MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 27 z 165

Autor:  Lil [ 16 lut 2008, 19:13 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Nie ma auto-ataku a farmowanie mobków jest stratą czasu w porównaniu do expa z q.


no to kiepsko..... robic questy gdzie masz zabic 30 mobkow i na kazdym mobie klikac w klawisze co chwila.. hm...... trzeba bedzie sobie klawiature kupic jakas pozadniejsza :)

Autor:  konrador [ 16 lut 2008, 19:42 ]
Tytuł: 

http://progressquest.com/

Autor:  RufeN [ 16 lut 2008, 19:53 ]
Tytuł: 

Lil napisał(a):
Viracept napisał(a):
Nie ma auto-ataku a farmowanie mobków jest stratą czasu w porównaniu do expa z q.


no to kiepsko..... robic questy gdzie masz zabic 30 mobkow i na kazdym mobie klikac w klawisze co chwila.. hm...... trzeba bedzie sobie klawiature kupic jakas pozadniejsza :)

hehe, ja z nudów po sesji (przede mną cały semestr "ciekawych" zajęć) kupiłem cdkeya za 50zł i odpaliłem WOWa ... gram windowed hunterem dusząc jeden przycisk na myszce lub "1" do "akcji" (macro: target->autoattack->pet attack->hunter's mark) +AWSD/strzałki i PPM do autoloota. wszystko jade zajebiscie moim BM huntem... ta gra wymaga bardzo dużego skilla ;)

Bardzo dobrze, że nie da się takich rzeczy robić w AOC - wreszcie jakaś gra "nie dla idiotów" :)

Autor:  Teo [ 16 lut 2008, 20:00 ]
Tytuł: 

Poprawka do grafiki, mialem uszkodzonego klienta do bety i po veryfikacji plikow dociaglo cos i pojawily sie opcje advanced do video, a to juz daje duze mozliwosci.
Grafika po dobrym ustawieniu jest bardzo ladna, momentami przypomina LotRO po premierze, sa miejsca naprawde pieknie zrobione ale i sa byle jak, brakuje jeszcze podciagniecia detali tekstur do szczescia i nie wiem czy jest juz full dx9.

Zastanawiam sie jeszcze odnosnie casterow, melee walka jest super, cala mechanika walki jest zrobiona pod melee, a co z casteram targetujacymi mobka i castujacymii dote obojetne jak stoi, nie liczy sie kierunek, nie ma tylu mozliwosci ataku co w melee, dziwne podejscie i jak dla mnie brak wiekszej czesci przyjemnosci z gry.

Autor:  Viracept [ 16 lut 2008, 20:25 ]
Tytuł: 

Niestety casterzy są hmnn niedopracowani. Tudzież zabrakło devsom pomysłów/koncepcji. Także casterzy są mocno standardowi i wciąż nie ma spellweaving a do tego ponoć devsi zmieniają go z pierwotnego założenia na coś w stylu combosów.

V.

Autor:  lordyp [ 16 lut 2008, 20:32 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
farmowanie mobków jest stratą czasu w porównaniu do expa z q.

V.


to niezbyt dobrze - własnie dlatego zrezygnowałem z Perfect World - grafika śliczna ale nie opłacało się normalne bicie mobków , tylko robiło questy- a to latanie z jednego miejsca w drugie , zabicie kilku mobków i znów do NPC dla mnie jest wqrzające, nie ma przyjemności z gry , z obserwacji świata , wyboru mobków , ktore się chce lać i miejsc gdzie się chce expić, tylko trzeba bić te a te mobki i tu a tu- dla mnie to za duże ograniczenia- mam nadzieję , że nie będzie zbyt dużych różnic w expie

Autor:  RufeN [ 16 lut 2008, 20:57 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
Viracept napisał(a):
farmowanie mobków jest stratą czasu w porównaniu do expa z q.

V.


to niezbyt dobrze - własnie dlatego zrezygnowałem z Perfect World - grafika śliczna ale nie opłacało się normalne bicie mobków , tylko robiło questy- a to latanie z jednego miejsca w drugie , zabicie kilku mobków i znów do NPC dla mnie jest wqrzające, nie ma przyjemności z gry , z obserwacji świata , wyboru mobków , ktore się chce lać i miejsc gdzie się chce expić, tylko trzeba bić te a te mobki i tu a tu- dla mnie to za duże ograniczenia- mam nadzieję , że nie będzie zbyt dużych różnic w expie

grunt, że jest exp za playerów ;) (czy z tego pomysłu na realmach pvp też już zrezygnowano?)

Autor:  iniside [ 16 lut 2008, 21:40 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Niestety casterzy są hmnn niedopracowani. Tudzież zabrakło devsom pomysłów/koncepcji. Także casterzy są mocno standardowi i wciąż nie ma spellweaving a do tego ponoć devsi zmieniają go z pierwotnego założenia na coś w stylu combosów.

V.

Mogli sie do mnie zglosic, ja mam niewyczerpana ilosc pomysłów na stworzenie Wizarda czy co oni tam chca :P.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 lut 2008, 21:58 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
to niezbyt dobrze - własnie dlatego zrezygnowałem z Perfect World - grafika śliczna ale nie opłacało się normalne bicie mobków , tylko robiło questy- a to latanie z jednego miejsca w drugie , zabicie kilku mobków i znów do NPC dla mnie jest wqrzające, nie ma przyjemności z gry , z obserwacji świata , wyboru mobków , ktore się chce lać i miejsc gdzie się chce expić, tylko trzeba bić te a te mobki i tu a tu- dla mnie to za duże ograniczenia- mam nadzieję , że nie będzie zbyt dużych różnic w expie

Swietnie odnajdziesz sie w koreanskich grindfestach. Odpuscilbym sobie na twoim miejscu nadchodzace zachodnie produkcje. Zwlaszcza AoC.

Autor:  Viracept [ 16 lut 2008, 22:03 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
Viracept napisał(a):
farmowanie mobków jest stratą czasu w porównaniu do expa z q.

V.


to niezbyt dobrze - własnie dlatego zrezygnowałem z Perfect World - grafika śliczna ale nie opłacało się normalne bicie mobków , tylko robiło questy- a to latanie z jednego miejsca w drugie , zabicie kilku mobków i znów do NPC dla mnie jest wqrzające, nie ma przyjemności z gry , z obserwacji świata , wyboru mobków , ktore się chce lać i miejsc gdzie się chce expić, tylko trzeba bić te a te mobki i tu a tu- dla mnie to za duże ograniczenia- mam nadzieję , że nie będzie zbyt dużych różnic w expie


Co kto lubi. Ja wolę q od grindu mobków. Leveluje sie szybko, jesli chodzi o porównanie exp z q do exp z mobków to już o tym pisałem, jak za mobka masz 5 exp to za q 1000 exp.

Co do expa z playerów to niby miał być ale nie wiadomo jak będzie, pvp server ma ponoć dopiero być, w tej chwili na becie jest tylko pve server.

Cóż co do casterów to w tej chwili gameplay polega co do zasady na spamowania 2-3 czarów. Ot zwykłe "wowowe" point and click.

V.

Autor:  Aenima [ 17 lut 2008, 18:21 ]
Tytuł: 

a moze system gdzie nie trzeba questowac albo grindowac?

Autor:  zax [ 17 lut 2008, 20:51 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
a moze system gdzie nie trzeba questowac albo grindowac?


Coś z gatunku FPP może?

Autor:  iniside [ 17 lut 2008, 20:56 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
Aenima napisał(a):
a moze system gdzie nie trzeba questowac albo grindowac?


Coś z gatunku FPP może?

Ales pojechal.

Autor:  Teo [ 18 lut 2008, 00:44 ]
Tytuł: 

http://img208.imageshack.us/my.php?image=conan01nj7.jpg

Autor:  lordyp [ 18 lut 2008, 01:52 ]
Tytuł: 

ja po prostu lubie mieć wybór - mam ochotę to jestem na spocie i leje te same mobki przez godzinę , potem ide w inne miejsce i leje inne np dla matsów itp, a mam ochotę to robię questy- w przypadku jak pisze Viracept z takim stosunkiem expa to wiadomo , że nikt nie będzie bił mobków dla dla samego expa czy matsów , tylko wszyscy będa latali od npc do mobków i znów npc i tak w kółko - ot kwestia nastawienia się do gry i jej rozgrywki

heh - tak na marginesie- niektórzy potrafią zrozumieć , że ktos może mieć inne zdanie i piszą także swoje - inni potrafią napisać tylko 1 zdanie i się popisywać :(- ale się nam narobiło uberplayerów

Autor:  Teo [ 18 lut 2008, 02:04 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak dalej z expem za mobki ale narazie mozna grindowac jesli ktos ttak lubi to nie jest zle, jednak questow jest duzo i robi se przyjemnie.

Autor:  iniside [ 18 lut 2008, 07:49 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
ja po prostu lubie mieć wybór - mam ochotę to jestem na spocie i leje te same mobki przez godzinę , potem ide w inne miejsce i leje inne np dla matsów itp, a mam ochotę to robię questy- w przypadku jak pisze Viracept z takim stosunkiem expa to wiadomo , że nikt nie będzie bił mobków dla dla samego expa czy matsów , tylko wszyscy będa latali od npc do mobków i znów npc i tak w kółko - ot kwestia nastawienia się do gry i jej rozgrywki

heh - tak na marginesie- niektórzy potrafią zrozumieć , że ktos może mieć inne zdanie i piszą także swoje - inni potrafią napisać tylko 1 zdanie i się popisywać :(- ale się nam narobiło uberplayerów

Wracacj do azjatyckiego crapy, z niskiej polki i nie wsadzaj la p do AoCa imo.

Autor:  Sou [ 18 lut 2008, 07:54 ]
Tytuł: 

Ja bym nie odsylal typa do azjatyckiego crapu tylko sie zastanowil czemu po tylu latach od powstania 1wszego mmo w nowej grze postac ma byc szkolona tylko na 1 czy 2 sposoby ;o Przeciez juz dawno wymyslono cwiczenie nawet solo ( morrowindy itd ) lub offline ( eve ) i jak by ktos pomyslal to moglby polaczyc te wszystkie systemy ladnie powiekszajac pole mozliwych rozwiazan co zawsze pozytywnie wplywa na rozgrywke.

Autor:  lordyp [ 18 lut 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

-> Sou
trafiłeś w sedno problemu i w 100 % zgadzam się z Tobą - uważam , że POWINIENEM mieć wpływ na to co można robić w grze - nastawienie w grze na 1 sposób expienie ( przez to , że inny jest nieopłacalny) jest dla mnie spłyceniem rozgrywki- moje zdanie i tyle

-> iniside

tak wiem - gracze EVE ( w więszosci) graja w gre najbardziej inteligentną ( " strasznie dużo opcji do wybóru i trzeba myśleć") a ja ci przypomne na czym polega robienie skila w EVE- klikasz skila i robi się SAM :p - dla mnie to jest nudne - każdy lubi to co lubi, a nie jest to powodem segregującym graczy - ja gram już od kilkunastu lat w gry ( czyli zaczynałem wtedy kiedy niektórych z tego forum jeszcze nie było na świecie ), ale nigdy nie wywyższałem się nad innych - granie w określoną grę nie czyni z nikogo lepszego
czy Conan bedzie dla mnie czy nie przekonam sie sam po zakupie gry :)

Autor:  iniside [ 18 lut 2008, 10:15 ]
Tytuł: 

Chwilowo gram w Vanguarda (tzn. sciagam ostatniego patcha, wiec zes nie trafil -;-).
A i jeszcze w ddo.

Strona 27 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team