mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 13:41 
Cytuj  
Dobra konczymy ten flejm.

Moglby mi ktos wrzycic skrinszota z szatami Nekromanty/Demonologa ? (; Chcialbym zoabczyc jak to wyglada :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 116
Dołączył(a): 11.05.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 13:57 
Cytuj  
podsumowywujac :

swiat jest zonowany, w tym sensie, ze kazda osobna kraina, miasto etc. jest instacja, w ktorej wszyscy gracze moga wspolnie obcowac z swiatem conana. Glowne pvp znajduje sie w wlasnie w tych zonach umozliwiajac wspolne wyzynanie sie, powstawanie sojuszy oraz przejmowanie keepow. Istnieja takze pvp mini games ( prawdopodobnie cos a`la areny).
Mozna sie domyslec ze powstana serwery zarowno pvp jak i pve gzie gracze beda mogli wcielac w zycie preferowany przez siebie styl gry, moze ktos to z bety potwierdzic?

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 14:01 
Cytuj  
miasta chyba nie sa zonowane - a napewno nie pierwsze miasto
z filmikow wydawalo mi sie ze pozostale rowniez nie sa
powstana serwery pvp, pve i rp-pvp

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 14:28 
Cytuj  
Bartlem napisał(a):
chodź dane im był zapoznać się z promilem tego co ma oferować Conan...


I wlasnie tutaj jest chyba problem, ze zapowiedzi byly szumne a sukcesywne zmiany prowadza gre donikad, przynajmniej tak sobie czytalem w tym threadzie:

http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/168972


juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 14:34 
Cytuj  
Juz bylo pisane o tych zonach jak to wyglada.
Miasto jako zona to na dobra sprawe mala kraina, na ktorej jest miasto, tam sie robi sporo questow i zazwyczaj nie jest to tylko samo miasto.
Inne zony to np karczma, lochy, dungeon, kraina, wielkosc tu nie ma znaczenia bo moze to byc maly sklep lub pomieszczenie gdzie robisz jeden quest, a moze to byc gigantyczna kraina gdzie robisz dziesiec leveli.

Ogolnie sam fakt zonowania jest nie istotny dla samej rozgrywki, nie ma to wplywu na gre i nie utrudnia czy to w pvp czy w pve.

Nie ma tez klonowania zony jak to jest np w guild wars, wszyscy graja w jednej zonie.
Mozna za przyklad dac np zonowanie jakie pojawilo sie w WoW po dodatku TBC, osobna zona to Outlandy lub Silvermoon i tak to wyglada wlasnie w Conanie z tym ze tam kazda kraina/dungeon to zona.

krzyk napisał(a):
I wlasnie tutaj jest chyba problem, ze zapowiedzi byly szumne a sukcesywne zmiany prowadza gre donikad...


Nie wie co moze oznaczac "sukcesywne zmiany" bo tak jak pisalem, ciesze sie ze od poczatku jak robia Conana nie ma listy setek obiecanych rzeczy jakie beda po premierze tylko sa one wprowadzone lub dokanczane na becie i wiem co bede mial w dniu premiery, tu akurat nie fantazjowali jak w Vanguardzie, WoW-ie czy LotRO lub Warhammerze i nie ma co plakac nad tym bo wiemy od dawna co gra ma oferowac w dniu premiery.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 4 mar 2008, 16:06 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 14:38 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
Bartlem napisał(a):
chodź dane im był zapoznać się z promilem tego co ma oferować Conan...


I wlasnie tutaj jest chyba problem, ze zapowiedzi byly szumne a sukcesywne zmiany prowadza gre donikad, przynajmniej tak sobie czytalem w tym threadzie:

http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/168972


juz.


ale 1 odpowiedz wyjasnia wszystko:

"Wait let me get this right your bailing because of.... some forum posts about a game in beta and about an element of the game that hasn't been released yeat?


If its about loot wait till they announce whats going on there. The Beta PvP has just gone up last week, and there is 3 months till launch for balancing and such like."
to wyjasnia wszystko

a najsmieszniejsze jest ze gostek zakladajacy kolejny whinerski temat jedzie na AoC a pozniej pisze:
"I think I'm gong to wait on Warhammer Online like most other pvpers"
no sorry ale WAR jak narazie jest w dupie i jak wyjdzie w tym roku to bedzie dobrze a jakie bedzie ostatecznie pvp to tez ch... go wie

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:03 
Cytuj  
no embe nic nie robie tylko w wowa gram.
tzn wyjasnijmy sobie jedno. moze nie mam ogromnego doswiadczenia w mmorpg, ale w pare gralem dluzsza chwile.
dlatego wypowiadam sie na temat gry w ktora gralem te 3h bo mam podstawy zeby porownac to co zastalem z tym co WIDZIALEM.
tbh to mnie naprawde wali kto z was bedzie gral a kto nie ;-) a to juz naprawde nie moj problem ze fanbojujecie z conanem tak jak ja z war'em.
i tyle. dla mnie ta gra ma wiecej wad niz zalet. ale to MOJE zdanie.
byc moze po finalu zmienie zdanie.
embe w wow masz instancje grupowe i masz zajebiscie duze open tereny. to samo w lotro, vg, eve, daocu. i grajac w hibernii nie musze wybierac instancji nr 26 zeby sie spotkac z kolegami. to jest dla mnie dosc duza wada tej gry.
w lotro umawiamy sie w Bree i jest JEDNO bree na serverze. itd itd.
a moje zdegustowanie wynika byc moze z tego ze wszystko idzie do przodu, a w przypadku conana i jego instancjonowania mam wrazenie jakby cofal sie do tylu. sprzet powoli umozliwia naprawde przyjecie duzej ilosci graczy w jednym/kilku miejscach jednoczesnie bez potrzeby rozbijania nie dosc ze serverow to jeszcze samych lokacji na serverze.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.02.2008
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:07 
Cytuj  
embe wyedytuj proszę posta bo cytujesz kogoś kto mnie cytuje:D i wyszło jakby to powiedzial Szanowany Pan Jarosław :
.. ktoś mi te słowa wsadził usta ...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:10 
Cytuj  
"Anyone else bailing? When will they announce pvp rewards for the FFA PVP server? What is point of rolling on an FFA PVP server, get killed left and right, and not get any loot whatsoever for PVP? We just gonna level like 10x slower then the normal servers"

to mowi samo za siebie. po ki uj pvp servery?

"Now dont get me wrong Avery, I am looking forward to this game as much as you are and I love what I am seeing, but at least be honest with the author of this thread. You dont know what PvP will be like, because not even devs know yet. If they dont know 3 months before launch, then 1 of 2 things are going to happen.. it wont launch in 3 months, or it will launch and the system will be thrown together last second. You know it, and I know it."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:17 
Cytuj  
Cytuj:
grajac w hibernii nie musze wybierac instancji nr 26 zeby sie spotkac z kolegami. to jest dla mnie dosc duza wada tej gry.

*RENCE2*

Przeciez nie bedzie podzialu na multi-instancje (diisricts), tylko bedzie jedna dla wszystkich... Wziolbys sie wkoncu czytac ze zrozumieniem nauczyl 0o.


A instancje sa po to zeby realizowac zaawansowana fizyke. W EVE tez jest fizyka (moze nie tak zaawansowana ale jest), i kazdy uklad to osoba instancja. W innym przypadku ten ich klaster by nie wyrobil..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:18 
Cytuj  
zaawansowana fizyke? ;-) hehehe no ok.
no skoro nie bedzie to ok. ale to czemu sa w tech becie?

btw. iniside nauczylbys sie w koncu pisac poprawnie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:22 
Cytuj  
Tech Beta ma taki swojski zjebany klimat, nie piszcie recenzji techa bo to sensu nie ma ;p. Zobaczcie sobie moje posty jak w Tech byłem, sam pesymizm.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:26 
Cytuj  
ok sobku przyjalem do wiadomosci :-) poczekam na general/open.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 15:54 
Cytuj  
Cytuj:
btw. iniside nauczylbys sie w koncu pisac poprawnie?

No tego co tam bylo niepoprawneg ?
Cytuj:
zaawansowana fizyke?

Detekcja kolizji moze nie wyglada na szczegolnie "zaawansowana" rzecz jak sie ja oglada od zewnatrz, ale dla gier online z duza iloscia osob na swiet jest to bardzo powazny technologiczny problem, ktorego zle rozwizanie moze zaaowocowac ogromna iloscia exploitow. Dlatego wszystkie obliczenia sa przezucone na serwer. Dla kazdego gracza osobno, kiedy ni sa w polu widzenia to pol biedy, ale kiedy sie jest wieksza grupa to trzeba naprawde sporo obliczen przeprowadzac. Zwlaszcza z tym ich combat systemem (non-sticky), kiedy machajac mieczem dookola mozna wszystkich walnac w rozne miejsca, a nie tylko zaznaczony cel.
Nie wiem czy bedzie przusowanie skrzynek, zwalnie drzew itd. Ale jesli bedzie chociazby glupie burzenie keepow/miast/etc to kolejna rzecz do przezucenia na serwer. Dlatego sa zony, jak ktos wymysli jak to zrobic bez zon, i jednoczenie nie widac setek tysiecy na sprzet to bedzie bogaty :D
Cytuj:
ale to czemu sa w tech becie?

Bo jak sam zes powidzial wbiles odrazu na jakas smieszna arene pvp :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 16:04 
Cytuj  
@Mendol
Ja nie wiem gdzie masz te instancje nr26 i czy ty napewno byles na tech becie Conana czy zalogowales sie do GuildWars ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 17:08 
Cytuj  
Mówię wam, to Mendol wypalił haszysz razem z themanem. I teraz widać tego skutki...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 17:13 
Cytuj  
lol. embe tak w tech becie conana po zalogowaniu znajdowalismy sie w malej swiatyni. szukalismy sie z kumplem i wtedy dowiedzialem sie ze jest okolo 30 instancji tej samej zony. po przeniesieniu sie do zony nr 26 moglismy zrobic grupe :-)
ale skoro mowisz ze w general tak nie jest i nie bedzie w finalu to ok.

iniside to moze pisz wolniej? to nie irc ani gg, mozna poprawiac bledy, literowki :-)

*

Posty: 111
Dołączył(a): 31.12.2007
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 17:51 
Cytuj  
A ja mam pytanko odnosnie kolizji z innymi postaciami, czy jest mozliwosc np. zablokowac wejscie do sklepu zbierajac grupke ludzi i stajac przed wejsciem? Byloby to troszke denerwujace :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 17:56 
Cytuj  
barol napisał(a):
A ja mam pytanko odnosnie kolizji z innymi postaciami, czy jest mozliwosc np. zablokowac wejscie do sklepu zbierajac grupke ludzi i stajac przed wejsciem? Byloby to troszke denerwujace :P

Z tego co wiem jest. W grze zaimplementowana jest pelna detekcja, nie tak jak np. w DDO tylko miedzy wrogami albo npc.

Imo fajna sprawa.
"Plac albo nie wejdziesz!".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2008, 18:59 
Cytuj  
Do sklepu i tak wejdziesz bo zasieg klikniecia w npc-a jest spory, no chyba ze bedzie to akcja na duza skale :)

Kolizja w pvp jest swietna i wymusza czasami niezle taktyki bo mozna blokowac dostep do healera czy np do jakiegos miejsca.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.