MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pierwsze wrazenia https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29603 |
Strona 49 z 64 |
Autor: | konrador [ 4 cze 2008, 08:26 ] |
Tytuł: | |
A gdzie ja pisze, ze wszystko mi przeszkadza? Jakby mi przeszkadzalo, to bym nie gral, wiec nie fanboiuj. Myslisz, ze rozwiazanie, w ktorym jestes lockowany w cutscene, ktora widziales juz setki-tysiace razy i mozesz sie przygladac, jak twoi znajomi dostaja wpierdol, to dobre rozwiazanie? To pomysl jeszcze raz. Dev team, ktory stawia eyecandy ponad funkcjonalnosc i grywalnosc najwyrazniej nie pomyslal. |
Autor: | Mendol [ 4 cze 2008, 08:44 ] |
Tytuł: | |
jakos nigdy do tej pory w niczym mi to nie przeszkodzilo jesli mam byc szczery? scenka trwa ile? 2 sekundy? potem mozesz sie juz ruszac normalnie, a biorac pod uwage, ze okolo sekundy potrzeba na uzycie pota ze stamina, to wedlug mnie calkiem niezly deal biorac pod uwage bonusy za fatalities. a moje pytanie wynika z czytania twoich wypowiedzi, z ktorych wiekszosc to krytyka rozwiazan zastosowanych w aoc. |
Autor: | Dae [ 4 cze 2008, 08:46 ] |
Tytuł: | |
Fatalities na mobach może nudzić po obejrzeniu 100 raz tej scenki ale fatalities nie są za częste i jest ich pare rodzaji. Natomiast nie rozumiem jak może kogoś nudzić fatalities na graczu? To jest poprostu piękna sprawa. A to, że ja jestem zablokowany na 2-3 sec to akurat nie problem, trzeba nadmienić, że fatalities blokują cie tylko jeśli grasz mele caster nie ma tego problemu. |
Autor: | Icekk [ 4 cze 2008, 08:51 ] |
Tytuł: | |
Pograj assasinem to zobaczysz ze fatality jest co 2 ustrzelony target. Imo kon ma racje ale poki co sa tez dobre strony fatalitosow, mianowicie jak bijesz po 8 mobow na raz i wejdzie Ci fatality, ktore nie dosc ze daje stam/mane to jeszcze god mode na czas trwania, a pota tickuje ^^ |
Autor: | Mendol [ 4 cze 2008, 08:56 ] |
Tytuł: | |
imo kazdy z nas ma racje. w sumie wystarczylaby opcja wylaczenia 'scenki' i tyle. zreszta sa fatalities to narzekacie. jakby nie bylo to byscie gadali, ze walce czegos brakuje. nie dziwie sie ze devsom odechciewa sie wdrazania nowych pomyslow przy takim podejsciu graczy. w sumie po co nam kombosy, ktore trzeba klikac? wystarczylby skill na pasku i niech sie samo robi. |
Autor: | Motopompa [ 4 cze 2008, 08:58 ] |
Tytuł: | |
jestescie zdrowo jebnieci na lepetyne jesli wam przeszkadza fatality. co za cholerni malkontenci. |
Autor: | konrador [ 4 cze 2008, 09:07 ] |
Tytuł: | |
Powinna byc mozliwosc wylaczenia fatalities... Tak, wyglada to bardzo fajnie. 1, 10 i moze 20 raz. Potem staje sie nudne. Ja mam 2 fatalities, i uwierz mi - widzialem je wszystkie, wystarczajaca ilosc razy i pod wystarczajaco liczba katow, zebym mogl powiedziec, ze w tej chwili sa dla mnie po prostu nudne i zbyteczne. 2 sekundy, ktore jestesmy zmuszeni przeczekac bez mozliwosci kontrolowania naszej postaci moze byc KLUCZOWE w walce grupowej - tyle. Jesli tego nie widzicie i nie rozumiecie, to przykro mi - pozdro & pocwicz, ale w takim wypadku z pewnych powodow nie znajdziemy linii porozumienia w kwestii roznych rozwiazan PVP. |
Autor: | dark_lord [ 4 cze 2008, 09:11 ] |
Tytuł: | |
tak może to i nudne staje się czasami, ale fatalities ma też dobre cechy a mianowicie łatwiej można grupkę moobków pokonać ![]() |
Autor: | Motopompa [ 4 cze 2008, 09:15 ] |
Tytuł: | |
Tyle, ze fatality nie wchodzi w gracza tylko jak ma 5 % hp. Mi kilka razy zdarzylo sie wykonac fatality gdy gracz mial ~80% hp. Uwazasz, ze w takim przypadku powinien dostac instant killa, a ja odrazu moge biegac za innymi przeciwnikami? |
Autor: | Icekk [ 4 cze 2008, 09:17 ] |
Tytuł: | |
A dlaczego nie? Ja roznicy nie widze. Rangerem mi sie zdarzylo kilka razy zabic 1 combo przy 100% hp targetu... |
Autor: | Mendol [ 4 cze 2008, 09:19 ] |
Tytuł: | |
dlatego shieldy ustawione defaultowo sa ok ![]() |
Autor: | konrador [ 4 cze 2008, 09:21 ] |
Tytuł: | |
Uwazasz, ze w takim przypadku powinien dostac instant killa, a ja odrazu moge biegac za innymi przeciwnikami? Tak uwazam. Fatality jest random i nie ma nic wspolnego z iloscia zadawanego przez ciebie dmg. 80% zabierales przeciwnikowi dlatego, ze wchodziles w niego critem, ktory byl pare razy wyzszy niz byc powinien, jesli jest mowa o grze skillowej (a taka chyba mial byc AOC, skoro mamy caly ten skomplikowany combat?), a nie grze, ktora ma przypominac loterie, w ktorej wygrana jest jebniecie ciosu odbierajacego 3x wiecej hp niz ma postac, z ktora walczymy. |
Autor: | Mendol [ 4 cze 2008, 09:25 ] |
Tytuł: | |
fatality w pewnej czesci opiera sie na tym czy przeciwnik z danej strony ma shielda czy nie. dochodzi do tego crit chance i tyle. takze nie do konca jest to pelna loteria jak sugerujesz kon. |
Autor: | konrador [ 4 cze 2008, 09:41 ] |
Tytuł: | |
Fatality nie jest zalezne od ustawienia shieldow. :( Loteria jest w tym sensie, ze raz na ilestam critow wchodzi jeden za pierdyliard dmg i nastepuje totalna dezitegracja czegokolwiek nie mialbys na celowniku... |
Autor: | Mendol [ 4 cze 2008, 09:42 ] |
Tytuł: | |
Kon wedlug tego co czytalem i tego co zauwazylem brak shielda ze strony z ktorej konczysz kombo znacznie zwieksza szanse na fatality. tyle |
Autor: | konrador [ 4 cze 2008, 09:57 ] |
Tytuł: | |
Ja czytalem, ze z uwagi na wybor serwera i playstyle mamy po 13 lat, spora ilosc pryszczy, problemy z rowiesnikami w szkole i starego o imieniu Josef, ktory trzyma nas w piwnicy. Fatality to po prostu animacja, ktora MA SZANSE sie pojawic, gdy zrobione combo wylosowalo wiekszy numerek, niz ten, ktory reprezentuje ilosc hp postaci, ktora trafiamy. |
Autor: | Mendol [ 4 cze 2008, 10:02 ] |
Tytuł: | |
no to rozne rzeczy czytamy. anyway zauwazylem to w pve i sie sprawdza. |
Autor: | Icekk [ 4 cze 2008, 10:14 ] |
Tytuł: | |
Znajdz mi kogos kto uzywa tego ''shielda'' podczas 1v1.. Chyba u was na wsi : x W pve nie widze roznicy w czestotliwosci z jaka wchodza mi kryty na mobie z potrojnym ''shieldem''. W Dmg owszem, ale crit imo jest ten sam. |
Autor: | Deshroom [ 4 cze 2008, 10:16 ] |
Tytuł: | |
Icekk napisał(a): ... Icek, masz juz 80 ?
|
Autor: | rashiell [ 4 cze 2008, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Fakt, ten shield w AoC jest o kant dupy sorry ale twórcy gry zapomnieli chyba, że człowiek ma tylko 2 ręce bo podczas 1VS1 musisz wybrać odpowiednie combo, wcisnąć sekwencje a przy okazji poruszać się by koleś nie wszedł ci na plecy. |
Strona 49 z 64 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |