MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 29 z 165

Autor:  Sou [ 19 lut 2008, 00:00 ]
Tytuł: 

Mogli by mi kluczyk dac do bety i tyle;] A tak to sobie moga pisac i pisac... : /

Autor:  szogun [ 20 lut 2008, 02:04 ]
Tytuł:  male pytanko

gre juz zamowilem bo nie mieszkam w polsce i bede ja mial przed 20maja z tego co sie dowiedzialem mozna sie zalapac na jakies ostatnie beta jeszcze jesli tak to powiedzcie mi gdzie i jak to zrobic z gory dzieki za odpowiedz i sorki za haotyzm

Autor:  Eleeist [ 20 lut 2008, 08:00 ]
Tytuł: 

szogun, ty tempa istoto ludzka, wjedź na www.ageofconan.com i jak wejdziesz na stronę to będziesz miał button: Join Beta lub Sign-up Beta (już nie pamiętam).

Autor:  eagleeyes [ 20 lut 2008, 16:14 ]
Tytuł: 

No zaczyna to juz lepiej wyglądać.

Obrazek

Autor:  Deshroom [ 20 lut 2008, 16:17 ]
Tytuł: 

eagleeyes napisał(a):
No zaczyna to juz lepiej wyglądać.

Obrazek
nie chce wiedzieć jak było kiedy było gorzej :wink:

Autor:  Teo [ 20 lut 2008, 16:27 ]
Tytuł: 

http://img208.imageshack.us/my.php?image=conan01nj7.jpg

Ustawienia na high ale przyciety dystans i AA tylko x4 z dostepnego x16Q, nie dzialaja jeszcze poprawnie cienie i oswietlenie bo czesc ustawien nie daje efektow, daje to komfortowe 30fps i spadek przy zacieciach do 20fps, jesli finalna wersja bedzie wydajniejsza to mysle ze utrzyma sie te fps w tlumie bo narazie 10-15 osob plus npce na ekranie nie wplywa na spadek fps ani troszke.
Sprzet 8600gts 256mb, 3gb ram ( vista niestety zjada 1gb ram, wiec pod XP 2gb starczy ), procek dual 2gHz.

Autor:  Serart [ 20 lut 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

Zle nie wygląda a jak z samą mechaniką gry?. Chodzą słuchy ze na wyzszych lvlach mozna bic na slepo?, zero taktyki? ( chodzi o klase melee ) czy coś się poprawiło?

Autor:  iniside [ 20 lut 2008, 16:49 ]
Tytuł: 

A jak wygladaja efekty czarów. (proste prownanie blizej im do EQ2 czy VG ?)

Autor:  Teo [ 20 lut 2008, 16:52 ]
Tytuł: 

Inaczej, na niskich lvl nie jest to tak istotne, ale juz przy bossach na poczatku gry warto bic tam gdzie nie ma shielda/blocka, tak samo warto sobie wlaczac z odpowiedniej strony zeby hp nie braklo.
Czary raczej jak w VG gdzie efekty sa dosc takie hmmm... realistyczne, np zasysanie "mocy" z ziemi czy powietrza, blyskawice zbierane z ziemi, jak cie walnie kula ognia to wybucha na tobie dosc efektownie, nie ma przesady i stylu "koreanskiego" ale nie ma tez tak ubogo jak w VG, a animacja przy tym bardzo ladnie zrobiona.

Autor:  Serart [ 20 lut 2008, 17:00 ]
Tytuł: 

Czyli jest na co czekać... na cheetacha; ) i dopiero na AoC.

Autor:  Teo [ 20 lut 2008, 17:06 ]
Tytuł: 

Nie liczylbym na grafike lepsza niz to co jest, zapewne detale dojda, lepsze wygladzanie, cienie i oswietlenie ale jesli ta gra ma miec bitwy gdzie na ekranie masz miec 100+ graczy to bez laga jak w innych podobnych produkcjach to nie zobaczymy grafy jak w Crisis.
Mozliwe ze da sie zrobic mmorpg bez zonowania i z super grafika, moze jak wymienimy sprzet za rok to Aion bedzie wlanie taka gra.

Autor:  Sou [ 20 lut 2008, 17:11 ]
Tytuł: 

Wydaje mi sie ze jesli gdzies maja rozwiazac problem lagowania z powodu zbyt duzej ilosci graczy to bedzie to w EVE Online ;) Bo
1. Prawie 24/7 w jednym z systemow jest ten problem.
2. Wiekszosc powaznych walk to bitwy po kilkuset pilotow.

I w ogole problem lezy po stronie serwera a nie po stronie clienta. Kompy dobre radza sobie z wyswietlaniem duzej ilosci graczy. Gorzej z serwerami...

No ale technologia szybciej idzie do przodu i pewnie za kilka lat zapomnimy w ogole o problemie laga w grach nawet przy wielkich bitwach ;)

Autor:  iniside [ 20 lut 2008, 18:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Czary raczej jak w VG gdzie efekty sa dosc takie hmmm... realistyczne, np zasysanie "mocy" z ziemi czy powietrza, blyskawice zbierane z ziemi, jak cie walnie kula ognia to wybucha na tobie dosc efektownie, nie ma przesady i stylu "koreanskiego" ale nie ma tez tak ubogo jak w VG, a animacja przy tym bardzo ladnie zrobiona.

A to dobrze. w EQ2 tez nie sa przesadzaone sa takie w same raz na zachodnia gre :D.
Wazne, zeby nie bylo dwoch animacji castowania dla 30 czarów, tylko zeby byly w miare zroznicowane ^^.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 21 lut 2008, 10:19 ]
Tytuł: 

Kilka milionow ludzi gra w WoW z grafika plastik-fantastik najagorsza imo na rynku,a wy marudzicie na AoC. hehe Nie od dzis wiadomo, ze liczy sie content, a grafika ma tworzyc dobra oprawe do niego. Dla mnie jest ok, wazne zeby byla sensowna ilosc fps.

Autor:  Varenthin [ 21 lut 2008, 10:44 ]
Tytuł: 

nowe filmiki

Age of Conan presentation 36 minut!!

Age of Conan Hi-speed city creation

Autor:  Eleeist [ 21 lut 2008, 11:00 ]
Tytuł: 

Kurwa, ale mu się gra tnie... (w tym z hi-speed building)

Autor:  iniside [ 21 lut 2008, 11:28 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kilka milionow ludzi gra w WoW z grafika plastik-fantastik najagorsza imo na rynku,a wy marudzicie na AoC. hehe Nie od dzis wiadomo, ze liczy sie content, a grafika ma tworzyc dobra oprawe do niego. Dla mnie jest ok, wazne zeby byla sensowna ilosc fps.

Wiesz co.. Teraz mam w dupie content. Jak gra nie bedzie rozsadnie wygladac to wyleci przez okno poprostu. Ma dosc olewactwa grafików, ktorzy przygotowuja jedna animacje na 10 roznych czynnosci -;-.

Autor:  Viracept [ 21 lut 2008, 12:36 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie to keep robi wrażenie. Grafa w AoC jest akurat jedyną rzeczą, na którą nikt normalny nie powinien narzekać. Kwestia jeszcze wydajności/optymalizacji w ostatecznym buildzie.

V.

Autor:  Sou [ 21 lut 2008, 12:43 ]
Tytuł: 

Dupne te mury sa;] Chyba juz wiem czemu ma byc 8 na serwer takich miast :D Musi je miec kto bronic;p Pewnie walki beda z podobna iloscia ludzi jak w lineage o zamki :D

Autor:  Teo [ 21 lut 2008, 12:57 ]
Tytuł: 

Ja mysle ze kazdy wyrasta z gier ze slaba grafika i oczekuje czegos wiecej, dlatego mysle ze grafika jaka jest teraz w AoC jest odpowiednia do sprzetu jaki mamy i ogolnie wydajnosci serwerow itd, na cos lepszego mozna liczyc za 2-3 lata i bedziemy wtedy mowic ze smiechem jaka to nedzna byla grafika w AoC :)
Mi sie podoba taka jaka jest, nie jest to moze vanguard ale jak sie wejdzie teraz do WoW-a to mozna peknac ze smiechu ze sie tyle lat gralo w hanabarbera i sie siedzialo cale noce zeby ubic kolejnego teletubisia, na szczescie idzie wszystko do przodu.

Strona 29 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team