MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - zapisy na betę
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=24183
Strona 25 z 50

Autor:  Gefaran [ 7 lut 2008, 12:12 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Jasne ze dla kasy, ale jeden serwer z full lootem mogli byc dac,

True, true.

Autor:  Sou [ 7 lut 2008, 12:27 ]
Tytuł: 

Gra nie ma full loota z konkretnego powodu. Gdyby tego powodu nie bylo to na kazdym serwie bylby full loot i nic by to ludzi nie obchodzilo ;)

Ten powod to oczywiscie wartosc sprzetu i jego przydatnosc. Jesli PvP i PvM sie w duzej mierze opiera na sprzecie ( ma on duzy wplyw ) to full loot odpada. Jak mozna w byle smieciach od NPCa isc na pvp/pvm tzn ze i full loot w grze moze byc; )


No ale wy tu chcecie jakies epickie rzepy +5 i inne wynalazki zdobywane po 20h bicia jednego moba czy cos podobnego wiec full loot odpada. Nie mozna miec wszystkiego.

Autor:  Teo [ 7 lut 2008, 12:36 ]
Tytuł: 

Takie rzeczy o full lotach itp to pisze sie na forach, a jak przychodzi do gry jest placz i uciekaja wszyscy na serwer pve ( vanguard ), wiec nie uwierze nigdy ze wszyscy sa tak chetni na open ffa pvp.

Autor:  RufeN [ 7 lut 2008, 12:40 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Takie rzeczy o full lotach itp to pisze sie na forach, a jak przychodzi do gry jest placz i uciekaja wszyscy na serwer pve ( vanguard ), wiec nie uwierze nigdy ze wszyscy sa tak chetni na open ffa pvp.


ja już się w WOWa nagrałem, więc wolę mieć FFA loot i napierdalanę na okrągło - przy free locie prawie wszyscy, co nie czują się za pewnie chodzą w crapach i nie żal stracić tego sprzętu. jeśli bym się przeliczył, to bym skończył z graniem - raidowanie i trzaskanie tych samych instancow (tyle, że w innej grze) mnie nie ciągnie tak bardzo.
może nie być free lootu, ale exp za PK i jakiś tam loot + możliwość zatłuczenia praktycznie każdego też mi odpowiada.

Autor:  Oyci3C [ 7 lut 2008, 13:16 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Takie rzeczy o full lotach itp to pisze sie na forach, a jak przychodzi do gry jest placz i uciekaja wszyscy na serwer pve ( vanguard ), wiec nie uwierze nigdy ze wszyscy sa tak chetni na open ffa pvp.


Niestety tak jest :/

Autor:  Gefaran [ 7 lut 2008, 13:31 ]
Tytuł: 

Oj, może i uciekają ale to dla tego, że nie wszystko idzie z głową. Znowu nawiążę do UO i więzień, statusów mordercy itd. To najciekawsze dla mnie osobiście rozwiązanie PvP jakie grałem. Gdyby zrobili coś podobnego, lub równie skutecznego było by super i full loot miał by sens jak najbardziej. Jednak i bez tego ma on większy sens niż jakieś zbieranie tokenów.

Autor:  konrador [ 7 lut 2008, 13:32 ]
Tytuł: 

Full loot brzmi fajnie, ale jest po prostu nierealny w item-based grze, gdzie equipment, nawet podstawowy, kosztuje duzo kasy i ludzie by po prostu odpadali po paru gankach + full loot, bo konczylyby im sie jakiekolwiek srodki na kontynuowanie dalszej wirtualnej egzystencji, a bez armorka, bez broni, z pustymi grey monsterkami i unkillable even-con mobs raczej niczego nie zrobia. Backpack lewt dawalby rade i open PvP serwer powinien byc. Nie sadze, zeby ustawienie mozliwosci lootowania backpackow innych graczy + przeniesienie serwerka na slabszy sprzet w przypadku zmniejszenia sie jego popularnosci po jakims czasie byloby zbyt wielkim wysilkiem finansowym, a taki shardzik moglby zachecic sporo osob do kupienia gry.

Autor:  Aenima [ 7 lut 2008, 14:12 ]
Tytuł: 

loot backpacka tez by styknal, byle cokolwiek zamiast znowu jakis ujowych honor points czy blood money.
A server pvp z lootem spokojnie dal by rade, w AC na pvp nadal graja ludzie.

edit.

g

Autor:  Gefaran [ 7 lut 2008, 14:25 ]
Tytuł: 

Dokładnie tak. Nawet backpack by styknął. Ludzie poprostu zaczęli by większą uwagę zwracać czy warto ryzykować walkę z tym kolesiem, czy może ominąć go i uciekać itd. Nie jak dzisiaj 'A ...j tam, zobaczymy czy mu naklepie, jak naklepie to pokampie ciałko'. Jak by takiemu zbójowi się udało to biegł by szybciorem do domu klamoty z rozboju w skrytce chować :wink:

Autor:  konrador [ 7 lut 2008, 14:30 ]
Tytuł: 

A server pvp z lootem spokojnie dal by rade, w AC

Tak z 50 :\ Zreszta na DT w AC2 byl l3wt? W AC1 jest partial, zreszta wiesz.

Ludzie poprostu zaczęli by większą uwagę zwracać czy warto ryzykować walkę z tym kolesiem, czy może ominąć go i uciekać itd.

W teorii. W praktyce wyglada to tak, ze jest mega leveling rush i gankowanie pojedynczych celow poprzez osoby ustawione z levelkami, equipmentem, gildia. Gankowanie w znaczeniu poprawnym, nie PK-owanie 1v1, 2v1.

Autor:  Aenima [ 7 lut 2008, 14:34 ]
Tytuł: 

Chodziło mi DT na AC1 taki loot i takie zasady jak tam byly zupelnie by mi wystarczyly, a jeden server z 50 jak blizz tego nie zrobil to watpie aby gejlorki z funcomy mialy ochote.

Autor:  Gefaran [ 7 lut 2008, 14:37 ]
Tytuł: 

Może to i tylko teoria. Jednak tak czy inaczej zanim by doszło do tego czarnego scenariusza, trochę frajdy by było. Nawet jak by zaś doszło do smutnego końca, to z niego mogło by się też coś ciekawego wylęgnąć. GvG np. Good vs Evil itd itp. To co jest teraz mnie przypomina raczej przeszkadzanie sobie nawzajem w graniu niż właściwe PvP :wink:

Autor:  Teo [ 7 lut 2008, 14:54 ]
Tytuł: 

nadal wacamy do dyskusji ze jest to frajada, gram teraz ponownie w vanguarda i wiem ze czesciowy loot golda jest super i napieprzam sie gdzie popadnie, oszczedzam tylko tych co maja za niski lvl i nie bedzie golda lub tych co im nie dam rady ale co z tego jak w grze stworzonej do pvp ludzie wybieraj serwery pvp ?
Juz pare razy sie tu dyskutowalo jakie to fajne ale to nie trafia do masowego klienta i napewno Conan Warhammer nie beda miec takich opcji jak loot z gracza, War idzie na latwizne dajac random loot jak z mobka tez z gracza ale to nie to, to jest blizsze farmie itemow niz open pvp.

Autor:  konrador [ 7 lut 2008, 14:54 ]
Tytuł: 

No bo przeszkadzanie sobie w levelowaniu to jedyny sens zabijania ludzi w tego typu grach bez lootu i bez jakiegos prawdziwego objective'a, jak dla mnie. I jak juz wszyscy dingna 50, 80, w/e, to raz, ze nie ma po co dalej grac, jesli gra nie posiada endgame/PvP nie ma jakiegokolwiek sensu poza samym zabijaniem, a do tego jesli wszystko zamyka sie w bezpiecznych carebear-friendly instancjach (vide Conan), a dwa, ze nowym jest bardzo ciezko zaczac grac, bo gra z postaciami one-hit-killujacymi cie na kazdym kroku jest nudna/denerwujaca i bezcelowa.

Autor:  Lil [ 7 lut 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

zawsze mozna wybrac server normal , nikt nikogo nie zmusza do grania na pvp serverach :)

Autor:  konrador [ 7 lut 2008, 15:14 ]
Tytuł: 

No i wlasnie o to chodzi, ze ludzie wybieraja i serwer PvP zdycha.

Autor:  Aenima [ 7 lut 2008, 15:22 ]
Tytuł: 

VG to frajda byla jak przypadkowego kolesia kiedys ubilismy i kazdy dostal po 1,5p :) A tak to z pk nie wyzyjesz.

edit
To 'przeszkadzanie' sobie zupełnie do mnie nie przemawia

"Przeszkadzanie" nie jest takie zle szczegolnie jak ladnie ludzie trash talkuja ale na dluzsza meta i to sie nudzi.

Autor:  Gefaran [ 7 lut 2008, 15:22 ]
Tytuł: 

Ja powiem szczerze: jeżeli nie będzie rozsądnego lootu, lub innego nie znanego mi a ciekawego rozwiązania w pvp, to w każdej grze będe wybierał 'normal'. To 'przeszkadzanie' sobie zupełnie do mnie nie przemawia. Więc jak by nie patrzeć tu mamy odwrotność, bez lootu mojej (choć skromnej mikro - kropelki w morzu graczy) osoby zabraknie na serwie pvp. :wink:

Autor:  konrador [ 7 lut 2008, 15:26 ]
Tytuł: 

Z braku laku co bardziej wyglodniali lubia sobie chociaz poprzeszkadzac, ale to jest dobre na krotka mete, bo... Patrz poprzednie posty.

Autor:  Sou [ 7 lut 2008, 15:31 ]
Tytuł: 

Bo serwer z free PvP nie ma polegac na tym ze kazdy kazdego napier czyli free PK ;]... Kazdy serwer powinien byc free PvP bo inaczej bedzie z maly online jesli gracze beda mieli wybor to 1

Tylko ze PK na takim serwerze powinno powodowac ze taka droge wybiera tylko niewielu graczy a nie 5% serwera;] No i nie powinno sie to opierac na zasobnosci sakwy bo ebayerzy beda elo PKowcami i tyle. Bardziej skupil bym sie na kwestiach logistycznych ( magazynowanie sprzetu, zdobywanie sprzetu!, mozliwosc stworzenia sobie bezpiecznej przystani... ).

Jednak jak w grze wszystko leci z mobow i gracz jest samowystarczalny to nic sie takiego nie wykombinuje;]

Poprostu minusy PK powinny byc takie zeby dalo sie grac ale z 2giej strony trzeba bylo sie troche pomeczyc. Nie tak jak w L2 ze mozesz dropnac itemy warte 5 miesiecy gry ale tez nie takie zeby pol serwera sie nawalalo za nic i po nic; ]

Strona 25 z 50 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team