MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Zaczynac?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=31546
Strona 3 z 3

Autor:  Mendol [ 19 paź 2008, 15:54 ]
Tytuł: 

no tak tylko ze w aoc mamy 12 klas i powinni sie zdecydowac, ktora za co odpowiada.
patrzac na balas poprzez pryzmat wielu mmo naprawde sklaniam sie ku rozwiazaniu, w przypadku 'levelowek', ze nie ma sensu robic 1 do 1.

Autor:  Getorix [ 19 paź 2008, 17:27 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no tak tylko ze w aoc mamy 12 klas i powinni sie zdecydowac, ktora za co odpowiada.
patrzac na balas poprzez pryzmat wielu mmo naprawde sklaniam sie ku rozwiazaniu, w przypadku 'levelowek', ze nie ma sensu robic 1 do 1.


Nie zgadzam sie. Balans 1v1 jest trudny, ale jest też ideałem, do którego powinno się dążyć. Szczególnie w takiej grze jak AoC, gdzie FFA sprawia, że potyczki 1v1 są na porządku dziennym.

Autor:  konrador [ 19 paź 2008, 18:03 ]
Tytuł: 

System papier / nozyce / kamien to ominiecie problemu balansu szerokim lukiem. Z drugiej strony trudno jest mi sobie wyobrazic perfekcyjny balans pomiedzy klasami, ktore zadaja odpowiedni damage, zeby kogos zabic -I- moga sie swietnie healowac oraz klasami, ktore co prawda moga zadawac wiekszy od healerkow damage, ale ktorym healtha nikt nie zwroci podczas duelka, w grze z dobrze funkcjonujacym combat systemem, gdzie walki sa bardzo ciekawe i trwaja odpowiednio dlugo, jesli obie strony wiedza co robia.

Autor:  Mendol [ 19 paź 2008, 18:52 ]
Tytuł: 

dazyc do idealu to mozna. ale w zyciu.
pokaz mi jeden tytul, w ktorym udalo sie to zrealizowac?

kon czy ja wiem czy ominiecie... moze jest to ciut pojscie na skroty ale nie jestem sobie w stanie wyobrazic 'dzialajacego' balansu pomiedzy stereotypami klasowymi.
trzeba by podejsc do tematu raczej nowatorsko (uo, dfo?) i wtedy ma to szanse powodzenia.

getorix powiedz mi jak chcesz zbanalsowac healera - ranged dps - tank - melee dps?

Autor:  iniside [ 19 paź 2008, 18:56 ]
Tytuł: 

zapomniales dodac magix ranged dps, magic close ange dps, magic-self-healing-dps. Ten podzial archetypow co napisales jest dosc uproszczony :P.

Autor:  Mendol [ 19 paź 2008, 18:58 ]
Tytuł: 

zeby bylo latwiej inside. skoncz juz.

Autor:  Getorix [ 19 paź 2008, 19:57 ]
Tytuł: 

counterowanie (na rozne sposoby).

mele moze caunternac heal
healer moze caunternac combo
jesli ma skilla i odpowiedni timing

do tego musi dojsc zrownowazony bilans przezywalnosc/dmg
zadajesz wiekszy dmg, krocej zyjesz
zadajesz mniejszy dmg, dluzej zyjesz

AoC mysle idze w ta strone. Do tego dochodzia debuffy do heala, ktore bedzie mial hox, demo i ranger i obnizony dmg comb jesli czyjes ciosy beda mijac cel.

Bedzie ciekawie.

PS. pamietajcie, ze dzieki potom kazda klasa w aoc moze sie skutecznie healowac. Healerzy tylko skuteczniej.

Autor:  iniside [ 19 paź 2008, 20:05 ]
Tytuł: 

IMO Ranger jest przesadzony, ale to moze dlatego ze mnie ranger na 17lvl rozwalil kiedy ja mialem 22.. (demo) ehh :<.

Na 80 nie wiem, nie spotaklem rangera. To ze assiasin, na 4 hity mnie mial to akurat norma imo :P.

Autor:  Lokken [ 20 paź 2008, 09:39 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):

Walki beda o wiele dynamiczniejsze i skill based.

(...)

Zmiany IMO w dobrym kierunku (popieram wszystko, co doda dynamiki combatowi).



Niby czemu uproszczenie combosów ma sprawić, że walka będzie bardziej skillowa ? Na oficjalnym forum wiekszość ludzi narzeka na to. Piszą, że nie chcą uproszczonej gry bo to właśnie system combosów ich jeszcze tutaj trzyma. Redukcja większości combosów (tych debuffujących) do tylko jednego ataku to moim zdaniem zły pomysł. Walki nie będą bardziej skill based po tej zmianie.

Combat system potrzebuje ewolucji a nie rewolucji. Pre-loading combosów i one-shooting można zlikwidować na inne sposoby (np. poprzez kary za missy, które mają być wprowadzone). Dlatego kompletnie nie rozumiem po co likwidują (bo w praktyce do tego się to sprowadza) większość combosów.

Autor:  Miniuwa90 [ 20 paź 2008, 11:36 ]
Tytuł: 

a co sadzicie o Conquerorze? Daje rade w PVP i PVE?

Autor:  Getorix [ 20 paź 2008, 17:50 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Niby czemu uproszczenie combosów ma sprawić, że walka będzie bardziej skillowa ? Na oficjalnym forum wiekszość ludzi narzeka na to. Piszą, że nie chcą uproszczonej gry bo to właśnie system combosów ich jeszcze tutaj trzyma. Redukcja większości combosów (tych debuffujących) do tylko jednego ataku to moim zdaniem zły pomysł. Walki nie będą bardziej skill based po tej zmianie.

Combat system potrzebuje ewolucji a nie rewolucji. Pre-loading combosów i one-shooting można zlikwidować na inne sposoby (np. poprzez kary za missy, które mają być wprowadzone). Dlatego kompletnie nie rozumiem po co likwidują (bo w praktyce do tego się to sprowadza) większość combosów.


Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Ja to widze w ten sposob, ze combosy beda zadawac mniej dmga, ergo bedzie trzeba wiecej ich wykonac. W sumie ilość white hits potrzebnych do zabicia kogoś combosami raczej nie spadnie ((powiedzmy teraz jest 4+4 dla dwoch comb, a po zmianie - 3+3+1+1 - cztery rozne comba). Wymusi to używania wiekszej ilosci combosow.

Wiecej szybciej wykonywanych combosow = szybsza i ciekawsza walka. IMO.

Autor:  Dace [ 21 paź 2008, 01:54 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Niby czemu uproszczenie combosów ma sprawić, że walka będzie bardziej skillowa ? Na oficjalnym forum wiekszość ludzi narzeka na to. Piszą, że nie chcą uproszczonej gry bo to właśnie system combosów ich jeszcze tutaj trzyma. Redukcja większości combosów (tych debuffujących) do tylko jednego ataku to moim zdaniem zły pomysł. Walki nie będą bardziej skill based po tej zmianie.

Combat system potrzebuje ewolucji a nie rewolucji. Pre-loading combosów i one-shooting można zlikwidować na inne sposoby (np. poprzez kary za missy, które mają być wprowadzone). Dlatego kompletnie nie rozumiem po co likwidują (bo w praktyce do tego się to sprowadza) większość combosów.

Combosy beda utrudnione a nie uproszczone.Obciecie jednego ciosu z comba nie zrekompensuje tego ,ze bedzie trzeba wszystkimi trafic aby full dmg zadac.Dodatkowym utrudnieniem bedzie przerywanie kazdego cc dmgem jaki zadajesz , wiec koniec ze "stun lockiem".Wiec jak dla mnie walka bedzie bardziej skillowa ,trzeba bedzie robic wiecej unikow , trzeba bedzie precyzyjniej trafiac a nie tylko finisherem jak jest do tej pory no i przedewszystkim wydaje mi sie ze makra wyklepujace comba tez po dupie przez to dostana.I jedyne uproszczenie po patchu tak naprawde dostana rangerzy, ale jak na obecna chwile nalezy im sie .Tak to widze z perspektywy grania soldierem ;)

Autor:  Lokken [ 21 paź 2008, 09:07 ]
Tytuł: 

To nie są uproszczone comba ? Jedno uderzenie zamiast czterech ? Lub trzy zamiast czterech ?

http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... ure003.png

http://i479.photobucket.com/albums/rr15 ... eenie2.jpg

http://i479.photobucket.com/albums/rr15 ... iedw-1.jpg

Co do oprzerywania cc to akurat BS bedzie jedną z klas która skorzysta na tym najbardziej bo i tak ma najsłabsze cc z wszystkich (2 sec stun, KB i snare).

Autor:  Kabu [ 21 paź 2008, 13:52 ]
Tytuł: 

pozyjemy zobaczymy, mnie zastanawiaja tylko te kary za missy-jak czesto i na jakiej zasadzie to wprowadza-bo jesli cos schrzania to dps nie bedzie mial racji bytu :/ (a jak mi uwala barba za bardzo to wracac bedzie ciezko :))

Autor:  iniside [ 21 paź 2008, 14:02 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
To nie są uproszczone comba ? Jedno uderzenie zamiast czterech ? Lub trzy zamiast czterech ?

http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... ure003.png

http://i479.photobucket.com/albums/rr15 ... eenie2.jpg

http://i479.photobucket.com/albums/rr15 ... iedw-1.jpg

Co do oprzerywania cc to akurat BS bedzie jedną z klas która skorzysta na tym najbardziej bo i tak ma najsłabsze cc z wszystkich (2 sec stun, KB i snare).

Mysle ze nie chodzi o to zeby jedno kombo mialo pierdyliard przyciskow do wcisniecia, tylko zeby trzeba było użyć kombinacji komb do położenia przeciwnika.

Autor:  Zerg [ 1 lis 2008, 03:02 ]
Tytuł: 

Mam pytanie odnosnie serverow PVE czy tam istnieje jakies PvP jesli tak to napiszcie jak ono wyglda i czy ogranicza sie tylko do zone przy Keepach. Dzieki

Autor:  blasz [ 1 lis 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

pve = 95% gry single player ;)

Autor:  Zerg [ 1 lis 2008, 14:25 ]
Tytuł: 

Interesuje mnie jakie to servery powstana pod szyldem PL. Poniewaz sam gralem tylko na PvP FURY moze podzielicie sie jak wyglda ewentualnie czym sie rozni RP-PvP server od przecietnego PvP. Zapraszam tez wszystkich na www.warcry.nazwa.pl chetnie pogadamy z ludzmi zainteresowanymi graniem w Conana

Autor:  Brolg [ 1 lis 2008, 20:34 ]
Tytuł: 

Różnica między PvP a RP PvP? Praktycznie tylko w nazwie. Standardowo na serwerze wsród kilku tysiecy ludzi znajdzie się paru, którzy maja ochotę na rpg. Poza tym zwykle rpg sprowadza sie do dyskusji w karczmach i obozach. Jeszcze nie widziałem gościa, który w trakcie walki jeszcze dodatkowo coś robił poza używaniem emotek od czasu do czasu. No i może to, że zwykle na serwerze RP nie powinni pojawiać sie goście o imionach typu Killerpl itp.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team