MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 45 z 64

Autor:  dark_lord [ 3 cze 2008, 08:37 ]
Tytuł: 

Poziomka napisał(a):
tyle ze nie samym pvp czlowiek zyje..lub mmo..
jakby ktos chcial ponapierdzielac sobie przeciwnika do woli to by gral w quake/counter strika czy innegp shootera:> (placac tylko raz 50zl za gre):P
...


Ale serwery pvp są najbardziej obleganymi serwerami w każdej grze mmorpg, nawet ja gram w aoc na pvp i pve bo to dla mnie zawsze coś nowego, nie tylko samym grindem i questami człowiek żyje :)

Autor:  Maraquaya [ 3 cze 2008, 08:46 ]
Tytuł: 

kyal napisał(a):
Ktoś wypowiadał się w sprawie districtów czy jak to zwać (chodzi mi o podział na instancje). Z jednej strony faktycznie, trochę się wydaje to głupie i niezgodne z ideą mmorpg. Ale pomyślmy - jeśli w takim mieście równocześnie byłyby wszystkie postacie porozrzucane po światach równoległych to nie dałoby się a) przejść, b) pogadac z NPCem c) questować (czytaj polowanie na moby przed innymi graczami mnie nie pociąga). Dodatkowo ktoś pisał o gankerach, że mogą uciec do innej instancji - a może to jest specjalnie - żebyś TY mógł bez problemu uciec przed gankerem ?
Dla mnie to śmieszny pomysł z instancjonowaniem zon w MMORPG. Toż to cały fun z gry jest właśnie z tym, że możesz wszędzie ludzi spotkać. Mass PvP o zony do EXPa, walki o quest moby. Jak idziesz do miasta, to aż kipi życiem. Np. taki Lineage 2, to w mieście Giran praktycznie non stop jest 1000+ graczy. Co z tego że tłok, ale przynajmniej wszystkich spotkam, jak w życiu na targu (i to mi się podoba :) ). Może na low detalach u niektórych, bo 300 ppl na raz na ekranie to spory udźwig dla kompa. Ale wolę to niż gdzieś pójść i... minąć się z kolegą mimo iż stoi pod tym samym drzewem... ale w innej instancji :o

Open PvP. Spoko. Ale gankowanie w kółko tej samej osoby 30 razy z rzędu na respawnie już może nie być tak zabawne. Wg mnie dla obu stron, a nie tylko killowanej.

Co do nagród i lootu to sprawa wygląda tak że:
1. Albo nie ma lootu i nagród i jest open PvP bez żadnych kar.
2. Ale gdy się wprowadzi loot czy nagrody, to gra musi mieć wbudowane mechanizmy zabezpieczające przed biciem non stop kogo popadnie. Bo gdy każdy będzie mógł mnie zabić i mnie ze sprzętu ograbić, nie obawiając się żadnych kar (np. karma, większy drop rate dla niego przy śmierci), to nieliczne jednostki w krótkim czasie staną się posiadaczem ton sprzętu, a reszta graczy zostanie w szmatach z patykiem w ręku bez szansy na "odbicie" się od dna. Nieliczni PK "przejmą" cały stuff/kasę większości graczy którzy dali się zabić. Tak będzie jak by był loot bez ograniczeń.

Więc albo PvP ma taki system open PvP bez lootu z graczy, że można bić kogo popadnie ale nic nam nie dropnie. (PvP dla samej zabawy.)
Albo system z karami jak np. w Lineage 2, gdzie za nadużywanie PK, dostajemy karmę i gdy ktoś nas zabije, to zwiększa nam się szansa na to że coś dropniemy. (Nagroda, ale z ryzykiem.)

Chodzi o to, że nigdzie w życiu nie ma nic za darmo. Więc aby coś zdobyć, to trzeba samemu coś zaryzykować. Jak się zburzy tą zasadę, to będzie chaos i masakra.

Autor:  Mendol [ 3 cze 2008, 08:47 ]
Tytuł: 

Poziomka jesli beda to rozwijac to nigdy.
juz nie mam czasu grac 12h/7 tylko bede sobie wpadal 2-3 razy w tygodniu akurat zeby pozabijac innych a nie tracic czas na killowanie mobow.
bo mowiac szczerze bardziej pod tym wzgledem odpowiada mi mass effect.
w mmo chce grac dla interakcji z innymi graczami a nie zabijac mobki.
zreszta do tego mam DDO i Lotro, ktore jesli chodzi o pve bija wowa na glowe.

Autor:  Shadhun [ 3 cze 2008, 08:51 ]
Tytuł: 

Cytuj:
cos wypasnego dlaczego kiedys wroce do AoC : http://youtube.com/watch?v=s-rl3RPC_Mw


Mistrzostwo świata :D

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2008, 08:55 ]
Tytuł: 

i tak miałem nosorożca :P bo mógłbym żałować :wink:

Autor:  Dae [ 3 cze 2008, 08:58 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
i tak miałem nosorożca :P bo mógłbym żałować :wink:


Desh widzisz jak ty mało o tej grze wiesz a już na niej koty wieszałeś. Posiadanie nosorożca nie oznacza, że nie można nabyc również i konika.

Autor:  Shadhun [ 3 cze 2008, 09:00 ]
Tytuł: 

Sorry kopanie konikiem z mostu nie jest aż tak fajne żeby za to płacić 50 zł na miech :(

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2008, 09:13 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Sorry kopanie konikiem z mostu nie jest aż tak fajne żeby za to płacić 50 zł na miech :(
można sie podzielić 50 / 7 i każdy stoi na tym moście raz w tygodniu 8)

@Dae
nie rozsmieszaj mnie, ta gra kupa, ale jestem już w pracy :wink:

Autor:  Mendol [ 3 cze 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

desh idz farmowac itemki k?

Autor:  dark_lord [ 3 cze 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

Maraquaya napisał(a):
kyal napisał(a):
Ktoś wypowiadał się w sprawie districtów czy jak to zwać (chodzi mi o podział na instancje). Z jednej strony faktycznie, trochę się wydaje to głupie i niezgodne z ideą mmorpg. Ale pomyślmy - jeśli w takim mieście równocześnie byłyby wszystkie postacie porozrzucane po światach równoległych to nie dałoby się a) przejść, b) pogadac z NPCem c) questować (czytaj polowanie na moby przed innymi graczami mnie nie pociąga). Dodatkowo ktoś pisał o gankerach, że mogą uciec do innej instancji - a może to jest specjalnie - żebyś TY mógł bez problemu uciec przed gankerem ?
Dla mnie to śmieszny pomysł z instancjonowaniem zon w MMORPG. Toż to cały fun z gry jest właśnie z tym, że możesz wszędzie ludzi spotkać. Mass PvP o zony do EXPa, walki o quest moby. Jak idziesz do miasta, to aż kipi życiem. Np. taki Lineage 2, to w mieście Giran praktycznie non stop jest 1000+ graczy. Co z tego że tłok, ale przynajmniej wszystkich spotkam, jak w życiu na targu (i to mi się podoba :) ). Może na low detalach u niektórych, bo 300 ppl na raz na ekranie to spory udźwig dla kompa. Ale wolę to niż gdzieś pójść i... minąć się z kolegą mimo iż stoi pod tym samym drzewem... ale w innej instancji :o
...


.[/b]

Wiesz jak samo open pvp i gankowanie mnie nie denerwuje bo gram też na serwerze pvp, to tracenie czasu na respawn quest itemów czy quest bossów jest strasznie denerwujące więc osobiście uważam że zony są bardzo dobrym rozwiązaniem :)

Autor:  iniside [ 3 cze 2008, 09:16 ]
Tytuł: 

Poziomka napisał(a):
iniside napisał(a):
Poziomka napisał(a):
tyle ze nie samym pvp czlowiek zyje..lub mmo..
jakby ktos chcial ponapierdzielac sobie przeciwnika do woli to by gral w quake/counter strika czy innegp shootera:> (placac tylko raz 50zl za gre):P

zakladajac ze 100-200-500 1000 osob zrobi max lvl bede mieli w miare podobne wdzianka etc..
Pytanie jak szybko znudzi im sie takie popierdykanie w aoc dla samego pvp:P
beda bawili sie w siegowanie/mass hardcorowe pvp?? ...jestem ciekaw czyj komputer pociagnie takie naprawde masowe pvp czy siege...z fpsem na pozimie 5-10:) (oraz na czyje nerwy bedzie proba namierzenia kogos i walniecia kombosa przy takim fps'ie)

Sa ludzie ktorzy chca do woli napierdzielac innych i grac w mmo. I dla nich sa serwery PvP w AoC. dlaczego to wszystkim tak ciezko zrozumiec!?

ale ja to doskonale rozumiem..
tylko tak z ciekawosci zapytalem kiedy ci sie znudzi placenie 50zl za gre co miesiac tylko po to by wejsc do gry i zabic kogos raz 2 5-10-50...
Rozumiem ze jest to pvp server, ale chyba cos innego poza czystym hardcorowym pvp tam mozna i trzeba/bedziesz robil.

Pewnie tak samo mi sie znudzi jak chodze na ubicie jakiegos bosa zzzz :P.

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
desh idz farmowac itemki k?
no moze zaraz, gorąco jakoś mam tu. musze sobie kawe zrobić itp.
na lapsie już mam wowa właczonego ale tu mam drugi komputer z którego do ciebie pisze :wink:

musze pogadać że potrzebuje tu klime bo nie moge pracować :wink:

Autor:  Mendol [ 3 cze 2008, 09:28 ]
Tytuł: 

jak baletnica nie umie tanczyc to mowi ze ma majtki za ciasne desh ;-)

Autor:  Bloodleaf [ 3 cze 2008, 09:30 ]
Tytuł: 

Acrisius napisał(a):
W takiej grubej dupie mamuta czy innego zwierza jest więcej realizmu niż w całym twym jedynie słusznym MMO.


No tak bo pływanie pod górę wodospadu albo zabijanie zombie/olbrzymich pająków/ itd jest BARDZO realne :lol:

Autor:  Mendol [ 3 cze 2008, 09:32 ]
Tytuł: 

biorac pod uwage swiat conana i ksiazki? tak zabijanie olbrzymich pajakow, zombie jest realne.

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2008, 09:32 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jak baletnica nie umie tanczyc to mowi ze ma majtki za ciasne desh ;-)
bo ja jestem noob i ninja, bo każdy noob to ninja

wczoraj widziałem pająka bez abonamentu, na balkonie - duży był a conana nie było :har:
nie zabiłem tylko taką szczoteczka wyrzuciłem, macie w aoc szczoteczki ?

aha, zombie nie było :har:

Autor:  iniside [ 3 cze 2008, 09:45 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Mendol napisał(a):
jak baletnica nie umie tanczyc to mowi ze ma majtki za ciasne desh ;-)
bo ja jestem noob i ninja, bo każdy noob to ninja

wczoraj widziałem pająka bez abonamentu, na balkonie - duży był a conana nie było :har:
nie zabiłem tylko taką szczoteczka wyrzuciłem, macie w aoc szczoteczki ?

aha, zombie nie było :har:

Chciales sie chyba cynizmem popisac ale ci nie wyszlo.

Autor:  Bloodleaf [ 3 cze 2008, 09:49 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
biorac pod uwage swiat conana i ksiazki? tak zabijanie olbrzymich pajakow, zombie jest realne.


Tyle że Conan to świat Heroic Fantasy i ma tyle wspólnego z realizmem co prosiaczek Porky z głowica nuklearną.

@Desh bo mnie boss wywali za parskanie śmiechem w godzinach pracy , dobre :)

Autor:  Buka [ 3 cze 2008, 09:52 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
bo ja jestem noob i ninja, bo każdy noob to ninja

wczoraj widziałem pająka bez abonamentu, na balkonie - duży był a conana nie było :har:
nie zabiłem tylko taką szczoteczka wyrzuciłem, macie w aoc szczoteczki ?

aha, zombie nie było :har:


No i paleczke forumowego przyglupa przejal Desh. Tylko przypadkiem nie spocznij na laurach i dalej pracuj ciezko, zeby Ci nikt stolka nie zasunal ;) Generalnie nawet fajnie sie to czyta bo zachowujesz sie, jakbys sam nie do konca wierzyl w to co piszesz i probowal utwierdzic sie w przekonaniu, ze AoC jest fe a WoW pro.

Autor:  lukaszn [ 3 cze 2008, 09:57 ]
Tytuł: 

brakuje mi tu huragana , mam nadzieje ze sie kiedys pojawi i wniesie swoj wklad w ten dzial :o

Strona 45 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team