MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=31409
Strona 4 z 11

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 07:42 ]
Tytuł: 

no i system wiezien.

gdyby dodali jakikolwiek rodzaj lootu z playerow (chociaz jak w vg, ze z zabitego dropuje sie jakis tam % jego kasy) to moze i przyciagneloby to kogos.
ale w tej chwili jedyne co daje aoc i bedzie dawal to combat i open pvp.
+ niby siege ale tutaj brakuje mi wolnosci i swobody.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 07:44 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
iniside napisał(a):
Poziomow pvp mialobyc chyba 15 i powyzej 5, mialby jakies epaxy czy jak tam sie nazywaja high-level sety.


Chwilowo jest jeden set. Poziomów nie ma być 10?

Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 07:47 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no i system wiezien.

gdyby dodali jakikolwiek rodzaj lootu z playerow (chociaz jak w vg, ze z zabitego dropuje sie jakis tam % jego kasy) to moze i przyciagneloby to kogos.
ale w tej chwili jedyne co daje aoc i bedzie dawal to combat i open pvp.
+ niby siege ale tutaj brakuje mi wolnosci i swobody.


System wiezien? Koncept chyba umarl smiercia naturalna, ostatnio nic sie o tym nie mowi. Mowi sie raczej o zapewnianiu contentu ludziom, ktorzy chca byc po jasnej i ciemnej stronie mocy. U mnie na serwie de facto juz jest taki podzial i tluka sie dwa ogromne stronnictwa (wczoraj w kesh bylo dwa raidy na dwa raidy spontanicznego pvp. Fajna zabawa), fajnie jak to teraz urozmaica odpowiednim contentem (jest to w planach).

iniside napisał(a):
Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.


Na pewno dodadzą więcej setów. Problem z tym, że za pół roku dobiją poziom pvp Ci, którzy grają uczciwie. Burasy z ruskich gildii koksza pvp exp miedzy soba. Wychodzą z gildii, by dać się zaatakować kolegom, podkładają się nawzajem zaprzyjaźnionym gildiom, itp. Im exp szybciej idzie. Nie jest to plaga, bo Ci kolesie zamiast zabijać się nawzajem i psuć sobie statystyki, wolą gankować w kesh. Co nie zmienia faktu, że exploit jest bardzo latwy do przeprowadzenia.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 07:55 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):

iniside napisał(a):
Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.


Na pewno dodadzą więcej setów. Problem z tym, że za pół roku dobiją poziom pvp Ci, którzy grają uczciwie. Burasy z ruskich gildii koksza pvp exp miedzy soba. Wychodzą z gildii, by dać się zaatakować kolegom, podkładają się nawzajem zaprzyjaźnionym gildiom, itp. Im exp szybciej idzie. Nie jest to plaga, bo Ci kolesie zamiast zabijać się nawzajem i psuć sobie statystyki, wolą gankować w kesh. Co nie zmienia faktu, że exploit jest bardzo latwy do przeprowadzenia.

Jest jakies ograniczenie na 5 kili dziennie tej samej postaci. Za kazdaego killa 20expa mniej az do 0. IMO głupie, szczegolnie ze populacja na serverach jest mala ATM :e.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 07:57 ]
Tytuł: 

ehehe ty powaznie mowisz, ze jest max 5 killi za ktore dostaje sie expa?
hehehhe nie no to bylby jeden z lepszych pomyslow o jakich slyszalem :-)

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 08:01 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Getorix napisał(a):

iniside napisał(a):
Najwyrazniej jeszcze nie zdecydowali. Mi sie wydawało ze 15. Pewnie dodadza wiecej setow, Zanim ktos dobije do 5 lvl pvp, to pol roku minie. Te ilosci expa na pvp poziom sa z lekka chore.
Z drugiej strony jak ktos wbije maxa, bedzie go mozna uznac oficjalnym no-lajfem AoC :E.


Na pewno dodadzą więcej setów. Problem z tym, że za pół roku dobiją poziom pvp Ci, którzy grają uczciwie. Burasy z ruskich gildii koksza pvp exp miedzy soba. Wychodzą z gildii, by dać się zaatakować kolegom, podkładają się nawzajem zaprzyjaźnionym gildiom, itp. Im exp szybciej idzie. Nie jest to plaga, bo Ci kolesie zamiast zabijać się nawzajem i psuć sobie statystyki, wolą gankować w kesh. Co nie zmienia faktu, że exploit jest bardzo latwy do przeprowadzenia.

Jest jakies ograniczenie na 5 kili dziennie tej samej postaci. Za kazdaego killa 20expa mniej az do 0. IMO głupie, szczegolnie ze populacja na serverach jest mala ATM :e.


Tak, uczciwego gracza to wnerwia. Ale troche ogranicza exploit. Co nie zmienia faktu, że jak 10 osób zabija się nawzajem po 5 razy, to jest to dodatkowe 45 killi. - kilka tysięcy xp.

Jak są większe zadymy (np. raid vs raid), to dostaje sie tylko 1xp za killa. Ale trup ściele się gęsto, więc wtedy exp ładnie leci. Ograniczenie nie przeszkadza. Najgorzej jest w minigierkach, bo można trafić kilka razy na tego samego przeciwnika, a zazwyczaj już w pierwszej minigierce przestaje z niego leciec exp.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 08:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ehehe ty powaznie mowisz, ze jest max 5 killi za ktore dostaje sie expa?
hehehhe nie no to bylby jeden z lepszych pomyslow o jakich slyszalem :-)

W WoW było podobne rozwiazanie z honorem.
IMO pomysl poroniony. Ale bez tego, na FFA bylo by bardzo latwo zdobywac exp.
Poprostu sie z kim umawiasz na spawnie i sie zabijacie na przemian...

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 08:33 ]
Tytuł: 

na to jest akurat dobry sposob z wa'ra/daoc'a.
za pierwszy kill danej osoby dostajesz max expa.
a potem juz jakies sladowe ilosci, tak, ze killowanie tej samej osoby co chwila zupelnie sie nie oplaca.
wrzucasz timer 10min i tyle.

Autor:  blasz [ 9 paź 2008, 08:37 ]
Tytuł: 

Ktoś tam wspomniał o instancjach w aoc - w obecnej chwili jak obserwuje to 90% lokacji ma 1 inst - max 2 takze problem ewentualny jest ograniczony do niezbednego minimum.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 08:42 ]
Tytuł: 

blasz napisał(a):
Ktoś tam wspomniał o instancjach w aoc - w obecnej chwili jak obserwuje to 90% lokacji ma 1 inst - max 2 takze problem ewentualny jest ograniczony do niezbednego minimum.

Bo prawie nikt nie gra.
Instancji nie powinno byc wogole.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 08:44 ]
Tytuł: 

ano.
po premierze bylo ich po 20-30.
i serio nie bardzo mialo sie wrazenie, ze gra jakos duzo ludzi.
jak na instancje bylo z 50 osob to max. fail.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 09:09 ]
Tytuł: 

Instancje to teraz najmniejszy problem. W ogole sie ich nie odczuwa.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

BO NIKT NIE GRA ;-p
to co chcesz odczuwac? ile osob gra na jednym serwerze? 200?

Autor:  InkubPendragon [ 9 paź 2008, 09:19 ]
Tytuł: 

Sadze ze sobie jeszcze wroce do AoC, zajebisty system walki IMHO.
A poprawiaja lub poprawili przez ostatnie 3 miesiace system craftingu?
A.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 09:22 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
BO NIKT NIE GRA ;-p
to co chcesz odczuwac? ile osob gra na jednym serwerze? 200?


Ty oczywiscie, ktory od 3 miesiecy nie oplacasz abonamentu, nabiles gora 57 lvl i jestes zapatrzony w warka, doskonale wiesz ile osob gra.

Po patchu PvP moj serwer ozywa i w godzinach szczytu bywa gesto w kesh. Ci ktorzy nie chca byc gankowani, moga sobie zmienic instacje i spokojnie lvlowac z dala od zadymy.

Autor:  iniside [ 9 paź 2008, 09:24 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
Mendol napisał(a):
BO NIKT NIE GRA ;-p
to co chcesz odczuwac? ile osob gra na jednym serwerze? 200?


Ty oczywiscie, ktory od 3 miesiecy nie oplacasz abonamentu, nabiles gora 57 lvl i jestes zapatrzony w warka, doskonale wiesz ile osob gra.

Po patchu PvP moj serwer ozywa i w godzinach szczytu bywa gesto w kesh. Ci ktorzy nie chca byc gankowani, moga sobie zmienic instacje i spokojnie lvlowac z dala od zadymy.

I to jest wlasnie failowe..
Jak niechca byc gankowaniu niech wypierdalaja na PvE server :P.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2008, 09:24 ]
Tytuł: 

nie, nie jestem zapatrzony.
pogralem w aoc, nie oferowal nic poza ffa pvp i combatem.
i nadal nic nie oferuje poza ffa pvp i combatem.
super, ludzie wybieraja serwer pvp po czym jak nie chca robic pvp to zmieniaja instancje.
zajebisty pomysl.
naprawde.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 09:26 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie nie chca robic pvp
naprawde.


Może nie chcą być gankowani 12vs1? Może dla Ciebie to super zabawa, ale - HALO - nie każdy jest taki jak ty. Może wyda Ci się to dziwne, ale są różne gusta i playstyle. Naprawdę.

Autor:  mrynar [ 9 paź 2008, 09:29 ]
Tytuł: 

Getorix napisał(a):
Po patchu PvP moj serwer ozywa i w godzinach szczytu bywa gesto w kesh. Ci ktorzy nie chca byc gankowani, moga sobie zmienic instacje i spokojnie lvlowac z dala od zadymy.


A podobno instancji sie nie czuje. :D Na tym wlasnie polega fail, ze przed gankiem mozna uciec, albo z drugiej strony jakis chujek co nas gankowal tez moze sobie uciec jak przyjdziemy z kumplem, albo z dwoma.

Mega fail dla mnie. Jak tego nie zmienia AoC nie dostanie ode mnie drugiej szansy, a cos czuje ze nie zmienia, bo ten silnik jest ladny, ale tak na oko nie nadaje sie na mass pvp. Niestety.

Autor:  Getorix [ 9 paź 2008, 09:34 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
A podobno instancji sie nie czuje. :D Na tym wlasnie polega fail, ze przed gankiem mozna uciec, albo z drugiej strony jakis chujek co nas gankowal tez moze sobie uciec jak przyjdziemy z kumplem, albo z dwoma.


Nie jest tak, że ktoś zobaczy jak biegnie do niego grupa kolesi, klika w ikonke i już jest w innej instancji. Nie. Zmieniac instancje można w kilku miejscach na mapie - rez padach, więc koles najczesciej to robi jak juz jest gankowany n-ty raz i nie chce szargac sobie dalej nerwow.

Strona 4 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team