MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pierwsze wrazenia https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603 |
Strona 5 z 64 |
Autor: | ibas [ 18 maja 2008, 17:03 ] |
Tytuł: | |
Wg mnie to źle rozumiecie termin "wersja finalna", myślę że Funcomowi chodzi o to, że jak ktoś chce, to nie będzie musiał instalować nic więcej tylko grać na kliencie z EA ![]() Bo prawdopodobnie wydanie pudełkowe będzie miało wersje 64bitową, lepsze tekstury etc. Bynajmniej EA jest klientem retialowym, a nie jakąś betą, wiec to jak najbardziej jest wersja ostateczna ![]() A gra jest fajna, miło sie gra, dynamiczna ![]() |
Autor: | sola [ 18 maja 2008, 17:16 ] |
Tytuł: | |
Czy mozna jakos scalowac UI? Dodawac nowe bary jeden nad drugin? Czy mzoan jakos zmienic by zamiast tych stzralek bylo cos innego?:D Bo na jaksi filmikach widzialem ze zamiast tego koles mial polokrag i tak kierunki atakow , jak tak to jak to zrobic? |
Autor: | Deshroom [ 18 maja 2008, 17:52 ] |
Tytuł: | |
ibas napisał(a): Wg mnie to źle rozumiecie termin "wersja finalna", myślę że Funcomowi chodzi o to, że jak ktoś chce, to nie będzie musiał instalować nic więcej tylko grać na kliencie z EA mam nadzieje ze właśnie tak jest
![]() @Bloodleaf to co ci powiedzieli moz eoznaczać wszystko. tzn to że bedziesz mógł grać na EA kliencie nie oznacza że pudełkowy nie bedzie np miał wiecej opcji - których nie musisz używac żeby grać. może tez oznaczac że pudło nic nie daje. |
Autor: | Bloodleaf [ 18 maja 2008, 18:10 ] |
Tytuł: | |
Właśnie wysłałem drugiego maila w tej sprawie do FC , zobaczymy . |
Autor: | Artsalah [ 18 maja 2008, 18:17 ] |
Tytuł: | |
Panowie (i panie ![]() Przede wszystkim w sprawach najistotniejszych: Mianowicie fakty o których każdy zainteresowany czytał, czyli: walka, questowanie, świat (czy żyje, czy tylko można o nim powiedzieć, że jest), ''flow'' gry itp. Wiem, informacje o wszystkim są na stronach gry i fanowskich, widziałem tony już filmików. Jednak interesuje mnie porównanie gracza z WoW z pierwszej ręki. Czy udało się uniknąć wad WoWa (farma i przymuszanie do niej itp), czy wręcz przeciwnie, jest jeszcze gorzej. Jak sprawdzają się te ''rewolucyjne rozwiązania" w praktyce. Czy ciągłe maximum uwagi w walce i większe skomplikowanie (dla mnie rewelacja) nie przeszkadza na dłuższą metę ? Czy udało się też złagodzić (kolejna wada WoWa) Item Dependent (masz lepsze itemy = 99% wygranej) czy jest jakiś element skilla/zręczności/umiejętności. Pytań mógłbym jeszcze wyliczać wiele, jednak wiem, że to jeszcze zbyt wcześnie by rzetelnie coś powiedzieć. Mimo wszystko odświeżam ten temat od rana i z niecierpliwością czekam na coś więcej niż 2 zdania, że jest ok ![]() Pozdrawiam ciepło i dziękuje z góry za odpowiedzi. |
Autor: | Eleeist [ 18 maja 2008, 18:20 ] |
Tytuł: | |
Jak ci się chce, to sobie sam napisz... |
Autor: | Artsalah [ 18 maja 2008, 18:25 ] |
Tytuł: | |
Gdybym grał w grę, proszę mi wierzyć, napisał bym. Moja wiedza jednak opiera się wyłącznie na tym co zobaczyłem / przeczytałem na stronach www / youtube. ![]() Pozdrawiam ciepło EDIT: Przepraszam, zapomniałem się przywitać tak w ogóle. Czytam Was już kilka latek, ale chyba dopiero teraz coś mnie tknęło żeby trochę naskrobać (jest okazja). Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ! |
Autor: | Eleeist [ 18 maja 2008, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Poczytaj ten i inne tematy. Uwierz mi. Ja też nie grałem na becie a teraz na EA, a wiem wszystko na bieżąco. Jak się ma sprawa z grafiką, questy, levelowanie, walka, postacie itp. Po prostu złóż sobie w całość wszystkie posty, a będziesz miał taką recenzję, jakiej ci nikt nie napisze. |
Autor: | Artsalah [ 18 maja 2008, 18:34 ] |
Tytuł: | |
Hehehe, takim leniem to ja nie jestem. Przeczytałem większość topików w dziale Age of Conan. Przewierciłem stronę oficjalną i trochę forum. Jednak wszystko co wyczytałem to tak naprawdę albo opinie jeszcze z bety, albo informacje czysto teoretyczne. Wiem jak co wygląda, filmiki widziałem. Jest cudnie, jest super... jednak nadal brakuje mi takiego mieska, czyli porównanie do najpopularniejszego WoWa przez kogoś. No nic, dzięki i za takie info ![]() Pozdrowionka |
Autor: | Bloodleaf [ 19 maja 2008, 07:33 ] |
Tytuł: | |
@Desh dostałem odpowiedź od FC ,pytałem ich o obsługę 64 ogólnie i czy planują poprawę grafy ect w nastepnych patchach na EA kliencie. "We will be releasing several patches over the next few days, however I have no information about a 64 bit client at this time." Pytałem sie gostka wprost czy klient retail ma obsługę 64 , więc wychodzi na to że EA klient będzie wersja finalną. |
Autor: | Deshroom [ 19 maja 2008, 07:42 ] |
Tytuł: | |
Ty chyba nie rozumiesz co ja pisze, miał być dx10 nie ma i prawdopodobnie nie bedzie bo nie ma shaderów 4.0 miało być 64 nie ma dla mnie to zla informacja nie dobra ale rozumiem ze sie cieszysz. Funcom poprostu rezygnuje co chwila w rzeczy które miały być |
Autor: | Greeg [ 19 maja 2008, 07:49 ] |
Tytuł: | |
Artsalah napisał(a): Czy udało się też złagodzić (kolejna wada WoWa) Item Dependent (masz lepsze itemy = 99% wygranej) czy jest jakiś element skilla/zręczności/umiejętności.
Doszedlem do 10 lvl'a i jeszcze ciezko cokolwiek powiedziec, ale: - jak mialem 7 lvl (Conqueror) to zaatakowal mnie 13 lvl hmm Barbarian chyba. Pierwszy wjechal mi w plecy, jak zobaczylem, ze 6 lvl'i wyzszy to sobie pomyslalem: oho, zaraz bede gryzl trawe ![]() Jednak dzieki temu, ze mozna robic uskoki (dwa razy nacisnac na klawisz kierunku: WSAD), udalo mi sie uniknac jego combosow i szybko walka zmienila sie w taka, ze stalismy naprzeciwko siebie. Ona robil wow'owe mashing button, ja robilem uskoki i raz na jakis czas wykonywalem combo. Koniec koncow, roznica byla 6 lvl'i, gostek mnie zabil, ale zjechalem mu ponad 80 % zycia. Walka melee vs melee wg mnie bedzie bardzo dobra, natomiast melee vs caster sam jestem ciekaw. Wydaje sie, ze bdb pomyslem jest stamina. Nie bedzie mozna bez konca gonic / uciekac, blokowac / parowac. Mi sie ogolnie podoba walka bo wyglada jak walka gladiatorow - troche pozycyjna (jak sie ludzie naucza walczyc) i troche na zasadzie kto kogo przechytrzy, a nie kto wcisnie wiecej buttonow, kto komu wskoczy na plecy. Wydaje mi sie, ze przy umiejetnym bazowaniu na unikach, parowaniu mozna sobie wypracowac calkiem niezla taktyke - i nie bedzie trzeba sie zaklikac na smierc poprzez uzywanie kolejnych kombosow. |
Autor: | iniside [ 19 maja 2008, 08:13 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): Ty chyba nie rozumiesz co ja pisze,
miał być dx10 nie ma i prawdopodobnie nie bedzie bo nie ma shaderów 4.0 miało być 64 nie ma dla mnie to zla informacja nie dobra ale rozumiem ze sie cieszysz. Funcom poprostu rezygnuje co chwila w rzeczy które miały być To chyba logiczne ze nie ma SM4.0 skoro nie ma DirectX 10... Skoro wersja EA, nie tego zaimplementowane, to nie ma tego do wyboru wiec wtf ? |
Autor: | Krawata [ 19 maja 2008, 08:17 ] |
Tytuł: | |
Mam 16 lvl bear shammiego i rzeczą która najbardziej przeszkadza mi w grze jest przyzwyczajenie do wowa ![]() System combosów jest fajny ale trzeba się przestawić (zwłaszcza jak nie gralo się w bete). Nie za bardzo przejrzyste jest relacjonowanie walki, a czat box to porażka. Niezbyt płynnie rozmawia się z członkami grupy (w wowie idzie to instynktownie), poza tym masz go ciągle spamowanego przez własne interakcje z otoczeniem. Suma sumarum czuję się trochę jak zaczynałem grać w Lotro, bo wszystko jest tu inne od starych dobrych przyzwyczajen (a przyzwyczajeń ludzie nie lubią zmieniać najbardziej - przynajmniej w moim wieku), ale od razu czuć miodność której Lotro brakowało (moim zdaniem - a próbowałem zacząć grać ze 4 razy). Ogólnie dobry start (w porównaniu ze startem wowa gdzie nie można było robić postaci) serwery stały przez cały dzień po uruchomieniu (grałem około 10 godziń - wieczór -> wieczór). Jeśli gracze nie spauzują i będzie do FC szło dość kasy to gra się będzie fajnie rozwijała. Krawat PS. I przez cały czas grania spotkałem chyba tylko jednego leetkidda więc za to gra otrzymuje z automatu duży plus. |
Autor: | Bloodleaf [ 19 maja 2008, 08:18 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): Ty chyba nie rozumiesz co ja pisze,
miał być dx10 nie ma i prawdopodobnie nie bedzie bo nie ma shaderów 4.0 miało być 64 nie ma dla mnie to zla informacja nie dobra ale rozumiem ze sie cieszysz. Funcom poprostu rezygnuje co chwila w rzeczy które miały być Desh nie ciesze sie , specjalnie jakiś czas temu kupowałem sprzęt z myślą o AoC i 64 bitach więc też czuję sie "nie teges" mi zależało tylko na tym aby można było po 23ecim grac na EA kliencie i w tym czasie załatwić retaila co jak widać mija sie z celem ... ![]() |
Autor: | fersten [ 19 maja 2008, 08:27 ] |
Tytuł: | |
noto lipa mam 4gb ramu a gra ich nawet nie zobaczy ehhh |
Autor: | Bloodleaf [ 19 maja 2008, 08:38 ] |
Tytuł: | |
Nie ma co panikować myślę że FC po prostu doda obsługę 64bit w którymś tam patchu....tak myślę w każdym bądź razie.. |
Autor: | FiRe-S4ndM4n [ 19 maja 2008, 09:18 ] |
Tytuł: | |
gierka jest spoko , jedynie UI ssie pale do wymiany wlasciwie wszystko, od chata przez guild roster, groupe na minimapie przez bary ect mysle ze kwestia wypuszczenia przez funcom dokumentacji i ludzie sami zrobia fajne UI |
Autor: | rashiell [ 19 maja 2008, 09:20 ] |
Tytuł: | |
Niby będzie można używać modów tak więc jedynie co możemy w tej chwili zrobić to czekać. Fakt , to najbrzydsze UI jakie kiedykolwiek widziałem. |
Autor: | Artsalah [ 19 maja 2008, 09:44 ] |
Tytuł: | |
Dziękuje bardzo Greeg i Krawata, właśnie o takie informacje mi chodziło. Jeny, przyznam się, że po tym co pisze Greeg jeszcze bardziej się ''nakręciłem'' ![]() ![]() Z UI bym się nie przejmował, pamiętam jeszcze w początkach wowa druid nie miał połowy ikonek (w becie miał 4 na krzyż). Teraz zaś, proponuje wyłączyć wszystkie dodatkowe pluginy UI i spróbować grać. Nie zapominajmy też, że sam blizz pod presją pododawał mnóstwo rzeczy (zakładki, scroll combat text , castbar przeciwnika itp). |
Strona 5 z 64 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |