MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - New Render Engine Preview
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=38717
Strona 1 z 1

Autor:  Piaskowy [ 22 mar 2011, 09:47 ]
Tytuł:  Age of Conan - New Render Engine Preview

http://www.youtube.com/watch?v=3F_VZiBoJPw

Autor:  ubeck [ 22 mar 2011, 10:10 ]
Tytuł:  Re: Age of Conan - New Render Engine Preview

"Make a new MMO with this engine.. MAke it fun..Make it BIG.. Make it open . Make it have a very good fun crafting system. Make it open world PvP. Big battle in open world zones

and most important. DONT SCREW UP THE LAUNCH.. you only get once chance.

I played Age of Conan at launch.. you fukked up.. you betrayed me. I never look back"
Komentarze pod filmikiem takie jak ten, chyba najlepiej oddaja stosunek ludzi do FC.

Autor:  iniside [ 22 mar 2011, 10:18 ]
Tytuł: 

Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/

Oczywiscia z taka realistyczna grafika a nie stylizowana.

Autor:  druzil [ 22 mar 2011, 10:43 ]
Tytuł: 

Maja zaimplementowac nowy silnik do AoC ?

Autor:  iniside [ 22 mar 2011, 10:44 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
Maja zaimplementowac nowy silnik do AoC ?

Juz jest na live.

Sciagam i obadam.

Autor:  druzil [ 22 mar 2011, 11:00 ]
Tytuł: 

Bardzo dawno nie gralem w AOC, ten silnik duzo sie rozni od poprzedniego ? Chodzi mi o sama grafike.
Z tego co pamietam wczesniej tez wygladal fajnie.

Autor:  Igorwer [ 27 mar 2011, 09:41 ]
Tytuł: 

Troszkę ładniej wszystko wygląda oraz wszystkie lokacje się nieco szybciej wczytują. Na przykład Khitai - przed patchem był dla mnie totalnie niegrywalny, teraz zaś jest trochę lepiej. Oprócz hardkorowych freezów to można w Khitaiu pograć. Ogólnie rzecz biorąc rewelacji nie ma. Zamiast crashy w Khitaiu są teraz crashe a "starych terenach".

Autor:  bandytaz [ 27 mar 2011, 22:46 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/


To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję.

Autor:  Niah [ 28 mar 2011, 09:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/


ubeck napisał(a):
I played Age of Conan at launch.. you fukked up.. you betrayed me. I never look back"


:lol: :lol:

Autor:  iniside [ 28 mar 2011, 09:29 ]
Tytuł: 

bandytaz napisał(a):
iniside napisał(a):
Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/


To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję.

Przynajmniej daloby sie w nia grać.

Zreszta. TRION pracuje nad Action MMO.

Autor:  Huragan [ 28 mar 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
bandytaz napisał(a):
iniside napisał(a):
Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/


To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję.

Przynajmniej daloby sie w nia grać.


Fakt, w Conana gralem pare miesiecy i byl fun, w Rifta wytrzymalem tylko 2 dni :)

Autor:  bandytaz [ 28 mar 2011, 12:08 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
bandytaz napisał(a):
iniside napisał(a):
Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/


To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję.

Przynajmniej daloby sie w nia grać.

Zreszta. TRION pracuje nad Action MMO.



Ja gram w AoC 3 lata, w becie Rifta nie byłem w stanie wysiedzieć nawet kilku godzin.

I tak, to że gram w AoC 3 lata oznacza, iż:

1. Da się w niego grać.
2. Nie powtarzam gdzieś zasłyszanych głupich plotek.
3. Nie rozpływam się nad KAŻDYM nowym MMO.

Autor:  blasz [ 29 mar 2011, 17:22 ]
Tytuł: 

To może za to oznaczać Bandytaz, że jesteś fanboyem :)

Nowy silnik nic nie zmienił, siege jak crashowały tak nadal crashują. Graczy odpływa coraz więcej, jedyna perspektywa zabawy to teraz majowy blood&gore server.

Autor:  bandytaz [ 30 mar 2011, 16:28 ]
Tytuł: 

blasz napisał(a):
To może za to oznaczać Bandytaz, że jesteś fanboyem :)


Hehe, kto by pomyślał ;D

Cytuj:
Nowy silnik nic nie zmienił, siege jak crashowały tak nadal crashują. Graczy odpływa coraz więcej, jedyna perspektywa zabawy to teraz majowy blood&gore server.


Coś tam zmienił i nie sposób zaprzeczyć, że ciężko uwierzyć iż jeszcze kiedyś siądą i rozwiążą te wszystkie problemy nękające PvP :<

Ale faktycznie, na pocieszenie, zanosi się na to, że B&G zapewni nam chociaż na chwilę trochę dobrej "oldskulowej" zabawy.

Autor:  Doodec [ 31 mar 2011, 09:55 ]
Tytuł: 

skopiuje z Polskiego forum bo nie chce mi sie klepac..

Ja jestem, a wlasciwie bylem w gronie tych szczesliwcow ktorym nowa technologia smigala jak ta lala. Niestety kazdy je....ny update i wydajnosc cofa sie do stanu sprzed wprowadzenia technologii. Na chwile obecna jest to mniej wiecej 30 stalych fpsow (czasem chrupnie na kilka sekund w dol). To jednak co rozpier...la mnie doszczetnie to kilku(nasto) sekundowe lagi i w efekcie WIPE na HM, zgon na MINI, i momentalne rozlaczenia serwera (oczywiscie mozna sie zalogowac ale sami wiecie i trwa wgranie np Grasslandow).

Wszystkie najnowsze tytuly smigaja u mnie w maks rodzielczosci, maks AA, cieni, pierdol i fajerwerkow graficznych grubo ponad 70 Fps. System jest czysciutki postawiony specjalnie pod AOC. I co? I nic. Chu,,,nia panie i panowie, chu..nia na maksa.

Ale niestety z nieudolnym silnikiem gry/kodem jest jak z alimentami. Na poczatku zmascisz i do konca zycia bedzie chrupac.

-----

A co do nowego serwera. Nie sciskalbym posladow na grafike tylko lepiej by jakis nowy PVP kontent wrzucili. Chodzby zakichana mapke do mini z trybem S&D czyli 6 vs 6 (mozliwy premade) i ma sie tylko jedno zycie (tak jakby totem byl juz zbity) - az do unicestwienia druzyny przeciwnika.
Ile potrzeba czasu i zasobow by cos takiego wrzucic? Jeden Polski studencinia programista zrobilby to w 1 dzien, moze 2. Ale kurwac przeciez FUNCOM wie lepiej.

Nie mniej, pozyjemy zobaczymy.

Autor:  bandytaz [ 31 mar 2011, 18:52 ]
Tytuł: 

Doodec napisał(a):
A co do nowego serwera. Nie sciskalbym posladow na grafike tylko lepiej by jakis nowy PVP kontent wrzucili. Chodzby zakichana mapke do mini z trybem S&D czyli 6 vs 6 (mozliwy premade) i ma sie tylko jedno zycie (tak jakby totem byl juz zbity) - az do unicestwienia druzyny przeciwnika.
Ile potrzeba czasu i zasobow by cos takiego wrzucic? Jeden Polski studencinia programista zrobilby to w 1 dzien, moze 2. Ale kurwac przeciez FUNCOM wie lepiej.

Nie mniej, pozyjemy zobaczymy.


Tak było na początku :> W sensie totem spadał na 3 czy 4 komba, więc gierki trwały poniżej 5 minut. Ale ludzie płakali, płakali no i zrobili parę zmian żeby to wydłużyć nieco.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team