MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Apprentice system - Levelowanie?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=30119
Strona 1 z 2

Autor:  Beast [ 22 cze 2008, 07:07 ]
Tytuł:  Apprentice system - Levelowanie?

Hej,

Poniewaz duzo slysze o levelowaniu poprzez apprentice system, chcialem zapytac jak to dokladnie dziala oraz wyglada?

Czytalem na temat gildii robiacych 20->80 w ciagu kilku dni, a dla osob pracujacych i zainteresowanych glownie PVP to chyba jedyne sensowane rozwiazanie.

Wiec pytanie brzmi jak i gdzie? Dzieki za info! :)

Autor:  Nishruu [ 22 cze 2008, 08:33 ]
Tytuł: 

Wysokie levele daja apprenticeship niskim levelom i ciagna je np. do Keshatta na moby lvl 7x. I tam odbywa sie trubo-aoe-grindfest. ;) Tak to chyba wyglada.

Autor:  Compton [ 22 cze 2008, 08:56 ]
Tytuł: 

Rzeczywiscie dla lowlev ... kogos kto ma prace szkole i inne zajecia poza graniem wydaje sie to dosc sensowne :) Hmm ... trzebaby poszukac kogos <70lvl ;)

Autor:  Beast [ 22 cze 2008, 09:42 ]
Tytuł:  ...

Nishruu napisał(a):
Wysokie levele daja apprenticeship niskim levelom i ciagna je np. do Keshatta na moby lvl 7x. I tam odbywa sie trubo-aoe-grindfest. ;) Tak to chyba wyglada.


Probowalem tego ze znajomym level 70 i niestety konczylo sie na 1XP per kill. Wiec gdzie jest caly trick?

Autor:  Lokken [ 22 cze 2008, 09:43 ]
Tytuł: 

No bez przesady. Po pierwsze, w tej grze i tak leveluje się bardzo szybko. Po drugie, przecież "prawdziwa gra" nie zaczyna się od 80 lvl, zanim go nabijemy możemy mieć masę zabawy, a endgame jak na razie i tak kuleje.

Autor:  eagleeyes [ 22 cze 2008, 09:56 ]
Tytuł: 

Chodzi o to by mobki dla tego 70+ nie byly szare. Dostajesz wtedy maxymalny cap expa za mob killa, i tak na będąc 20 lvl bedzie to okolo 200 expa ale na 60 bedzie to 3000 exp per kill. Mentorowanie oplaca sie bardziej imo na wyzszych levelach ( 55+). Do tego czasu masz sporo questów. I jeszcze jedno- mentor nie dostaje expa po patchu. Kiedyś był bug i expa dostawał także.

Autor:  axoc [ 22 cze 2008, 10:36 ]
Tytuł: 

Idziesz z kumplem na high lvl na mobki 70+
Tapujesz moba na siebie (nie bedac z nim w party)
On zabija tego moba, a Ty dostajesz za niego expa - exp sie nie dzieli poniewaz mob byl tapniety na Ciebie, a on tylko zabil...

Autor:  superXtra [ 22 cze 2008, 11:17 ]
Tytuł: 

Chyba ci sie pomylilo z wowem axoc

Autor:  Teo [ 22 cze 2008, 11:28 ]
Tytuł: 

Zasada jest prosta, osoba/osoby tworza party, podnosza lvl reszcie i idziecie bic moby na podobny lvl jaki maja najwyzszi w party, wtedy sa niesamowite efekty.
Nie musi to byc keshata i 70+ lvl zeby cos takiego robic, jednak zazwyczaj biora 45+ do keshaty juz i po godzinie maja 55lvl, jednak wymaga to ochrony i posiadania conamniej jednego party z 80lvl by wygrywac walke o spoty.

U nas organizuje sie takie cos ale glownie dla tych co juz docieraja do Keshaty czyli maja conajmniej 68lvl bo sprowadzanie gry tylko do app grindu smierdzi i niszczy gre.

Autor:  DenizenKane [ 22 cze 2008, 12:24 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
sprowadzanie gry tylko do app grindu smierdzi i niszczy gre.


To widać sami twórcy się zesmrodzili, nie implementując contentu past 55 lvl.

Autor:  nattehfat [ 22 cze 2008, 12:55 ]
Tytuł: 

caly ten system smierdzi, rownie dobrze mogliby zrobic system w ktorym lvlowac mozna byloby przez komende /levelupmenow

Autor:  Teo [ 22 cze 2008, 13:02 ]
Tytuł: 

Ja musialem grindowac na 54-55, 59-60, 68-70, 76-80, wiec nie jest tak strasznie.

Autor:  Shadhun [ 22 cze 2008, 13:31 ]
Tytuł: 

Beast nie spiesz sie, w tej chwili content na high level jest tak syfny że lepiej sobie powoli robić levelki we własnym tempie.

Autor:  Teo [ 22 cze 2008, 14:28 ]
Tytuł: 

Dokladnie, zgadzam sie z Shadhunem, endgame bedzie dzialal poprawnie dopiero w lipcu, a do tego czasu pewnie wiecej tych powerlvl 80 zrezygnuej z nudowo :)

Autor:  m1sza [ 22 cze 2008, 14:29 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ja musialem grindowac na 54-55, 59-60, 68-70, 76-80, wiec nie jest tak strasznie.


Nie no, wcale :P

Autor:  flame [ 22 cze 2008, 14:43 ]
Tytuł: 

m1sza napisał(a):
embe napisał(a):
Ja musialem grindowac na 54-55, 59-60, 68-70, 76-80, wiec nie jest tak strasznie.


Nie no, wcale :P



Dla tos'a to nic :)

Autor:  Teo [ 22 cze 2008, 16:03 ]
Tytuł: 

m1sza napisał(a):
embe napisał(a):
Ja musialem grindowac na 54-55, 59-60, 68-70, 76-80, wiec nie jest tak strasznie.


Nie no, wcale :P


8lvl, czyli 10% to naprawde nie jest wiele zwlaszcza ze w Keshata zostaly mi wszystkie questy do instancji bo nie mialem na to czasu.

Autor:  Ashton [ 22 cze 2008, 17:08 ]
Tytuł: 

Lokken napisał(a):
No bez przesady. Po pierwsze, w tej grze i tak leveluje się bardzo szybko. Po drugie, przecież "prawdziwa gra" nie zaczyna się od 80 lvl, zanim go nabijemy możemy mieć masę zabawy, a endgame jak na razie i tak kuleje.



w swg, pre-nge zmasterowalem postac w ciagu jednej grind sesji...

coprawda trwala ona z 48h bez snu, z przerwami na fajke i zrobienie kawy, ale to inna sprawa ;p

Autor:  Mendol [ 22 cze 2008, 20:22 ]
Tytuł: 

kawy...
i kto w to uwierzy Ashton :-)

Autor:  Beast [ 23 cze 2008, 19:31 ]
Tytuł:  ...

Shadhun napisał(a):
Beast nie spiesz sie, w tej chwili content na high level jest tak syfny że lepiej sobie powoli robić levelki we własnym tempie.


embe napisał(a):
Dokladnie, zgadzam sie z Shadhunem, endgame bedzie dzialal poprawnie dopiero w lipcu, a do tego czasu pewnie wiecej tych powerlvl 80 zrezygnuej z nudowo :)


Shadhun, embe mam juz postac na levelu 55 i jedyne, co mnie finalnie interesuje to PvP, a nie mam tyle czasu co kiedys na PvE grind (praca, praca, praca).

Dacie mi znac jak bedziecie planowac sesje levelingowa?

Pozdrawiam,

Beast

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team