MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603
Strona 49 z 64

Autor:  konrador [ 4 cze 2008, 08:26 ]
Tytuł: 

A gdzie ja pisze, ze wszystko mi przeszkadza? Jakby mi przeszkadzalo, to bym nie gral, wiec nie fanboiuj. Myslisz, ze rozwiazanie, w ktorym jestes lockowany w cutscene, ktora widziales juz setki-tysiace razy i mozesz sie przygladac, jak twoi znajomi dostaja wpierdol, to dobre rozwiazanie? To pomysl jeszcze raz. Dev team, ktory stawia eyecandy ponad funkcjonalnosc i grywalnosc najwyrazniej nie pomyslal.

Autor:  Mendol [ 4 cze 2008, 08:44 ]
Tytuł: 

jakos nigdy do tej pory w niczym mi to nie przeszkodzilo jesli mam byc szczery? scenka trwa ile? 2 sekundy? potem mozesz sie juz ruszac normalnie, a biorac pod uwage, ze okolo sekundy potrzeba na uzycie pota ze stamina, to wedlug mnie calkiem niezly deal biorac pod uwage bonusy za fatalities.
a moje pytanie wynika z czytania twoich wypowiedzi, z ktorych wiekszosc to krytyka rozwiazan zastosowanych w aoc.

Autor:  Dae [ 4 cze 2008, 08:46 ]
Tytuł: 

Fatalities na mobach może nudzić po obejrzeniu 100 raz tej scenki ale fatalities nie są za częste i jest ich pare rodzaji.

Natomiast nie rozumiem jak może kogoś nudzić fatalities na graczu? To jest poprostu piękna sprawa. A to, że ja jestem zablokowany na 2-3 sec to akurat
nie problem, trzeba nadmienić, że fatalities blokują cie tylko jeśli grasz mele caster nie ma tego problemu.

Autor:  Icekk [ 4 cze 2008, 08:51 ]
Tytuł: 

Pograj assasinem to zobaczysz ze fatality jest co 2 ustrzelony target. Imo kon ma racje ale poki co sa tez dobre strony fatalitosow, mianowicie jak bijesz po 8 mobow na raz i wejdzie Ci fatality, ktore nie dosc ze daje stam/mane to jeszcze god mode na czas trwania, a pota tickuje ^^

Autor:  Mendol [ 4 cze 2008, 08:56 ]
Tytuł: 

imo kazdy z nas ma racje.
w sumie wystarczylaby opcja wylaczenia 'scenki' i tyle.
zreszta sa fatalities to narzekacie. jakby nie bylo to byscie gadali, ze walce czegos brakuje.
nie dziwie sie ze devsom odechciewa sie wdrazania nowych pomyslow przy takim podejsciu graczy.
w sumie po co nam kombosy, ktore trzeba klikac? wystarczylby skill na pasku i niech sie samo robi.

Autor:  Motopompa [ 4 cze 2008, 08:58 ]
Tytuł: 

jestescie zdrowo jebnieci na lepetyne jesli wam przeszkadza fatality.
co za cholerni malkontenci.

Autor:  konrador [ 4 cze 2008, 09:07 ]
Tytuł: 

Powinna byc mozliwosc wylaczenia fatalities... Tak, wyglada to bardzo fajnie. 1, 10 i moze 20 raz. Potem staje sie nudne. Ja mam 2 fatalities, i uwierz mi - widzialem je wszystkie, wystarczajaca ilosc razy i pod wystarczajaco liczba katow, zebym mogl powiedziec, ze w tej chwili sa dla mnie po prostu nudne i zbyteczne. 2 sekundy, ktore jestesmy zmuszeni przeczekac bez mozliwosci kontrolowania naszej postaci moze byc KLUCZOWE w walce grupowej - tyle. Jesli tego nie widzicie i nie rozumiecie, to przykro mi - pozdro & pocwicz, ale w takim wypadku z pewnych powodow nie znajdziemy linii porozumienia w kwestii roznych rozwiazan PVP.

Autor:  dark_lord [ 4 cze 2008, 09:11 ]
Tytuł: 

tak może to i nudne staje się czasami, ale fatalities ma też dobre cechy a mianowicie łatwiej można grupkę moobków pokonać :)

Autor:  Motopompa [ 4 cze 2008, 09:15 ]
Tytuł: 

Tyle, ze fatality nie wchodzi w gracza tylko jak ma 5 % hp.
Mi kilka razy zdarzylo sie wykonac fatality gdy gracz mial ~80% hp.
Uwazasz, ze w takim przypadku powinien dostac instant killa, a ja odrazu moge biegac za innymi przeciwnikami?

Autor:  Icekk [ 4 cze 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

A dlaczego nie? Ja roznicy nie widze.
Rangerem mi sie zdarzylo kilka razy zabic 1 combo przy 100% hp targetu...

Autor:  Mendol [ 4 cze 2008, 09:19 ]
Tytuł: 

dlatego shieldy ustawione defaultowo sa ok :-)

Autor:  konrador [ 4 cze 2008, 09:21 ]
Tytuł: 

Uwazasz, ze w takim przypadku powinien dostac instant killa, a ja odrazu moge biegac za innymi przeciwnikami?

Tak uwazam.

Fatality jest random i nie ma nic wspolnego z iloscia zadawanego przez ciebie dmg. 80% zabierales przeciwnikowi dlatego, ze wchodziles w niego critem, ktory byl pare razy wyzszy niz byc powinien, jesli jest mowa o grze skillowej (a taka chyba mial byc AOC, skoro mamy caly ten skomplikowany combat?), a nie grze, ktora ma przypominac loterie, w ktorej wygrana jest jebniecie ciosu odbierajacego 3x wiecej hp niz ma postac, z ktora walczymy.

Autor:  Mendol [ 4 cze 2008, 09:25 ]
Tytuł: 

fatality w pewnej czesci opiera sie na tym czy przeciwnik z danej strony ma shielda czy nie. dochodzi do tego crit chance i tyle.
takze nie do konca jest to pelna loteria jak sugerujesz kon.

Autor:  konrador [ 4 cze 2008, 09:41 ]
Tytuł: 

Fatality nie jest zalezne od ustawienia shieldow. :( Loteria jest w tym sensie, ze raz na ilestam critow wchodzi jeden za pierdyliard dmg i nastepuje totalna dezitegracja czegokolwiek nie mialbys na celowniku...

Autor:  Mendol [ 4 cze 2008, 09:42 ]
Tytuł: 

Kon wedlug tego co czytalem i tego co zauwazylem brak shielda ze strony z ktorej konczysz kombo znacznie zwieksza szanse na fatality.
tyle

Autor:  konrador [ 4 cze 2008, 09:57 ]
Tytuł: 

Ja czytalem, ze z uwagi na wybor serwera i playstyle mamy po 13 lat, spora ilosc pryszczy, problemy z rowiesnikami w szkole i starego o imieniu Josef, ktory trzyma nas w piwnicy. Fatality to po prostu animacja, ktora MA SZANSE sie pojawic, gdy zrobione combo wylosowalo wiekszy numerek, niz ten, ktory reprezentuje ilosc hp postaci, ktora trafiamy.

Autor:  Mendol [ 4 cze 2008, 10:02 ]
Tytuł: 

no to rozne rzeczy czytamy. anyway zauwazylem to w pve i sie sprawdza.

Autor:  Icekk [ 4 cze 2008, 10:14 ]
Tytuł: 

Znajdz mi kogos kto uzywa tego ''shielda'' podczas 1v1.. Chyba u was na wsi : x
W pve nie widze roznicy w czestotliwosci z jaka wchodza mi kryty na mobie z potrojnym ''shieldem''. W Dmg owszem, ale crit imo jest ten sam.

Autor:  Deshroom [ 4 cze 2008, 10:16 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
...
Icek, masz juz 80 ?

Autor:  rashiell [ 4 cze 2008, 10:18 ]
Tytuł: 

Fakt, ten shield w AoC jest o kant dupy sorry ale twórcy gry zapomnieli chyba, że człowiek ma tylko 2 ręce bo podczas 1VS1 musisz wybrać odpowiednie combo, wcisnąć sekwencje a przy okazji poruszać się by koleś nie wszedł ci na plecy.

Strona 49 z 64 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team