MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 26 z 64

Autor:  Khebeln [ 28 maja 2008, 02:20 ]
Tytuł: 

Nie wiem w czym problem, bez specjalnego starania sie czy wyscigu mam juz prawie lv 80 a dopiero gralem 3 dni i 18h... /played

Jak wiesz co robisz to lewelowanie nie zajmuje naprawde tak dlugo i nie trzeba zycia poswiecac tak naprawde. Gdybym sie uparl i przysiedzial przy lewelowaniu jak to robilem dobrych pare lat temu to bym nie dal rady. Juz nie te lata i nie te czasy dla mnie :roll:

Wczoraj caly dzien spedzilem na rozwoju Armorcraftingu do T3 :roll:

Zreszta ludzie zobacza z czasem ze leveling w AoC jest naprawde latwy gdy poznaja gre dobrze. Juz samo nieczytanie questow daje sporo ekstra czasu, poniewaz znam je wszystkie z beta.

Autor:  mookee [ 28 maja 2008, 02:37 ]
Tytuł: 

...bez specjalnego starania sie czy wyscigu mam juz prawie lv 80 a dopiero gralem 3 dni i 18h... /played

no to tylko 10 godzin dziennie, grats... idz prysznic teraz wziasc imo.

Autor:  Khebeln [ 28 maja 2008, 05:48 ]
Tytuł: 

Dodaj do tego 6 dni EA i wyjdzie tobie 6h dziennie.

Jezeli grasz mniej niz tyle przez pierwsze dni gry to powinienes wracac do single player games albo CS :lol: Wyraznie mmo nie jest dla ciebie.

Puzniej moza sobie wyluzowac grajac 3-4h dziennie i wiecej w weakendy.

Jak czlowiek pracuje plus inne obowiazki to nie ma sie czasu juz grac tyle co kiedys :wink:

Autor:  grab41 [ 28 maja 2008, 06:22 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Dodaj do tego 6 dni EA i wyjdzie tobie 6h dziennie.


Czyli podczas EA licznik "/played" stał ? :lol:

Aha i co to znaczy:
Khebeln napisał(a):
Jezeli grasz mniej niz tyle przez pierwsze dni gry to powinienes wracac do single player games albo CS


Jesli nie moge grac PRZYNAJMNIEJ 6h/dzien to gry MMO sa nie dla mnie? :o
Ludzie maja jeszcze zycie poza MMO a nie e-zycie jak ty :S

Autor:  mookee [ 28 maja 2008, 06:55 ]
Tytuł: 

..dodaj do tego 6 dni EA i wyjdzie tobie 6h dziennie....

matematyke w szkole sobie odpusciles?

Autor:  nattehfat [ 28 maja 2008, 07:05 ]
Tytuł: 

jakies 10 dni od wejscia early access - 18-27.0.5
3x24 + 18 = 90
90 / 10 = 9

Autor:  onionpl [ 28 maja 2008, 07:07 ]
Tytuł: 

Argh nie wklepywalem kodu aktywacyjnego retail wersji (pogralem pare dni na EA), nie zrobilem cancela ( status konta frozen) i 51 zlociszy poszlo dzis do Funcomu...

Autor:  futrol [ 28 maja 2008, 07:07 ]
Tytuł: 

gdyby on choc godzine z tego poswiecil na nauke polskiego ..

Autor:  Mendol [ 28 maja 2008, 07:13 ]
Tytuł: 

buehehe futrol cmon ;-)

poza tym khebeln sorry ale ty nie jestes normalny, i naprawde nie wyobrazam sobie ciebie te pare lat temu.
po drugie co ma ilosc godzin, ktore gram dziennie do tego czy sie nadaje do mmo czy nie? wyluzuj troche bo widze ze cie jednak znowu fantazja ponosi.
dla mnie gra to przyjemnosc, a nie jakis wyscig.
spieszyc do 80 tez nie mam zamiaru, chce dac funcomowi troche czasu na dopracowanie contentu i grac bez stresu.
i tak jak krzyk mi kiedys powiedzial, nie oceniaj gry na podstawie tego co ludzie pisza. ma racje.
konia jebie ze koles zrobil level 80 w 3 dni czy 4 dni. jego problem.
zawsze jest placz takich kolesi, ktorzy po tygodniu nieodchodzenia od klawiatury nagle stwierdzaja, ze ten zajebisty endgame content to se moga we 2 poogladac bo minie miesiac albo dwa zanim reszta ludzi do niego dojdzie.

Autor:  RufeN [ 28 maja 2008, 07:40 ]
Tytuł: 

Khraan napisał(a):
Hmm tak z ciekawosci przegladam to forum i pomyslalem ze zajrze co o zasadach PvP i serwerach PvP twierdzi wlasciciel gry - Funcom (bo to jakie wyobrazenie o serwerach PvP maja gracze to tu g... znaczy) i co znalazlem:
http://support.ageofconan.com/article.php?id=107
http://support.ageofconan.com/article.php?id=110
coz, ocene pozostawiam czytelnikom (a teraz mozecie isc sobie plakac nad swoim open PvP... :) )


total fail imho: zrobili w takim razie PVP z karami za killanie graczy - idealne rozwiązanie ;)
przypominają mi się nasze rozmyślania i dyskusje sprzed paru miesięcy - nad open pvp z lootem, zbieraniem głów jako trofeów itp - jak zwykle rzeczywistość jest o wiele bardziej gówniana niż najgorsze przewidywania graczy ;)
wyszło przyzwoite MMO z combosami a'la tekken, carebear friendly full world pvp, standardowo dużą ilością bugów na starcie i gównianym supportem. dajcie znać jak będziecie już się bawić dłużej w ten end-game, bo bez optymistycznych recenzji tej części gry nie ściągnie się nowych ludzi do Hyborii :wink:

Autor:  Neonin [ 28 maja 2008, 07:57 ]
Tytuł: 

Mendol ja pamiętam Khebelna z AO - faktycznie ciężko go było pobić pod względem czasu online;)
A co do bugów... szkoda gadać :) mam nadzieję że szybko się za nie wezmą :) :) :)

Autor:  Mendol [ 28 maja 2008, 08:02 ]
Tytuł: 

no jest pare bugow, kilka questow nie dziala, featsy niektore tak samo.
ale w sumie ja jakos bardzo tego nie zauwazam ;-p
tak jak pisalem, nie udalo mi sie stucknac, wiekszosc rzeczy dziala.
co prawda ranger na 40lvl jest jakby troche bardziej z dupy ale coz :-)

Autor:  Mendol [ 28 maja 2008, 08:11 ]
Tytuł: 

a teraz ciekawostka.
czytajac forum aoc zauwazylem ze ludzie zaczynaja miec fajne pomysly.
ciekawe czy prawdziwe ;-0
jak np. zalozenie gildii assassinow, ktora za kase killuje innych.
imo to moze byc fajne rozwiazanie, placic pare S innym zeby utrudniali zycie komus kto cie mocno wkurzyl.
jak widac nie potrzebujemy odgornych zasad, wymuszen, regulaminow, wiezen.

Autor:  TobiAlex [ 28 maja 2008, 08:29 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
I dobrze, bo to griefing a nie PvP.


Griefing jest był i będzie częścią PvP czy ci się to podoba czy nie, przynajmniej dopóki w gry będą grali ludzie a nie roboty.


Może napisz dokładniej - dzieci.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 28 maja 2008, 08:30 ]
Tytuł: 

80 lvl po dwoch tygodniach od premiery, ladnie. Ja mam 30 i niewiele czasu na gre. Kurde nawet nowy Pratchett lezy nieruszony. :/ Ale dosc whine, moze to lepiej i zaczym dobije do konca levelowania to bedzie jakis dobry endgame. :)

Autor:  TobiAlex [ 28 maja 2008, 08:31 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Jezeli grasz mniej niz tyle przez pierwsze dni gry to powinienes wracac do single player games albo CS :lol: Wyraznie mmo nie jest dla ciebie.


Tzn. co, jak ktoś nie poświęci grze więcej niż np. 2-3 godziny dziennie to nie może grać w mmo :o Bez przesady.

Autor:  TobiAlex [ 28 maja 2008, 08:33 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a teraz ciekawostka.
czytajac forum aoc zauwazylem ze ludzie zaczynaja miec fajne pomysly.
ciekawe czy prawdziwe ;-0
jak np. zalozenie gildii assassinow, ktora za kase killuje innych.
imo to moze byc fajne rozwiazanie, placic pare S innym zeby utrudniali zycie komus kto cie mocno wkurzyl.
jak widac nie potrzebujemy odgornych zasad, wymuszen, regulaminow, wiezen.


No to fajnie brzmi, ale jakoś bardziej mi pasuje do RP-PvP :)

Autor:  whiteman [ 28 maja 2008, 08:35 ]
Tytuł: 

A potem założymy gildię asasinów asasinów żeby asasinowali asasinów nasłanych przez bogatych.

Autor:  Mendol [ 28 maja 2008, 08:51 ]
Tytuł: 

nie.
potem JA bede zabijal was wszystkich.

rp-pvp? lol
tzn wedlug ciebie na pvp siedza dzieci, debile, niedorozwoje umyslowe.
a na rp-pvp sama smietanka towarzyska, bez kompleksow, problemow, zadowolona ze swiata i zycia?

Autor:  Aenima [ 28 maja 2008, 09:06 ]
Tytuł: 

sama smietanka towarzyska, bez kompleksow, problemow, zadowolona ze swiata i zycia?


wez mnie nie zawstydzaj przy wszystkich mednolku :***

Strona 26 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team