MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 25 z 64

Autor:  Rzezio [ 27 maja 2008, 14:35 ]
Tytuł: 

A ja wciaz nie moge zrozumiec, po co grac solo w gre MMORPG. No bo kazdy kto jest gankowany przez 2 czy 3h, czy to na respawnie, czy gdzies w terenie to musi byc jeden z 3 przypadkow:

1) niedorozwoj, bo nie umie zmienic instancji lub respointu
2) solo player w grze MMORPG...patrz pkt1, czesc pierwsza
3) gra w gildi, ktora chyba istnieje tylko z nazwy, ergo gra solo, ergo patrz pkt1, czesc pierwsza.

Pytanie: Czemu gra na PVP serverze wiedzac jakie rzadza nim prawa? Czemu w ogole gra w MMORPG...nie lepiej w Wiedzmina? :wink:

W miare rozwoju servera zasady sie same ustala. Jak dlugo bedzie sie cieszyl gra ganker ktorego 90% gildi bedzie miala na KoS? Fakt, ze na dzis, pomysli i zmieni instancje, ale daj boze zwieksza capy i nie bedzie sie ich odczuwalo w ogole.
To samo z gildiami...trzeba bedzie miec naprawde mocne nerwy albo plecy zeby zaczac zaczepiac silniejsze od siebie gildie lub alianse. No chyba, ze bedzie sie chcialo przebywac w jakis noobzonach 90% gry ;)

Co do wojen i KoS...let it come :D Szkoda ze mnie nie bylo online jak nam sprobowali zarzadzic dimisje keepa :lol:

Podsumowujac: Zadnych interwencji GMow na Open PVP serverach w sprawach gankowania. PVE , RP-PVP prosze bardzo, ale od naszego FFA wara.
:D

Autor:  Aenima [ 27 maja 2008, 14:42 ]
Tytuł: 

miare rozwoju servera zasady sie same ustala. Jak dlugo bedzie sie cieszyl gra ganker ktorego 90% gildi bedzie miala na KoS?

no worries

Autor:  Rzezio [ 27 maja 2008, 14:52 ]
Tytuł: 

Nie no ja bron boze sie nie martwie :D
Wiem, ze sa ludzie ktorym gildia czysto PK, na hardcore servie bedzie odpowiadala i ze lubia ten typ wyzwania w grze :)
Sa potrzebni, chocby do usuwania tych co pomylili ostatnia literke w typie servera ;)

Autor:  Shadhun [ 27 maja 2008, 14:52 ]
Tytuł: 

Nic dodać, nic ująć.

Autor:  Conus [ 27 maja 2008, 15:24 ]
Tytuł: 

wlasnie podjalem decyzje zeby jednak wbic sie na serw PvP - sprobowalem raz na PvE i musze przyznac ze jest to zdecydowanie nie dla mnie zabawa - problem jest tylko tego rodzaju ze moja stara ekipa gra na PvE - wiec jak byscie dali jakis namiar w grze - chetnie bym sie przylaczyl do jakiejs wiekszej calosci... ew. pogadal z kims na ten temat
serw fury

Autor:  konrador [ 27 maja 2008, 17:03 ]
Tytuł: 

Przeczytajcie Panowie co napisał GM.

GM prezentowal zalosnie niski poziom anime-faga i mial zerowe pojecie o grze.

dręczenie ludzi to już kwalifikuje się do banu moim zdaniem.

PVE --->

Problem w tym ze zabijajcy nie ma zadnej kary

Zabijajacego mozna zabic. Jak ktos ma problemy ze zrobieniem listy KOS, to... jego problem. Dlaczego gracze potrzebuja sztucznych systemow i ograniczne broniacych ich przed zlym, wirtualnym swiatem? To wszystko mozna zalatwic samemu, na co pozwala wlasnie open PVP.

Zabijanie ludzi na spawnpoincie to nie zaden bug abuse, tylko postepowanie wg zasad gry, co wyraznie nie przeszkadza FunComowi. Wydluzenie trwania shielda to nie jest zaden wielki problem i wyzwanie dla koderow typu naprawienie random FPS dropow i random crashow w FotD. Spawnkilling jest lame i powinni cos z tym zrobic, ale poki jest to feature (a wyglada na to, ze jest, bo mozna by to bylo fixnac w 10 sek), to bede z tego korzystal, jesli w przypadku danej osoby zajdzie taka porzeba. Jesli kogos to boli, to pozostaje mozliwosc rerollowania na PVE, razem z tym clueless GM-em.

płace za tę grę i oczekuje rozrywki

Ta, ja tez. Z tym, ze ja nie laduje sie na sile na serwery PVE z mentalnoscia: DAJCIE MI GRIEFOWAC, ZABIJAC I LOOTOWAC WSZYSTKICH, BO PLACE I, KURRRWA, WYMAGAM. Dlatego gram na serwerach open PVP, ktore mi rozrywke zapewniaja. Tobie najwyrazniej nie, wiec reroll PVE plx.


brak Huragana na forum, ktory ownowal wszystkich swoimi wypowiedziami

Od kiedy bieganie po forach i gowniarskie smecenie kolesia majacego problemy z okresleniem wlasnej plci typu: "wszyscy jestescie 13-letnimi pryszczatymi debilami, bo macie inny playstyle ode mnie" jest ownowaniem czegokolwiek oprocz siebie (biorac pod uwage, ze kiedys bawil sie calkiem podobnie)? Nie zartuj sobie...

GM jest po to by pilnować jakiś reguł, ogólnie przyjętych.

Na serwerach open PVP jedyna zasada co do PVP jest to, ze .... wait, tam nie ma zadnych zasad.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 27 maja 2008, 17:12 ]
Tytuł: 

Koles, ktory poskarzyl sie GM-owi powinien byc odstrzelony irl bo nie powinien przekazywac swoich genow. GM powinien zostac zwolniony za glupote. Tyle mego komentarza.
PS. Nie mialem dostepu do kompa przez kilkanascie h i wyprodukowaliscie 5 stron topiku. Nice. hehe

Autor:  Randone [ 27 maja 2008, 17:18 ]
Tytuł: 

Podajcie jakies kody, bo mnie non stop gankuja 111111111
:D

Autor:  Razoth [ 27 maja 2008, 17:28 ]
Tytuł: 

alt + F4 ew ctrl + alt + del.

Autor:  Oyci3C [ 27 maja 2008, 21:28 ]
Tytuł: 

Chyba przestane tu zagladac bo zejde ze smiechu :<

Autor:  Aldatha [ 27 maja 2008, 22:00 ]
Tytuł: 

mnie tam nie jest do smiechu jak czytam ze odeslanie do spawnpoint to szczyt griefu :( , az boje sie pomyslec gdyby dali gold loot , to by sie dzialo heh

ludzie placa - wymagaja ok , ale troche pokory dla ruleset wlasciwego dla danego serwera , jak placisz czynsz to przychodzisz co noc napruty o 2 nad ranem i drzesz ryja bo placisz? :(

Autor:  simo [ 27 maja 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

Recenzja gry napisana przez gracza, ktory zdobyl 80 level:

http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/182564

Autor:  TobiAlex [ 27 maja 2008, 22:53 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Recenzja gry napisana przez gracza, ktory zdobyl 80 level:

http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/182564


No kurcze, mam dopiero 18lvl i nie opuściłem jeszcze noob zone, ale czytając post tego gościa, na chwile obecną, to nie jest za ciekawie, głównie chodzi mi o błędy. Wiem, poprawiają i co chwile jest patch, ale w AoC dość szybko się leveluje i jest coraz więcej ludzi na wysokich levelach a ponoć prawdziwa zabawa z AoC zaczyna się na 80lvl.

Autor:  Vorten [ 27 maja 2008, 22:59 ]
Tytuł: 

Połowa z bugów i problemów, które wymienił już jest naprawiona, ale ciężko się nie zgodzić, że EA + pierwszy miesiąc gry to jest płatna beta.

Autor:  Greeg [ 27 maja 2008, 23:07 ]
Tytuł: 

Przeczytalem post tego goscia i taka refleksja: jak to dobrze, ze lubie sobie pograc normalnie, ze nie musze sie spieszyc, nie musze pierwszy wymaksowac levela i nie musze szukac dziury w calym.

Tez sie napotykam na bugi, jedne mniej, inne bardziej wredne - tez chcialbym, aby ich nie bylo, ale na to potrzeba pracy (a akurat podoba mi sie styl Funcom - czeste patche, duzo poprawek, a nie giganty w 3 miesiecznych odstepach ). Coz, kwestia to czy chce sie placic za gre z bugami jest dyskusyjna - ja chce bo w dzisiejszym swiecie na porzadku dziennym jest wydawanie zwyczajnych gier z setkami bug'ow, a co dopiero gry takiej skali jak mmo... Poza tym, lubie wspierac wszelkie proby zrobienia w miare sensownego mmo :)

Troche zal mi goscia ... ze nie umie grac normalnie. Gral pewnie nie wstajac od kompa, albo robil to exploitami, ktore opisal - co to za granie ? To nie wyscig formuly 1. Naprawde levelowanie jak najszybciej w pare dni po premierze MMO jest debilizmem do kwadratu i tylko ktos nastawiony mega optymistycznie, moze oczekiwac, ze na max levelu spotkaja go fanfary, bedzie super hiper endgame, nie bedzie bugow.

ps. nie wiem co sie tak ludzie dziwia. praktycznie w kazdym mmo - pierwszy miesiac przypomina mniej lub bardziej bete i m.in. dlatego jest gratis ;)

ps2. jak poczytamy watek do konca to prawie jak w banku mamy, ze gostek uzywal exploitow. Hyhy, to tak jak przed ogladnieciem serialu przeczytac spoiler, przed rozpoczeciem meczu zobaczyc jego wynik itd. itp. Zenada.

Autor:  Aenima [ 28 maja 2008, 00:06 ]
Tytuł: 

dlaczego, ja tam nie lubie lvlowac, w ch gleboko mam wszystkie fajne questy chce dignac lvlki i jak najszybciej bawic sie end game.

Autor:  Khraan [ 28 maja 2008, 00:08 ]
Tytuł: 

Hmm tak z ciekawosci przegladam to forum i pomyslalem ze zajrze co o zasadach PvP i serwerach PvP twierdzi wlasciciel gry - Funcom (bo to jakie wyobrazenie o serwerach PvP maja gracze to tu g... znaczy) i co znalazlem:
http://support.ageofconan.com/article.php?id=107
http://support.ageofconan.com/article.php?id=110
coz, ocene pozostawiam czytelnikom (a teraz mozecie isc sobie plakac nad swoim open PvP... :) )

Autor:  Pipboy [ 28 maja 2008, 00:09 ]
Tytuł: 

I dobrze, bo to griefing a nie PvP.

Autor:  konrador [ 28 maja 2008, 00:51 ]
Tytuł: 

Tak, pozostaje tylko plakac, jesli w dzisiejszych czasach to nazywamy hardcore gra.

Autor:  Dana [ 28 maja 2008, 01:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
I dobrze, bo to griefing a nie PvP.


Griefing jest był i będzie częścią PvP czy ci się to podoba czy nie, przynajmniej dopóki w gry będą grali ludzie a nie roboty.

Strona 25 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team