MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

UO a DF ? ;-)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33551
Strona 2 z 7

Autor:  Aenima [ 20 maja 2009, 16:04 ]
Tytuł: 

Z tych gier to eve to najmniej podobne do uo

Autor:  Aldatha [ 20 maja 2009, 16:54 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Gerhardt napisał(a):
Czli jak dla kogos idealem jest UO to poki co w DFO nie ma czego szukac?


Wręcz przeciwnie.
Co prawda DFO nie jest czystym klonem UO, nie ma wielu "klimatów" jakie miało UO (vendorzy, indywidualny housing, bieganie duszkiem) ale to naprawdę jedyna gra, która może aspirować do miana UO2 ^^


nie ma tez tamerow , czy to zaleta to juz rzecz gustu :) , no i recalla / runek ktore by mogly jakas implementacje znalezc w DF , co by uniknac za dlugich podrozy z miejsca na miejsce

Autor:  tomugeen [ 20 maja 2009, 17:39 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
no i recalla / runek ktore by mogly jakas implementacje znalezc w DF , co by uniknac za dlugich podrozy z miejsca na miejsce


Przeciez sa runki (nawet ladnie wygladaja jak sa bindniete). Niedoinformowany jestes ;[

Autor:  Gerhardt [ 20 maja 2009, 20:42 ]
Tytuł: 

Sel napisał(a):
Jedną z gier które chyba jeszcze spróbuje będzie EVE Online a później DFO jeśli obie zawiodą zostaje przy UO i czekam na SC 2 / Diablo 3 ;-)


Podobno gosc ktory stworzyl UO jakis czas temu zabral sie za tworzenie nowego MMO wiec moze za pare lat bedzie godny nastepca UO ;)

joshe napisał(a):
linkrealms - obecnie w fazie bety.


Bylbym wdzieczny za jakies szersze info o tej grze (na priv zeby tu offtopa nie robic)

Aenima napisał(a):
Z tych gier to eve to najmniej podobne do uo


Gram w EVE i znajduje tu calkiem duzo podobienstw do UO. Zaryzykowalbym nawet stwierdzenie, ze EVE to taka UO w konwencji SF


Zeby nie robic totalnego offtopa...
Z tego co czytam to w DFO nie moglbym jak w UO zrobic sobie postaci rangera ktory zyje sobie gdzies na uboczu swiata i o ile widze nie zapowiada sie za bardzo na to by cos takiego bylo kiedys mozliwe :(

Autor:  Zarri [ 20 maja 2009, 20:57 ]
Tytuł: 

Gerhardt napisał(a):
Podobno gosc ktory stworzyl UO jakis czas temu zabral sie za tworzenie nowego MMO wiec moze za pare lat bedzie godny nastepca UO ;)


Tak, Richard Garriott stworzyl faila jakim sie okazala Tabula Rasa :P

Autor:  konrador [ 20 maja 2009, 21:04 ]
Tytuł: 

Podobno gosc ktory stworzyl UO jakis czas temu zabral sie za tworzenie nowego MMO wiec moze za pare lat bedzie godny nastepca UO.

Richard Garriott? Rysiu juz sie dawno temu wzial za tworzenie nowego MMO (a przynajmniej sygnowanie go swoim nazwiskiem) i wyszla Tabula Rasa, ktorej juz teraz nie ma, bo w wylaczyli serwery. Ostatnio latal troche po kosmosie, a teraz bedzie sadzil sie z NCSoftem. Poza tym to straszny carebear jest.


Bylbym wdzieczny za jakies szersze info o tej grze

O ile ktos nie zlamal NDA, to info jest tylko tyle, ile widac na oficjalnej stronie na razie. To jest malutka indie produkcja, wiec nie liczylbym na odtworzenie UO i powtorzenie jej sukcesu.


Z tego co czytam to w DFO nie moglbym jak w UO zrobic sobie postaci rangera

Raczej nie ma na to szans, bo kazda postac musi poslugiwac sie zwykla bronia, lukiem i magia (przynajmniej z poczatku, gdy luk jest duzo lepszy do ranged niz mm), zeby sprawdzila sie w combat. Innej opcji nie ma. Dodatkowo dochodzi brak housingu i problem z dostepem do banku, jesli mialby to byc np. elfi ranger morderca-gwalciciel.

Autor:  joshe [ 20 maja 2009, 22:19 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Podobno gosc ktory stworzyl UO jakis czas temu zabral sie za tworzenie nowego MMO wiec moze za pare lat bedzie godny nastepca UO.

Richard Garriott? Rysiu juz sie dawno temu wzial za tworzenie nowego MMO (a przynajmniej sygnowanie go swoim nazwiskiem) i wyszla Tabula Rasa, ktorej juz teraz nie ma, bo w wylaczyli serwery. Ostatnio latal troche po kosmosie, a teraz bedzie sadzil sie z NCSoftem. Poza tym to straszny carebear jest.

Ale kim był Rysiu jak tworzył UO ? Indianin pełną gębą, z tymże przygotował się do biznesu jak mało kto. A że teraz kororowy z niego misio, nie znaczy że swojej kasiorki nie trzepie. Byznes is byznes, a na końcu może będzie trochę miejsca dla graczy.

Zarri napisał(a):
Tak, Richard Garriott stworzyl faila jakim sie okazala Tabula Rasa :P


btw. ciekawym jak wyjdzie TR2 a.k.a fallen earth, bo chyba łatwiej byłoby kupić prawa i zmienić "co nieco" ;)

A tak w ogóle to nie spekuluje się że Rysio z blizzardem kombinuje w sprawie ichniejszego mmo w produkcji ?

joshe napisał(a):
Bylbym wdzieczny za jakies szersze info o tej grze (na priv zeby tu offtopa nie robic)

linkrealms.com -> FAQ
plain & simple

Autor:  smeagollum [ 20 maja 2009, 23:37 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Z tego co czytam to w DFO nie moglbym jak w UO zrobic sobie postaci rangera

Raczej nie ma na to szans, bo kazda postac musi poslugiwac sie zwykla bronia, lukiem i magia (przynajmniej z poczatku, gdy luk jest duzo lepszy do ranged niz mm), zeby sprawdzila sie w combat. Innej opcji nie ma.


Z tym sie nie zgodzę - możesz zrobic postać jaką tylko chcesz. Grałem już z ludzmi, ktodzy rozwijali tylko łuk, grałem też z takimi, którzy stawiali tylko na magię (i tarcza w zwarciu w ostateczności). Za to rzeczywiście wydaje się, że hybrydy radzą sobie najlepiej, ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo.

A szkoda, że magię i łuki mozna było skilować strzelając w powietrze/pod nogi na makrze. Może byłoby mniej hybryd, za to więcej niespodzianek.

Autor:  konrador [ 21 maja 2009, 15:43 ]
Tytuł: 

Z tym sie nie zgodzę - możesz zrobic postać jaką tylko chcesz.

Dlatego napisalem: "kazda postac musi poslugiwac sie zwykla bronia, lukiem i magia, zeby sprawdzila sie w combat."

Spowolnienie/utrudnienie skillgaina to nie sposob na zroznicowanie template'ow. AV nie zdazylo z zaimplementowaniem jakiegokolwiek capa, wiec teraz wszystkim wannabe hardcore wowbiesom wydaje sie, ze gra jest tym bardziej sandboxowa i kazdy gra sobie jednym typem postaci (ludzie wybieraja rozne szkoly magii, ale to tylko dlatego, ze levelowanie ich jest tak cholernie drogie - potem kazdy wezmie kazda), a ci ktorzy nie graja, tylko wybieraja sobie inna droge typu pure mag, gimpuja sie na wlasne zyczenie.

Autor:  Sel [ 23 maja 2009, 20:44 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Z tych gier to eve to najmniej podobne do uo


Może i najmniej ale oferuje rozgrywkę która nie zawsze musi się sprowadzać do "idź i zabij".

Autor:  Karol66 [ 23 maja 2009, 22:56 ]
Tytuł: 

Sel napisał(a):
Aenima napisał(a):
Z tych gier to eve to najmniej podobne do uo


Może i najmniej ale oferuje rozgrywkę która nie zawsze musi się sprowadzać do "idź i zabij".


Akurat evka jest baaaardzo podobna do DF pod wzgledem tego "co mozna robic".
Poza oczywistymi roznicami (walka w eve jest "strategiczna" a DF zrecznosciowa) w eve masz zdecydowanie wiecej newbie zone (hi sec) niz w DF i dlatego sie tak dlugo trzyma.
DF predzej czy pozniej podzieli pewnie los shadowbane bo 90% ludzi potrzebuje troche oddechu od PvP a w DF nie ma zadnej bezpiecznej odskoczni od tego.
Ale poki co, limitowanie mozliwosci zakupu sie sprawdza i serwer jest pelny.

Autor:  Aenima [ 24 maja 2009, 01:31 ]
Tytuł: 

bo 90% ludzi potrzebuje troche oddechu od PvP a w DF nie ma zadnej bezpiecznej odskoczni od tego.

dlaczego nie ma? mozesz craftowac, bic moby, lowic rybki, itp

Autor:  tomugeen [ 24 maja 2009, 01:33 ]
Tytuł: 

albo wsadzic afk kolege na tratwe i przewiezc na drugi koniec swiata.

Autor:  smeagollum [ 24 maja 2009, 08:12 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
albo wsadzic afk kolege na tratwe i przewiezc na drugi koniec swiata.


hehehe. :)

Autor:  Karol66 [ 24 maja 2009, 09:55 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
bo 90% ludzi potrzebuje troche oddechu od PvP a w DF nie ma zadnej bezpiecznej odskoczni od tego.

dlaczego nie ma? mozesz craftowac, bic moby, lowic rybki, itp


Ale to nie jest safe - mogą Cię zestrzelić przy każdej z tych czynności i zresztą tak sie robi bo upolowanie craftera to X razy wiekszy loot niż z normalnego gracza.
A w eve można safe tluc misje (mobki), kopać low level minerały, craftować etc.

Autor:  Daktor [ 24 maja 2009, 10:01 ]
Tytuł: 

Tylko gier w świecie fantasy z safe spotami masz mase. Mam nadzieje, że w dfo nie dodadzą ich nigdy.
Btw między innymi właśnie od dodawania coraz bardziej safe zone zaczał się koniec tej UO, którą wielu z nas tak dobrze wspomina.

Autor:  Aenima [ 24 maja 2009, 10:06 ]
Tytuł: 

ta karol cos carebearujesz hehe

Autor:  Gerhardt [ 24 maja 2009, 12:16 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Z tego co czytam to w DFO nie moglbym jak w UO zrobic sobie postaci rangera

Raczej nie ma na to szans, bo kazda postac musi poslugiwac sie zwykla bronia, lukiem i magia (przynajmniej z poczatku, gdy luk jest duzo lepszy do ranged niz mm), zeby sprawdzila sie w combat. Innej opcji nie ma. Dodatkowo dochodzi brak housingu i problem z dostepem do banku, jesli mialby to byc np. elfi ranger morderca-gwalciciel.


Moze niekoniecznie gwalciciel :wink:
Jest chociaz szansa na pojawienie sie housingu takiego jak w UO? Bo przy czyms takim brak dostepu do banku bylby tylko mala niedogodnoscia, a nie czyms uniemozliwiqajacym gre

Autor:  Karol66 [ 24 maja 2009, 13:15 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
ta karol cos carebearujesz hehe


ja nigdzie nie pisalem ze "tak lubie" tylko ze 90% populacji MMO tak lubi
m.i. z tego powodu padly moje ulubione tytuły jak VG i SB

taki total open PvP swietnie sie sprawdza na poczatku gry ale im dalej tym bardziej nowi gracze maja przejebane
a brak nowych graczy = powolne umieranie kazdego mmo

goscie ktorzy na legit bugach (pisze legit bo nikt za nie nie banowal) wyskilowali sobie weapon skile, rigor&ignorepain, magie, wyciagneli xxxx kasy na eksplitowaniu mobow, klonowaniu mountow, popodnosili sobie statsy do 50-70 etc etc etc maja w tej chwili olbrzymia przewage ktora jeszcze dluuuugo sie nie zmniejszy
IMO dopiero teraz wchodzimy w faze "release" a to co bylo wczesniej to wczesna beta po ktorej postacie powinny byc wyczyszczone.
Byla jeszcze inna opcja skutecznie zapobiegajaca makrowaniu, eksploitowaniu etc - wystarczylo wstawic dziennego capa na przyrost skila (tak jak bylo w UO w pewnym momencie) ale AV nie pomyslalo o tak genialnym posunieciu i teraz mamy efekt taki, ze goly facet z newbie bronia wali ubranego faceta 3x mocniej niz tamten jego.

Autor:  Zarri [ 24 maja 2009, 13:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
taki total open PvP swietnie sie sprawdza na poczatku gry ale im dalej tym bardziej nowi gracze maja przejebane
a brak nowych graczy = powolne umieranie kazdego mmo


Kazdy kiedys umrze, piekne sa tylko chwile :^)

Strona 2 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team