mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:04 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
obcial glowe mojej zonie

dobre, to takie animacje też są ?


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:05 
Cytuj  
uzasadniano ze AoC to gra pve z wcisnietym na sile pvp

Bo tak jest embe, co widac na kazdym kroku. Cale PVP w tej chwili to miejsca z mozliwoscia atakowania innych graczy i tyle. Co mamy oprocz tego? Areny, ktorych nikt nie uzywa z podzialem na graczy 1-20 i 21-40? Miasta, ktore mozna niszczyc, a co podobno jest bugiem? Nie ma zadnych systemow czy rozwiazan usprawniajacych PVP, zachecajacych ludzi do PVP, zmniejszajacych prawdopodobienstwo, ze ktos kogos bedzie griefowal (i nie - wiezienia nie sa dobrym rozwiazaniem, ale niestety carebears sa innego zdania) w ten czy inny sposob, albo wynagradzajacych w jakis sposob ludzi, ktorzy w PVP radza sobie dobrze. Wiec tak - AOC to gra PVE z wcisnietym na sile PVP. PVP zostalo zrobione na przyslowiowe odpierdol sie, bo nie dziala nawet glupie PVP XP, ktory mialo byc chyba jednym z features, skoro "widoczne" jest w profilu kazdej postaci. Pozostaje liczyc, ze FunCom cos w tej kwestii zmieni.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:12 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Jak wczoraj koles (z gildii dusk cos tam) obcial glowe mojej zonie to go killowalem na spawn poincie i przestalem dopiero jak zaczal prosic po polsku. :D
I to, że jest taka możliwość jest w tej grze piękne :lol: Btw Opi pod jaką ksywą grasz w AoC ?


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:13 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
mrynar napisał(a):
obcial glowe mojej zonie

dobre, to takie animacje też są ?


glowy sie obcina dosc czesto

Kassei napisał(a):
Btw Opi pod jaką ksywą grasz w AoC ?


Mrynar. Wrocilem do korzeni.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:15 
Cytuj  
embe napisał(a):
Ja zawsze twierdzilem ze w AoC normalny serwer to serwer PvP, pisalem ze gra jest stworzona pod pvp jednak jechano mnie tu ostro za te slowa bo uzasadniano ze AoC to gra pve z wcisnietym na sile pvp :lol:
ładnie to powiedziałeś. Oni mieli racje czy Ty ? :wink:
nawet Funcom twierdził że to gra stworzona do PvE ale potem zmienił zdanie :wink: tylko czy można zdanie zmienic po fakcie bez napisania gry od początku


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 19:38 
Cytuj  
PvE w AoC to nuda, im dalej tym gorzej. Do 20 jest ciekawy watek fabularny, fajny klimat. Potem robi sie klasyka: 20 wilkow, 10 kwiatkow itp

Za to pvp jest fajne i jakby nie patrzec AoC to jedyna gra z czasow powowowych z open pvp. Dodanie dropu czy expa, naprawienie/rozbudowanie siege naprawde nie wymaga od informatykow wielkiego wysilku. Nie potrzbe ado tego pisac gry na nowo.

Mysle, ze devsi nie sa debilami i widza, ze na rynku jest glod open pvp i nie zrobia nastepnego klona wowa wprowadzajac debilne ograniczenia.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 07:04 
Cytuj  
juz zrobili


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 07:45 
Cytuj  
cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 07:58 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc.


ta, i wszyscy low-lvl będą goli chodzili


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 08:04 
Cytuj  
czemu goli .
Enhu powoli mam wrazenie ze ty juz naprawde piszesz po to zeby pisac i nie 'umrzec' smiercia naturalna na forum.
wystarczy zablokowac okreslone sloty jak pisalem juz kiedys.
na te 10 slotow w postaci niech dadza mozliwosc zablokowania 6 i juz.
mozliwosci jest multum, szkoda, ze checi brak.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 08:04 
Cytuj  
Boże Mendol nie:( będą mnie zabijać jeszcze częściej i będę musiał rolnąc na PVE serwer...


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 08:10 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
czemu goli .
Enhu powoli mam wrazenie ze ty juz naprawde piszesz po to zeby pisac i nie 'umrzec' smiercia naturalna na forum.
wystarczy zablokowac okreslone sloty jak pisalem juz kiedys.
na te 10 slotow w postaci niech dadza mozliwosc zablokowania 6 i juz.
mozliwosci jest multum, szkoda, ze checi brak.

tak, rozumiem oczywiście że fajnie by było jak by jakiś item leciał z gości, ale tutaj trzeba pomyśleć o całym griefingu gdyby wypadł komuś jakiś pseudo-epicki item, który zdobywało się przez paręnaście godzin w jakimś dungeonie. Nie sądzę, żeby jakaś firma pozwoliła sobie na zasypywanie mailami noobów którzy będą narzekać na ten system i płakać o zwrot ich itemu. Inaczej jest z gold-dropem, to imho powinno być jak najbardziej, w końcu po to są banki, nie ? :)

I nie, nie piszę, żeby nie umrzeć śmiercią naturalną na forum. Często w ogóle nic nie pisze, a pisze tylko jak sobie przypomnę :wink:


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 08:25 
Cytuj  
Ciekawy jestem czy ustalajac rulesety na swerwach ktos robi jakies badania preferencji graczy. Z checia bym obejrzal takie badania. Produkt powinien byc szyty pod odbiorce,a nie wierze ze nie znalazlaby sie spora grupka graczy zainteresowana jakims dropem przy pk.


_________________
Χ Ξ Σ


Posty: 44
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:08 
Cytuj  
wyobrazcie sobie taka sytacje
mam wylaczony dzwiek rozmawiam z questowym npc koncze rozmowe i leze na trawie bez epika :D

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
cieszmy sie Ae ze ciebie nikt nie sklonuje ;-p
imo wystarczy naprawde gold drop z plecaka + kurde juz niech bedzie losowo wybrany itemek. i bedzie z czego sie cieszyc.


losowy tak ale nie z przedmiotów zabitego. Wtedy każdy byłby zadowolony że nikt nic nie stracił a przedmiot też otrzymał :)
ale swoja droga więzienia naprawdę wydaje mi się że dodałby uroku :)
A jakiekolwiek ograniczenia powinni wprowadzać do serwerów culture pvp :)


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:15 
Cytuj  
Swojego czasu w UO wprowadzili Item Insurance.

Podniosl sie ogrom wrzaskow, ze to juz w ogole przegiecie w kierunku carebearsness i trammwhores.

Anyway jak tak teraz patrze na AoC np. to przynajmniej taki Item Insurance bylby o rany rany gief pr0 open pvp loot :<

Polega to na tym, ze itemy od pewnego poziomu mozesz sobie ubezpieczyc za PIENIAZKI i wowczas jak ktos Ciebie spizga gdzies na spocie to jemu do backpacka (banku) leci gold, a Twoje itemy insured zostaja w plecaku. Po killu operacje insurance trzeba ponowic.

Oczywiscie podnioslaby sie wrzawa, ze czyjes precious pienizaki uciekaja z banku ;<

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:15 
Cytuj  
dark taki przedmiot to ja otrzymuje z co 2 moba.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:26 
Cytuj  
tak ale nikt by nie krzyczał że traci fajny przedmiot który znalazł w jakiejś tam instancji po pół roku czasu grania :) To podniosłoby bunt na serwerze i zostałoby 10 % graczy na open pvp.


_________________
no more wow...

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:27 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
tak ale nikt by nie krzyczał że traci fajny przedmiot który znalazł w jakiejś tam instancji po pół roku czasu grania :) To podniosłoby bunt na serwerze i zostałoby 10 % graczy na open pvp.


pierwszy raz piszesz coś z sensem, tylko proszę popraw nareszcie swoją sygnaturę. Piszę się Hallowed.


a tak btw, to ja był bym za możliwością wywiezienia precious loot'u z podbitego miasta graczy :P


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 maja 2008, 09:33 
Cytuj  
aoc to nie wow gdzie musisz spedzic pol roku w instancji na farmowaniu bossow.


http://demo21.ovh.com/fee909e5381b2bed9 ... P/Pulp.avi
pvp
calkiem calkiem

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.