mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 18 lut 2008, 10:17 
Embe i jak się gra tempestką ?:) I wogóle wrażenia w porównaniu z WARem ?

V.

PostNapisane: 18 lut 2008, 11:03 
zax napisał(a):

Coś z gatunku FPP może?
Takim tekstem tylko potwierdasz twoja ignorancje w takim fajnym gatunku gier jakim jest mmo.

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 18 lut 2008, 11:30 
Aenima napisał(a):
zax napisał(a):

Coś z gatunku FPP może?
Takim tekstem tylko potwierdasz twoja ignorancje w takim fajnym gatunku gier jakim jest mmo.

FPP to nie gatunek gier tylko rodzaj perspektywy. W Wowie tez masz tryb FPP

PostNapisane: 18 lut 2008, 12:03 

abstrahujac (fajne slowo) ze jest za glupi zebys fps rozroznic od fpp

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 18 lut 2008, 13:14 

wtf? jeszcze raz...

Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

PostNapisane: 18 lut 2008, 13:24 
fps - first person shooter
fpp - first person perspective

PostNapisane: 18 lut 2008, 13:46 
fps - Frames per second :P

PostNapisane: 18 lut 2008, 14:23 
Viracept napisał(a):
Embe i jak się gra tempestką ?:) I wogóle wrażenia w porównaniu z WARem ?

Grajac w Wara mam wrazenie ze to wszystko juz gdzies widzialem, system walki, questow, farma infame, a w Conana gram i poznaje gre od zera i mam naprawde duzo zabawy na kazdym kroku.
War jest na tyle latwy ze wchodzac do tej gry natychmiast grasz, automatycznie dostosowujesz UI pod taki jak w WoW, ustawiasz bindy i gramy :)

Conan sprawia wrazenie gry, ktora idze o krok dalej dzieki systemowi walki, jak pogram wiecej to bede mogl porownywac, narazie calkiem przyjemnie, grafika o klase lepsza nic w Warku ale tam mamy ze wzgledu na bete low detale, Conan z pelnym Chetach2 pewnie tez bedzie wydajniejszy i ladniejszy jeszcze.

Nie bijcie ale uzyje porownania ze War to taki WoW2, a Conan to taka mieszanka LotRO i Vanguarda, tak mi przyszlo do glowy :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 18 lut 2008, 15:09 
embe napisał(a):
uzyje porownania ze War to taki WoW2, a Conan to taka mieszanka LotRO i Vanguarda, tak mi przyszlo do glowy :)

Bardzo trafne porownanie :) To cieszy, ze Conan idzie krok do przodu... bo WAR to powtorka z rozrywki i tyle.

PostNapisane: 18 lut 2008, 15:38 
Aenima napisał(a):
Lil napisał(a):
Aenima napisał(a):
zax napisał(a):

Coś z gatunku FPP może?

http://pl.wikipedia.org/wiki/First-person_shooter

Nie ośmieszajcie się już.

PostNapisane: 18 lut 2008, 15:55 
Napisales "gatunek FPP", ktos ci slusznie zwrocil uwage, ze nie jest to poprawnie, a ty zaczynasz sie prezyc. To, ze ktos myli pojecia i jest to na wiki nie znaczy, ze masz racje. Moze, wiec sam sie przestan osmieszac.

PostNapisane: 18 lut 2008, 16:52 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Napisales "gatunek FPP", ktos ci slusznie zwrocil uwage, ze nie jest to poprawnie, a ty zaczynasz sie prezyc. To, ze ktos myli pojecia i jest to na wiki nie znaczy, ze masz racje. Moze, wiec sam sie przestan osmieszac.

Napisałem FPP, bo miałem na myśli gatunek FPP/FPS. Mogłem napisać FPS, Shooter albo nawet FPS/FPP (bo każde określenie jest poprawne), ale po co skoro trolle twojego pokroju i tak by się czegoś czepili?

Dla ciebie oczywiście nie ma żadnego znaczenia, to że w sklepach, poratalach i na forach o grach istnieje taki podział, bo przecież ty, wszechwiedząca encyklopedia i guru mmorpg.pl zawsze masz rację, bo ty przyjąłeś sobie jedno z oznaczeń za poprawne i koniec dyskusji?

PostNapisane: 18 lut 2008, 17:21 
Akurat w temacie dotyczacym Conana musicie udowadniac ze ktos jest super bo potrafi wyszukac na wiki informacje ?
http://www.fpp.com.pl/
http://www.fps.com.pl/

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 18 lut 2008, 21:24 
zax napisał(a):
jakis belkot

Moze wroc trolowac na forum l2, skad wypelzles.

PostNapisane: 18 lut 2008, 22:04 
(...) And, finally, we�re kicking off a new contest. It�s a race to level 80!

The first player in each class to reach the top level will get one year of Age of Conan free. If you�re not into PVP, rest assured, we will also be granting those playing on the regular server the same chance at a prize. Just to clear, the first player in each class to reach the top level on both servers will get the free year of Age of Conan! (Important note: We want you to report exploits, certainly, but if you use them to repeatedly cheat the competition, you will be disqualified from the contest). We will post the winners shortly after the contest concludes.
(...)

No to sie zacznie :P

PostNapisane: 18 lut 2008, 22:10 
Masakra to bedzie, daje im 72 godziny po stracie serwerow na zrobienie 80lvl :)

PostNapisane: 18 lut 2008, 22:18 
Dają pvp server na becie ? Wklejcie patch notes i wogóle...

V.

PostNapisane: 18 lut 2008, 22:24 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
zax napisał(a):
jakis belkot

Moze wroc trolowac na forum l2, skad wypelzles.

Klasyczny epic fail. Następnym razem nie zaczynaj nawet, bo prowokować to trzeba umieć niestety. :3

PostNapisane: 18 lut 2008, 23:22 
Greetings to you, bold and brave tester!

The time is upon us.

We will begin one of the most critical phases of the General Beta on Thursday 21st February 2008 at 3pm GMT (Servers will go down at 12 noon GMT).

It is time for the grand opening of the first Age of Conan PvP server!

While we�ve run technical tests to focus on minigames and playfields, this will mark the first time an Age of Conan server runs under PvP rules as part of the General Beta. Finally, a chance to crush your foes, drive them before you, and hear the lamentations of the women!

The opening of the PvP server also means that the time has come for a character wipe. This was a hard decision to make, but given the massive response to this on our survey (close to 70% of people said a character wipe was necessary!), we think it�s time to give everyone a chance to start fresh.

This is for three reasons: Partly so everyone can start on an equal footing and partly because a lot of content has been tweaked and changed, and we need everyone to go through the beginning of the game again to catch anything we may have missed! And, finally, we�re kicking off a new contest. It�s a race to level 80!

The first player in each class to reach the top level will get one year of Age of Conan free. If you�re not into PVP, rest assured, we will also be granting those playing on the regular server the same chance at a prize. Just to clear, the first player in each class to reach the top level on both servers will get the free year of Age of Conan! (Important note: We want you to report exploits, certainly, but if you use them to repeatedly cheat the competition, you will be disqualified from the contest). We will post the winners shortly after the contest concludes.

Destruction, mayhem, and the crushing of skulls are simply not enough, however. We know lots of players (yourselves included!) are looking forward to Age of Conan as the Next Great PvP Game, and we definitely want to give it to them. Your participation and feedback on the PvP server will be especially important in that regard, because you�ll be helping us to finalize the direction and playability of PvP in Age of Conan through launch and beyond. As always, file your bug reports, but we also want to know what you�re thinking and feeling!

All of us at Funcom appreciate the time and dedication you�ve shown so far. We�ll see you on the field of battle!

Best,
Funcom

PostNapisane: 18 lut 2008, 23:26 
Hmnnn smakowicie :> Czas najwyższy na gruntowne przetestowanie pvp.

V.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 165  Następna strona