mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 990 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 12:12 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
Jasne ze dla kasy, ale jeden serwer z full lootem mogli byc dac,

True, true.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 12:27 
Cytuj  
Gra nie ma full loota z konkretnego powodu. Gdyby tego powodu nie bylo to na kazdym serwie bylby full loot i nic by to ludzi nie obchodzilo ;)

Ten powod to oczywiscie wartosc sprzetu i jego przydatnosc. Jesli PvP i PvM sie w duzej mierze opiera na sprzecie ( ma on duzy wplyw ) to full loot odpada. Jak mozna w byle smieciach od NPCa isc na pvp/pvm tzn ze i full loot w grze moze byc; )


No ale wy tu chcecie jakies epickie rzepy +5 i inne wynalazki zdobywane po 20h bicia jednego moba czy cos podobnego wiec full loot odpada. Nie mozna miec wszystkiego.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 12:36 
Cytuj  
Takie rzeczy o full lotach itp to pisze sie na forach, a jak przychodzi do gry jest placz i uciekaja wszyscy na serwer pve ( vanguard ), wiec nie uwierze nigdy ze wszyscy sa tak chetni na open ffa pvp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 12:40 
Cytuj  
embe napisał(a):
Takie rzeczy o full lotach itp to pisze sie na forach, a jak przychodzi do gry jest placz i uciekaja wszyscy na serwer pve ( vanguard ), wiec nie uwierze nigdy ze wszyscy sa tak chetni na open ffa pvp.


ja już się w WOWa nagrałem, więc wolę mieć FFA loot i napierdalanę na okrągło - przy free locie prawie wszyscy, co nie czują się za pewnie chodzą w crapach i nie żal stracić tego sprzętu. jeśli bym się przeliczył, to bym skończył z graniem - raidowanie i trzaskanie tych samych instancow (tyle, że w innej grze) mnie nie ciągnie tak bardzo.
może nie być free lootu, ale exp za PK i jakiś tam loot + możliwość zatłuczenia praktycznie każdego też mi odpowiada.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 13:16 
Cytuj  
embe napisał(a):
Takie rzeczy o full lotach itp to pisze sie na forach, a jak przychodzi do gry jest placz i uciekaja wszyscy na serwer pve ( vanguard ), wiec nie uwierze nigdy ze wszyscy sa tak chetni na open ffa pvp.


Niestety tak jest :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 13:31 
Cytuj  
Oj, może i uciekają ale to dla tego, że nie wszystko idzie z głową. Znowu nawiążę do UO i więzień, statusów mordercy itd. To najciekawsze dla mnie osobiście rozwiązanie PvP jakie grałem. Gdyby zrobili coś podobnego, lub równie skutecznego było by super i full loot miał by sens jak najbardziej. Jednak i bez tego ma on większy sens niż jakieś zbieranie tokenów.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 13:32 
Cytuj  
Full loot brzmi fajnie, ale jest po prostu nierealny w item-based grze, gdzie equipment, nawet podstawowy, kosztuje duzo kasy i ludzie by po prostu odpadali po paru gankach + full loot, bo konczylyby im sie jakiekolwiek srodki na kontynuowanie dalszej wirtualnej egzystencji, a bez armorka, bez broni, z pustymi grey monsterkami i unkillable even-con mobs raczej niczego nie zrobia. Backpack lewt dawalby rade i open PvP serwer powinien byc. Nie sadze, zeby ustawienie mozliwosci lootowania backpackow innych graczy + przeniesienie serwerka na slabszy sprzet w przypadku zmniejszenia sie jego popularnosci po jakims czasie byloby zbyt wielkim wysilkiem finansowym, a taki shardzik moglby zachecic sporo osob do kupienia gry.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:12 
Cytuj  
loot backpacka tez by styknal, byle cokolwiek zamiast znowu jakis ujowych honor points czy blood money.
A server pvp z lootem spokojnie dal by rade, w AC na pvp nadal graja ludzie.

edit.

g


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me


Ostatnio edytowano 7 lut 2008, 14:42 przez Aenima, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:25 
Cytuj  
Dokładnie tak. Nawet backpack by styknął. Ludzie poprostu zaczęli by większą uwagę zwracać czy warto ryzykować walkę z tym kolesiem, czy może ominąć go i uciekać itd. Nie jak dzisiaj 'A ...j tam, zobaczymy czy mu naklepie, jak naklepie to pokampie ciałko'. Jak by takiemu zbójowi się udało to biegł by szybciorem do domu klamoty z rozboju w skrytce chować :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:30 
Cytuj  
A server pvp z lootem spokojnie dal by rade, w AC

Tak z 50 :\ Zreszta na DT w AC2 byl l3wt? W AC1 jest partial, zreszta wiesz.

Ludzie poprostu zaczęli by większą uwagę zwracać czy warto ryzykować walkę z tym kolesiem, czy może ominąć go i uciekać itd.

W teorii. W praktyce wyglada to tak, ze jest mega leveling rush i gankowanie pojedynczych celow poprzez osoby ustawione z levelkami, equipmentem, gildia. Gankowanie w znaczeniu poprawnym, nie PK-owanie 1v1, 2v1.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:34 
Cytuj  
Chodziło mi DT na AC1 taki loot i takie zasady jak tam byly zupelnie by mi wystarczyly, a jeden server z 50 jak blizz tego nie zrobil to watpie aby gejlorki z funcomy mialy ochote.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:37 
Cytuj  
Może to i tylko teoria. Jednak tak czy inaczej zanim by doszło do tego czarnego scenariusza, trochę frajdy by było. Nawet jak by zaś doszło do smutnego końca, to z niego mogło by się też coś ciekawego wylęgnąć. GvG np. Good vs Evil itd itp. To co jest teraz mnie przypomina raczej przeszkadzanie sobie nawzajem w graniu niż właściwe PvP :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:54 
Cytuj  
nadal wacamy do dyskusji ze jest to frajada, gram teraz ponownie w vanguarda i wiem ze czesciowy loot golda jest super i napieprzam sie gdzie popadnie, oszczedzam tylko tych co maja za niski lvl i nie bedzie golda lub tych co im nie dam rady ale co z tego jak w grze stworzonej do pvp ludzie wybieraj serwery pvp ?
Juz pare razy sie tu dyskutowalo jakie to fajne ale to nie trafia do masowego klienta i napewno Conan Warhammer nie beda miec takich opcji jak loot z gracza, War idzie na latwizne dajac random loot jak z mobka tez z gracza ale to nie to, to jest blizsze farmie itemow niz open pvp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:54 
Cytuj  
No bo przeszkadzanie sobie w levelowaniu to jedyny sens zabijania ludzi w tego typu grach bez lootu i bez jakiegos prawdziwego objective'a, jak dla mnie. I jak juz wszyscy dingna 50, 80, w/e, to raz, ze nie ma po co dalej grac, jesli gra nie posiada endgame/PvP nie ma jakiegokolwiek sensu poza samym zabijaniem, a do tego jesli wszystko zamyka sie w bezpiecznych carebear-friendly instancjach (vide Conan), a dwa, ze nowym jest bardzo ciezko zaczac grac, bo gra z postaciami one-hit-killujacymi cie na kazdym kroku jest nudna/denerwujaca i bezcelowa.

***

Posty: 935
Dołączył(a): 26.04.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 15:07 
Cytuj  
zawsze mozna wybrac server normal , nikt nikogo nie zmusza do grania na pvp serverach :)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 15:14 
Cytuj  
No i wlasnie o to chodzi, ze ludzie wybieraja i serwer PvP zdycha.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 15:22 
Cytuj  
VG to frajda byla jak przypadkowego kolesia kiedys ubilismy i kazdy dostal po 1,5p :) A tak to z pk nie wyzyjesz.

edit
To 'przeszkadzanie' sobie zupełnie do mnie nie przemawia

"Przeszkadzanie" nie jest takie zle szczegolnie jak ladnie ludzie trash talkuja ale na dluzsza meta i to sie nudzi.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me


Ostatnio edytowano 7 lut 2008, 15:25 przez Aenima, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 15:22 
Cytuj  
Ja powiem szczerze: jeżeli nie będzie rozsądnego lootu, lub innego nie znanego mi a ciekawego rozwiązania w pvp, to w każdej grze będe wybierał 'normal'. To 'przeszkadzanie' sobie zupełnie do mnie nie przemawia. Więc jak by nie patrzeć tu mamy odwrotność, bez lootu mojej (choć skromnej mikro - kropelki w morzu graczy) osoby zabraknie na serwie pvp. :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 15:26 
Cytuj  
Z braku laku co bardziej wyglodniali lubia sobie chociaz poprzeszkadzac, ale to jest dobre na krotka mete, bo... Patrz poprzednie posty.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2008, 15:31 
Cytuj  
Bo serwer z free PvP nie ma polegac na tym ze kazdy kazdego napier czyli free PK ;]... Kazdy serwer powinien byc free PvP bo inaczej bedzie z maly online jesli gracze beda mieli wybor to 1

Tylko ze PK na takim serwerze powinno powodowac ze taka droge wybiera tylko niewielu graczy a nie 5% serwera;] No i nie powinno sie to opierac na zasobnosci sakwy bo ebayerzy beda elo PKowcami i tyle. Bardziej skupil bym sie na kwestiach logistycznych ( magazynowanie sprzetu, zdobywanie sprzetu!, mozliwosc stworzenia sobie bezpiecznej przystani... ).

Jednak jak w grze wszystko leci z mobow i gracz jest samowystarczalny to nic sie takiego nie wykombinuje;]

Poprostu minusy PK powinny byc takie zeby dalo sie grac ale z 2giej strony trzeba bylo sie troche pomeczyc. Nie tak jak w L2 ze mozesz dropnac itemy warte 5 miesiecy gry ale tez nie takie zeby pol serwera sie nawalalo za nic i po nic; ]


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 990 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 50  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.