MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Crafting
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=28737
Strona 1 z 2

Autor:  Sobtainer [ 7 mar 2008, 03:17 ]
Tytuł:  Crafting

Pojawił się fajny artykuł o craftingu sign dev team. Pozwolę sobie go umieścić. Jak ktoś ma jakieś dodatkowe fajne informacje to wklejajcie je tutaj.

http://www.aocmmo.com/Articles/Interviews/3

Autor:  Teo [ 7 mar 2008, 11:40 ]
Tytuł: 

Moze ktos z dobrym engliszowym wyciagnie co najciekawsze z tego wywiadu ?

Autor:  Jackhammer [ 7 mar 2008, 11:55 ]
Tytuł: 

crafting - tak jak w AO engineer
jak masz wymagane komponenty klikasz prawym i masz przedmiot
cały fun będzie w zdobywaniu lepszych komponentów do craftu a nie robieniu ich

Autor:  Mendol [ 7 mar 2008, 12:22 ]
Tytuł: 

czyli znowu farma. gg

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 mar 2008, 12:32 ]
Tytuł: 

Nie interesowalem sie craftem do tej pory w AoC i mnie artykul rozczarowal. Male podsumowanie:
1. Crafting po znalezieniu matsow sprowadza sie do klikniecia w jeden przycisk. Zegnaj marzenie o crafcie z eq2 czy vg. Proces jest calkowicie automatyczny.
2. Wedlug devsow istota bycia crafterem to zbieranie meterialow i wspolpraca z innymi crafterami, "skill" podczas wytwarzania jest zbedny. wtf?
3. O tym jak dorny jestes bedzie swiadczyc ilosc recept, dostep do zasobow, budynkow. Czyli od gidlii nie od ciebie.
4. zmasterowanie jednej profesji(bedzie mozna miec 2) nie zajmie dlugo, po czescie bedzie oparte na questach. Jak bedziesz mial dostep do matsow to pewnie kwestia paru godzin.
5. Nie wysztkie profesje beda zalezne od zabijania mobkow.
6. Znaczmna czesc zasobow bedzie w obrebie miast graczy. Zeby zrobic itemy wyzszej jakosci bedzie konieczne miec do nich dostep. Beda specjalne zony z zasobami.
7.Oddzielna przestrzen w plecaku na materialy.
Ogolnie pare dobrych pomyslow, poza prostacka mechanika samego craftu. :<

Autor:  Teo [ 7 mar 2008, 12:47 ]
Tytuł: 

Nie liczylem na crafting w postaci jakiej jest w VG bo ten raczej sporo ludzi odstrasza swoja trudnoscia ale z tego co wyczytalem tez na forum bety to crafting mimo ze sprowadza sie to wspomnianego klicka to jednak wymaga sporo od gildii i stawia na crafting gildiowy, a nie na solo crafterow.
Wspominano tez cos o tym ze taki crafter, ktory dzieki gildii stanie sie bardzo dobry po wyjsciu z niej traci wszystko co jest genialnym pomyslem jak dla mnie.

Zobaczymy jak to bedzie wygladalo w praktyce bo narazie wyglada to bardzo nijak, zebrac maty i klick, ale nie wspomina sie o podstawowych rzeczach, jak i gdzie zebrac maty, jak i gdzie zrobic ten klick, a to przy takim systemie carftu jest dosc istotne.

Autor:  Lil [ 7 mar 2008, 13:19 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Wspominano tez cos o tym ze taki crafter, ktory dzieki gildii stanie sie bardzo dobry po wyjsciu z niej traci wszystko co jest genialnym pomyslem jak dla mnie.


ciekawe czy tez tak zrobia z epixami zdobytymi na gildiowych rajdach :) To bylby naprawde duzy przelom :)

Autor:  MagPS [ 7 mar 2008, 13:24 ]
Tytuł: 

kretyński pomysł, ale widać że znajdą się tacy którym odpowiada coś takiego :roll:

Autor:  Mendol [ 7 mar 2008, 13:50 ]
Tytuł: 

racja mag. co w momencie jak gildia umrze i ktos bedzie chcial sie przeniesc do innej? albo 2 gildie beda chcialy sie polaczyc? albo leader-crafter bedzie chcial odejsc? wiekszego nonsensu dawno nie widzialem

w aoc nie bedzie epixow 12 setowych, ktore trzeba bedzie farmowac 24/7/365.

Autor:  Motopompa [ 7 mar 2008, 13:52 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
w aoc nie bedzie epixow 12 setowych, ktore trzeba bedzie farmowac 24/7/365.
zaklad?

Autor:  Eleeist [ 7 mar 2008, 14:03 ]
Tytuł: 

Jak nie wiesz to się nie zakładaj. Nie, nie będzie trzeba farmić 24/7/365

Autor:  Motopompa [ 7 mar 2008, 14:09 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
Jak nie wiesz to się nie zakładaj. Nie, nie będzie trzeba farmić 24/7/365
Trudno domyslec sie, ze w interesie kazdego wydawcy jest utrzymanie gracza jak najdluzej? Moze nie bedzie farmy na poczatku, ale wkoncu beztroska gra sie znudzi i zostana typowe goal'e jak dla wiekszosci mmo.Itemki nie musza odgrywac pierwszoplanowej roli.Wystarczy, ze te rzadkie beda wygladaly nieprzecietnie ^^

Autor:  Bartlem [ 7 mar 2008, 14:13 ]
Tytuł: 

Eleeist napisał(a):
Jak nie wiesz to się nie zakładaj. Nie, nie będzie trzeba farmić 24/7/365

<smutny>
a już porzuciłem żonę, dzieci, rodzine by mieć ten WSZYSTKIE NAJLEPSZE MATSY

Autor:  Enhu [ 7 mar 2008, 15:00 ]
Tytuł: 

holera, a liczyłem na crafting a'la swg :|

Autor:  Gefaran [ 7 mar 2008, 15:01 ]
Tytuł: 

Ja też. Pewnie wiele jeszcze rozczarowań nas czeka :wink:

Autor:  Enhu [ 7 mar 2008, 15:08 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
Ja też. Pewnie wiele jeszcze rozczarowań nas czeka :wink:


I tak lepsze to od powalonego craftingu jak w WoW'ie

Autor:  Gefaran [ 7 mar 2008, 15:26 ]
Tytuł: 

Narazie za wcześnie mówić czy lepsze to, czy może gorsze. Miejmy nadzieję, że będzie lepsze. Tylko dlaczego jakoś po tym co tu napisane, sam w to nie wierze... :wink:

Autor:  Teo [ 7 mar 2008, 17:10 ]
Tytuł: 

Narazie teoretyzujemy ale napewno nie bedzie to taki "crafting" jak w WoW, czyli dwie godzinki czasu i duzo golda by zrobic max lvl i potem wycraftowac 1-3 rzeczy by po miesiacu jak bedzie nowy patch wywalic do smieci i postanowic ze jedynie oplaca sie miec jewelcraft/mining.

Dlaczego blizz nie rozbudowywal takich pomyslow jak darkiron wytapiany w BRD lub luska z Onyxii na plaszczyk ?
Za trudne, za duzo whinerow na forum ze nie moga zrobic solo ?
Prawdopodobnie tak i mam nadzieje ze takiego gowna jak jest teraz w WoW nie bedzie w Conanie.

Osobiscie uwazam ze crafting z vanguarda jest super ale czy sprawdzilby sie w Conanie to nie mam pojecia, zobaczymy jaki wplyw na crafting bedzie miec gildia, moze za jakis czas ktos to opisze jak dobije postacia do craftingu.

Autor:  iniside [ 7 mar 2008, 19:21 ]
Tytuł: 

Marudzicie. Dooki crafting bedzie napedzal PvP to jak dla mnie, moze nawet nie być trzeba klikać w przycisk. Bylby tylko jak ktoś mi proboje zerwac mojego kwiatka to mogl sie na niego rzucic i mu przeszkodzić. Ew. przeszkodzic wrogiej gildii przejmujac jej zamek.

Autor:  Bryndek [ 8 mar 2008, 00:16 ]
Tytuł: 

Z zalozenia ta gra ma byc grupowa.

Zreszta do premiery jeszcze troche czasu, jesli gra ma byc 20 maja do do tloczni gra pojdzie okolo 1 maja. A jak to bedzie wygladac i czy bedziemy narzeka przekonamy sie po premierze.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team