mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2008, 16:49 
Cytuj  
embe napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Może mi ktoś wytłumaczyć left attack, up attack i right attack? o co w tym wszystkim chodzi?


Napisze ci na przykladzie, jest npc majacy w lewej rece tarcze, podbiegajac do niego widzisz ze shield najmocniejszy ma wlasnie z lewej strony, wiec bijesz go right atack, npc mimo ze ma slaba inteligencje zaczyna sie blokowac z tej strony, wiec ty zeby zwiekszyc efektywnosc walisz go w łeb czyli up attack, potem bedziesz mial razem piec mozliwych atakow.
Jesli uzywasz combosa to musisz wykorzystac odpowiedni cios.


a wplyw bedzie mialo mysle najwieksze w pvp
comba maja zdaje sie z gory definiowane strony ataku
jesli wiesz ze najmocniejsze/najgrozniejsze combo przeciwnika zawsze idzie z lewej - ustawiasz oslone na lewa strone
nie sadze by byl wiekszy sens zmiany tarcz w trakcie walki na zwykle ciosy
tym bardziej ze przeciwnik widzi dokladnie jak masz je ustawione
czyli np walczac z guardianem z shilda do jakiegos 15 lvl ustawil bym wlasna obrone na lewy bok - jego podstawowe comba zadajace najwieksze obrazenia

aczkoliwek nie mam pewnosci czy te z gory zdefiniowane kierunki comba sprowadzaja sie do tego ze faktycznie combo uderza z tamtej strony czy tylko nalezy nacisnac przycisk odpowiedzialny za ten kierunek a dmg z combo liczone jest niezaleznie

milo by bylo posparowac sie z kims na spokojnie w pvp i sprawdzic co jak dokladnie dziala - ew sprawdze na mobach jak wroce

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 03:19 
Cytuj  
Obrazek Obrazek

Ostatni patch dal spore mozliwosci ustawienia jakosci grafiki, wczesniejsze skreny to jeszcze przed, teraz te same miejsca wygladaja juz o wiele ladniej, poprawiono ustawienie dystansu i rysowanie odleglych tekstur, mozna juz ustawic tak ze pieknie wygladajae detale armorow czy np miesni na postaciach.
Wydajnosc nadal jednak bardzo dobra mimo sporego skoku jakosci, nadal 8600gts daje rade spokojnie w 1280x1024


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 06:30 
Cytuj  
Embe, ja wczoraj pograłem trochę i nie jestem zachwycony grafiką. Spodziewałem się, że mi oczy wyjdą ale nie wyszły.

Aha, jak wygląda u Was dogrywanie gry? wczoraj w Tortage wszedłem na łódź i popłynąłem grzyby zbierać na wschód. No i miałem cholerne swapmy dysku, dogrywał strasznie, mam rozumieć że każdy to ma przy nowych lokacjach?

Aha, jeszcze jedno. Niestety nie zrobiłem screena wczoraj, zapomniałem, ale postaram się to jakoś napisać.

Więc tak. Walczysz, i na mobie pojawiają się przeważnie przed walką po zaznaczeniu 3 białe łuki. Lewy, prawy i nad głową. W czasie jak już go zaczynasz okładać, nieraz pojawiają się dwa z lewej i żadnego nie ma z prawej i u góry. Powiedzcie mi, czy to jest właśnie ten system walki? :) koleś się odsłania z prawej, to mi się 3 łuki pokazują? albo 2? sorry, że takie pytania, ale nie znam na tyle angielskiego, żeby na wiki to zrozumieć....

Aha jeszcze jedno. Mam rangera na lvlu 9, mam łuk i belty ale o strzelaniu z tego mogę zapomnieć. Mam rozumieć, że cała walka i cały system walki jest od levelu 10?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 06:56 
Cytuj  
Dirty napisał(a):
iniside napisał(a):
b) "nowe" karty graficzne NVIDI to nic innego jak chipy G92 (GF8800 od GT do GTS 512), pod nowa nazwa (i czasami zmniejszonym wymiarem technologicznym, chociaz tutaj 8800 tez sa 65nm).


Mylisz się przyjacielu, NV ogłosiła już nową kartę o nazwie GT200, przygotowany również w technologii 65nm, ma ona jednak posiadać ponad miliard(!) tranzystorów(przy 671 milionach 8800GTX), jej TDP(Thermal Design Power) ma wynosić 250Watt(najgorętsza karta jaka powstała) i wyposażona ma być w 2 złącza dostarczające jej moc(PCI Express 8-pin oraz PCI Express 6-pin).

Na razie nie wiadomo jaka będzie wydajność potworka, podobnie jak nieznana jest jej cena. Co do premiery to karta powinna być dostępna w połowie roku (Czyżby okolice premiery AoC?).

Osobiście zastanawia mnie tylko dlaczego NV nie skorzysta ze, sprawdzonej już, technologii 55nm.

ja Pisałem o GeForce 9800. To s stare karty w nowym opakowaniu i wieksza ilosci zlaczy SLI.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 07:26 
Cytuj  
http://p036.d1.funcom.com/conan/fronten ... railer.mp3

Wczoraj mi się załączył w czasie wgrywania :) po prostu się obszczałem.

http://community.ageofconan.com/conan/f ... valley.mp3
http://community.ageofconan.com/conan/f ... _conan.mp3

Też piękne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 07:41 
Cytuj  
No prownywalne z Hansem Zimmerem i Soundtrackami z Universe At War i Medol OF Honor (ale tylko wersji na PSX).
Ale slyszalem fajniejsze kawalki z AoCa (na trailerach takie mocno tribalowe).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 07:48 
Cytuj  
No Hans Zimmer to jest już górna półeczka :) Gladiator itd.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 11:13 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Embe, ja wczoraj pograłem trochę i nie jestem zachwycony grafiką. Spodziewałem się, że mi oczy wyjdą ale nie wyszły.

Aha, jak wygląda u Was dogrywanie gry? wczoraj w Tortage wszedłem na łódź i popłynąłem grzyby zbierać na wschód. No i miałem cholerne swapmy dysku, dogrywał strasznie, mam rozumieć że każdy to ma przy nowych lokacjach?

Aha, jeszcze jedno. Niestety nie zrobiłem screena wczoraj, zapomniałem, ale postaram się to jakoś napisać.

Więc tak. Walczysz, i na mobie pojawiają się przeważnie przed walką po zaznaczeniu 3 białe łuki. Lewy, prawy i nad głową. W czasie jak już go zaczynasz okładać, nieraz pojawiają się dwa z lewej i żadnego nie ma z prawej i u góry. Powiedzcie mi, czy to jest właśnie ten system walki? :) koleś się odsłania z prawej, to mi się 3 łuki pokazują? albo 2? sorry, że takie pytania, ale nie znam na tyle angielskiego, żeby na wiki to zrozumieć....

Aha jeszcze jedno. Mam rangera na lvlu 9, mam łuk i belty ale o strzelaniu z tego mogę zapomnieć. Mam rozumieć, że cała walka i cały system walki jest od levelu 10?

mi dogrywa ale ja mam taki zlom ze dziwie sie ze wogole chodzi ;)
te luki to wlasnie ten system walki - 3 luki oznacza ze ma ta strone bardzo oslonieta ale znaczy tez ze pozostale 2 ma odsloniete calkowicie
po sprawdzeniu jestem prawie pewien ze combo zadaja dmg z tej strony jaka maja w opisie
gralem chwile rangerem i przed ostatnim patchem jestem prawie pewien ze strzelalem z luku - po ostatnim patchu pisze ze mam niewlasciwe strzaly - chociaz probowalem i tych calkiem prostych i takich lepszych - wiec zdaje mi sie ze cos sie zbugowalo (ale nie mam pewnosci nie chcialo mi sie czytac patch notesow a zmienily sie tez wymagania na bronie)
a belty sa do kuszy chyba

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 11:21 
Cytuj  
Hehe prosta odpowiedz :). Ok, tylko z jakich umiejek ja mam strzelac jak mam łuk ubrany? skoro nic nie mam?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 11:52 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Embe, ja wczoraj pograłem trochę i nie jestem zachwycony grafiką. Spodziewałem się, że mi oczy wyjdą ale nie wyszły.


Ustawienia na becie to nie jeden przycisk, zerknij w advanced i debug, potem restart gry.

Cytuj:
Aha, jak wygląda u Was dogrywanie gry? wczoraj w Tortage wszedłem na łódź i popłynąłem grzyby zbierać na wschód. No i miałem cholerne swapmy dysku, dogrywał strasznie, mam rozumieć że każdy to ma przy nowych lokacjach?


Wgrywa raz kazda zone, trwa to od kilku sekund o 2-3 minut czasami, potem juz tylko przeladowuje i nie czeka sie.

Cytuj:
Aha jeszcze jedno. Mam rangera na lvlu 9, mam łuk i belty ale o strzelaniu z tego mogę zapomnieć. Mam rozumieć, że cała walka i cały system walki jest od levelu 10?


Nie, od zdobycie broni, to ze nie da sie uzywac luku to nie wiem czego wina, pewnie jakis bug lub tak ma byc.
10lvl robi sie w godzinke, wiec nie ma co sie marwtic, a mobki i tak na poczatku latwiej zabijasz melee.

Sobtainer napisał(a):
Hehe prosta odpowiedz :). Ok, tylko z jakich umiejek ja mam strzelac jak mam łuk ubrany? skoro nic nie mam?


Masz combosy i skile u sprzedawcy z ksiazek, ale i tak rangerem docelowo stajesz sie po zrobieniu questow, to ze mozna wybrac juz od poczatku to tylko wymagania bety, wiec jak sie wydostaniesz z krainy startowej to zaczynasz tak naprawde dopiero gre, dobicie do 20lvl to dla nieobeznanego gracza jakies 5 godzin spokojnej gry.

Co do grafiki, wydaje mi sie ze lokacja startowa i to co jest potem to dwie rozne jakosci, krainy po wydostaniu sie z wyspy sa jak z innej gry o wiele lepszej jakosci.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 11:58 
Cytuj  
Wiem, że nie jeden. Mam w advanced distance i resztę porobioną i grafika nie zachwyca. Jest ładna, ale widziałem ładniejsze :)

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 12:07 
Cytuj  
Tak sobie ostatnio myślałem nad tym nowym systemem walki. Jeśli grasz wojownikiem to nie ma problemu (combosy, bloki, ataki), ale co jeśli grasz magiem i innymi czarującymi postaciami? Jak u nich jest rozwiązany system walki? Przecież u nich prawie nie ma bloków itp. Nie wiem czy dobrze myślę ale wydaje mi się, że trzeba będzie wciskać odpowiednie sekwencje klawiszu żeby rzucać czary ale nie wiem, są to tylko moje przypuszczenia.


_________________
...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 12:09 
Cytuj  
wydaje mi sie ale moge sie mylic mialo nie byc magow


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 12:13 
Cytuj  
OMG?!?!?!WTF?!?!? POJEBAŁO ICH?!?!? Moja ulubiona klasa :(


_________________
...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 12:19 
Cytuj  
lol Helgard weź się uspokój. Wejdź sobie w ageofconan.com i popatrz, poczytaj a nie seplenisz i whinujesz bo ktos ci napisal.

Co do systemu walki casterow, rowniez jest to rozwiazane zajebiscie, l2read.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 12:24 
Cytuj  
jesli chodzi o grafike to zapewne musieli pojsc na pewien kompromis
ja osobiscie nie mam jej nic do zarzucenia nawet na low :/
jest ladna miekka oraz animacja postaci znakomicie zrobiona
chyba pierwsza gra dorownujaca pod tym wzgledem WoW

magow niema ale sa klasy pelniace ich funkcje (inne nazwy poprostu)
a wiec nad systemem walki casterow jeszcze pracuja podobno - wiec do konca chyba nie wiadomo jak to bedzie

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 13:07 
Cytuj  
czyli dostaniemy kolejny produkt w wersji wczesna beta?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 13:11 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
lol Helgard weź się uspokój. Wejdź sobie w ageofconan.com i popatrz, poczytaj a nie seplenisz i whinujesz bo ktos ci napisal.

Co do systemu walki casterow, rowniez jest to rozwiazane zajebiscie, l2read.

A mozesz iecej napisac. Tak od strony gracza nie przechwałek producentów /whinerow z forum ? [;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 13:19 
Cytuj  
System walki casterów nazywa się spellweaving. Jeżeli chodzi o moje doświadczenie ze spellami niestety jeszcze go nie mam bo nawet tego nie widziałem. Cierpliwości.

Pozwolę sobie wkleić coś i zacytować :

Prawdziwa rewolucja szykuje się natomiast w walce. Funcom opracował tzw. Real Combat System (system realistycznej walki) na potrzeby gry. Co jest w nim takiego rewolucyjnego? Przede wszystkim nareszcie postanowiono odejść od klikania na ikonki i czekaniu na efekt. W Age of Conan będziesz sam decydował o każdym ruchu postaci. Wszystko dzieje się „na żywo”, w czasie rzeczywistym. Będziesz miał możliwość wykonania aż sześciu różnych ataków każdą postacią. W przypadku Żołnierza będzie to cios mieczem czy też inną bronią z sześciu stron. Jakby tego było mało, będziesz mógł również tworzyć kombosy. Nie występuje tu także zjawisko blokowania się na celu podczas ataku. Wykonując szerokie cięcie obrażenia otrzymają wszyscy, których oręż dosięgnie. Rzecz jasna każda kolejna istota otrzyma ich mniejszą dawkę.

W przypadku walki na dystans, Funcom chwali się, że tutaj nie wystarczy naciśnięcie na ikonkę „strzel”. W Age of Conan sam będziesz musiał naciągnąć cięciwę oraz założyć strzałę. Jakby tego było mało – w grze dostępna będzie walka na wierzchowcach! Z siodła nie tylko będziesz mógł ich razić mieczem czy łukiem, ale także tratować oraz używać lancy. Na deser powiem, że korzystanie z przeszkód terenowych podczas walki to tutaj normalka.

Po przeczytaniu poprzedniego paragrafu gracze lubujący się w postaciach magicznych mogą czuć pewien niedosyt. Niesłusznie! Autorzy opracowali specjalny system do rzucania czarów, zwany „spellweaving”. Polega on na łączeniu podczas stanu podobnego do transu pojedynczych czarów w jeden wielki, który po rzuceniu spowoduje olbrzymie obrażenia. Oczywiście istnieją pewne ograniczenia w używaniu tego systemu. Przyzwanie zbyt dużej ilości czarów oraz wykorzystanie zbyt dużej ilości many może mieć opłakane skutki. Sprowadzi to na ciebie jeden z ubocznych efektów czy też wyszukaną śmierć.


http://gameexe.pl/Age-of-Conan-Hyborian-Adventures-art2089.html

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2008, 13:35 
Cytuj  
Nie widziales go na oczy i piszesz, ze rozwiazane zajebiscie? Przydaloby ci sie troche dystansu do tego co czytasz o grach. Tez z checia uslyszalbym info od kogos ktos przetestowal to dokladnie.


_________________
Χ Ξ Σ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.