mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2008, 10:19 
Cytuj  
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=42555

WOAAAAHHHHHHH!!!!!O1no1o1n1!

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2008, 10:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=42555

WOAAAAHHHHHHH!!!!!O1no1o1n1!


No ta, ważne że ładna grafa będzie i zauroczy graczy a błędy się same poprawią :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 24.08.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 16:44 
Cytuj  
zaplanowali dodatek, grafa pod dx10... hmm za mało błedów do poprawiania maja teraz?

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 17:02 
Cytuj  
A ty juz grales?

*
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 24.08.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 16:34 
Cytuj  
ja? nie jeszcze nie, zastanawiam sie nad zakupem dlatego jestem żywo zainteresowany kazdym postępem niwelującym bugi ,bo że takowe AoC posiada to chyba każdy sie zgodzi

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 18:17 
Cytuj  
paveup napisał(a):
ja? nie jeszcze nie, zastanawiam sie nad zakupem dlatego jestem żywo zainteresowany kazdym postępem niwelującym bugi ,bo że takowe AoC posiada to chyba każdy sie zgodzi


Tyle, że DX10 kompletnie nic nie ma wspólnego z niwelowaniem bugów a jedynie mydleniem oczu.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 18:57 
Cytuj  
...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 20:00 
Cytuj  
Ugh, od kiedy efekty takie jak HDR czy wolumetryczna mgła są stricte dx10-owe.

Albo specular reflection które jest cześcią składową Phong Shader z którego korzysta np. TF2.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 20:23 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Ugh, od kiedy efekty takie jak HDR czy wolumetryczna mgła są stricte dx10-owe.

Albo specular reflection które jest cześcią składową Phong Shader z którego korzysta np. TF2.

To bez znaczenia. Microsoft placi, wkoncu te miliony pudelek z vista musza sie jakos sprzdac :lol: :lol: :lol:

*
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 24.08.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 22:05 
Cytuj  
dx10 i tak nic nie pomoże juz Viscie, sam microsoft juz to doskonale wie pracując nad nastepca i dx11

PS. @ Tobi - nie chodzilo mi o zwiazek dx10 i niwelowanie bugow tylko o zajmowanie sie nie tym co trzeba w pierwszej kolejnosci :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 22:13 
Cytuj  
Directx 10 jest fajny, kiedy wprowadza coś miłego dla oka, np. w przypadku World of Warcraft. Było by to zajebista niespodzianką dla graczy, zmiana kompletnie całego enginu graficznego a na pierwszym planie oczywiście grywalność.

W przypadku AoC śmiać mi się chcę, bo ludzie codziennie stamtąd uciekają a Funcom wprowadza engine graficzny który i tak nic nie zmieni. Troszkę to dziwne posunięcie, być może mają jakiś Business Plan ale imo jest kulawy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.