, ze wow kidsy maja zjebane lby i mysla, ze trzeba jak najszybciej 'wbic' max level zeby czerpac przyjemnosc z gry.
mysle, ze z czasem ludzie to zrozumieja i altami beda juz bardziej rozwaznie grac :-)

nie chodzi mi o T4 - tego sie spodziewalem wbijajac na ten poziom
i cierpliwie czekam - m.in. altujac
i wczoraj na alcie czekalem okolo 15 min a kumpel na innym serwerze na T2 czekal tez cos okolo tego
a poglebial dlatego ze ludzie beda powoli lvlowac i dobijac T4
fakt ze na T1/2/3 beda rowniez ludzie i scenariosy beda smigac ale juz nie w takiej czestotliwosci aby spokojnie lwelowac na scenariosach - tylko raczej jako ot ekstra bonus expa
ja jak lewelowalem to jako bonus i odskocznie traktowalem PvE

Autor:  Getorix [ 8 paź 2008, 16:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Getorix napisał(a):
iniside napisał(a):

Wlasnie ciekawe czy leci PvE expa za graczy


Leci, ale śladowe ilości. Nie da rady bić lvla poprzez pvp.

No poszli w dobra strone. Moze jeszcze zwieksza :E.


Mam dwa chary na 80 lvlu, mi osobiscie to ryba:]

Autor:  Eleeist [ 8 paź 2008, 19:42 ]
Tytuł: 

Ale w 1.1 mają wprowadzić fajny system "Wanted" jak będziesz zabijał słabszych graczy :P

Autor:  iniside [ 8 paź 2008, 20:21 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
Ale w 1.1 mają wprowadzić fajny system "Wanted" jak będziesz zabijał słabszych graczy :P

Ja mam nadzieje ze poprostu bedzie porzadne PvP z mozliwoscia levelowania przez PvP.

Autor:  Eleeist [ 8 paź 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

Ja nic o tym nie słyszałem, ale może... Kto wie... :roll:

Autor:  iniside [ 8 paź 2008, 20:25 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
Ja nic o tym nie słyszałem, ale może... Kto wie... :roll:

A co do slyszenia to to jest pewnie atm top wanted feature :P.
Co w sumie i tak bez znaczenia, jak na serverach bedzie za malo ludzi, to nie bedzie z kim pvpowac :P. No i debilny system instancjowania powinien dostac kopa imo. Jedna zona = jedna instancja.

Autor:  Eleeist [ 8 paź 2008, 20:30 ]
Tytuł: 

Ja myślę tak. Patch 1.1 może nie failnie kompletnie, ale na pewno AoCa całkowicie z bagna nie wyciągnie. Dlatego na ich miejscu, wypuścił bym ten patch z czym tam chcą, aby choć na chwilę przyciągnąć uwagę graczy, a w tym czasie pracować nad 1.2, w którym poprawią błędy 1.1 i dodadzą rzeczy, których w 1.1 zabrakło...

IMO najlepsza metoda na odratowanie AoCa na dzień dzisiejszy... :D

Autor:  mrynar [ 8 paź 2008, 20:31 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
No i debilny system instancjowania powinien dostac kopa imo. Jedna zona = jedna instancja.


No dokladnie. Tak jak sie teraz zastanawiam to instancjonowanie wszystkiego chyba mnie najbardziej denerwowalo w AoC. Chyba najglubszy z mozliwych sposobow na walke z lagami.

Autor:  Eleeist [ 8 paź 2008, 20:33 ]
Tytuł: 

Może to z czasem zmienią :)

Autor:  iniside [ 8 paź 2008, 20:40 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
Ja myślę tak. Patch 1.1 może nie failnie kompletnie, ale na pewno AoCa całkowicie z bagna nie wyciągnie. Dlatego na ich miejscu, wypuścił bym ten patch z czym tam chcą, aby choć na chwilę przyciągnąć uwagę graczy, a w tym czasie pracować nad 1.2, w którym poprawią błędy 1.1 i dodadzą rzeczy, których w 1.1 zabrakło...

IMO najlepsza metoda na odratowanie AoCa na dzień dzisiejszy... :D

Mysle ze skro Craigowi udalo sie wyciagna z dna AO, to z Conanem tez mu sie uda.
http://www.addictguild.com/pvp1.png
PvP sety.
Zdaje sie ze Conq, HoX i Demo (pierwszego nie jestem pewny dwa na nastepne na 100%).
Cytuj:
Może to z czasem zmienią

Z czasem? Przypuszczam, ze to kwestia ustawienia jednej flagi w opcjach servera :P.

Autor:  Eleeist [ 8 paź 2008, 20:41 ]
Tytuł: 

Taaa, pierwsze to na pewno Conq... Ładne :P

Autor:  iniside [ 8 paź 2008, 20:45 ]
Tytuł: 

tak wogole. Jesli wierzyc temu gosciowy co odszedl z Funcom, to Gaute zjebał, bo musieli w polowie projektu go przerabiac.
Nawet jesli nie wierzyc, to i tak kwestia siedzenia z batem i pilnowania zeby wprowadzali pomyslu jakie zapowiedzieli na poczatku.
Jesli jednak wierzyc, to napewno ten kod gdzie jest. Nie wierze ze jak sie zaczyna przerabiac to stary kod sie poprostu wyrzuca na smietnik :P.

Autor:  Bloodleaf [ 9 paź 2008, 07:25 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):

i wczoraj na alcie czekalem okolo 15 min a kumpel na innym serwerze na T2 czekal tez cos okolo tego


Gramy na tym samym serwie i jako że jestem alto-cholikiem mam pierdyriald altów i żadnych problemów z sc , na T1 nordenwatch/gates 2-3 min max czekania , T2 temple jakies 3-4 min.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 07:36 ]
Tytuł: 

Sety są fajne, ale szkoda, że dla każdej klasy jest tylko jeden set. Można je kupić za niewielką sumę pieniędzy po osiągnięciu odpowiedniego poziomu pvp. Więc jeśli wszyscy osiągną ten 5 poziom doświadczenia (wtedy dostępny jest cały set), każdy będzie biegał w tym samym secie. Atak klonów.

Jednak na pewno szybko się to nie stanie. Poziomy pvp nabija się bardzo, baaardzo, baaaaardzo wolno. Drugi poziom dostajemy po 7000 pkt doświadczenia. Za killa zdobywamy 100 xp (jeśli 1v1, q grupie odpowiednio mniej). Drugi poziom doświadczenia to 20 000 xp. Od drugiego chyba jest już ujemne doświadczenie za śmierć.

System Wandet będzie fajny - specjalne miejsca w zonach dla morderców z własnymi vendorami, itp. Jeśli jakiś noob tam zawędruje, to morderca może legalnie go zabić beż żadnych konsekwencji.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 07:39 ]
Tytuł: 

Poziomow pvp mialobyc chyba 15 i powyzej 5, mialby jakies epaxy czy jak tam sie nazywaja high-level sety.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 07:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Poziomow pvp mialobyc chyba 15 i powyzej 5, mialby jakies epaxy czy jak tam sie nazywaja high-level sety.


Chwilowo jest jeden set. Poziomów nie ma być 10?

Strona 3 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team