MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - zapisy na betę
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=24183
Strona 42 z 50

Autor:  Dae [ 2 kwi 2008, 08:51 ]
Tytuł: 

hmm w końcu to beta więc mnie cieszy, że cały czas coś tam patchuja i poprawiają, a bugów na premierze nie da się uniknąć.

Autor:  Lufanga [ 2 kwi 2008, 09:28 ]
Tytuł: 

Dae napisał(a):
hmm w końcu to beta więc mnie cieszy, że cały czas coś tam patchuja i poprawiają, a bugów na premierze nie da się uniknąć.

dokladnie

zapominacie widze ze nie jest to koreanska darmowka a beta testy
prawo do narzekania bedziecie mieli 20 maja - jesli zakupicie retaila

Autor:  Mendol [ 2 kwi 2008, 09:35 ]
Tytuł: 

prawo do narzekania mamy zawsze.
a jak uda im sie fixnac te bugi, ktore widzimy chociazby teraz to dam im medal z ziemniaka.
ta gra to na maxa easy mode :-)
ciekawe czy w pvp sa interrupty?

Autor:  Lufanga [ 2 kwi 2008, 10:01 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
prawo do narzekania mamy zawsze.
a jak uda im sie fixnac te bugi, ktore widzimy chociazby teraz to dam im medal z ziemniaka.
ta gra to na maxa easy mode :-)
ciekawe czy w pvp sa interrupty?

sa masz pozniej atrybuty w ktore mozesz wpakowac - tego typu co hide climbing tount itp
w pve zreszta tez sa interrupty - ale szczeze nie mam pojecia do jakiego stopnia to dziala - za krotko mam ten atrybut
gra ma niestety jeszcze duzo pierdolkowatych bugow
np na field of dead - czy jakos tak - sa mobki ktore robia knockbacka - cooldown na nim maja chyba jakies 5 sekund - zrobienie na nich comba graniczy z cudem
ucieczka majac np 3 takie mobki na sobie tez nie jest latwe
ale tego typu rzeczy to kwestja balansu

Autor:  Teo [ 2 kwi 2008, 10:36 ]
Tytuł: 

Co do interrupt, pojawiaja sie po 18lvl juz w duzej ilosci, musialem wpakowac na maxa punkty zeby moje casty trafily w mobka.


Mendol mylisz sie, obejmuje cie NDA, a ma to tez na celu nie marudzenie, co ja np robie odnosnie Wara ale to inna bajka :)
Beta to beta, mozemy sobie opowiadac o roznych rzeczach ale nie liczmy ze pogramy sobie za free na dopracowanej do konca grze.

Zjebali patcha i go naprawiaja pare dni, teraz idzie patch 6gb ! wnoszacy do gry gigantyczna ilosc zmian.

Ja mysle ze wielu nawet nie pogra miesiac, tydzien moze dwa to gora, po wyjabaniu z gildii nie beda miec co robic :)
Jesli decydujesz sie grac ze znajomymi i stawiasz sobie jakis cel to spokojnie mozesz przetrwac standartowe problemy jakie mialy inne gry mmo po stracie, czy ktos pamieta co sie dziala w WoW lub jak duzo bugow bylo w lotro ?

Po za tym nikt nie obowiazku meczyc sie w nowej grze, sa inne gry na rynku i to decyzja kazdego z osobna na co wyda swoja kase.

Autor:  Mendol [ 2 kwi 2008, 11:14 ]
Tytuł: 

no ok super.
to ile teraz klient ma? 26gb? ;-0

Autor:  Teo [ 2 kwi 2008, 11:26 ]
Tytuł: 

No co ty, ja mam 32gb i jeszcze 5gb do sciagniecia, backup to 10gb ale to chyba nie jest problem zwlaszcza ze czysty klient do grania na becie ma 16gb.

Autor:  Khebeln [ 2 kwi 2008, 11:28 ]
Tytuł: 

Beta to Beta i duzo ludzi o tym zapomina traktujac je jak darmowy pokaz gry przedpremierowy. Co wielu nie oamieta to ze rozne gry wymagaja roznej ilosci testowania zanim sa gotowe.

Dla przykladu lotr generalnie mial dosc udana bete, a to glownie dlatego ze nie bylo trzeba specjalnie balansowac pvp bo go tam prawie nie ma, uzyto silnik ktory rozwijano od wielu lat min w AC2>>DDO>>LOTR oraz posiadali grupe ekspertow znajacych mozliwosci narzedzi i silinika ktory uzywano od lat. Glownym powodem zamkniecia AC2 poza tym ze nie byl kura znoszaca zlote jajka byl fakt przeniesienia ludzic pracujacych nad AC2 do Lotro.

Gry rozwijane od podstaw wymagaja znacznie wiecej pracy zwlascza jezeli chodzi o silnik i stabilnosc. Bardzo duzo ludzi nie zdaje sobie sprawy ze silnik uzyty w lotro ktory wielu zachwala za stabilny i wydajny, choc moze i nie najnowszy i najladniejszy, byl dawno temu w ac2 bardzo niewydajny, zbugowany do takiego stopnia ze gra musiala byc zamknieta gdy go wkoncu naprawili.

Troche cierpliwosci, a napewno rozwiaza te problemy, przeciez nie wypuszcza gry w takim stanie, a i z tego co obserwowalem, Funcom ma tendencje do trzymania bardzo duzo w zapasie w internal beta test, wiec w generalu nie testujecie wszystkiego w pelni. Zreszta to normalna taktyka w dzisijeszych czasach

Autor:  Ozzie [ 2 kwi 2008, 12:02 ]
Tytuł: 

Khebeln napisał(a):
Troche cierpliwosci, a napewno rozwiaza te problemy, przeciez nie wypuszcza gry w takim stanie [...]


Ha-ha, w AO nie grałeś? :roll:

Autor:  Khebeln [ 2 kwi 2008, 12:12 ]
Tytuł: 

Gralem, calkiem sporo najpierw do pierwszego dodatku a potem jak shadowlands wporwadzili mialem jedna postac na 200 i 2 na lv 200 :)

Generalnie AO na samym poczatku sypal sie jak glupi, ale to bylo wieki temu inna technologia, brak doswiadczenia ludzi w tej branzy etc etc.

Moglbym spokojnie wskazac pare innych beta ktore teraz sie sypia tez nie zeby to bylo cos dziwnego. Eq2/Wow/Eve etc, nie ma gry mmo ktora by sie nie sypala w becie, ze nie wspomne o cyrkach przez pierwsze pare miesiecy po starcie gry:) Przynajmniej devs nauczyli sie opuzniac premiere jak blizzard aby dopracowac gre, problem w tym zeby tylko z tym opuznianiem nie przegieli za bardzo ;]

Autor:  Shadhun [ 2 kwi 2008, 12:17 ]
Tytuł: 

Problem w tym że w WoWie pół roku przed premierą mieliśmy juz dopracowaną i naprawde grywalną bete. Tutaj na 2-3 miesiące przed planowaną premierą nadal wszystko sie sypie.

Autor:  Teo [ 2 kwi 2008, 12:29 ]
Tytuł: 

Bez przesady, ostatni patch zrypal wylogowywanie postaci z serwera i z tym zwiazane inne rzeczy jak cd i widzialnosc npc-ow, robili male poprawki i nic sie nie zmienilo, teraz wpakowali patch 6gb!, ktory robi gigantyczne poprawki.
Przed tym feralnym patchem gralo sie przyjemnie i gra byla bardzo grywalna, drobne bugi byly i to w duzej ilosci ale nie takie, ktore by chwialy mechanika gry.

Mysle ze spokojnie sobie poradza do premiery, jesli ktos nie ma na tyle optymizmu to niech lepiej tez czeka do 20 maja i ma nadzieje ze wtedy bedzie premiera, a nie marudzi po paru godzinach gry na zbugowanym patchu.

Autor:  Bartlem [ 2 kwi 2008, 12:38 ]
Tytuł: 

2-3 miesiące ??
toż to premiera ma byc ?? 20 maja ...

Autor:  Shadhun [ 2 kwi 2008, 13:04 ]
Tytuł: 

Embe zdaje mi sie że straciłeś resztki obiektywizmu, zachowujesz sie troche jak Sargeras broniący PiSiorów. Płacą ci za to ? ;)

Autor:  Lufanga [ 2 kwi 2008, 13:15 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Embe zdaje mi sie że straciłeś resztki obiektywizmu, zachowujesz sie troche jak Sargeras broniący PiSiorów. Płacą ci za to ? ;)

on jest jak najbardziej obiektywny - przynajmniej jesli chodzi o ostatni piatkowy patch ;)

Autor:  Teo [ 2 kwi 2008, 13:40 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Embe zdaje mi sie że straciłeś resztki obiektywizmu, zachowujesz sie troche jak Sargeras broniący PiSiorów. Płacą ci za to ? ;)


Gralem na wielu betach, wiekszosc mnie bardziej zniechecala i wiele razy marudzilem ale nauczylem sie ze nie mozna plakac jesli cie wybieraja na closed bete bo to nie darmowa szansa na pogranie sobie.

Wiem tez bardzo dobrze ze nawet open beta nie gwarantuje zobaczenia full klienta czy contentu, a przyklad WoW-a jest bardzo slaby bo blizzard inaczej prowadzil bety i bez swiadomosci ze w inna gre mmo gra ponad 10mln ludzi ( jesli to prawda ).

Autor:  Viracept [ 2 kwi 2008, 13:49 ]
Tytuł: 

Osobiście odnoszę wrażenie, że niektórzy użytkownicy tego forum zatrzymali się na UO/DAoC i od tamtych czasów nic nie jest w stanie ich usatysfakcjonować. A WoW zmanierował ich do końca i teraz oczekują od każdego mmo aby w becie był tak grywalny i dopracowany jak WoW po 3 latach.

AoC będzie najlepszym fantasy mmo od WoW release jeśli w końcu wprowadzą sieges i crafting i będą one równie dobre jak reszta gry. Plus oczywiście performance, którzy leży i kwiczy ;/

V.

Autor:  Shadhun [ 2 kwi 2008, 13:50 ]
Tytuł: 

To czemu tak jedziesz bezsensowanie WAR-a (który nota bene według mnie na dzień dzisiejszy wyglądą o wiele lepiej niż AoC) skoro to tylko beta ? W sumie to mnie niewiele obchodzi, mi sie AoC nie podoba, nie jade jednak po nim na kazdym mozliwym kroku, WAR mi sie podoba, jednak zdaje sobie ze jeszcze ta gra jest daleka od idalu i nie splashuje z pisiorka na monitor. A ty z twoimi fanatycznymi postami (serio, takie mam uczucie patrzac na twoje posty tutaj i na warhammeronline.pl) po prostu odpadasz jako wiarygodne zrodlo informacji.

Autor:  Khebeln [ 2 kwi 2008, 13:50 ]
Tytuł: 

Blizzard to Blizzard, trzeba wziasc poprawke ile oni odwlekali bete to sie w glowie nie miesci. Nikt juz nie pamieta alpha leak czy beta leak, z wewnetrznych testow co to ludzie opowiadali ze sie wogule w to grac nie dalo ze brzydkie, ze sie sypie, etc etc.

Dla blizzarda beta to glownie byla promocja gry a i nawet wtedy bylo calkiem sporo problemow ze strony serwerow :)

Jak narazie z tego co slysze beta sie rozwija bardzo preznie, patch sa bardzo szybko dodawane, i devs nie spia zamiast pracowac. Trzba pamietac ze ci co nie popelniaja jakis bledow nie rozwijaja sie ;) To natoralna kolejnosc rzeczy. Nalezy tylko pamietac ze jezeli popelni sie blad nalezy go naprawic ;)

Jak dla mnie chlopaki ida do przodu ;) Kwestia tylko ile bendziemy musieli czekac na owoce ich pracy :)

Co do Warhammera to osobiscie bardziej czekalem na projekt orginalny WO ktory byl zanim mythic przejol pawa i zrobil wow clone w swiecie warhammera ;) Nie zeby to bylo zle z punktu komercyjnego czy tez z punktu zabawy. Mialem okazje grac w nowe WO i mimo iz gra sie bardzo przyjemnie, graficznie jest mocno zacofany. Oczywiscie do czasu premiery moga go jeszcze jakos graficznie podciagnac jednak Spellborn jest najlepszym przykladem ze mozna zrobic zapierajaca dech w piersiach graficznie gre bez uzywania milonow polygonow jak w AoC.

W tym momencie nasowa sie pytanie co wlasciwie bendzie WO oferowal poza rozgrywka ? Prawdopodobnie tylka to. Fakt grafika nie jest najwazniejsza ale jest niezbedna rowniez aby wczuc sie w swiat w ktorym gramy. Puki co WO tego nie ma ani nie jest bajkowy ani nie jest mroczny, bardziej okreslil bym go jako taki wyblakly jakis. Mam tylko nadzieje ze to sie zmieni, poniewaz im wiecej dobrych mmo na rynku tym lepiej dla mnie :)

Autor:  Dae [ 2 kwi 2008, 14:03 ]
Tytuł: 

do closed bety WoWa dostałem sie jako jeden z pierwszych i wiem jedno, nie dało sie grać, wydajność silnika była średnia ale to co mnie wtedy rozwalało to to, że serwer nie wytrzymywał 30 osób w jednym miejscu praktycznie każdy NPC od questów się bugował no ale przecież to beta!! Poprawili to dość szybko ale bugów mniejszych czy większych na retaila mieli masę.

W AoC nie grałem ale nigdy nie potraktuje flamu na błędy w grze która jest w fazie Beta, powiem jedno jak po premierze gra będzie miała bugi które będąc wpływać znacząco na grywalność to będę pierwszy do narzekania na forum.

Strona 42 z 50 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team