MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP Gear leak ! :>
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29995
Strona 5 z 8

Autor:  Arturnik [ 15 cze 2008, 17:03 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
Mendol napisał(a):
no tak bo faktycznie zeby rozpoczal sie konflikt to ktos musi cos stracic.
najlepiej xp bo to najbardziej boli.


Nietrafiona ironia bo tak własnie było. I raczej nie chodziło o tą stratę xp a raczej o sam fakt zabicia kogoś z innego klanu. To powodowało akcje odwetową i bardzo często prowadziło do wypowiedzenia wojny. No i warto pamiętać, że level w L2 to się bije naprawdę wolno i takich kilka dętek w ciagu dnia to naprawdę boli.

Nie lepiej po prostu dac loot golda i/lub dobra ilosc exp zalezna od levelu zabitej postaci?

Autor:  Mendol [ 15 cze 2008, 17:21 ]
Tytuł: 

lepiej. ale niektorym nie wytlumaczysz.
ze skoro jest to takie zajebiste to moga zawsze sobie grac w L2.
a czesc z nas w aoc chce zobaczyc inne rozwiazania niz te, ktore juz sa.
bo skoro nie gramy w L2 tzn ze cos nam nie pasuje :-)

Autor:  Teo [ 15 cze 2008, 17:41 ]
Tytuł: 

Przy tej calej dyskusji zapominacie o jednej istotnej rzeczy, jest to gra nastawiona na mass pvp ( mimo ze gowno z tego jest aktualnie ) i porownywanie do L2 gdzie pvp to solo PK lub innych gier z podobnym systemem jest bledem.
Od poczatku bylo wiadomo ze AoC stawia na system kingship i powiazanie tego z pvp, czyli sojusze i polityka miedzy nimi jest nr1, efektem tego jest wlasnie pvp i fakt ze beda kary za zabijanie niskich lvl ma sie nijak do tego bo tworzenie sojuszy i cala polityka miedzy nimi nie jest nastawiona na gank low lvl graczy.

Nie sugerujcie sie startujacymi serwerami gdzie procent graczy low lvl jest bardzo duzy, pomyslcie chwile czy celem calej tej mechaniki zwiazanej z pvp sa levelujacy gracze czy endgame ?
Jak ta sytuacja bedzie wygladal w momencie jak na serwerze bedzie 90% 80lvl ?
Czy wtedy istone bedzie co sie dzieje jak zabije gracza na 50lvl ?

Zamiast cieszyc sie ze powstaje gra, ktora zrywa ze standartami WoW to marudzicie, raz chce loot, raz nie, raz chce byc zabijany, raz nie, zdecydujcie sie poprostu czy chcecie pvp w takiej formie jak nam oferuje gra czy nie, jednak obawiam sie ze nie ma planowanej gry na to dziesieciolecie, ktora moze miec cos lepszego w pvp niz AoC.

Autor:  Lokken [ 15 cze 2008, 17:45 ]
Tytuł: 

Lol przecież napisałem, że "wiele złego można powiedzieć o L2". Wiele rzeczy jest tam do dupy ale system PvP oraz siege według mnie są bardzo dobre. I tyle. A jeśli proponujecie loot golda i startę expa przy dętce od PvP bez żadnych zabezpieczeń to to dopiero będzie zachętą do nadużyć. A kase to można będzie wysłać komuś i latać z kilkoma miedziakami, więc z lootu dupa.

embe napisał(a):
Przy tej calej dyskusji zapominacie o jednej istotnej rzeczy, jest to gra nastawiona na mass pvp ( mimo ze gowno z tego jest aktualnie ) i porownywanie do L2 gdzie pvp to solo PK lub innych gier z podobnym systemem jest bledem.


A grałeś w L2 ? Solo PvP ? Bez jaj. End game to zawsze conajmniej party vs party czyli min 18 luda. A siege to czasem 200 luda i więcej.

AoC z 48vs48 miernie wygląda.

Autor:  konrador [ 15 cze 2008, 17:56 ]
Tytuł: 

To powodowało akcje odwetową i bardzo często prowadziło do wypowiedzenia wojny.

No i wlasnie o to chodzi - zeby byly jakies konsekwencje zabijania innych graczy. Zeby to mialo jakis sens. Bo w tej chwili jest to tylko drobna przeszkadzajka i nic tak naprawde nie zmienia. Konsekwencji, nagrod, kar nie ma zadnych, wiec po co maja tworzyc sie konflikty? Po co akcje odwetowe, skoro czesto nawet sami gracze prosza o to, zeby ich zabic, bo smierc jest mniej bolesna (w zasadzie to nie jest wcale) od biegniecia przez 5 minut do wyjscia z zone'y.

Wprowadzenie czegos takiego penalizuje tylko i wylacznie osoby wszczynajace konflikt, ograniczajac jakikolwiek konflikt i world PVP do minimum. Gracze bawiacy sie w PK nie zyskuja nic, a maja do stracenia bardzo wiele. Zastanawia mnie jak zostanie rozwiazana kwestia dropu tych itemow, bo ja jestem za dropem - oczywiscie, ale wszystko w granicach rozsadku. W chwili obecnej wiekszosc itemow pochodzi z questow i bedzie troche niefajnie, gdy osoba z czerwonym nickiem po odebraniu nowego itemka, ktory ma zastapic ten sprzed dwudziestu levelkow go straci i nie bedzie mogla w zaden sposob zdobyc podobnego. Carebears plakali na sama mysl o mozliwosci utraty wyfarmowanego itemka, ktory co prawda z trudem, ale mozna odzyskac. W przypadku tego systemu widac bedzie opcja nieodwracalnej utraty przedmiotu.

Ludzie, ktorzy beda chcieli griefowac, beda to robic. Wystarczy, ze ubiora sie w szmaty i pojda do zone'y dla newbiesow, bijac ich bez konca, a jesli zgina z reki gracza na rownym poziomie, to kupia sobie kolejny smiec za 1s, zeby przykryc goly kawalek dupy i kontynuowac rzez niewiniatek, tym razem w innej instnacji tej samej zone'y. Takie rozwiazanie polaczone z potrzeba trzepania pukcikow na PVP gear w mini arenkach zniecheca do uczestniczenia w jakimkolwiek world PVP.

sojusze i polityka miedzy nimi jest nr1

Ty wiesz co to jest polityka na serwerze PVP w ogole? Jakie sojusze? W jakim celu? (poza jak najszybszym przerobieniem contentu 1-80) Wspolnego farmienia punktow na arenach w celu uzyskania mozliwosci zaatakowania danej gildii?

Zamiast cieszyc sie ze powstaje gra, ktora zrywa ze standartami WoW

O czym ty znowu mowisz, embe?... Wszystkie zmiany zapowiedziane w tym updatecie prowadza nas prosta sciezka w miejsce, w ktorym znajduje sie WOW i tylko slepiec, ew. ktos zaslepiony nienawiscia do innej gry nie bedzie w stanie tego zauwazyc. Arenki, farmienie punkcikow na lepszy gear, rankingi i farmienie punkcikow, zeby brac udzial w epic siege'ach. To jest zrywanie ze standardami WOW? Obudz sie.

Autor:  exodus [ 15 cze 2008, 18:20 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ja nie rozumiem tylko podejscia funcomu.
maja przeciez forum gdzie faktycznie jest dosc duzo sporow o to jak powinno wygladac pvp, ale jednak ludzie daja do zrozumienia ze ffa jest ok i jest potrzebne w tej grze.
tak jak nie jest dla mnie zrozumiale dlaczego gold ma wypadac tylko z reda?
ok, jak zabije kogos 10lvl nizej nie powinno nic wyleciec, powinienem dostac red flage bla bla.
ale jak zabije kolesia o 2 levele wyzej ode mnie to powiniem dostac za to cos.
tak czy siak chyba trzeba pogodzic sie z tym ze funcom leci na kase i wprowadza rozwiazania ktore odpowiadaja wszystkim, ktorzy popelnili blad przy wyborze servera a teraz placza.


Mam wrazenie ze marudzisz dla samego faktu. Zgadzam sie ze powinno byc tak jak napisales, natomiast takie zmiany lepsze niz zadne.
Konrador imo poniosla cie troche fantazja, ty piszesz o PK a funcom chce uderzyc w grieferow.

Odnosnie killowania lowbies nago to mysle ze jedynym problemem jest uniemozliwienie idlowania redowi, bo sytuacja gdzie mietek zabija 600 newbow i potem radosnie stoi sobie w miescie/instancji/w hide i czeka az mu red zejdzie mija sie z celem.
Szkoda troche ze bycie redem nie daje jakichs nowych mozliwosci ale w sumie to ma byc kara a nie czesc gameplay.

Autor:  Lukas24MwO [ 15 cze 2008, 18:39 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
Szkoda troche ze bycie redem nie daje jakichs nowych mozliwosci ale w sumie to ma byc kara a nie czesc gameplay.


Tu masz rację. Bycie redem powinno oznaczac, ze się jest jakim narwanym berserkerem ^^ i powinno się miec jakis specialny wygląd, jakis buff do ataku albo jakis skill dodatkowy... Pozyjemy zobaczymy.

Autor:  Mendol [ 15 cze 2008, 19:16 ]
Tytuł: 

Kon sojusze zawsze sie przydaja. gorzej jak zawieraja je 2 czy 3 najwieksze gildie w celu chronienia sobie dupy. ale i tak zawsze mozna im dokopac.
a sojusze musza byc w grze opartej na jakims tam wiekszym pvp.

Autor:  konrador [ 15 cze 2008, 19:28 ]
Tytuł: 

Konrador imo poniosla cie troche fantazja, ty piszesz o PK a funcom chce uderzyc w grieferow.

Jak to fantazja? Rozwin, bo nie widze tego jakos. Mowie o normalnych, prostych rozwiazaniach i sposobach, w jakie bedzie mozna exploitowa ich super system. Szkoda, ze ich w ten sposob nie "ponosi fantazja" i uderza, ale kula w plot.

Autor:  exodus [ 15 cze 2008, 20:10 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Gracze bawiacy sie w PK nie zyskuja nic, a maja do stracenia bardzo wiele.


Te zmiany nie powinny wplynac na normalne pvp.

Autor:  montezuma [ 15 cze 2008, 20:50 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Przy tej calej dyskusji zapominacie o jednej istotnej rzeczy, jest to gra nastawiona na mass pvp ( mimo ze gowno z tego jest aktualnie ) i porownywanie do L2 gdzie pvp to solo PK lub innych gier z podobnym systemem jest bledem.


prosze sie nie wypowiadac o L2 jezeli nie grales.

Autor:  konrador [ 15 cze 2008, 21:10 ]
Tytuł: 

Te zmiany nie powinny wplynac na normalne pvp.

A twierdzisz tak na jakiej podstawie? Zmiany PVP powinny wplynac w jakis sposob na PVP - o to chyba ogolnie chodzi w zmianach, zeby cos zmienialy. Ponadto powinny wplynac na PVP w sposob pozytywny, nie negatywny. O to chodzilo wszystkim graczom widzacym dalej niz swoj nos - zeby ew. wprowadzone zmiany PVP rozwijaly, a nie zwijaly, world PVP, ktorego graczom brak. Popierdolkowate arenki sa juz w innej grze i tego ludzie maja dosyc.[/u]

Autor:  Shadhun [ 15 cze 2008, 21:19 ]
Tytuł: 

Perły przed wieprze Kon ;)

Autor:  exodus [ 16 cze 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Te zmiany nie powinny wplynac na normalne pvp.

A twierdzisz tak na jakiej podstawie? Zmiany PVP powinny wplynac w jakis sposob na PVP - o to chyba ogolnie chodzi w zmianach, zeby cos zmienialy. Ponadto powinny wplynac na PVP w sposob pozytywny, nie negatywny. O to chodzilo wszystkim graczom widzacym dalej niz swoj nos - zeby ew. wprowadzone zmiany PVP rozwijaly, a nie zwijaly, world PVP, ktorego graczom brak. Popierdolkowate arenki sa juz w innej grze i tego ludzie maja dosyc.[/u]


Zle mnie zrozumiales, chcialem napisac ze te zmiany nie wplyna na graczy ktorzy nie griefuja namietnie.

Autor:  Oyci3C [ 16 cze 2008, 23:37 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
konrador napisał(a):
Te zmiany nie powinny wplynac na normalne pvp.

A twierdzisz tak na jakiej podstawie? Zmiany PVP powinny wplynac w jakis sposob na PVP - o to chyba ogolnie chodzi w zmianach, zeby cos zmienialy. Ponadto powinny wplynac na PVP w sposob pozytywny, nie negatywny. O to chodzilo wszystkim graczom widzacym dalej niz swoj nos - zeby ew. wprowadzone zmiany PVP rozwijaly, a nie zwijaly, world PVP, ktorego graczom brak. Popierdolkowate arenki sa juz w innej grze i tego ludzie maja dosyc.[/u]


Zle mnie zrozumiales, chcialem napisac ze te zmiany nie wplyna na graczy ktorzy nie griefuja namietnie.


Czy Ty wiesz co to *griefing*? Bo ktos tu chyba myli pojecia.

Autor:  Dae [ 17 cze 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

Podczepie sie pod ten temat. Ostatnio dużo czytam o PvP w AoC i powiem szczerze co raz bardziej mnie to odpycha.

A więc FunCom wpadł na pomysł:

"Fruthermore, Magic, Attack, Defense, and Resist ratings do not apply in PvP at all, to provide a more even playing field for all players of all level ranges."

Znaczy tyle, że jako guardian latając w PvP równie dobrze mógłbym latać w clotach, moje full plate kompletnie nic nie znaczy w PvP.... W PvP zatem liczą się tylko ile HP/STA masz, i ew +dmg mele/spell

Nie widze również sensu zdobywania PvP gearu dla soldier classy. 4 str = 0.1 dps, mam rękawice które dają mi 2.7 dmg do 1h edged wep. Co równa się 108 STR!!! Tak więc tą statystykę można też do kosza wrzucić.

Reasumując w PvP liczą się:

pircing/slashing/crushing/poison in.- i tu można znaleść ligh armor z podobnymi, więc nie ma sensu latać w medium/heavy

+spell/mele dmg

+fatality chance

+HP/STA

Uważam to za próbę tworzenia sztucznego balansu, póki to obowiązuje nie mam zamiaru interesować się PvP a jeśli PvE też okaże się porazka kończe z AoC....

Autor:  Aenima [ 17 cze 2008, 09:21 ]
Tytuł: 

też okarze się porazka kończe z AoC....

nie okaże się tylko okazało się,

Autor:  Robus [ 17 cze 2008, 09:35 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):

A więc FunCom wpadł na pomysł:

"Fruthermore, Magic, Attack, Defense, and Resist ratings do not apply in PvP at all, to provide a more even playing field for all players of all level ranges."

Znaczy tyle, że jako guardian latając w PvP równie dobrze mógłbym latać w clotach, moje full plate kompletnie nic nie znaczy w PvP.... W PvP zatem liczą się tylko ile HP/STA masz, i ew +dmg mele/spell


znaczy to tyle ze nie masz pojecia jak dziala mechanika gry i w aoc i w wowie ;P

usuniecie magic rezistow w pvp jest genialnym posunieciem, oznacza to tyle, ze w kazdego twoje spele beda wlazic tak samo i nie bedzie rezist tankow w pvp tak jak ma to miejsce w wowie (np max shadow rez moze rozpykac ubranego po zeby locka, nawet jak ten od rezistow bedzie kaleczyl)

twoj ciezki armor dalej dziala jak dzialal, czyli daje ci wszelkie bonusy przeciwko walce wrecz, w koncu do tego sluzy armor

Autor:  Dae [ 17 cze 2008, 09:57 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
twoj ciezki armor dalej dziala jak dzialal, czyli daje ci wszelkie bonusy przeciwko walce wrecz, w koncu do tego sluzy armor


No więc mylisz się kolego, mój full plate armor kompletnie nie ma znaczenia dla przykładu:

Jesteś barbem robisz slashing dmg, ubieram light armor z +20 def rating +1 % slashing inv. walisz mnie za 500 dmg a mob też za 500, ubieram full plate z +200 def rating i +1% slashing inv. walisz mnie nadal za 500 dmg a mob za 50. Widzisz róznice? Dlamnie to jest broken!!!!! A co do resistów na magic to ich brak powduje, że taki ToS wyjebie mi za 3k a ja mu oddam za 400 critem z overreach....

Autor:  Viracept [ 17 cze 2008, 10:07 ]
Tytuł: 

Hahahah jeśli gildia posiada BK to nie może atakować innego BK....no po prostu wielkie lol. Inaczej nie można tego nazwać.

V.

Strona 5 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team