MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Klucz w edycji kolekcjonerskiej a raczej jego brak
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=29705
Strona 1 z 2

Autor:  hunte'r [ 24 maja 2008, 17:08 ]
Tytuł:  Klucz w edycji kolekcjonerskiej a raczej jego brak

Witajcie
Dokonałem zakupu AC w wersji kolekcjonerskiej w SATURnie za 189 zeta. Zdziwiłem się jednak bardzo, albowiem w wielkim pudle nie widzę nigdzie klucza aktywacyjnego do konta.

W pudle dostalem
Pakiet DVD z 4 płytami
Duzy artbook
Dwie karteczki w tym jedna z info o buddykeyu (gdzie zakładac ale bez kluczy)
Mapke - szmacianke
i to by było chyba tyle.

Rzekomo klucz ma byc na instrukcji której ja w pudle nie widzę. Co więcej nie pokazali takiej instrukcji na prezentacji zawartosci pudła na jego odwrocie. Jedyną książką jest ów wielki artbook.

Czy ktos z Was kupował juz CE w PL i czy miał podobne problemy? Gdzie znajdę ów klucz i do kogo z tym uderzyc? Do Saturna ? Pisac do CDprojekt?

Autor:  Ozzie [ 24 maja 2008, 17:26 ]
Tytuł: 

Miałem ten sam problem, uderzaj do CDP.

Autor:  Bartlem [ 24 maja 2008, 17:27 ]
Tytuł: 

OMG !!!
a masz instrukcje obsługi ? <BEGINNER`S HANDBOOK>

jak tak to odwróc ją i oczą twym ukarze się ACITVATION KEY na białym tle

Autor:  Bloodleaf [ 24 maja 2008, 17:51 ]
Tytuł: 

Bartlem napisał(a):
OMG !!!


przecież napisał że nie ma omg..

Autor:  hunte'r [ 24 maja 2008, 17:53 ]
Tytuł: 

Niestety nie mam takiej instrukcji a w SATURNIE nie mają juz CE. Zwrot kasy mnie nie rajcuje wiec pozostaje liczyc na zrozumienie CDProjekt.

Imho ktos z funcom niezle skopal z tym zabezpieczeniem CE. Pudło obłozone kartonem na 2 nalepkach bez folii - co za problem wyjac z tego cokolwiek.

Autor:  carbov [ 26 maja 2008, 08:16 ]
Tytuł: 

jeżeli chodzi o CE to ja dostałem zafoliowane i naprawdę nie dało rady nic z tego wyciągnąć. A tak swoją drogą wydanie rewelacja. Chciałem kupić zwykłą wersję ale jak zobaczyłem CE to od razy wziąłem:)

Autor:  hunte'r [ 26 maja 2008, 20:27 ]
Tytuł: 

Dostalem dzisiaj odpowiedz z CDP ze nie maja juz CE i nie moga mi pomoc. Jedyne co mi pozostaje to oddac pudło do sklepu. Ja pierdziele.. ale dbałosc o klienta .

Autor:  Gerpir Feilan [ 26 maja 2008, 20:36 ]
Tytuł: 

Ewidentnie ktos w sklepie zaj... keya. W kazdym CE musi byc manual, a na jego odwrocie key. Dobra nauczka na przyszlosc by nie kupowac gry ktora nie jest zafoliowana - w szegolnosci na PC.

Autor:  samhain [ 26 maja 2008, 22:00 ]
Tytuł: 

hunter otworzyles pudelko, sklep ma prawo nie przyjac gry

Autor:  Pinio [ 27 maja 2008, 01:05 ]
Tytuł: 

Nie gadaj głupot.

Autor:  Kabraxis [ 27 maja 2008, 01:11 ]
Tytuł: 

Jesli to CE to masz naklejke na boku pudelka z numerem.

Przepisz numer, zrob fotki wszystkiego lacznie z paragonem itp....
I udezaj bazposrednio do FunCom na email.

Na logike rozwiazanie sprawy powinno wygladac tak ze:

- udowadniasz fotkami ze kupiles gre,
- FunCom sprawdza w bazie kont ze CDKEY z tej CE byl uzyty lub nie (albo ktos zajebal albo po prostu ktos spieprzyl przy pakowaniu) - moga to sprawdzic wlasnie po tym numerze CE z boku, ewentualnie po czyms innym nie wiem.
- Banuja zajebane konto i daja ci nowy CDKEY,

To moze byc trudne do wykonania, zwlaszcza jak nie masz tego hologramu bo na niektorych CE tez ich brakowalo. Powodzenia z ich suportem. :-)

Autor:  Gotji [ 27 maja 2008, 08:46 ]
Tytuł: 

Podobny problem ma paru innych graczy na swiecie, pamietam ze czytalem o tym na jakims zagranicznym forum. Koles pisal ze jedyna opcja to ta ktora opisal Kabraxis. W sklepie nikt mu nie wierzyl ze nie bylo instrukcji. Mozesz tez sprobowac klucic sie w saturnie o zwrot pieniedzy, przy odrobinie szczescia uda sie i pamietaj ze ten kto glosniej krzyczy ma racje :] . Mialem wczesniej problem ze zlym kluczem, po 10 min krzyczenia na sprzedawce w mediamarkt moglem dostac zwrot kasy albo poczekac 2 dni i dostac nowy klucz z edycji kolekcjonerksie z CD Projekt, ale naszczescie Funcom roziwazal jeszcze tego samego dnia problem. Powodzenia.

Autor:  hunte'r [ 27 maja 2008, 12:54 ]
Tytuł: 

Byłem w Saturn i chcieli mi zwrócic kase lub dac wersje zwykłą ale mi zalezy na CE. Zadzwonili wiec do CDProjekt a tam lameriada ...... okazało sie ze oni są tylko dystrybutorem który sciagnał X egzemplarzy na zyczenie klienta i nic nie moga zrobic bo wszystkie CE juz sprzedali i takie tam farmazony. I kazali mi pisac do FUNCOMU. To jest poprostu paranoja - kto takiej firmie dał prawa do dystrybucji gry? Jak IM Group sprzedawało UO to miało X kluczy na zapas na wypadek takich problemów. Teraz wychodzi na to ze wydałem 189 zł na crap bo dystrybutor ma w dupie problem i ja mam ponosic nakłady na dojazdy, telefony, maile i inne.

Autor:  whiteman [ 27 maja 2008, 12:56 ]
Tytuł: 

To jest całkiem normalne. Miałem podobną sytuację z lotro: dostałem klucz eu a płyty US. I też mi powiedzieli (akurat empik jest dystrybutorem) że to nie ich wina, że oni tylko sprzedają i żebym się kontaktował z producentem.

Po prostu w PL jest takie a nie inne podejście do klienta.

Autor:  m1sza [ 27 maja 2008, 13:05 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):

Po prostu w PL jest takie a nie inne podejście do klienta.


Ale co inne? Nie maja mozliwosci wymiany towaru to zgodnie z prawem proponuja zwrot pieniedzy czy tam zamiane na zwykla i wyplate roznicy. Gdyby mieli zapasowe CE to na pewno by wymienili bez mrugniecia okiem. Jesli natomiast ktos sie uparl, ze chce CE to niestety musi uderzac do producenta. Zycie.

Autor:  Asmax [ 27 maja 2008, 13:19 ]
Tytuł: 

Ta, z LOTRO mialem identyczna sytuacje. Final byl taki, ze CDProjekt sie na mnie wypial, codemasters/turbine podobnie - a przed sprzedajacym ja wyszedlem na oszusta;)

Autor:  TobiAlex [ 27 maja 2008, 13:55 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Jesli to CE to masz naklejke na boku pudelka z numerem.


No... ja też mam CE i też mam nalepkę z boku pudła... tyle, że kompletnie żadnego numeru na nim!

Autor:  whiteman [ 27 maja 2008, 13:59 ]
Tytuł: 

m1sza napisał(a):
whiteman napisał(a):

Po prostu w PL jest takie a nie inne podejście do klienta.


Ale co inne? Nie maja mozliwosci wymiany towaru to zgodnie z prawem proponuja zwrot pieniedzy czy tam zamiane na zwykla i wyplate roznicy. Gdyby mieli zapasowe CE to na pewno by wymienili bez mrugniecia okiem. Jesli natomiast ktos sie uparl, ze chce CE to niestety musi uderzac do producenta. Zycie.


Saturn się zachował bardzo dobrze. Ja miałem na myśli CDP który jak zwykle jest nieprzygotowany do jakichkolwiek kryzysowych sytuacji. A takie w przypadku tak dużej i oczekiwanej premiery się zdarzają.

Autor:  hunte'r [ 29 maja 2008, 16:03 ]
Tytuł: 

Jaja kur... jak arbuzy.
FUNCOM nie odpisuje mi juz 3 dzien na zapytania kierowane na ich maile. Gram.pl prosi o przysłanie skanu dowodu zakupu pomimo tegoz e zdjecia im juz wysyłałem 2 razy. :wtf: :o

Autor:  vesmir [ 29 maja 2008, 17:03 ]
Tytuł: 

Poprostu jakis murzyn w CDP gdy wkladal ulotki do pudelka nie włożyl z powrotem instrukcji.

CDP bez problemu ci pomoże.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team