MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wybór nieoficjalnego servera PvP i PvE.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29494
Strona 5 z 19

Autor:  Motopompa [ 11 maja 2008, 10:41 ]
Tytuł: 

Hujagan gracie na pve bo tyle u was cienkich pip czy dlatego ze tyle u was cienkich pip?

Autor:  lordyp [ 11 maja 2008, 10:51 ]
Tytuł: 

czyli jak zwykle- prawdziwy gracz to PVP-owiec , a reszta to dzieciarnia i "pipki" - heh szkoda już słów

właśnie dlatego chce zacząć Conana na serwie PVE - poznać grę , jej mechanizmy i możliwości , a potem prawdopodobnie stworzyć postać na serwie PVP , bo do tego czasu wszyscy pro uber PVP-owcy już zakończą grę w Conana :)

Autor:  Mendol [ 11 maja 2008, 10:55 ]
Tytuł: 

nie. czy ktos marudzi, ze czesc ludzi chce grac na pve? nie.
mnie wkurza tylko to pieprzenie i niepoparte zadnymi argumentami teksty "pve jest ble nie ma co tam grac, bla bla, pve jest ok"
jak pisalem, dla jednych pve dla innych pvp.
w aoc jest mozliwosc wyboru i kazdy niech uszanuje zdanie innych.
bez zbednych ozdobnikow.

Autor:  Lil [ 11 maja 2008, 10:56 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
bo do tego czasu wszyscy pro uber PVP-owcy już zakończą grę w Conana :)


tez tak mysle, daje im max 2-3 miesiace i servery FFA PvP opustoszeja na maksa. Zreszta hardcorowi zwolennicy open PvP juz powoli wymiekaja po zobaczeniu wczoraj jak to wyglada. Taki Shadhun juz placze by zrobic zabezpieczenia przed gankowaniem :)
Oni sa tylko odwazni w zergu 40 na 1, ale w AoC nawet tego nie beda mogli zrobic bo jest friendly fire.. a tu potrzeba troche skilla a nie tylko radosnego naparzania.
Glowny argument open PvPowcow przeciwko PvE jest taki ze na PvE nie poznamy 40% gry !!!!! Oj chlopaki.. to ja wam powiem , ze na serverach open PvP nie poznacie 90% contentu bo nawet 1 questa nie zrobisz w calosci :> heh

Autor:  lordyp [ 11 maja 2008, 10:57 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
, dla jednych pve dla innych pvp.
w aoc jest mozliwosc wyboru i kazdy niech uszanuje zdanie innych.
bez zbednych ozdobnikow.


o widzisz - tu masz 100 % rację :)


-> Lil- dlatego właśnie pisałem , że najpierw spokojna gra na PVE i zapoznanie się z grą jako taką i zgadzam się , że nie będą tam robić za dużo questów :D

Autor:  iniside [ 11 maja 2008, 11:59 ]
Tytuł: 

Naprawde. Conan bez hardcore PvP to jak dzewiczyna bez cycków.
Mi sie podobało na Open Beta :>.

Autor:  Pipboy [ 11 maja 2008, 12:06 ]
Tytuł: 

Czym się różni serwer PvP w WoW od serwa PvP w AoC?
Bo ja grałem na serwie PvP i jakoś udało mi się dobić do 50 lvl bez szwanku. Trochę się ginęło, trochę się zabijało, ale czemu w AoC nie będę mógł zrobić ani jednego questa?

Autor:  Jelcyn [ 11 maja 2008, 12:10 ]
Tytuł: 

Hmm, na obu servach [pvp, pve] będą dostępne siege, mini gry, czylictf itd tylko, że będzie się można dodatkowo tłuc wszędzie, a na servie pve tylko w wyznaczonych strefach?

Autor:  Pipboy [ 11 maja 2008, 12:17 ]
Tytuł: 

Nie o to pytałem :).

Autor:  Karati [ 11 maja 2008, 12:47 ]
Tytuł: 

ale nie ma drop gold/itemu/xpa ?

Autor:  rzeznicc [ 11 maja 2008, 12:56 ]
Tytuł: 

Po co grać z/przeciwko innym ludziom, skoro moża pokonać komputer! Tak jak Kasparov pokonał deep blue!

Autor:  Aenima [ 11 maja 2008, 13:42 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A co jest ciekawego w PvE ?


stara cie nie nauczyla ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie?
I nadal nie wiem co tu jest ciekawego w PVP, może dlatego ze devsi ch na tydzien przed startem dali info?

Autor:  Lufanga [ 11 maja 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
I nadal nie wiem co tu jest ciekawego w PVP, może dlatego ze devsi ch na tydzien przed sartem dali info?

sama mechanika PvP - chociazby to

Autor:  Aenima [ 11 maja 2008, 13:47 ]
Tytuł: 

sama mechanika, tzn te oslawione comba? to troche wprowadza skilla do samego pvp, ale AOC jest gra robiona pod pve i pod takim katem bedzie balansowana, czyli przez dlugi czas bedzie mozna oneshootnac pewnie.

Autor:  Lufanga [ 11 maja 2008, 13:55 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
sama mechanika, tzn te oslawione comba? to troche wprowadza skilla do samego pvp, ale AOC jest gra robiona pod pve i pod takim katem bedzie balansowana, czyli przez dlugi czas bedzie mozna oneshootnac pewnie.

pod PvP
siege to sztandar AoC
comba + kolizje + brak stiki targetow
jedyna rzecz jaka moga jeszcze zrobic w dziedzinie combatu mmorpg to typowe fpp
co przy mmo jest raczej niemozliwe
lagi + staty (chociaz to mozna jakos obejsc)

Autor:  iniside [ 11 maja 2008, 13:55 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
iniside napisał(a):
A co jest ciekawego w PvE ?


stara cie nie nauczyla ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie?
I nadal nie wiem co tu jest ciekawego w PVP, może dlatego ze devsi ch na tydzien przed startem dali info?

A dlaczego by nie ? Sam sobie odpowiedz.

Autor:  Teo [ 11 maja 2008, 14:08 ]
Tytuł: 

Aenima, mozna wiele oczekiwac od gier mmo i miec nadzieje ze kiedys wyjdzie cos co spelni nasze oczekiwania, jednak watpie by powstal jakis 'rasowy' mmorpg nastawiony na PvP w wiekszym stopniu jak AoC.

Mozliwe ze oczojebny Aion bedzie mial ciekawsze PvP ale to daleka przyszlosc, War juz jak wiemy idzie w innym kierunku PvP ( zony i instancje z tysiacem ustalen, zasad i wskazywaniem co masz robic w PvP ), reszta projektow to dziwne gry, ktore maja taka sama szanse na sukces jak na zamkniecie przed premiera ( Gods&Heroes ).

Jesli ktos pisze ze lubi PvP i jednoczesnie nie odpowiada mu AoC ( mimo ze beta tylko daje nam namiastke calosci ) to nie mam pojecia o co mu chodzi, moze taka osoba powinna grac tak jak Huragan, czyli "gram pvp kiedy chce na serwerze pve" ? :)

Autor:  Icekk [ 11 maja 2008, 14:13 ]
Tytuł: 

PVP w sobie jest najwazniejsza czescia AoC dla mnie, ale tu chodzi oto ze chce uniknac sytuacji beznadziejnego gankowania na spawnach, co wymusi odemnie posiadanie gildi, ktora bede musial wolac na pomoc za kazdym razem jak jakis debil sie na mnie uwezie. A rywalizacja, w ktorej o zwyciestwie bedzie przewazal skill (e.g. Areny w WoW, Olympiada w L2) kreca mnie najbardziej i mam nadzieje ze w AoC tez sie taki odnosnik z czasem pojawi a nie tylko spam 5 guzikow za kazdym razem jak zobacze kogos z czerwonym napisem nad glowa.

Autor:  Karati [ 11 maja 2008, 14:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
sama mechanika, tzn te oslawione comba? to troche wprowadza skilla do samego pvp, ale AOC jest gra robiona pod pve i pod takim katem bedzie balansowana, czyli przez dlugi czas bedzie mozna oneshootnac pewnie.

:wtf: czemu ciagle sa filmiki, recenzje tworcow itp o pvp a nie pve?? czemu gear pvp bedzie ciezej dostepny od pve?? Bo pve sie w koncu przeje, te same taktyki itp... a co do pvp... to nigdy nie wiesz co zrobi 2 gracz... to wlasnie ten elemety gry w ktorym mozna sie wykazac...

Autor:  Kabraxis [ 11 maja 2008, 14:19 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
A rywalizacja, w ktorej o zwyciestwie bedzie przewazal skill (e.g. Areny w WoW, Olympiada w L2) kreca mnie najbardziej i mam nadzieje ze w AoC tez sie taki odnosnik z czasem pojawi a nie tylko spam 5 guzikow za kazdym razem jak zobacze kogos z czerwonym napisem nad glowa.


Kazdy gra jak lubi tylko ze to co napisales nie jest istota MMORPG bo to samo masz w Diablo 2 (ladder) czy CoD4 czy wlasciwie w kazdej grze ktora ma tryb multiplayer. Nawet w racerach sa ogolnoswiatowe tabele czasow.

Wprowadzenie takich rzeczy zabija gre i zabilo WoW'a sprowadzajac go do farmu punkcikow i itemkow za te punkciki.

No offnce ale jesli grasz dla tego co napisales to nie rozumiem dlaczego grasz w MMORPG zamiast w Quake zawodowo naprzyklad.

I nie bedzie gankowania przy loadingach bo wystarczy 30sekund buff na nietykalnosc po loadingu i problem rozwiazany.

Strona 5 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team