MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FUCK FUNCOM :(
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29662
Strona 5 z 10

Autor:  Ashton [ 23 maja 2008, 07:29 ]
Tytuł: 

A jaki jest efekt tego placzu ? Chyba nikt nie zapomnial okresu gdzie pvp w mmo bylo wlasciwie martwe :(



edit: co do braku planu odnosnie pvp devsow.. imo podeszli do tego ostroznie, pewnie chcieli by bylo pvp, ale niechcieli zniechecic graczy... to jak przepelnione zostaly serwery pvp moze ich zachecic do rozwoju tego trybu rozgrywki :)

Autor:  konrador [ 23 maja 2008, 07:48 ]
Tytuł: 

Compton, daruj sobie takie zalosne porownania. Jak nie masz nic do powiedzenia, to po prostu nie mow nic.

Ashton, devsi do tematu PVP podeszli srako nijako. Nie mieli na to koncepcji, nie wiedzieli co z tym zrobic, nie bylo czasu, bo trzeba bylo ladnie wymodelowac cycki, wiec zostawili tak jak jest, zeby potem dopracowac i ewentualnie wprowadzic odpowiednie zmiany bazujace na opiniach graczy.

Autor:  Compton [ 23 maja 2008, 08:12 ]
Tytuł: 

@UP

No i co Cię tak niby oburzyło ? To, że nazwałem ich po imieniu?

A może i Ty konrador jesteś jednym z nich? :lol:

Autor:  lukaszn [ 23 maja 2008, 08:18 ]
Tytuł: 

to ja jako pve whore :oops: dodam whine od siebi . fix teh damn epic dungeons kthxbai :P

Autor:  Glazer [ 23 maja 2008, 08:21 ]
Tytuł: 

@konrador, @atvries

Napisałem tylko dlaczego ludzie wybierają serwy PVP, a później wk...ją się na gankerów i nie zaakceptują sytuacji lootowania gracza (w grach nastawionych na masową sprzedaż i subskrypcję). W odpowiedzi piszesz, że powinienem grać na PvE. Oczywiście zupełnie nie odnosząc się do meritum.
Czy ja napisałem, że nie odpowiada mi idea pvp - NIE. Przyjmuję do wiadomości, że mogę zostać zabity w każdej chwili przez kogokolwiek, ale nie przyjmuję opcji swobodnego gankowania w sytuacji kiedy miałoby dochodzić do lootowania playera (bo tego dotyczyła dyskusja, do której się włączyłem).
Nie wiem, czy można jaśniej wytłumaczyć co miałem na myśli.

Kolejna sprawa. IMO powinien istnieć trzeci typ serverów - hardcore pvp ze stratą za śmierć. Myślę, że liczba takich serwów procentowo nie przekroczyłaby serwów typu RP, ale zadowoliłaby tych, którzy chcą ostrego PvP.

PS.
Posuwając się do ekstremum można dojść w końcu do założenia, że na PvP ginąc w dowolonej sytuacji powinieneś tracić postać i rollować nową. Twój sprzęt i złoto powinien zabrać ten, kto Cię ubił, zwłoki powieszone na najblizszej gałęzi, a nick zbanowany. To dopiero byłby realizm i hardcore.

Autor:  Mendol [ 23 maja 2008, 08:22 ]
Tytuł: 

compton masz jakis problem z samym soba czy niemile wspomnienia z dziecinstwa?
boli cie ze kazdy cie zabija bo nie potrafisz grac? idz na server pve tam cie nikt palcem nie tknie.

Autor:  iniside [ 23 maja 2008, 08:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
miałoby dochodzić do lootowania playera (bo tego dotyczyła dyskusja, do której się włączyłem).

Dlatego konrador proboje ci powiedziec zebys poszedl na PvE.

Autor:  Glazer [ 23 maja 2008, 08:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
miałoby dochodzić do lootowania playera (bo tego dotyczyła dyskusja, do której się włączyłem).

Dlatego konrador proboje ci powiedziec zebys poszedl na PvE.


Ale ja chętnie gram na PvP i akceptuję warunki tam panujące. Jeśli doszedłby do tego loot z gracza, to rozważyłbym przejście na PvE. Jednocześnie próbuję wykazać powody dla których IMO nastąpiłaby masowa emigracja z servów PVP+player loot. Tak trudno to zrozumieć?

Autor:  Compton [ 23 maja 2008, 08:45 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ompton masz jakis problem z samym soba czy niemile wspomnienia z dziecinstwa?
boli cie ze kazdy cie zabija bo nie potrafisz grac? idz na server pve tam cie nikt palcem nie tknie.


Nie no mnie to nie boli :P Ja tylko zgadzam się z Ashtonem i Glazerem :)

A dzieciństwo miałem nad wyraz dobre, nie narzekam ale skoro o tym wspomniałeś Twoje musiało być znacznie cięższe.

Wracając do AoC, najbardziej pociąga mnie walka o miasta :)

Autor:  konrador [ 23 maja 2008, 08:55 ]
Tytuł: 

No i co Cię tak niby oburzyło ?

Nic mnie nie oburzylo. Zwracam tylko uwage grzecznie, zebys nie prowokowal tego typu sytuacji. Jak chcesz pokazac, ze jestes lepsza kategoria gracza, to pokaz to in-game, bo na forum warrioring obawiam sie, ze bylbys za mietki. Zreszta to nie jest na to miejsce.

Czy ja napisałem, że nie odpowiada mi idea pvp - NIE.

Odpowiada ci idea ograniczonego, w pelni consensual sielankowego PVP, ktore sa w stanie ci zapewnic serwery PVE. Polecam.

Nie interesuje mnie zmniejszenie sie populacji na serwerach PVP. Ludzie, ktorym loot nie odpowiada pojda na serwery PVE, bo tam tez maja PVP i to w takiej formie, w jakiej bedzie ich satysfakcjonowalo. Wole grac z 500 osobami, ktore akceptuja normalnie funkcjonujace PVP, niz z 5000 osob, ktore lubia bawic sie w odsylanie do respawnow, ktore na dluzsza mete do niczego nie prowadzi. Open PVP -NIC- nie daje. Za mini-gierki dostaje sie dostep do siege. Jak myslisz - co sie stanie w momencie, gdy wszyscy osiagna ostatni poziom doswiadczenia? Beda biegac po swiecie i szukac kogos, kogo mogliby odeslac do spawnpointa? Nie, stanie sie to samo co w WOW - 99% calego PVP zamknie sie w instancjonowanych arenkach i wtedy juz bedzie wszystkim wszystko jedno czy graja na serwerze PVE, czy na serwerze PVP.

Autor:  artvries [ 23 maja 2008, 09:34 ]
Tytuł: 

nic tylko mu polac, dobrze prawi :) konrador ujal to nad czym boleja dzisiejsze servery pvp, one praktycznie niczym sie nie roznia od pve poza literka na koncu i tym ze na pvp nie trzeba zaakceptowac walki z innym playerem :) tak uogolniajac :) Wedlug mnie gra sporo prezentuje pozytywow i jest ich napewno wiecej niz minusow, ale zobaczymy jak sie bedzie rozwijac :) a to w duzej czesci niestety zalezy od graczy. Funcom chce na tym zarobic i bedzie sluchal placzow, niestety ;/ Idealnym rozwiazanie bylby tak jak glazor napisales, dodatkowy server z open pvp open lootem etc. ale raczej go nigdy nie zobaczymy :)
pzdr

Autor:  Fapuse [ 23 maja 2008, 09:42 ]
Tytuł: 

Wszyscy jestescie glupi a Glazer ma racje, dziekuje ;)

Autor:  Yorkel [ 23 maja 2008, 10:28 ]
Tytuł: 

tak w sumie czytam was juz anonimowo od dłuższego czasu :)
i to moj pierwszy post tutaj wiec - witam

od siebie w dyskusji chciałem tylko dodać ze IMHO najlepiej rozwiązanym systemem PVP z mmo w ktore grałem (w UO niestety nie mialem przyjemnosci) jest EVE - cześć z was pewnie gra, część słyszała...
Jesst na jednym serverze high-sec (mozna to nazwac cześcią servera PvE)
i jest low-sec i 0.0 (open PvP +loot)
sprawa prosta. chcesz do low-sec? zorganizuj się, z grupą ludzi, tak zeby być tam bezpiecznym. komu nie pasi tracenie lootu w pvp siedzi w high-sec.
Więc w sumie podzielam zdanie niektórych tutaj ludzi ze PVP to PVP a nie piknik.

ps :) nie piszę tutaj bez powodu - z końcem miesiąca kupuję AoC
pozdrawiam
Yorkel

Autor:  Aenima [ 23 maja 2008, 10:35 ]
Tytuł: 

taa, tylko ze i w high secu mozna stracic troche siana.

Autor:  iniside [ 23 maja 2008, 10:39 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
taa, tylko ze i w high secu mozna stracic troche siana.

Tym lepiej.
NO ale jak ktos jest glupi i frachtem na autopilocie lata, to jego problem..

Autor:  Aldatha [ 23 maja 2008, 10:42 ]
Tytuł: 

szkoda slow Kon , ja myślę ze subskrybentów AoC zgarnie całkiem sporo , niemniej będą to w 95% dungeon raiders , którzy chcą poklepać mobiki w ładniejszej grafice , niestety to moze być krótkotrwale bo to co sie sprawdza niejako w grach Single Player (kolejne cyferki i ładniejsza grafika ) niekoniecznie sprawdza sie w mmo (VG-trumna ) , tak naprawdę graficzne wodotryski są na dalszym planie liczą się możliwości dane graczowi , im mniej ograniczeń tym lepiej , ciekawy craft , guild content to tez jest wolność gracza nie tylko pvp .

wanna be pvpersi a takich jest pewnie masa w AoC , niestety lobbują crippled pvp rulesety , gracze ktorzy lubia prawdziwe pvp niestety nigdy nie zdobeda na tyle liczacej sie grupy zeby przepchac swoje racje , que pena :(

Autor:  Ferago [ 23 maja 2008, 10:46 ]
Tytuł: 

artvries napisał(a):
Funcom chce na tym zarobic i bedzie sluchal placzow, niestety ;/


Tak zepsuli WoWa...

Autor:  Aenima [ 23 maja 2008, 10:47 ]
Tytuł: 

Widzisz Alda to jest najgorsze. Czy ja laze po forum i placze jak ma wygladac rulset na pve?
A te pizdy przychodza tu i pisza ze chca grac na open pvp ( bo mozna przed kumplami zaszpanowac) ale tak naprawde najlepiej jak by ich nikt nie gankowal...
a jak z gankuje to wystarczjaca "kara" jest odeslanie do rez pointa.

Autor:  Mendol [ 23 maja 2008, 10:53 ]
Tytuł: 

no ok ale z drugiej strony siedzenie i plakanie nic nie zmienia.
imo trzeba brac to co daja i czekac na mo czy dfo.
aoc jest calkiem fajna zabawa i odskocznia od innych ugrzecznonych plastikowych produkcji, a i fun z pvp jest.
ruszac dupy i grac.

Autor:  Eleeist [ 23 maja 2008, 10:57 ]
Tytuł: 

Ja już mam 11 level. Super się gra.

Strona 5 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team