MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Gdzie i jak kupic ? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32333 |
Strona 9 z 37 |
Autor: | mr.Henky [ 16 lut 2009, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Mendol - bo jak by ktos juz gral/widzial gre to na 99% juz by sie o tym pochwalil. W skromonosc nie wierze ![]() |
Autor: | Taurusik [ 16 lut 2009, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Niektóre polskie guildie dostały klucze. |
Autor: | Mendol [ 16 lut 2009, 12:00 ] |
Tytuł: | |
Henky to zacznij. |
Autor: | Teo [ 16 lut 2009, 12:15 ] |
Tytuł: | |
Chyba kazda wieksza gildia ma conajmniej paru grajacych na becie, mmorpg.pl to nie jest jakas super znana strona by wszyscy mieli sile przebijac sie przez flame i spam. Info szukac najlepiej w zamknietych tematach na forach gildii. |
Autor: | Mark24 [ 16 lut 2009, 12:32 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): pve mmo mamy juz na peczki.
a z dobrym pvp mamy w tej chwili 2? eve i ~war. naprawde mam ogromna nadzieje, ze av nie zbankrutuje i dfo bedzie chociaz troche zarabiac. inaczej przez najblizsze 10 lat bedziemy skazani na wowowe produkcje. imho ani Eve ani WAR nie ma dobrego PvP. Obie produkcje to kompletnie niezbalansowane PvP, w drugiej nawet lootu nie ma, w pierwszej na maxa exploitowany system bounty (który nie działa od lat, jak nie od dziesięcioleci). CO w tych systemach jest fajnego to ja nie wiem. Jak coś podobnego ma być w DFO - czyli PvP nie tyle skillowe co system papier-kamień-nożyce lub jakieś inne gówno to ja się nawet tego nie tykam. |
Autor: | Mendol [ 16 lut 2009, 12:53 ] |
Tytuł: | |
marek imo to nie bedzie juz gry, ktora ci sie spodoba. chyba, ze ja sam zrobisz. a i tak nie jestem przekonany, ze bys w nia gral. w tych systemach fajne jest to, ze mozesz pobiegac ze znajomymi i powalczyc z zywym przeciwnikiem. |
Autor: | coldzik [ 16 lut 2009, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy bije bo jeszcze nie gralem, ale fakt combat system w neocronie byl/jest najlepszy z jakim mialem doczynienia. Szkoda, ze neocron zostal beszczelnie zniszczony przez tworcow... A jezeli chodzi o taki typowo fantasy to moim zdaniem Rune - lecz to byla typowo gra fpp na silniku pierwszego unreala |
Autor: | Mark24 [ 16 lut 2009, 17:00 ] |
Tytuł: | |
bardzo możliwe Mendol, nie chce mi się już przez kilka misięcy sprawdzać każdego tytułu by potem flamować na forum co jest źle. Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam. |
Autor: | Kabraxis [ 16 lut 2009, 17:13 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.
Kurwa..... oplulem monitor. Rob, rob.... ja mam nadzieje ze (sadzac po tych kokosach jakie zbijasz w UK) wykupisz Blizzarda i każesz im zrobic pozadne MMO. ![]() |
Autor: | Aenima [ 16 lut 2009, 17:18 ] |
Tytuł: | |
Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam. ty tak na serio? |
Autor: | owghard [ 16 lut 2009, 17:21 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.
ty tak na serio? dajcie mu spokoj. myslec kazdy ma prawo. a to ze po przemysleniu okazuje sie ze za malo kasy i czasu to tez prawda ![]() |
Autor: | Aenima [ 16 lut 2009, 17:24 ] |
Tytuł: | |
w sumie right:< |
Autor: | iniside [ 16 lut 2009, 19:14 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): Myślałem kiedyś nad zrobieniem własnego mmo, właśnie z dobrym PvP system, ale czasowo i kasowo nie wyrabiam.
ty tak na serio? Jakby mial dosc kasy zeby kupic silnik na start + reszte techologii to by sie i pewnie chetni do pracy znalezli ;x |
Autor: | Atherius [ 16 lut 2009, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Są darmowe silniki. |
Autor: | iniside [ 16 lut 2009, 19:45 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Są darmowe silniki.
Do MMO ? JA znam jeden, ale zapomnialem nazwe :E. |
Autor: | coldzik [ 16 lut 2009, 20:46 ] |
Tytuł: | |
A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi... Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota. No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu |
Autor: | MagPS [ 16 lut 2009, 20:51 ] |
Tytuł: | |
Ależ oczywiście, każdy silnik się nadaje, a jak darmowy to jeszcze lepiej, a co do legalności to kto by się przejmował i tak w gierkę będzie grał tylko ja i mój starszy brat ![]() |
Autor: | coldzik [ 16 lut 2009, 20:53 ] |
Tytuł: | |
Nie no nie przesadzajmy, ze kazdy ![]() Kiedys byly roznice pomiedzy silnikami do scigalek, fpsow, przygodowek, a teraz raczej stawia sie na uniwersalnosc Najwieksza roznica pomiedzy dobrymi darmowymi (bo mowimy o takich) a platnymi jest fakt, ze w przypadku platnych w 99% dostajesz szereg narzedzi, ktore w zajebisty sposob przyspieszaja prace np. (UE, GameBryo, CE czy z bardziej przyziemnych Torque) |
Autor: | iniside [ 16 lut 2009, 20:56 ] |
Tytuł: | |
coldzik napisał(a): A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi...
Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota. No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu Silnik to nie tylko renderer, to tez edytory, a w mmo szczegolnie wazny jest serwer. A darmowy silnik z serwerem to ja widzialem jeden specjalnie do mmo. Ale nie mial jakis super edytorow (o ile wogole mial). |
Autor: | coldzik [ 16 lut 2009, 21:00 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): coldzik napisał(a): A co za roznica czy do MMO, FPP, Wyscigowki czy do dupy? Przy MMO wazne jest aby dobrze radzil sobie z renderingiem terenu, z duza iloscia grafiki ruchomej (postacie etc.) oraz streaming danych, zeby nie ladowal co 3 minuty nowej lokacji... A to wiele darmowych silnikow potrafi... Inna sprawa jest stworzenie efektywnego kodu sieciowego, a tego raczej nikt za darmo nie odda, bo w dzisiejszych czasach wiecej to warte od zlota. No i pozostaje cala robota zwiazana z aplikacja serwerowa bo stworzenie klienta do dopiero polowa sukcesu Silnik to nie tylko renderer, to tez edytory, a w mmo szczegolnie wazny jest serwer. A darmowy silnik z serwerem to ja widzialem jeden specjalnie do mmo. Ale nie mial jakis super edytorow (o ile wogole mial). Silnik to silnik, a edytor to narzedzie wiec mylisz pojecia troszeczke... W jaki sposob chcesz stworzyc gre mmo na serwerze, ktory jest dostarczany do silnika? Przeciez w kazdej grze dane znaczaco sie od siebie roznia i nie widze mozliwosci stworzenia uniwersalnego serwera. Silnik (w rozumieniu przez wiekszosc ludzi - czyli jako calosc) sklada sie z modulu renderujacego, moduly obslugi dzwiekow, modulu wejscia/wyjscia, modulu sieciowego (nie zawsze) i pomniejszych modulow... |
Strona 9 z 37 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |