MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Age of Conan - New Render Engine Preview https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=75&t=38717 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Piaskowy [ 22 mar 2011, 09:47 ] |
Tytuł: | Age of Conan - New Render Engine Preview |
http://www.youtube.com/watch?v=3F_VZiBoJPw |
Autor: | ubeck [ 22 mar 2011, 10:10 ] |
Tytuł: | Re: Age of Conan - New Render Engine Preview |
"Make a new MMO with this engine.. MAke it fun..Make it BIG.. Make it open . Make it have a very good fun crafting system. Make it open world PvP. Big battle in open world zones and most important. DONT SCREW UP THE LAUNCH.. you only get once chance. I played Age of Conan at launch.. you fukked up.. you betrayed me. I never look back" Komentarze pod filmikiem takie jak ten, chyba najlepiej oddaja stosunek ludzi do FC. |
Autor: | iniside [ 22 mar 2011, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/ Oczywiscia z taka realistyczna grafika a nie stylizowana. |
Autor: | druzil [ 22 mar 2011, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Maja zaimplementowac nowy silnik do AoC ? |
Autor: | iniside [ 22 mar 2011, 10:44 ] |
Tytuł: | |
druzil napisał(a): Maja zaimplementowac nowy silnik do AoC ?
Juz jest na live. Sciagam i obadam. |
Autor: | druzil [ 22 mar 2011, 11:00 ] |
Tytuł: | |
Bardzo dawno nie gralem w AOC, ten silnik duzo sie rozni od poprzedniego ? Chodzi mi o sama grafike. Z tego co pamietam wczesniej tez wygladal fajnie. |
Autor: | Igorwer [ 27 mar 2011, 09:41 ] |
Tytuł: | |
Troszkę ładniej wszystko wygląda oraz wszystkie lokacje się nieco szybciej wczytują. Na przykład Khitai - przed patchem był dla mnie totalnie niegrywalny, teraz zaś jest trochę lepiej. Oprócz hardkorowych freezów to można w Khitaiu pograć. Ogólnie rzecz biorąc rewelacji nie ma. Zamiast crashy w Khitaiu są teraz crashe a "starych terenach". |
Autor: | bandytaz [ 27 mar 2011, 22:46 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/
To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję. |
Autor: | Niah [ 28 mar 2011, 09:23 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/ ubeck napisał(a): I played Age of Conan at launch.. you fukked up.. you betrayed me. I never look back"
|
Autor: | iniside [ 28 mar 2011, 09:29 ] |
Tytuł: | |
bandytaz napisał(a): iniside napisał(a): Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/ To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję. Przynajmniej daloby sie w nia grać. Zreszta. TRION pracuje nad Action MMO. |
Autor: | Huragan [ 28 mar 2011, 11:12 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): bandytaz napisał(a): iniside napisał(a): Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/ To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję. Przynajmniej daloby sie w nia grać. Fakt, w Conana gralem pare miesiecy i byl fun, w Rifta wytrzymalem tylko 2 dni |
Autor: | bandytaz [ 28 mar 2011, 12:08 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): bandytaz napisał(a): iniside napisał(a): Eh. Zeby tak za Conana zabrał sie TRION a nie failcom ;/ To byśmy mieli kolejną denną grę w do bólu wyczerpanej już formie. Dziękuję, postoję. Przynajmniej daloby sie w nia grać. Zreszta. TRION pracuje nad Action MMO. Ja gram w AoC 3 lata, w becie Rifta nie byłem w stanie wysiedzieć nawet kilku godzin. I tak, to że gram w AoC 3 lata oznacza, iż: 1. Da się w niego grać. 2. Nie powtarzam gdzieś zasłyszanych głupich plotek. 3. Nie rozpływam się nad KAŻDYM nowym MMO. |
Autor: | blasz [ 29 mar 2011, 17:22 ] |
Tytuł: | |
To może za to oznaczać Bandytaz, że jesteś fanboyem Nowy silnik nic nie zmienił, siege jak crashowały tak nadal crashują. Graczy odpływa coraz więcej, jedyna perspektywa zabawy to teraz majowy blood&gore server. |
Autor: | bandytaz [ 30 mar 2011, 16:28 ] |
Tytuł: | |
blasz napisał(a): To może za to oznaczać Bandytaz, że jesteś fanboyem Hehe, kto by pomyślał ;D Cytuj: Nowy silnik nic nie zmienił, siege jak crashowały tak nadal crashują. Graczy odpływa coraz więcej, jedyna perspektywa zabawy to teraz majowy blood&gore server.
Coś tam zmienił i nie sposób zaprzeczyć, że ciężko uwierzyć iż jeszcze kiedyś siądą i rozwiążą te wszystkie problemy nękające PvP :< Ale faktycznie, na pocieszenie, zanosi się na to, że B&G zapewni nam chociaż na chwilę trochę dobrej "oldskulowej" zabawy. |
Autor: | Doodec [ 31 mar 2011, 09:55 ] |
Tytuł: | |
skopiuje z Polskiego forum bo nie chce mi sie klepac.. Ja jestem, a wlasciwie bylem w gronie tych szczesliwcow ktorym nowa technologia smigala jak ta lala. Niestety kazdy je....ny update i wydajnosc cofa sie do stanu sprzed wprowadzenia technologii. Na chwile obecna jest to mniej wiecej 30 stalych fpsow (czasem chrupnie na kilka sekund w dol). To jednak co rozpier...la mnie doszczetnie to kilku(nasto) sekundowe lagi i w efekcie WIPE na HM, zgon na MINI, i momentalne rozlaczenia serwera (oczywiscie mozna sie zalogowac ale sami wiecie i trwa wgranie np Grasslandow). Wszystkie najnowsze tytuly smigaja u mnie w maks rodzielczosci, maks AA, cieni, pierdol i fajerwerkow graficznych grubo ponad 70 Fps. System jest czysciutki postawiony specjalnie pod AOC. I co? I nic. Chu,,,nia panie i panowie, chu..nia na maksa. Ale niestety z nieudolnym silnikiem gry/kodem jest jak z alimentami. Na poczatku zmascisz i do konca zycia bedzie chrupac. ----- A co do nowego serwera. Nie sciskalbym posladow na grafike tylko lepiej by jakis nowy PVP kontent wrzucili. Chodzby zakichana mapke do mini z trybem S&D czyli 6 vs 6 (mozliwy premade) i ma sie tylko jedno zycie (tak jakby totem byl juz zbity) - az do unicestwienia druzyny przeciwnika. Ile potrzeba czasu i zasobow by cos takiego wrzucic? Jeden Polski studencinia programista zrobilby to w 1 dzien, moze 2. Ale kurwac przeciez FUNCOM wie lepiej. Nie mniej, pozyjemy zobaczymy. |
Autor: | bandytaz [ 31 mar 2011, 18:52 ] |
Tytuł: | |
Doodec napisał(a): A co do nowego serwera. Nie sciskalbym posladow na grafike tylko lepiej by jakis nowy PVP kontent wrzucili. Chodzby zakichana mapke do mini z trybem S&D czyli 6 vs 6 (mozliwy premade) i ma sie tylko jedno zycie (tak jakby totem byl juz zbity) - az do unicestwienia druzyny przeciwnika.
Ile potrzeba czasu i zasobow by cos takiego wrzucic? Jeden Polski studencinia programista zrobilby to w 1 dzien, moze 2. Ale kurwac przeciez FUNCOM wie lepiej. Nie mniej, pozyjemy zobaczymy. Tak było na początku :> W sensie totem spadał na 3 czy 4 komba, więc gierki trwały poniżej 5 minut. Ale ludzie płakali, płakali no i zrobili parę zmian żeby to wydłużyć nieco. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |