MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pytania początkujących https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=26468 |
Strona 42 z 165 |
Autor: | dakota12 [ 29 lut 2008, 14:38 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): zrodlo?
Wersja językowa: w całości po polsku http://www.gram.pl/gra_8g3fG,4_Age_of_Conan.html |
Autor: | Aenima [ 29 lut 2008, 15:14 ] |
Tytuł: | |
czyli maja zamir przetlumaczyc wszystkie questy itp? Już widzę te nazwy... |
Autor: | Gefaran [ 29 lut 2008, 15:22 ] |
Tytuł: | |
Też mi się to nie podoba, ja będę grał w EN wersje na bank |
Autor: | Mendol [ 29 lut 2008, 15:23 ] |
Tytuł: | |
"nie masz many" |
Autor: | Aenima [ 29 lut 2008, 15:28 ] |
Tytuł: | |
potezny miecz gromu... |
Autor: | Mendol [ 29 lut 2008, 15:30 ] |
Tytuł: | |
szafirowy zloty naszyjnik zrecznosci |
Autor: | Viracept [ 29 lut 2008, 15:37 ] |
Tytuł: | |
Dlatego będę sie upierał, że jedyne co może będzie polskie to instrukcja... Zielone spodnie małpy +18 zręczności ? V. |
Autor: | SwenG [ 29 lut 2008, 15:40 ] |
Tytuł: | |
Co wy z tymi nazwami, toż to nie ma być kolejne diablo z -nastoma tysiącami itemów. |
Autor: | Viracept [ 29 lut 2008, 15:42 ] |
Tytuł: | |
Itemów ma być właśnie od chusteczki. Samych itemów wchodzących w skład armor setów ma być 1500... V. |
Autor: | Teo [ 29 lut 2008, 15:45 ] |
Tytuł: | |
Itemow jest strasznie duzo i na szczescie z wygladu tez urozmaicone, a nazwy sa raczej "normalne" i czesto dotycza materialu z jakiego zostaly zrobione. |
Autor: | Girdian [ 29 lut 2008, 16:26 ] |
Tytuł: | |
Jak wygląda powrót do świata żywych czy musisz biec do ciała jak w wow czy może inaczej. I czy mouty maja jakieś wymagania np. skill,lvl? |
Autor: | Teo [ 29 lut 2008, 17:01 ] |
Tytuł: | |
Po smierci pojawiasz sie w respawn point ( nie wiem jak to nazwac narazie bo na becie nie ma nazwy ), dostajesz debuffa dosc mocnego, ktory sie stakuje i zeby go sciagnac musisz dojsc do swojego grobu. Mounty wymagaly tylko lvl 40, teraz dodali ze trzeba je kupic za kase w grze, czy trzeba skila nie mam pojecia, wczoraj widzialem w Tortage na mamucie gracza, jest naprawde gigantyczny i w polaczenie z brakiem przenikania moze niezle namieszac w siege |
Autor: | Eleeist [ 29 lut 2008, 17:31 ] |
Tytuł: | |
Już to widzę, jak taki wielki mamut wpieprza się w sam środek równiutko ustawionego szyku wroga... Miodzio. |
Autor: | Mendol [ 29 lut 2008, 17:39 ] |
Tytuł: | |
szyk masz na mysli 10 graczy? |
Autor: | Eleeist [ 29 lut 2008, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Coś w tym stylu. |
Autor: | Mendol [ 29 lut 2008, 17:43 ] |
Tytuł: | |
a no to super epic fight really. o tym marzylem ;-p anyway zobaczymy w niedziele |
Autor: | Eleeist [ 29 lut 2008, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Co będzie w niedziele, jeśli wolno spytać? |
Autor: | Arkeh [ 29 lut 2008, 17:50 ] |
Tytuł: | |
Technical beta bedzie w niedziele. |
Autor: | Teo [ 29 lut 2008, 17:58 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): szyk masz na mysli 10 graczy?
Jesli jakas gildia wystawi dziesieciu graczy do obrony to bedzie szybkie i przyjemne przejecie twierdzy, wiec tak tez moze byc NEWSLETTER #14 |
Autor: | Sobtainer [ 29 lut 2008, 22:00 ] |
Tytuł: | |
kk, po dzisiejszym patchu stwierdzam, ze gra jest naprawdę przy końcówce. Nareszcie to przypomina grę. Aha, wyczailem co wpierdala fpsy, Bloom.... efekt blooma jest koks, ale bez niego mam 50 klatek a z nim 20. |
Strona 42 z 165 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |