MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gdzie i jak kupic ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32333
Strona 9 z 37

Autor:  mr.Henky [ 16 lut 2009, 11:10 ]
Tytuł: 

Mendol - bo jak by ktos juz gral/widzial gre to na 99% juz by sie o tym pochwalil. W skromonosc nie wierze :]

Autor:  Taurusik [ 16 lut 2009, 11:23 ]
Tytuł: 

Niektóre polskie guildie dostały klucze.

Autor:  Mendol [ 16 lut 2009, 12:00 ]
Tytuł: 

Henky to zacznij.

Autor:  Teo [ 16 lut 2009, 12:15 ]
Tytuł: 

Chyba kazda wieksza gildia ma conajmniej paru grajacych na becie, mmorpg.pl to nie jest jakas super znana strona by wszyscy mieli sile przebijac sie przez flame i spam.
Info szukac najlepiej w zamknietych tematach na forach gildii.

Autor:  Mark24 [ 16 lut 2009, 12:32 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
pve mmo mamy juz na peczki.
a z dobrym pvp mamy w tej chwili 2? eve i ~war.
naprawde mam ogromna nadzieje, ze av nie zbankrutuje i dfo bedzie chociaz troche zarabiac.
inaczej przez najblizsze 10 lat bedziemy skazani na wowowe produkcje.


imho ani Eve ani WAR nie ma dobrego PvP.

Obie produkcje to kompletnie niezbalansowane PvP, w drugiej nawet lootu nie ma, w pierwszej na maxa exploitowany system bounty (który nie działa od lat, jak nie od dziesięcioleci). CO w tych systemach jest fajnego to ja nie wiem.
Jak coś podobnego ma być w DFO - czyli PvP nie tyle skillowe co system papier-kamień-nożyce lub jakieś inne gówno to ja się nawet tego nie tykam.

Autor:  Mendol [ 16 lut 2009, 12:53 ]
Tytuł: 

marek imo to nie bedzie juz gry, ktora ci sie spodoba.
chyba, ze ja sam zrobisz. a i tak nie jestem przekonany, ze bys w nia gral.

w tych systemach fajne jest to, ze mozesz pobiegac ze znajomymi i powalczyc z zywym przeciwnikiem.

Autor:  coldzik [ 16 lut 2009, 13:19 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy bije bo jeszcze nie gralem, ale fakt combat system w neocronie byl/jest najlepszy z jakim mialem doczynienia. Szkoda, ze neocron zostal beszczelnie zniszczony przez tworcow... A jezeli chodzi o taki typowo fantasy to moim zdaniem Rune - lecz to byla typowo gra fpp na silniku pierwszego unreala

Autor:  Mark24 [ 16 lut 2009, 17:00 ]
Tytuł: 

bardzo możliwe Mendol, nie chce mi się już przez kilka misięcy sprawdzać każdego tytułu by potem flamować na forum co jest źle.

Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.

Autor:  Kabraxis [ 16 lut 2009, 17:13 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.


Kurwa..... oplulem monitor. Rob, rob.... ja mam nadzieje ze (sadzac po tych kokosach jakie zbijasz w UK) wykupisz Blizzarda i każesz im zrobic pozadne MMO. :-)

Autor:  Aenima [ 16 lut 2009, 17:18 ]
Tytuł: 

Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.

ty tak na serio?

Autor:  owghard [ 16 lut 2009, 17:21 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.

ty tak na serio?


dajcie mu spokoj. myslec kazdy ma prawo. a to ze po przemysleniu okazuje sie ze za malo kasy i czasu to tez prawda :]

Autor:  Aenima [ 16 lut 2009, 17:24 ]
Tytuł: 

w sumie right:<

Autor:  iniside [ 16 lut 2009, 19:14 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.

ty tak na serio?

Jakby mial dosc kasy zeby kupic silnik na start + reszte techologii to by sie i pewnie chetni do pracy znalezli ;x

Autor:  Atherius [ 16 lut 2009, 19:19 ]
Tytuł: 

Są darmowe silniki.

Autor:  iniside [ 16 lut 2009, 19:45 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Są darmowe silniki.

Do MMO ? JA znam jeden, ale zapomnialem nazwe :E.

Autor:  coldzik [ 16 lut 2009, 20:46 ]
Tytuł: 

A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi...

Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota.

No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu

Autor:  MagPS [ 16 lut 2009, 20:51 ]
Tytuł: 

Ależ oczywiście, każdy silnik się nadaje, a jak darmowy to jeszcze lepiej, a co do legalności to kto by się przejmował i tak w gierkę będzie grał tylko ja i mój starszy brat :roll:

Autor:  coldzik [ 16 lut 2009, 20:53 ]
Tytuł: 

Nie no nie przesadzajmy, ze kazdy :)

Kiedys byly roznice pomiedzy silnikami do scigalek, fpsow, przygodowek, a teraz raczej stawia sie na uniwersalnosc

Najwieksza roznica pomiedzy dobrymi darmowymi (bo mowimy o takich) a platnymi jest fakt, ze w przypadku platnych w 99% dostajesz szereg narzedzi, ktore w zajebisty sposob przyspieszaja prace np. (UE, GameBryo, CE czy z bardziej przyziemnych Torque)

Autor:  iniside [ 16 lut 2009, 20:56 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi...

Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota.

No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu

Silnik to nie tylko renderer, to tez edytory, a w mmo szczegolnie wazny jest serwer.
A darmowy silnik z serwerem to ja widzialem jeden specjalnie do mmo. Ale nie mial jakis super edytorow (o ile wogole mial).

Autor:  coldzik [ 16 lut 2009, 21:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
coldzik napisał(a):
A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi...

Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota.

No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu

Silnik to nie tylko renderer, to tez edytory, a w mmo szczegolnie wazny jest serwer.
A darmowy silnik z serwerem to ja widzialem jeden specjalnie do mmo. Ale nie mial jakis super edytorow (o ile wogole mial).


Silnik to silnik, a edytor to narzedzie wiec mylisz pojecia troszeczke...
W jaki sposob chcesz stworzyc gre mmo na serwerze, ktory jest dostarczany do silnika? Przeciez w kazdej grze dane znaczaco sie od siebie roznia i nie widze mozliwosci stworzenia uniwersalnego serwera.

Silnik (w rozumieniu przez wiekszosc ludzi - czyli jako calosc) sklada sie z modulu renderujacego, moduly obslugi dzwiekow, modulu wejscia/wyjscia, modulu sieciowego (nie zawsze) i pomniejszych modulow...

Strona 9 z 37 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team