MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania początkujących
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468
Strona 39 z 165

Autor:  Sobtainer [ 26 lut 2008, 19:38 ]
Tytuł: 

Właśnie pogadałem ze smuglerem który mnie gdzieś zabrał. Grafika w Tortage ssie przy tym miejscu w którym jestem teraz. Nie no, coraz bardziej mnie ta gra przekonuje.

@Embe
Powiedź mi, jak ustawić grafikę na najlepszą jaka może być? czytam i czytam fora zamknięte dla nas ale coś znaleźć nie mogę, a wspominałeś o tym.

Autor:  konrador [ 26 lut 2008, 19:43 ]
Tytuł: 

Troche sie to kupy nie trzyma, co piszesz Sou... Z takim podejsciem mozemy pozbyc sie calego dzialu, bo w koncu praktycznie wszystko, o czym w tej chwili dyskutujemy moze sie do czasu premiery zmienic. Tak samo jak niektorzy sobie teoretyzowali o grze jedna z dwoch klas, ktorych teraz juz nie ma - byl sens? Wychodzi na to, ze nie. Jest to jakas nie do konca precyzyjna informacja nt. ktorej mozna sobie podebatowac mimo wszystko, co na pewno ma wiecej sensu niz ciagle smucenie o tym czy w screenie X aby na pewno wszystko jest na high, na jakim sprzecie to to jest uruchamiane i zachwycanie sie nad grafika, ktora jest standardem od paru lat.

Autor:  Viracept [ 26 lut 2008, 19:48 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Troche sie to kupy nie trzyma, co piszesz Sou... Z takim podejsciem mozemy pozbyc sie calego dzialu, bo w koncu praktycznie wszystko, o czym w tej chwili dyskutujemy moze sie do czasu premiery zmienic. Tak samo jak niektorzy sobie teoretyzowali o grze jedna z dwoch klas, ktorych teraz juz nie ma - byl sens? Wychodzi na to, ze nie. Jest to jakas nie do konca precyzyjna informacja nt. ktorej mozna sobie podebatowac mimo wszystko, co na pewno ma wiecej sensu niz ciagle smucenie o tym czy w screenie X aby na pewno wszystko jest na high, na jakim sprzecie to to jest uruchamiane i zachwycanie sie nad grafika, ktora jest standardem od paru lat.


Nie lubisz AoC co ? A co do grafy to w żadnym mmorpg jeszcze takiej nie było więc ?

V.

Autor:  konrador [ 26 lut 2008, 20:04 ]
Tytuł: 

Rownie dobra grafika byla/jest w EQ2, Vanguard, tylko zeby o tym wiedziec trzeba wysciubic leb poza WOW choc na chwile. Lubie AOC, przy czym nie jestem fanboiem, ktoremu od MMO-glodu dawno wyschly galki oczne.

Autor:  Teo [ 26 lut 2008, 20:09 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Pwiedź mi, jak ustawić grafikę na najlepszą jaka może być? czytam i czytam fora zamknięte dla nas ale coś znaleźć nie mogę, a wspominałeś o tym.


Duzy plus w ustawieniach video/debug daje odznaczenie "force", nie pamietam pelnej nazwy ale sa dwa kolo siebie, sporo zabawy jest tez z bloom bo masz chyba cztery suwaki co daje kombinacji masakrycznie duzo, oczywiscie trzeba pamietac o restarcie gry bo sporo zmian nie dziala inaczej.
AA nie dziala poprawnie z tego co widze bo roznica miedzy 2x i 16Q jest mie widoczna, nie wiem czy jest to zaimplemetowane do gry narazie, wiec pozostaje wylaczenie tego w grze i wymuszenie w ustawieniach nvidii/ati na sztywno co daje efekt zarabisty.

konrador napisał(a):
Rownie dobra grafika byla/jest w EQ2, Vanguard, tylko zeby o tym wiedziec trzeba wysciubic leb poza WOW choc na chwile. Lubie AOC, przy czym nie jestem fanboiem, ktoremu od MMO-glodu dawno wyschly galki oczne.


Grafa w EQ2 jest gorsza i uzyskanie max dobrego efektu jest nie osiagalne na tym sprzecie na jakim mozna to uzyskac w Conanie, a Vanguard to inna bajka i szkoda nawet porownywac.
Sa tez detale w AoC, ktore maja na celu zmniejszenie wymagan, widac ze ida na kompromisy ale calkiem dobrze im to wychodzi, oby tak robili z innymi grami to nie musilibysmy plakac nad wydajnoscia kompow do EQ2 czy VG.


Temat chyba jest w tech becie, zerkne potem.

Autor:  Viracept [ 26 lut 2008, 20:09 ]
Tytuł: 

EQ2 ? Bez żartów. VG to podrasowana grafa z EQ2. Grałem w obie choć krótko. AoC ma lepszą nawet na screenach.
Dlaczego Konrador w każdym posiadającym odmienne zdanie od Twojego widzisz ograniczonego 15latka z mózgiem przeżartym WoWem ?

V.

Autor:  Aenima [ 26 lut 2008, 20:27 ]
Tytuł: 

niestety nie masz racji VG mial duza lepsza grafe niz eq2, a AOC to nic szczegolne pod wzgledem grafinczym juz pare azajatyckich super produkcji ma lepsza grafe...

Autor:  Sou [ 26 lut 2008, 20:34 ]
Tytuł: 

konrador,

Jednak rozmowa o grafie ktora widac na screenach czy o klasach ktore aktualnie istnieja jest troche na wyzszym poziomie niz pytanie "ile bedzie lvl?" ;] Ta informacja teraz naprawde nie ma znacznia bo tak samo mi jak i tobie i 95% osob tutaj nie robi roznicy czy bedzie 60 czy 80 czy 100.

Tylko czlowiek co takie pytanie plytkie zadaje czym sie moze kierowac? Po cos je zadal nie? Jedyny sensowny powod jest taki ze osoba zadajaca to pytanie uwaza ze ilosc lvli o czyms swiadczy.

To tak jakbym wybieral gre i tak obejrzal screen, poczytal o systemie walki i nagle wyskoczyl z pytaniem "a lvli ile jest"? WTF?!


Co do gray to VG sorry... moze ma grafe fajna ale nie wiem na jakim sprzecie :O U mnie przy 50 fps grafa jest dosc srednia i o wiele gorsza niz w oblivionach, codach,lotro,ddo gdzie w w/w grach mam z 2x wiecej fps...

Co do AoC to mam nadzieje ze jesli ma taka grafe jak VG ( w max detalach czy cos kolo tego ) to nie dziala z ta sama zawrotna predkoscia...;]

Autor:  Mendol [ 26 lut 2008, 20:36 ]
Tytuł: 

100 lvl w aoc? omg

Autor:  konrador [ 26 lut 2008, 20:52 ]
Tytuł: 

Vanguard to zupelnie inny engine niz EQ2. EQ2 nie bazuje na Unreal engine. Jak grales krotko, to pograj dluzej, na maksymalnych ustawieniach.

AOC nie ma lepszej grafiki od w/w, pomimo ze wielu bardzo by tego chcialo. Nie mowie, ze grafika w AOC jest zla - jak na MMORPG jest po prostu ok, nie ma sie czym zachwycac, biorac pod uwage, ze takie same lub BARDZO porownywalne efekty byly osiagalne rok, dwa, trzy lata temu; natomiast jak na gry ogolnie, jest zerowa. I moze w tym konkretnym przypadku wyjatkowo sie myle, bo podstawy logiki wyprowadzily mnie na manowce, ale glownie graczom przyzwyczajonym do czegos bardzo przecietnego przesiadka na lepszy, lecz nie do konca wyrozniajacy sie AOC moze przyprawic o slinotok - moglbym sie pokusic o jakis prosty analogiczny przyklad, ale mysle, ze obedzie sie bez tego.

Ogolnie to ciekawe zjawisko, ze niektorzy obiektywna ocene pewnych aspektow danej gry uwazaja za atak na nia i "nielubienie jej"...

Tylko czlowiek co takie pytanie plytkie zadaje czym sie moze kierowac?

Wydaje mi sie, ze moze to po prostu dawac jakies ogolne wyobrazenie o czasie, jaki bedzie potrzebny, aby dojsc do end-game, co dla niektorych moze byc wazne. Zreszta wszyskto, co jest do powiedzenia na ten temat juz powiedzialem w poprzednim poscie. Wole widziec gdybanie nt. levelkow tutaj, niz coraz to nowe "flames" we Flames.

Autor:  Dirty [ 26 lut 2008, 20:53 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
konrador,

Jednak rozmowa o grafie ktora widac na screenach czy o klasach ktore aktualnie istnieja jest troche na wyzszym poziomie niz pytanie "ile bedzie lvl?" ;] Ta informacja teraz naprawde nie ma znacznia bo tak samo mi jak i tobie i 95% osob tutaj nie robi roznicy czy bedzie 60 czy 80 czy 100.

Tylko czlowiek co takie pytanie plytkie zadaje czym sie moze kierowac? Po cos je zadal nie? Jedyny sensowny powod jest taki ze osoba zadajaca to pytanie uwaza ze ilosc lvli o czyms swiadczy.

To tak jakbym wybieral gre i tak obejrzal screen, poczytal o systemie walki i nagle wyskoczyl z pytaniem "a lvli ile jest"? WTF?!


Co do gray to VG sorry... moze ma grafe fajna ale nie wiem na jakim sprzecie :O U mnie przy 50 fps grafa jest dosc rednia i o wiele gorsza niz w oblivionach, codach,lotro,ddo gdzie w w/w grach mam z 2x wiecej fps...

Co do AoC to mam nadzieje ze jesli ma taka grafe jak VG ( w max detalach czy cos kolo tego ) to nie dziala z ta sama zawrotna predkoscia...;]


Z każdy postem inteligencja twojej wypowiedzi spada logarytmicznie... Człowieku, zadanie pytania "ile jest lvli?" jest czymś złym? Sorry, ale jeżeli widzę, mam 20lvl, to siłą rzeczy zastanawiam się 'ile jeszcze'. Nie no owszem dla takiego no-lajfa jak ty przecież może być niemilitowany lvl.

Ja lubię wiedzieć dokąd zmierzam. Jak wychodzę z domu, to idę do jakiegoś konkretnego celu, a przecież nie wiem czy po drodze będą korki czy może jakiś wypadek. Ale mimo wszystko CHCĘ wiedzieć dokąd zmierzam.

Czy na mmorpg.pl istnieje jakiś punkt regulaminu w którym zabrania się zaspakajania ciekawości w temacie o nazwie, cytuję, 'Pytania i Newsy'? Jeśli tak to przepraszam i sugeruję przenieść dyskusję w inne miejsce.

Autor:  Mendol [ 26 lut 2008, 20:58 ]
Tytuł: 

dla mnie sensowny max level to 50, jakos tak z przyzwyczajenia.
sorry ale lvl100 od razu kojarzy mi sie z koreanskimi produkcjami.
bo naprawde w 50 lvl mozna zmiescic bardzo wiele bez potrzeby pustego podbijania hp.

Autor:  Teo [ 26 lut 2008, 21:20 ]
Tytuł: 

Wiesz ile jest leveli w AO i ze to nie koreanska produkcja ?
Dyskusja o ilosci lvl strasznie glupia zwlaszcza ze nikt nie wie tu ile zajmie zrobienie tego 80lvl, a z tego co wiadomo to ma zajac dwa max trzy tygodnie dla srednio grajacego czlowieka, ale nadal to jest teoretyzowanie.

Autor:  iniside [ 26 lut 2008, 21:25 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
dla mnie sensowny max level to 50, jakos tak z przyzwyczajenia.
sorry ale lvl100 od razu kojarzy mi sie z koreanskimi produkcjami.
bo naprawde w 50 lvl mozna zmiescic bardzo wiele bez potrzeby pustego podbijania hp.

Chyba jestem jeszcze bardziej konserwatywny. Dla mnie rozsadna ilosc to 20. Powyzej tego mozna zdobywac jakies punkty-srunkty, ale nie podbija sie bazowych statystyk :E.
Cytuj:
niestety nie masz racji VG mial duza lepsza grafe niz eq2, a AOC to nic szczegolne pod wzgledem grafinczym juz pare azajatyckich super produkcji ma lepsza grafe...

W ktorym momencie ? Jeśli chodzi o tekstury/modele to nawet moglby sie zgodzic. Jesli chodzi o efekty graficzne takie czary, walenie kogos po lbie to EQ2 jest lata swietlne przed VG.

Autor:  Aenima [ 26 lut 2008, 21:35 ]
Tytuł: 

konrador juz ci odpisal VG to zupelnie nowy engine, i na max detalach wyglada naprawde dobrze. A efekty czarow, tez sa si takie roty czy inne jakies dd daja rade, tzn mi sie podobaja a ostatnia rzecza na jaka patrze wybierajac mmo jest grafa.

Autor:  iniside [ 26 lut 2008, 21:44 ]
Tytuł: 

Wiem na czym jest zbudowany VG (wnioskujac z tego jak dziala domyslam sie tez jak 0o).
Efekty czarów sa biedne. w EQ2, mialy taki hmm rozmach, a w VG wyciaga lape do przodu i jakas kupa efektów czasteczkowych, i jakiej latajace kreski (doslownie). Ot caly czar. Sorry, ale ja lepsze efekty w 3dsmax robiłem, kiedy go uczyłem -;-.

Autor:  Jackhammer [ 26 lut 2008, 21:55 ]
Tytuł: 

i właśnie efekty czarów dobre sa w VG w eq2 trzeba było je wyłanczac bo waliły po oczach - na solo bylo ok, w grupie uszło ale na raidach to porażka nic nie było widac tylko same jakieś latające młotki, listki, chmurki itp.
Ale jak zwykle jednemu sie podoba to innemu tamto.

Autor:  zax [ 26 lut 2008, 21:57 ]
Tytuł: 

Nie wiem dlaczego porównujecie grafę AoC do VG skoro wszyscy wiedzą, że to LOTRO króluje obecnie pod tym względem.

Autor:  iniside [ 26 lut 2008, 22:01 ]
Tytuł: 

Jackhammer napisał(a):
i właśnie efekty czarów dobre sa w VG w eq2 trzeba było je wyłanczac bo waliły po oczach - na solo bylo ok, w grupie uszło ale na raidach to porażka nic nie było widac tylko same jakieś latające młotki, listki, chmurki itp.
Ale jak zwykle jednemu sie podoba to innemu tamto.

Juz kiedys pisalem na forum WHO.
Magia musi wygladac, a nie jakies popierdy tam :D

Autor:  Teo [ 26 lut 2008, 22:37 ]
Tytuł: 

zax napisał(a):
Nie wiem dlaczego porównujecie grafę AoC do VG skoro wszyscy wiedzą, że to LOTRO króluje obecnie pod tym względem.


Dlatego ja porownuje zawsze do LotRO bo najblizej do tej gry, tak jak pisalem podobna wydajnosc i jakosc na plus AoC bo jest bardziej realistyczna.

Strona 39 z 165 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team